Good Luck
vrijdag 13 november 2009 om 12:16
Goedemiddag,
Ik zit met een glimlach jullie gezellige geklets te lezen.
Koolraap met een papje :puke:
Maar eh.... was het lekker Star?
Mamax, leuk, leuk, leuk, dat rapportje van Maxi.
Karnemelksoep? Nog nooit van gehoord.
Aaah... huilende kind bij kdv is nooit leuk.
CD, ook al de eerste schooldag. Hoe is het gegaan?
Mal, dat klinkt niet best van je nichtje.
Ik zit met een glimlach jullie gezellige geklets te lezen.
Koolraap met een papje :puke:
Maar eh.... was het lekker Star?
Mamax, leuk, leuk, leuk, dat rapportje van Maxi.
Karnemelksoep? Nog nooit van gehoord.
Aaah... huilende kind bij kdv is nooit leuk.
CD, ook al de eerste schooldag. Hoe is het gegaan?
Mal, dat klinkt niet best van je nichtje.
vrijdag 13 november 2009 om 12:17
BILTHOVEN - In totaal zijn er nu 22 mensen in Nederland overleden door de Mexicaanse griep. Vrijdag maakte het RIVM vijf nieuwe overlijdensgevallen bekend.
Het gaat om een 3-jarig jongetje, een 13-jarig meisje, een 48-jarige man, een 57-jarige vrouw en een 71-jarige man. Van de sterfgevallen was er bij vier patiënten sprake van onderliggend lijden. Voor het 3-jarig jongetje is het onbekend of er al sprake was van een andere ziekte.
In de afgelopen week is het aantal ziekenhuisopnamen wegens een laboratoriumbevestigde infectie met het H1N1-virus licht gestegen ten opzichte van vorige week, 291 patiënten zijn deze week gemeld tegenover 273 vorige week.
De patiënten die zijn opgenomen, zijn voornamelijk jonger dan 65 jaar. De meeste patiënten zijn kinderen van 0 tot 4 jaar.
Bijna 1000 mensen opgenomen
In totaal zijn tot en met 11 november 909 patiënten opgenomen in het ziekenhuis en zijn 22 patiënten overleden. Bij 60% van de opgenomen patiënten en bij 86% van de overleden patiënten was sprake van onderliggende medische problematiek.
Afgelopen week zijn 19 patiënten opgenomen op de Intensive Care, dit is een afname vergeleken met vorige week toen er 28 IC opnames gemeld werden. In totaal zijn 91 patiënten opgenomen (geweest) op de Intensive Care.
Het gaat om een 3-jarig jongetje, een 13-jarig meisje, een 48-jarige man, een 57-jarige vrouw en een 71-jarige man. Van de sterfgevallen was er bij vier patiënten sprake van onderliggend lijden. Voor het 3-jarig jongetje is het onbekend of er al sprake was van een andere ziekte.
In de afgelopen week is het aantal ziekenhuisopnamen wegens een laboratoriumbevestigde infectie met het H1N1-virus licht gestegen ten opzichte van vorige week, 291 patiënten zijn deze week gemeld tegenover 273 vorige week.
De patiënten die zijn opgenomen, zijn voornamelijk jonger dan 65 jaar. De meeste patiënten zijn kinderen van 0 tot 4 jaar.
Bijna 1000 mensen opgenomen
In totaal zijn tot en met 11 november 909 patiënten opgenomen in het ziekenhuis en zijn 22 patiënten overleden. Bij 60% van de opgenomen patiënten en bij 86% van de overleden patiënten was sprake van onderliggende medische problematiek.
Afgelopen week zijn 19 patiënten opgenomen op de Intensive Care, dit is een afname vergeleken met vorige week toen er 28 IC opnames gemeld werden. In totaal zijn 91 patiënten opgenomen (geweest) op de Intensive Care.
vrijdag 13 november 2009 om 13:42
Hallo zeg, waar slaat dit op? Ik moet 11 pagina's bijlezen en ben hier gewoon elke dag. Kunnen jullie een normaal leven gaan leiden?
Gezellig.
Zo, ik zie dat Mamax notuleert dat de MG al afneemt. Mooi, geen zorgen dus. Tegen de tijd dat die inenting eens doorkomt is die hele griep al lang weer terug naar Mexico. Hasta la pasta baby.
Mamax!!!!!!!!!!! Welk huis hebben jullie???? Welk nr?? Gaaaaaf!!!
Karnemelkpap, gatver. En die knakworsten zie ik er hier in drijven ha ha!
Nou, verder een hoop gezwets gelukkig, dus was er snel doorheen.
Mijn kinderen worden beiden 183, goed, kan ik vast uitverkoopjes meenemen als ik wat leuks zie. Handig
Oudste is bij vriendje spelen en jongste was op de psz niet buiten geweest vw de regen. Die deed na het eten zijn jas aan en heeft 3 kwartier in zijn eentje in de tuin gefiets te cute toch? Moest van mij naar bed lees: mama is moe en wil even haar ogen dicht doen.
Is het er niet zo mee eens, hij maakt nog grappige geluiden in bed.
Goed, eventjes mijn ogen sluiten hoor. Oooh, wanneer gaat die vermoeidheid over? Nog anderhalve week? Ik verwacht echt stipt met week 12 dat ik me weer super ga voelen hoor!
Gezellig.
Zo, ik zie dat Mamax notuleert dat de MG al afneemt. Mooi, geen zorgen dus. Tegen de tijd dat die inenting eens doorkomt is die hele griep al lang weer terug naar Mexico. Hasta la pasta baby.
Mamax!!!!!!!!!!! Welk huis hebben jullie???? Welk nr?? Gaaaaaf!!!
Karnemelkpap, gatver. En die knakworsten zie ik er hier in drijven ha ha!
Nou, verder een hoop gezwets gelukkig, dus was er snel doorheen.
Mijn kinderen worden beiden 183, goed, kan ik vast uitverkoopjes meenemen als ik wat leuks zie. Handig
Oudste is bij vriendje spelen en jongste was op de psz niet buiten geweest vw de regen. Die deed na het eten zijn jas aan en heeft 3 kwartier in zijn eentje in de tuin gefiets te cute toch? Moest van mij naar bed lees: mama is moe en wil even haar ogen dicht doen.
Is het er niet zo mee eens, hij maakt nog grappige geluiden in bed.
Goed, eventjes mijn ogen sluiten hoor. Oooh, wanneer gaat die vermoeidheid over? Nog anderhalve week? Ik verwacht echt stipt met week 12 dat ik me weer super ga voelen hoor!
vrijdag 13 november 2009 om 14:11
Nee Naat, had het bij de 1e 2 niet. Maar toen had ik er ook niet fulltime 2 rondspringen.
Jaa, zo lief dat hij helemaal alleen kan spelen. Grappig hoor, echt anders dan L. Die heeft daar veel meer moeite mee. Sowieso 2 heel andere kinderen.
Ooh, bedankt voor die opbeurende woorden Star
Echt, over 3 weken alweer werken? Zie je er tegenop? Hoeveel dagen gaat E naar het kdv?
Jemig, hier voor de deur is een 30km zone. Maar vandaag lijtk het meer een crossbaan! Idioten denken zeker dat er met dit weer toch geen kinderen buiten zijn...
aldus een gefrustreerde moeder
Jaa, zo lief dat hij helemaal alleen kan spelen. Grappig hoor, echt anders dan L. Die heeft daar veel meer moeite mee. Sowieso 2 heel andere kinderen.
Ooh, bedankt voor die opbeurende woorden Star
Echt, over 3 weken alweer werken? Zie je er tegenop? Hoeveel dagen gaat E naar het kdv?
Jemig, hier voor de deur is een 30km zone. Maar vandaag lijtk het meer een crossbaan! Idioten denken zeker dat er met dit weer toch geen kinderen buiten zijn...
aldus een gefrustreerde moeder
vrijdag 13 november 2009 om 14:17
vrijdag 13 november 2009 om 14:23
Hij kan er makkelijk langs met zijn rolstoel. Ik denk dat zij ons Tokkies vinden want wij hebben wel eens onkruid in de voortuin, oeeeeee de schande. Toen ze terugkwamen van vakantie gingen ze meteen de tuin doen. Dat is bij mij zo ongeveer mijn laatste prioriteit.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 13 november 2009 om 14:23
Nou, is toch handig mal? Hoef jij de regen niet in.
even hoor, na 3 jaar forummen weet ik het nog niet; hoe kan je een topic opsnorren?
Ik stort me even op de chocoladeletter van man. Mag best, aangezien hij de pepernoten van kind opeet.
heeee, Streetview rijdt hier ook door de straat!
Ook al te hard...
even hoor, na 3 jaar forummen weet ik het nog niet; hoe kan je een topic opsnorren?
Ik stort me even op de chocoladeletter van man. Mag best, aangezien hij de pepernoten van kind opeet.
heeee, Streetview rijdt hier ook door de straat!
Ook al te hard...