WAT zijn jompels en foppies?!
dinsdag 10 november 2009 om 11:39
Zoals je een liedje in je hoofd kunt hebben, heb ik ook weleens woorden of namen in m'n hoofd. Heel gek: dan spookt er ineens de naam 'Take Takema' (hockeyer ofzo?) in m'n hoofd of "Priklopil' (die Oostenrijkse ontvoerder). Apart ja, heel apart. Ik heb dat nu met 'Jompels en foppies'. Ik weet dat het van het forum komt en met kinderen te maken heeft, maar WAT in godsnaam zijn jompels en foppies?? Als ik die woorden ineens in m'n hoofd heb, wil ik op z'n minst weten wat ze betekenen!
*Gaat hierna weer verder tot de orde van de dag*
*Gaat hierna weer verder tot de orde van de dag*
't Is al met al een heel gedoe

dinsdag 10 november 2009 om 12:06
quote:Pingu schreef op 10 november 2009 @ 11:55:
He?? Dat is dus een topic van de 'slimme nuchtere moeders"? Dan snap ik er inderdaad helemaal niets meer van......De wereld moet wel zwart-wit blijven hoor!
Nee, die zitten al bij 'mij'
quote:Marriss schreef op 10 november 2009 @ 12:01:
Whaha, als er één topic is op de horrorpijlert waar geen jeuktermen gehanteerd worden, is het wel die. Tsja, behalve de titel dan.
Durf te wedden dat je in alle delen (zo'n 18.000 posts) nérgens babydancen, klussen, hubbies en ander gezemel vindt.Hoho! Niet het enige hoor! Wel één van de weinigen inderdaad...
He?? Dat is dus een topic van de 'slimme nuchtere moeders"? Dan snap ik er inderdaad helemaal niets meer van......De wereld moet wel zwart-wit blijven hoor!
Nee, die zitten al bij 'mij'
quote:Marriss schreef op 10 november 2009 @ 12:01:
Whaha, als er één topic is op de horrorpijlert waar geen jeuktermen gehanteerd worden, is het wel die. Tsja, behalve de titel dan.
Durf te wedden dat je in alle delen (zo'n 18.000 posts) nérgens babydancen, klussen, hubbies en ander gezemel vindt.Hoho! Niet het enige hoor! Wel één van de weinigen inderdaad...

dinsdag 10 november 2009 om 12:08
quote:Igoneh schreef op 10 november 2009 @ 12:04:
Is dit dus een jompel?
Ik kan de 'foppies' niet vinden. En wat is in godesnaam babydancen?
das inderdaad een jompel, en voor een foppie moet je maar even in ons topic gluren
En babydancen is een term die bepaalde topics (godzijdank de onze niet) gebruiken voor seks (met het doel zwanger te worden).
Is dit dus een jompel?
Ik kan de 'foppies' niet vinden. En wat is in godesnaam babydancen?
das inderdaad een jompel, en voor een foppie moet je maar even in ons topic gluren
En babydancen is een term die bepaalde topics (godzijdank de onze niet) gebruiken voor seks (met het doel zwanger te worden).

dinsdag 10 november 2009 om 12:09
quote:Marriss schreef op 10 november 2009 @ 12:05:
Je kunt zeggen wat je wilt... het is in ieder geval wél origineel (en makkelijker terugvinden) tussen de topics:
Januari 2009
zwanger worden vanaf oktober 09
november 2009
Uitgerekend mei 2010!
*juli 2009*
Uitgerekend zomer 2010
mei 09
Nou, heel eerlijk gezegd krijg ik daar ook de kriebels van hoor. En nog meer van titels als:
Wie gaat ook voor een 1e (2e, 3e, 4e) kindje in januari 2010....?
Je kunt zeggen wat je wilt... het is in ieder geval wél origineel (en makkelijker terugvinden) tussen de topics:
Januari 2009
zwanger worden vanaf oktober 09
november 2009
Uitgerekend mei 2010!
*juli 2009*
Uitgerekend zomer 2010
mei 09
Nou, heel eerlijk gezegd krijg ik daar ook de kriebels van hoor. En nog meer van titels als:
Wie gaat ook voor een 1e (2e, 3e, 4e) kindje in januari 2010....?
dinsdag 10 november 2009 om 12:11
quote:germanwings schreef op 10 november 2009 @ 12:08:
[...]
En babydancen is een term die bepaalde topics (godzijdank de onze niet) gebruiken voor seks (met het doel zwanger te worden).haha, dat meen je niet?? Ik dacht dat het een soort babyzwemmen op het droge was, beetje in de sfeer van linedancen.... ... maar t is dus gewoon wippen???
[...]
En babydancen is een term die bepaalde topics (godzijdank de onze niet) gebruiken voor seks (met het doel zwanger te worden).haha, dat meen je niet?? Ik dacht dat het een soort babyzwemmen op het droge was, beetje in de sfeer van linedancen.... ... maar t is dus gewoon wippen???

dinsdag 10 november 2009 om 12:12
quote:Marriss schreef op 10 november 2009 @ 12:06:
[...]
Als dat al jeuktermen zijn, dan is Bergje dat ook.Marriss ik vind het een beetje zwak van je dat je nu persoonlijke aanvallen gaat inzetten ter verdediging van een topic, door iemand op zijn nick aan te vallen. Jij vindt Bergje een lelijke nick, nu weten we het wel. Back on topic, geen persoonlijke vetes.
[...]
Als dat al jeuktermen zijn, dan is Bergje dat ook.Marriss ik vind het een beetje zwak van je dat je nu persoonlijke aanvallen gaat inzetten ter verdediging van een topic, door iemand op zijn nick aan te vallen. Jij vindt Bergje een lelijke nick, nu weten we het wel. Back on topic, geen persoonlijke vetes.
dinsdag 10 november 2009 om 12:12

dinsdag 10 november 2009 om 12:13
quote:Ainne schreef op 10 november 2009 @ 12:08:
Joh, ga niet in de verdeding Marriss, laat ze even lekker "ooh en aaah wat erg" zeggen.
Ja maar, ja maar, ja maar....
Tis 'mijn' cluppie. Ben oorspronkelijk de oprichtster. En alleen mensen die door mijn strenge anti-jeuk-term-procedure kwamen, zijn toegelaten en overgebleven. De rest kreeg een permaban. Voel me dus nogal persoonlijk aangevallen
Joh, ga niet in de verdeding Marriss, laat ze even lekker "ooh en aaah wat erg" zeggen.
Ja maar, ja maar, ja maar....
Tis 'mijn' cluppie. Ben oorspronkelijk de oprichtster. En alleen mensen die door mijn strenge anti-jeuk-term-procedure kwamen, zijn toegelaten en overgebleven. De rest kreeg een permaban. Voel me dus nogal persoonlijk aangevallen

dinsdag 10 november 2009 om 12:14
quote:Igoneh schreef op 10 november 2009 @ 12:12:
[...]
Marriss ik vind het een beetje zwak van je dat je nu persoonlijke aanvallen gaat inzetten ter verdediging van een topic, door iemand op zijn nick aan te vallen. Jij vindt Bergje een lelijke nick, nu weten we het wel. Back on topic, geen persoonlijke vetes.Dat bedoelde Marriss denk ook niet hoor....ze reageerde op t feit dat Bergje de namen van onze schrijfsters jeuktermen vind...
[...]
Marriss ik vind het een beetje zwak van je dat je nu persoonlijke aanvallen gaat inzetten ter verdediging van een topic, door iemand op zijn nick aan te vallen. Jij vindt Bergje een lelijke nick, nu weten we het wel. Back on topic, geen persoonlijke vetes.Dat bedoelde Marriss denk ook niet hoor....ze reageerde op t feit dat Bergje de namen van onze schrijfsters jeuktermen vind...
quote:BosAap schreef op 10 november 2009 @ 11:48:
Is een jompel de vrouwelijke tegenhanger van een hubbie?
Ik heb me er ook nooit in verdiept wat het nou betekent... ben ook te lui om het betreffende topic aan te klikken.
Maar het blijft idd hangen. Als de honderdduizend eurovraag in een quiz is: Wat hoort er bij Jompels? .. dan weet ik mooi wel meteen het antwoord!
Is een jompel de vrouwelijke tegenhanger van een hubbie?
Ik heb me er ook nooit in verdiept wat het nou betekent... ben ook te lui om het betreffende topic aan te klikken.
Maar het blijft idd hangen. Als de honderdduizend eurovraag in een quiz is: Wat hoort er bij Jompels? .. dan weet ik mooi wel meteen het antwoord!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

quote:germanwings schreef op 10 november 2009 @ 12:08:
[...]
Holymothercow, wie bedenkt zoiets? Ik mag toch hopen dat ze deze term niet roepen tegen hun hubbie? Die krijgt hem dan niet meer omhoog, kunnen ze mooi fluiten naar het babydancen.
Maar waarom de cheerleaders en de fopspenen, ik snap het nog niet helemaal?
[...]
Holymothercow, wie bedenkt zoiets? Ik mag toch hopen dat ze deze term niet roepen tegen hun hubbie? Die krijgt hem dan niet meer omhoog, kunnen ze mooi fluiten naar het babydancen.
Maar waarom de cheerleaders en de fopspenen, ik snap het nog niet helemaal?