Zoals je een liedje in je hoofd kunt hebben, heb ik ook weleens woorden of namen in m'n hoofd. Heel gek: dan spookt er ineens de naam 'Take Takema' (hockeyer ofzo?) in m'n hoofd of "Priklopil' (die Oostenrijkse ontvoerder). Apart ja, heel apart. Ik heb dat nu met 'Jompels en foppies'. Ik weet dat het van het forum komt en met kinderen te maken heeft, maar WAT in godsnaam zijn jompels en foppies?? Als ik die woorden ineens in m'n hoofd heb, wil ik op z'n minst weten wat ze betekenen!
*Gaat hierna weer verder tot de orde van de dag*
't Is al met al een heel gedoe
Anoniem_74566
dinsdag 10 november 2009 om 12:54
Joooehhooee. Persconferentie is van start. Graag één voor één vragen stellen.
de fokkers zijn idd de uitvinder van de jompel. sja meiden, kan er wel een heel roosmantisch verhaal om heen verzinnen, maar zo zijn de feiten nou eenmaal.
oh, en foppies is inderdaad de fopspeen, verwijzend naar de smileys die toegewezen worden aan de dames die reeds geworpen hebben op ons mooie topic. die naam komt van (jeukterm) yaya.
quote:Marriss schreef op 10 november 2009 @ 13:31:
Momo kan niet aansprakelijk worden gesteld...
nog meer jompels!Ok, zo graag wil ik het nu ook weer niet weten. Als iemand anders het op Fok! wil gaan vragen horen ik desondanks graag de uitkomst...
quote:Marriss schreef op 10 november 2009 @ 13:31:
Momo kan niet aansprakelijk worden gesteld...
nog meer jompels!ik dacht dat dit 'jullie' term was, een ons-kent-ons term binnen jullie topic. Maar nee! Jompel is een nationaal bekende term! Ongelofelijk. Weer wat geleerd.