M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Hallo! Rustig hier, zeg . De helft aan 't baby-snuffelen en de andere helft druk, waarschijnlijk
Merel, fijn dat je nu wel weer een leuke kraamdame hebt. Balen, van de verbouwing van je buren, want juist nu heb je alle rust nodig die je maar kan pakken. Alles goed met jullie?

ik kan niet bij de foto's komen van de beeb op je hyves. Moet ik iets speciaals doen???

Tis inderdaad rustig hier. De anderen zijn vast aan het kijken of ze de mega Jackpot hebben gewonnen in de staatsloterij, want als het goed is, is de trekking geweest. Ga strakjes ook even kijken. Het zal wel niet, want ik win bijna nooit iets. Maar never say never.

Emdin is onder het genot van Elias de reddingsboot in slaap gevallen en hij ligt inmiddels lekker in zijn bedje te slapen. Morgen met hem naar de oogarts in het ziekenhuis. Hopelijk komen zij er achter of inderdaad zijn linkeroog minder is als zijn rechter.

Fijne avond allemaal!
Hai q, het is een gewone site, dus geen foto 's op Hyves. Het adres staat inde al!

Kraamjuf was super! Heerlijk genieten met fruitcoctail op bed, bloemen in de vaas en de

was netjes in de kast! Alles

gedweild etc.
[
Hoi!

Merel, oeh die kraamtranen. Dacht dat ik ze niet had gehad, maar nu ik terugkijk was het misschien toch een tikje overdreven dat ik een hele avond huilde omdat vent de volgende dag 'sochtends zou werken

Fijn dat de bv zo goed op gang is! Hoe is het met jou nu? en hoe vindt Valentijn zijn zusje?

Ik was zelf eigenlijk wel blij emt het bezoek Ik verveelde me overdag en bezoek speelde lekker met Milena en dat kon ik de eerste weken nog niet zo goed.

En en Q de jackpot gewonnen???

Ik ahd gisteren weer iets. Kwam thuis uit werk om 1730 met twee hongerige kinderen. 1 huilde. Wij hebben twee sleutels en eentje is zo'n k&t sleutel waarmee de deur moeilijk opengaat. Zo ook nu. heb 10 minuten staan draaien, Bojan ging steeds harder schreeuwen en Milena vroeg steeds: mam wat doe je, mam wat doe je, mam wat doe je.. . Ik werd zo gefrustreerd dat ik emt mijn vuist tegen een raampje tikte (oke sloeg) en toen pats viel het ruitje naar binnen. Oeps, maar ik kon wel de deur open maken . Binnen overal glas en bloed (van mij, want glas in mijn pols). Man was uit eten, dus kindjes maar even aan de soepstengels gezet, pols verbonden en glas geveegd. Later een mooi kartonnen ruitje geknutseld . Toen ik vent belde zei hij dat hij toch al een nieuwe voordeur wilde .

Jullie kinderen ook al in de ban van de Sint? Mijne wel. Mama, hij komt he, hij komt, die meneer met baard en pet. Weet je wie dat is??? Sinterklaas!! Haha, leukleuk!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Merel, fijn dat je zo'n goede kraamhulp had! Kun je al een beetje uit de voeten? Hoe vindt V zijn zusje? Balen zeg dat je buren gaan verbouwen, das geen lekkere timing.

Nog gewonnen, Q??

Bedankt allemaal voor de kaartjes, elke dag komen er nog een paar, echt leuk. Scooby, erg leuk dat kaartje van greetz met Sams naam op de voorkant

En Frans, leuk cadeautje! Ik was er vandaag nog naar op zoek geweest, maar niet kunnen vinden, super dus! Sam maakt ook dankbaar gebruik van het jasje, hij verzuipt er nog in, maar is heerlijk warm, net een ijsbeertje

Wat voor maat heeft Milena trouwens van broekjes? Zij is vrij smal toch? Ik heb voor Lynn een broek die niet past en ik kan 'm niet meer ruilen. Ik krijg 'm niet over haar billen, dus vroeg me af of Milena 'm misschien past. Laat maar ff weten, dan stuur ik 'm op.

Vandaag weer wat rust in de tent, Lynn is naar het kdv en Sam is zo'n rustige baby dat ik daar niet echt heel druk mee ben. Ik ben drukker met Lynn dan met Sam...

Vanmorgen even geshopt, 2 broeken gekocht en een blouse, heerlijk, kan ik eindelijk weer gewone kleren aan! Ik moet nog heel wat kilo's kwijt, maar nu kom ik in ieder geval een beetje fatsoenlijk voor de dag tot die tijd.

Oeh, Frans, dat is erg frustrerend als je de deur niet open krijgt! Viel het mee met je pols?

Lynn is ook helemaal in afwachting van Sint, vandaag begint het sinterklaasjournaal, dus dat gaan we kijken en zaterdag de intocht, die kijken we dit jaar op tv. Ik heb vanmorgen wat schoencadeautjes gekocht. Haar liefste wens is een prinsessenportemonnee, die we een tijdje geleden bij AH hebben gezien, die krijgt ze zaterdag in haar schoen. Zij ook weer blij
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
[
te snel gepost.

Frans, hoe is het nu met je pols?

Fijn dat man toch een andere voordeur wenstte.

Mooie meid Merel.
oh en Scooby, gefeliciteerd met Laura.

Wat voor mooie creatie heb je dit keer gemaakt?
Scoob gefeliciteeerd

met Laura!

Hier wordt ook St. Maarten gevierd , v is met buuf en haar kids mee voor een lampionnenoptocht en daarna langs de deuren voor snoep. Ik heb ook snoepjes is huis en eenkaarsje voor het raam.

Hier Alles ok, madelief lijkt soort regeldagje te hebben, maar ik kan het goed handelen? Merk echt dat het m'n 2e kind is, voel me veeeeel minder onzeker.

Morgen krijgen we allemaal mex prik behalve madelief natiurlijk. Ik zie net dat huisarts de

regels overtreedt, maar ach ik vind het best

Kraamjuf is geweldig, ik heb zorg tm

zaterdag , echt super. Ik geniet er ook echt van, want met Valentijn lag ik tm

morgen nog in het Zkh ..... Echt rot kraamtijd toen, dus nu inhalen

mijn vriendin in Zweden is nog niet bevallen dus dat wordt steeds spannender

Frans wat een verhaal van de. Voordeur, Ik

moest lachen toen ik het las, maar echt leuk is het natuurlijk niet voor jou.
Hi Ladies,

Mmm.. kleurtjebutton reageert niet, dus een tekst van mij in het zwart.

Lieve baby heb je Juul. Heerlijk toch dat het mannetje zo tevreden is. Ook lekker dat je weer de deur uit gaat, even shoppen.

Ik vind dat altijd zo leuk de kaartjes met naam erop maken. Wordt het wat specialer van.

Frans, wat een verhaal weer van je voordeur! Moest echt lachen en het is ook echt wat voor jou. Men.. wat zul je gebaald hebben op dat moment. Grrr...Goede reden voor nieuwe deur iig!

Merel, mooi dat je alvast de mex. griep prikt krijgt. Fijn dat deze kraamjuf wel leuk is. Toch wel prettig. Thanks voor felicitatie.

Indian, haha jij koopt het pakpapier waar Yuma bij is.. Ik koop het wel even als kids er niet bij zijn.... leuke smoes had je erbij bedacht.

Thanks voor je reacties op hyves! Nog geen taart gemaakt. Zaterdag vieren we het dus vandaag en morgen aan de slag met de taart.

Hier kids ook into Sint. Hebben jullie ook nog Sint Maarten gelopen met de kids. Hier echt een happening in dorp. Wij hebben een optocht gelopen en daarna met kids langs de deuren. Ze vonden het super. Daarna thuis lekker veel snoepen.... Jasper had er een zere buik van. Ik had zoiets van eet nu maar lekker veel dan is het snel op. Anders zitten we nog weken met al die snoepjes.

Gisteren nog even naar de dierentuin geweest, bij de babyolifant gekeken. Wat schattig. Kids vonden het ook helemaal leuk.

Xop, moest van de week nog aan je denken. Zag op het taartensite waar ik vaak rond hang een dame die ook deze hobby heeft en die komt uit jouw dorp!

Q, nog wat gewonnen? Ik doe er niet meer aan mee, ben altijd weer teleurgesteld. Nog wat ontdekt aan zijn oog?

Oja, jasper mocht vorige week voor het laatst naar cb. Lengte: 107 cm en 16,7 kilo.Ogentest goed doorstaan!

Nog leuke anekdote:

Vorige weekend toen het bijna donker werd was hij nog aan het buitenspelen met buurjongen. Ik ging hem binnen roepen en toen stond de buurman er ook om kids naar binnen te roepen. Ik riep hem met de boodschap: kom maar binnen want het wordt donker zegt Jasper: "ik hoef niet naar binnen want de dokter zegt dat ik goeie ogen heb, ik kan alles zien in donker"...hahaha.. Dat zegt ie dan met zoveel overtuiging! Buurman en ik lagen helemaal in een deuk.
Jeetje wat een lap tekst... zijn jullie niet meer van me gewend...
Die Jasper!

Waaaaaatttt??? Iemand in mijn durpke ook taartenmaakster, en bij jou in de leer?!?!?! Hahahaha, da's toevallig zeg!

Heb je mijn naam nog genoemd, of heb je het nergens over gehad..... Hihihi, anders ben ik mijn anonimiteit kwijt w.b. nickname.....
nee joh Xop, je leest t verkeerd. Op een site waar iedereen hun creatieve baksels plaatst, daar zit ook een mevrouw uit je durp.

Frans, ik moest net als Scoob heel hard lachen om je voordeur verhaal. Normaal gesproken ben ik een tiep die altijd zulke aparte acties heb, maar gelukkig is er nog iemand ha ha

Niet lullig bedoeld hoor. En dan de opmerking van je man: ach, ik wilde toch al een andere voordeur. Echt geweldig.

merel, je hebt echt prachtige kinderen! Wat geweldig dat je een heerlijke kraamtijd hebt.

Juul, weer lekker op pad, heerlijk hoor.

Indian, oh geen probleem toch om kadopapier te kopen?

Ik heb zelfs kadootjes gekocht waar hij bij was ha ha

Maar die kan ik ook laten liggen tot een ander moment. Heb ook dingen gekocht waar hij niet bij was. Is misschien wel slimmer.

Q, hoe was het bij de oogarts?

Scoob, jouw jasper en mijn jasper hadden echt familie kunnen zijn. Hij heeft ook altijd zulke bijdehandte uitspraken. Ik lig vaak in een deuk en denk: hoe komt ie er op!

Ik heb weinig te melden eigenlijk. Alles loopt gewoon lekker, geen bijzondere dingen, geen schokkende dingen.

Sint Maarten doen ze hier niet aan. Had er tot dit jaar ook vrijwel niets over gehoord en ook nooit iemand aan de deur gehad in mn leven.
koffie, zwart graag...
Scoob, nog gefeliciteerd met Laura! Ben benieuwd naar je taart!!

Haha ben het voordeur verhaal al weer te boven hoor. Kan er wel om lachen, het was ook echt stom. Man zei nog als je een tuitje wilde intikken, kun je toch beter een schroevendraaier uit de schuur pakken

Ik kan echt geen cadeautjes kopen waar Mileen bij is hoor, die ziet en onthoudt alles. Ook geen inpakpapier, das allemaal niet slim ;)

Milena is vandaag op het cb geweest voor de 3 jaar en 9 maanden check. Ogentest wilde ze niet aan meewerken. Lastig om dan er achter te komen of ze gewoon weer es stronteigenwijs is of dat ze het niet kan zien. Arts deed het ook heel slecht, rommelig en ongeduldig. Helpt niet mee natuurlijk. Ze weegt nu 13 kilo en is 96 cm, mijn smurf . Ze vond het erg eng, want ze was bang dat de dokter haar pijn zou doen. De vaccinatie die ze zou krijgen is uitgesteld tot 6 januari. Arme ziel, wordt nu geprikt in nov, dec en jan. dat wordt echt een drama
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Bojan is ook geweest trouwens. Mijn lekkere spekje weegt nu 9 kilo en is 76 cm. Alles was helemaal goed
Wat een minimilena! jasper is 17.5 kilo en de lengte zal ergens in de 106 ofzo zijn.

Geen idee, weegschaal wilt hij regelmatig op staan als ik erop ga staan.

Ik ben goed in dingen verzinnen dus als hij zegt: die hadden wij gekocht (zo slim is hij wel) dan zeg ik: nou ja, heeft sinterklaas m zomaar uit onze kadootjesmand gepakt???

(ik heb een mand met allerlei kadootjes op voorraad)

Dinsdag was ik met mn ouwewijvenboodschappenkarzo'neentjediejeachterjeaansleurd op pad en daar zat de dvd van sneeuwwitje in ergens bovenop. meneer rukt de wagen open en zegt: heeeee. En dat terwijl ik heeeel streng had gezegd dat hij uit mn wagen moet blijven.

Dus ook al doe ik stiekum boodschappen, dan is ie nog zo slim.

Pfff, nog 15 minuten tijd wegkijken tot ik naar huis kan. Heb echt helemaal geen zin meer.
koffie, zwart graag...
oh, en die ogentest heeft Jasper met zn 3 jaar onderhoudsbeurt al gehad. Krijgen ze er 2 of zijn jullie kindjes laat/de mijne vroeg?
koffie, zwart graag...
9
oh hier ogentest ook bij 3jaar onderhoudsbeurt.

haha syl, lollig geschreven met je karretje
hey frans, je meissie is net zo groot en zwaar als Yuma.

schema is aangepast
Hey ik had nog wat geschreven dacht ik. Hmm waar heb ik dat dan weer zitten doen...

Syl, haha loop je echt met zo'n karretje??

Ze krijgen nog een ogen test. Was helemaal verkeerd aangepakt door arts en Mileen ging met de hakken in het zand en gebruikte dingetje wat ze moest gebruiken om duidelijk te maken dat ze het kon zien, als bril...

Milena: mama is papa niet bang voor de boze wolf?

Ik:huh??

M: ja als ie op zijn werk is

Man werkt in Den Bosch
Merel, erg leuk om te lezen je postings dus ga vooral door met eenzijdig posten :-).

Wou op iedereen reageren maar ben moe, net klaar met werk en moet nog douchen, morgen de wekker op 6.30 (das hier nu 3 keer per week, snif).

St Maarten is hier gister groots gevierd met beide kinderen. Pipsie was ook zo in de ban dat hele Sinterklaas nog mijlen ver weg is. Wel fijn want ze verwerkt dingen toch anders dus nu kan ik de oude man nog even buiten de deur houden.

Mag ik even ego-en? Ik ben door mijn neefje (van Papsies kant) uitgeroepen dat "favoriet persoon en meest fan van". Gloei, gloei :-) Ze hadden een projectje op school gehad met onderwerpen als; wie is je favoriete persoon, waar ben je fan van etc. Mijn naam stond er twee keer tussen in een rijtje van 5. Gloei gloei :-).

Wel slim van neefje want ik zag laatst een discolamp in de winkel voor maar 8 Euro en twijfelde of ik die voor de graps aan hem zou geven (wij geven nooit zomaar wat omdat zijn ouders daar niet van houden en niet in de fin. situatie zijn om wat terug te doen -stom argument trouwens-) maar nu krijgt hij die lamp dus en om mijn part een hele discotheek erbij

Ben laatst op mijn oude werk ook door de kids geroemd en geeerd (beetje lullig als invalkracht...) heb ik toch de verkeerde beroepskeuze gemaakt LOL.

Okay, gaat stinken hier, ik ga douchen en op bed.

Trusten!
Maten Pipsie: 1.01 cm. en 15 kilo. Niet bij het cb maar in ziekenhuis waar ze nogmaals heen moet voor prikken omdat er iets mis is gegaan in het lab. Ggrrrrrrrr.....

Daarom nog niet op cb geweest voor die 3.9 keuring. Genoeg medisch spul gezien afgelopen tijd.

Gaan jullie voor de inenting tegen m.g.? Wij wel, ook al wegens zwakke opa's en oma's aan beide kanten etc.
En nee, ik slaap nog niet. Ben onrustig, vanavond onder het werk de helft van Pipsies St Maarten snoep opgegeten.... nu een suikerkick geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven