Smiley-wensen
vrijdag 6 november 2009 om 22:48
Naomi zei in het bug-topic het volgende;quote:Vivamod schreef op 05 november 2009 @ 11:01:
Ik denk dat 't handig is als jullie een topic openen met daarin alle smileywensen. Ik weet niet of ik alle wensen kan inwilligen, maar allicht een aantal - ik zal in elk geval mijn best doen
Hier graag geen klachten over het feit dat ze het op dit moment niet doen; dit wordt gefixed bij een volgende forumsoftware-update!
(Tot dan is de code overtypbaar, uiteraard )
Ik denk dat 't handig is als jullie een topic openen met daarin alle smileywensen. Ik weet niet of ik alle wensen kan inwilligen, maar allicht een aantal - ik zal in elk geval mijn best doen
Hier graag geen klachten over het feit dat ze het op dit moment niet doen; dit wordt gefixed bij een volgende forumsoftware-update!
(Tot dan is de code overtypbaar, uiteraard )
dinsdag 10 november 2009 om 11:53
donderdag 12 november 2009 om 13:03
Gewoon eenvoudige kleine smileys, niet van die joekels en allemaal een beetje in 1 stijl svp. Hier komen allemaal verschillende smiley's voorbij; 1D, 2D, groot, klein... dat maakt het zo'n zooitje.
Teveel Las Vegas hoeft het hier van mij niet te worden hoor, met allemaal bewegende lampjes en springende poppetjes.
Teveel Las Vegas hoeft het hier van mij niet te worden hoor, met allemaal bewegende lampjes en springende poppetjes.
Wat wilde ik nou toch typen?