**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Nogmaals hartstikke bedankt voor de lieve woorden en knuffels! Iedereen een terug! En nog een extra stevige knuf voor jouw Lynx. Hopelijk heb je morgen een betere dag.

Minie: Hoe gaat het met de borstvoeding. Zijn je tepels al wat hersteld? (hmmm, dat is een vraag die ik dacht nooit te stellen )

Nou koffer is gepakt hoor dames. Ben wel een beetje zenuwachtig hoor... Vind het erg spannend alleen te reizen met de kleine. Ik heb inderdaad die kant en klare pakjes gekocht. Deze waren gewoon vanaf o maanden. Ik geef haar normaal hypoallergene voeding maar voor een keertje normaal maakt niet uit denk ik...

Bieteltje: Nou ik zal die schop straks onder z'n kont geven hoor. hahaha Weet niet of die dat in dank zal afnemen

Ik wens ook jou een hele fijne vakantie trouwens. Geniet er lekker van!

Hebben vandaag wel gepraat en ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik zijn opmerkingen gewoon erg kwetsend vind en dat ik me erdoor tekort vond schieten als moeder maar vooral ook als vriendin. Op zich reageerde hij erg begripvol en zei hij dat hij het niet zo meende en dat hij mij niets kwalijk nam. Hij voelde zich alleen de laatste tijd onzichtbaar in huis en had het idee dat ik alleen nog oog voor Silje heb. Misschien is dat ook wel zo, al zijn we toch sinds zij er is, twee avonden weg geweest en ze is zelfs een keertje wezen logeren. Vind nog steeds dat hij niet veel te klagen heeft. Maar ja, ik zal hem wel wat vaker een aai over zijn bol geven en een knuffel

Nou, ik ga Silje haar laatste flesje geven. Morgen vroeg op. Om elf uur gaat het vliegtuig en om 12.45 landen we in Oslo. Ben benieuwd! Hopelijk krijst ze niet heel de vlucht.

In Noorwegen verwacht ik niet zoals nu elke dag op internet te zitten. Probeer wel regelmatig bij te lezen en af en toe iets te krabbelen. Ben acht daagjes weg.

Slaap lekker iedereen!
Veel plezier Silje! En goed dat je er met je vriend over gesproken hebt. Hoop dat het de lucht geklaard heeft voor je.

Nou.. dat meer eten geven helpt niet echt

Hij heeft gisteren echt de hele dag geslapen. Ging echt prima om de vier uur 150ml. Maar vannacht niet . Half 11, half 2, 5 uur en daarna was hij best jengelig. Viel af en toe in slaap, maar heel onrustig. en toen dus 8 uur weer een fles van 150 Nu ligt hij al weer te slapen, dus ik ga ff wat huishoudelijke taken doen BAH.

Bieteltje: jij ook een fijne vakantie! En je hebt gelijjk met die laptop. Mijn man heeft zo'n blackberry. Ben ik HELEMAAL niet blij mee. Die laat dat ding echt niet los... Nou heeft hij ook werk dat hij ook wel bereikbaar moet blijven, maar toch.... af en toe kan ik dan ding wel door het raam naar buiten smijten... (Vooral als ik ongesteld ben)

De Donou is toch ook van Hoppediz of niet???
Het is echt heeeeeeeeeel slecht weer hier, dus ik kan niet eens naar buiten met mijn nwe doek
goedemorgen,

Gister dus nog bij de osteopaat geweest. Hij heeft vanalles gedaan wat Thijs niet zo leuk vond. Behoorlijk huilen. Maar volgens de Osteopaat maar goed dat we niet langer gewacht hebben. Hij zei dat hij wel wat kon doen aan zijn voorkeurshouding en het slechte slapen.

En zowaar......slipe hij gisteravond en met zijn hoofd ook de andere kant op.....

en nu weer...met zijn hoofd recht.....eerst maar eens aankijken..over 3 weken moeten we terug komen.

Lynx: voor jou een knuffel....

choca: beenwarmers en garen?? ga je ze zelf maken? ben je zo creatief?

wat lekker dat je een weekje weggaat bieteltje..... waar gaan jullie heen?? soms heb je al teveel gemist als je er een dag niet bent geweest....zullen er rekening mee houden.....

sander eet idd niet veel.....slaapt hij er wel goed op?

visje ik hoop dat je heerlijk gaat genieten in noorwegen!!!

goed dat je je vriend gezegd hebt hoe je je voelt.....

hier weinig plannen...misschien even een bakkie doen bij mams...het is slecht weer..dus naar de stad ga ik niet...

komend weekend misschien even een bakkie doen op het werk....en de schuur opruimen en zondag op visite bij een vriendin die aan het klussen is in haar nieuwe huis...

x
Lynx: alles weer beter vandaag? Je had dus een schijtdag gister… het was ook schijtweer..

bah, daar word ik toch chagrijnig van als ik niet ff lekker naar buiten kan met de kids… en Carlijn trouwens ook, die moet gewoon 1 of 2 keer per dag ff der energie buiten kwijt. Ze was dan ook echt dramatisch. Om alles huilen, uitdagen, en alles doen wat niet mag… het was me het dagje wel.. savonds nog een vergadering bijgewoond van de oudercommissie van het kdv. Er waren 3 mensen die graag een functie wilde dus we moesten ons even voorstellen en goed voor de dag komen.. haha, nou ze gaan nu beslissen wie het wordt.. ik ben benieuwd.

Choca: ik doe opleiding Opicien manager. Ik moet alleen nog een deel van praktijkexamen refractioneren (oogmeting). Maar helaas moet dat op een enorm prehistorische manier die geen optcien meer gebruikt. En ik ben dan zoooo zenuwachtig dat het niet meer lukt. Heel vervelend dus want de rest had ik in april al helemaal klaar…

Enne, beenwarmers zelf maken?? Als je het nou leuk vind? Wil er ook wel een paar..

Visje: als het goed is ben je al geland. Ben heel benieuwd hoe het int vliegtuig ging. Vind het super knap en dapper van je in je eentje. Geniet lekker met je familie!!

Bieteltje: lekker dat je zon goed gevoel hebt bij je basisschool, ze zitten er toch 8 jaar! Ik moet het ook echt gaan doen.. straks ben ik te laat.

Linda: fijn dat de osteopaat iets kon voor je.. ik twijfel ook bij bas. Hij gaat steeds meer overstrekken maar verder slaapt ie super en is ie echt niet veel aant huilen. Alleen na de fles van 5 uur.. ach kan altijd ff langs.. al moet ik wel snel gaan want over 1 ½ week ben ik alweer aant werk..

Vandaag even huishoudelijk geweest zodat we het weekend gewoon leuke dingen kunnen doen. Lijn is op Kdv dus dan heb ik veel meer tijd met alleen Bastiaan. Woensdag gaat ie een ochtendje wennen…. Wat zal ik eens gaan doen? Ik denk grote schoonmaak. Uitzoeken van de kledingkasten en nog even met een tijdschriftje op de bank..

Morgen komt sinterklaas int land. Jullie kinderen al helemaal hyper? Carlijn snapt er natuurlijk nog niet veel van maar heeft het wel over ‘inklaas’ en ‘iet’… Ik ben benieuwd wat ze van de intocht vind. (en nu kan ik zelf gewoon ongenegeerd naar de intocht toe, ik vind het zooo leuk :$)
Hoi Hoi,

Ff snel want er ligt nog een berg huishouden op me te wachten (blegh!) en Liselotte is wat onrustig vandaag. Morgen gaan we naar mijn ouders in A'dam, altijd erg gezellig maar ook een kleine volksverhuizing.

Gisteren met beide kindjes op het CB geweest, Lies weegt alweer 4880 gram en is 55 cm...Gaat zo snel joh! Melle woog dat toen hij 5 maand oud was! Melle weegt nu 13,7 kg en is 90 cm dus we hebben een kleine 19 kg kind in huis....pffff geen wonder dat mijn rug af en toe zeer doet.

Nu moet ik echt weer aan de slag, de hele ochtend al allerlei telefoontjes gehad, heel leuk hoor maar echt opschieten is het niet zo. Vanavond hebben man en ik weer een avondje "tv uit" dus lekker samen kletsen,wijntje drinken, spelletje doen...Doen we regelmatig (als zijn werk het toelaat) en is altijd heel erg gezellig!

Fijn weekend alvast!

Liefs D.
anoniem_68908 wijzigde dit bericht op 13-11-2009 14:10
Reden: spellingsVouten....
% gewijzigd
Dank jullie wel weer voor de knuffels. Inderdaad een rotdag gister. Eerst gingen we bij een huis kijken dat ons heel mooi werd aangeboden. Daar aangekomen was het een heel oud en afgeleefd huis. De badkamer bestond alleen uit een douche! Zo klein was die. Verder was het niets voor ons, toch beetje teleurgesteld. Gingen we naar huis, begon de auto raar te doen. En niet zo zuinig ook. Vriendlief op zijn werk samen met collega (die automonteur is geweest) kijken, bleek hij echt naar de kl*ten te zijn. Zo erg dat hij dus eigenlijk niet meer te repareren is. Tenzij wij er heul veul geld aan uitgeven. Dus dat wordt op een zoek naar een andere auto.

Toen kreeg Nick het geweldige idee dat als mama haar dag niet heeft dan ik ook niet. De hele dag jengelen, huilen en niets willen. Tel daar het rotweer bij op en je hebt een hele nare dag.

Ben dan ook gisteravond op de bank gaan hangen met pyjama en een reep bonbonblok.

Choca aan de brei? Klinkt stoer beenwarmers. Brei je die op 4 pennen? Hier ook nog niets hoor wat lijkt op een menstruatie. Wij leggen Nick om 7uur in zijn bed. Dit gaat hartstikke goed. Om 23u krijgt hij zijn fles en dan de nacht weer. Tot dusver slaapt hij iedere avond erg goed. Overdag ligt hij alleen na zijn 11u fles in zijn bed. De rest is hij bij mij. Merk gewoon aan hem dat hij dan beter aan zijn rust komt en ook echt slaapt.

Bieteltje wat leuk om te lezen hoe enthousiast je bent over de basisschool. Jammer dat het nog zo lang duurt he? haha

Jij ook alvast een hele fijne vakantie gewenst. Waar ga je naar toe?

Linda fijn dat de osteopaat je zo kon helpen. Hoop dat het zo blijft en Thijs lekker blijft slapen. Hier merk ik ook dat Nick een voorkeurshouding heeft. Probeer als hij slaapt iedere zijn hoofdje naar links te draaien.

Haha mamasax heb je eens een ochtendje voor jezelf, liggen de hhklusjes weer te wachten. Schiet er hier op het moment ook wel eens bij in. Balen is dat he als je een heel verhaal hebt getypt en om de een of andere reden is tie foetsie.

Lieselotje misschien moet Kees even wennen 'snachts. Nog niet kunnen genieten dus buiten met je nieuwe doek. Balen joh!

Wat leuk dat jullie al weten voor een vierde te willen gaan. Ik moet er niet aan denken. Niet wat betreft de kleine, maar wat betreft de bevalling. Was er altijd al zo bang voor en nu is dat ook nog uitgekomen.

Visje ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat jij en je vriend wel een fijn afscheid hebben gehad. Nogmaals heel veel plezier in Noorwegen.

Haha Kwimmie ik wil de gezichten op het cb wel eens zien als je gaat opstoken

Sax gaat het nog steeds goed met babysax?

Lekker zo'n avondje mama-D. Die staat hier voor morgenavond op de planning. Morgen op de markt even langs de olijvenkraam, olijven en tapenade scoren. En natuurlijk bij de kaasboer wat heerlijke kaasjes. Kan me er nu al op verheugen.

Hier ook naar het cb geweest. Nick woog nu 5360gram en was 56cm. Ze vonden hem zo sterk in zijn nek. Hij trok zijn nekje al helemaal op. Mama trots.

Wij laten ons hier ook enten tegen de mex. griep. Zien de oproep wel verschijnen.

Nu eerst even stofzuigen.

Fijn weekend alvast!

x
voor Lynx, een ongeluk komt nooit alleen he. Wat vervelend zeg van die auto, ik hoop dat jullie snel een nieuwe vinden. En je hebt gelijk dat je met een groot stuk chocola op de bank bent gaan zitten. Cool dat Nick zo goed z'n nekje optilde kan me voorstellen dat je hebt zitten glimmen van trots

Hier een knulletje die al 2 nachten doorslaapt na zijn laatste fles om 22u. Gisteren kwam hij om 7u en vanmorgen pas om kwart voor 8, je hoort me alleen nog niet juichen hihi. Enne ook hier nog niks wat op ongesteldheid lijkt, alhoewel ik wel eergisteren een ontzettende bad hairday had en me vandaag een beetje grommerig voelde, dat zou zomaar een teken kunnen zijn. Al reken ik er niet op hoor dat ik het ga worden, iedereen zegt wel dat deze zwangerschap misschien iets heeft verbeterd, maar ik wil me niet onnodig blij maken.

Lies ben je toch nog even naar buiten geweest met je nieuwe doek? Hier klaarde het helemaal op vanmiddag

Hulde aan Visje dat je erover hebt gepraat met je vriend. Zo kun je toch met een lekker gevoel genieten van je vakantie in Noorwegen.

En nu ga ik heel klef domino day kijken.
Heb nog niet bijgelezen (internet lag er gister de hele dag uit!!)

Maar even snel: Zag ik net in de Kinderen een foto van kleine Bieteltje????????
Hey Hallo allemaal,

Hier ligt alles even lekker in bed dus kan ik fijn forummen. Laat hh werk voor wat het is, donderdag komt de werkster weer en wij zijn verder toch weg haha. Gaan lekker naar de Veluwe(Eerbeek) hoop op mooi weer want we willen naar de dierentuin en het openluchtmuseum.

Lies: Ja dat klopt, das minibieteltje in de Kinderen, verrassing voor zijn papa leuk he.

Balen dat het geen wandelweer was gisteren, maar er komen nog heul veel doekmomenten hoor.

Lynx, oh wat balen van de auto. Das altijd zo shit en komt echt nooi nooit uit. Ben zo blij dat ik sinds een paar jaar in een leasebak rijd, hebben we dat niet meer.

Kwimmie: lekker zo'n slapertje. Sander slaapt op zich redelijk hoor, maar wordt altijd om 04:00 wakker, maar niet uit of hij zijn laatste fles om 9 10 of 11 uur krijgt, 4 uur gaat zijn alarm aan. veder eigenlijk altijd 4-5 uur tussen de flessen dus op zich doet hij het goed op de hoeveelheid die hij drinkt.

Heeft gisteren dan wel wel twee flessen van 160 op, maar vandaag weer 2 van 120....tja vol is vol. En hij groeit wel, want is 58 cm en 5400 gram. Zijn broer (2 jr 3 mnd) is 88 cm en 12.8 kg, die is dus niet megagroot. Denken dat hij de bouw van zijn paps heeft en Sander mijn bouw.

Sander ligt nu in de box naar zichzelf in de spiegel te kijken en heeft daar de grootste lol om. Hij heeft van een vriend een lieve knuffelteckel (happyhorse) gekregen en die houdt hij sinds een paar dagen heel stevig bij de neus vast om hem volledig zuur te kwijlen haha. Dus voor de zekerheid maar even een extra gekocht (hebben we ook met de knuffelaap van Wessel gedaan)

Zo, ga nog even verder neuzen op het net en dan vast wat spullen pakken want het zal wel een miniverhuizing worden (gelukkig hoeft de grote wagen niet mee omdat we de draagdoek meenemen (kunnen we het met de buggy voor Wessel af)

Allemaal een heel fijn weekend en lekke de schoen zetten vanavond haha
Hoi iedereen! Hier een berichtje uit het hoge noorden. Wij hebben het heerlijk naar ons zin hier. Silje wordt gigantisch verwend hier door haar oma.

Het vliegen ging echt hartstikke goed. Ze viel meteen in slaap toen het vliegtuig begon te bewegen, nog voor het opstijgen lag ze al in coma en heeft de hele vlucht liggen slapen op mijn schoot. Grote opluchting voor mij, maar ook vooral voor de medepassagiers Lichte paniek zag ik in hun ogen toen ze mij zagen aanlopen met de kleine Maar ze gedroeg zich voorbeeldelijk, ik ben helemaal trots.

Vandaag rustig aan gedaan. Lekker met haar gewandeld in de sneeuw. Het is gelukkig niet koud hier ( -3) en gisteren is er een pak sneeuw gevallen. Krijg er gewoon spontaan een kerstgevoel van.

Groetjes!
Gied te horen Visje!!! Geniet maar lekker van alle aandacht...en silje ook uiteraard!

Goedenavond/-nacht!

Net gevoed en kan ff niet in slaap komen dus....

Vandaag lekker geniet-dagje gehad. Eerst 's ochtendspits naar babymassage geweest: Tom vond het heerlijk! Het was ook erg gezellig! Manlief was tegelijkertijd met dochter aan het zwemmen, toen samen gegeten en daarna allemaal geslapen

En daarna naar de Sintoptocht! Dochter vond het prachtig, de muziek en alle pieten die snoepjes en pepernoten kwamen geven Tom vond het ook fijn, heerlijk geslapen in de draagzak. Zag erg leuk uit al zeg ik het zelf en ook aardig wat complimentje gekregen - mede door z'n bolle wangen. Vanavond lekker op de bank gehangen met toastjes, chips en olijven dus echt een relaxed dagje gehad: heerlijk!

Komende week ga ik beginnen met de beenwarmers en misschien ook met een mutsje te breien. Ik kan helemaal niet breien maar logeer een paar dagen bij m'n ouders en m'n moeder gaat het me leren..erg benieuwd want laatste keer breien was op de zesde klas lagere school ofzo!

Ik ga nu slapen.. Truste x

ps: fijne vakantie bieteltje! Lekker genieten....
hoi hoi,

mamasax: wij hadden ook niet echt het idee dat we wat te kalgen hadden hoor. Maar baad het niet dan schaad het niet....Wij zijn tot 500 euro per jaar verzekerd voor de osteopaat. Dus je kan het altijd proberen.

mamad: gezellig zo'n avondje...proberen wij ook af en toe te doen....maar de kleine laat het niet altijd toe..

gezellig gehad bij je ouders?

LynxL hoe gaat het nu?? baaldagen moet je inderdaad afsluiten met bankhangen....gewoon even tot rust komen. alles lijkt altijd tegelijk te komen.

kwimmie: ik juig ook nog niet meteen hoor. Thijs heeft 2 nachten (niet na elkaar) doorgeslapen. Het zit er dus wel aan te komen...maar ga pas juichen als hij het een week lang doet.

al mocht ik vannacht doorslapen van vriendlief. Is hij eruit gegaan. heerlijk!! Vanmorgen ook pas om 9.30 uur uit bed.

visje wat heerlijk zeg dat de vlucht goed ging!! ik krijg helemaal kriebels als ik jou hoor praten over sneeuw! Ik ben jaloers!

geniet er maar lekker van!

we hebben ook weer gewone voeding gekocht ipv forte. Kijken of dat beter gaat. je probeert alles....als de kleine maar lekker slaapt.

x
Hee meiden,

Ik kom amper toe aan forummen dus dacht vanavond even weer eens te posten en een beetje bij te lezen....

Hier inmiddels een ukkie van acht weken, die al een hele dikke dame begint te worden. Met vijf weken was ze 4460 gr (bijna 1,5 kg aangekomen) en 56 cm. A.s. vrijdag voor de tweede keer (incl. prikje), maar denk dat ze wel weer een kilootje is bijgekomen en qua lengte: shirtjes moet ik zowieso al 62 cm aan doen, want anders kruipen shirtjes zo omhoog.

Verder slaapt ze nog niet door, maar heeft wel een totaal ander ritme dan zoonlief. Ze heeft wel eens dat ze om 1930 voor het laatst de borst krijgt en dan pas om 3.00 uur weer komt. Wel komt ze de laatste paar dagen standaard om 6.15 dus op zich wel goed (als ik zometeen moet werken dan komt dat wel goed uit).... maar heb ook wel gehad dat ze om 1900, 2400, 300 uur en 615 ook weer komt... dus ik ben benieuwd welk tijdstip binnenkort gaat vervallen.

De oudste kreeg nog heel lang rond 2200-2300 de borst en kwam dan weer om half zes. Hoop dat dochterlief 20.00 uur en 6.15 weet aan te houden...:-)

Maar hebben hier niets te klagen. ze is af en toe eens een uurtje tot anderhalf uur wakker overdag (zo'n 2 of 3x), maar voor de rest is het oogjes dicht en slapen... Soms heeft ze krampjes (na de voeding van 6.15 en 17.30) maar dat duurt ook maar een kwartiertje en dan slaapt ze weer door.

Maar van uitrusten komt er voor mij niet zoveel, want tot nu toe is zij vaak wakker wanneer de oudste een dutje doet... Dus ik ga erg vroeg naar bed en hoop overdag toch een uurtje te kunnen pikken door dochterlief bij mij te laten slapen.

in het begin was het wel zwaar omdat ik nog ijzertekort had en behoorlijk wat pijn van de wond, maar na drie weken ging het eigenlijk allemaal wel weer. Inmiddels ben ik ook weer aan het sporten.
Jee visje, ik las net jouw bericht over sex... je hebt inderdaad nu twee kinderen in huis... Hier ook pas vanaf morgen (misschien 1x pw) want dan gaat de mirena er weer in (mocht 8 weken na de ks).... maar kan nu niet echt zeggen dat ik er veel zin in heb met zoveel aandachtvragers om me heen...

Dus die kerel van jou moet helemaal niet zeuren.... Vriendlief hier had er twee weken geleden ook wat over te klagen, maar is nu rustig... :-)... en begrijpt ook wel dat ik niet alles kan... :-)
Jojo, jij dus ook aan de mirena? Ik volgende week. Heb jij m al eerder gehad? Ik wel en was er erg tevreden over, het inbrengen deed wel zeer helaas...hopelijk deze keer niet! Op hoeveel voedingen zit jij nu? Ik zou wel naar zes willen maar Tom nog niet helaas...

Hier trouwens nu ook echt maat 62 ivm opkruipende shirts, ik ga vanmiddag naar het cb dus ben erg benieuwd! Vorige keer 4,7 kg dus ben benieuwd hoeveel hij nu gegroeid is. Denk dat ie net iets onder de zes zit!

Ik reageer straks verder, hij wordt nu wakker...
Nu we het toch over sex hebben: wij hebben gisteren onze primeur weer gehad. Moet zeggen: Ik had zoiets van: Hup... laten we die eerste keer maar gehad hebben.. maar.... het was eigenlijk euh.. gewoon weer als vanouds zeg maar

Ik zit nu ook op 6 voedingen. Hij komt nu meestal om de vier uur. Soms zelfs iets langer maar soms ook eerder... Vannacht ook netjes om de vier uur. Dus dat was wel lekker.

Wat een lange dame JoJo!!! Keesje woog 4400 gram en was 52 cm vorige week. Klein propje hahahahah

Mirena: ik heb hem ook altijd gehad. maar ik had al uitgelegd waarom ik dat nu niet doe. Maar ik vind het het meest ideale conceptiemiddel. alleen het inbrengen..... bah... Maar goed.. dat is een paar seconden en het schijnt dat als je hem snel na je bevallign laat inbrengen de pijn een stuk minder is

En.... vergeet niet flinke paracetamol of iets in te nemen van te voren!
Vanmorgen op nacontrole bij de gyn geweest en die was meer dan tevreden over haar eigen werk. Als je het niet zou weten zou je schijnbaar niet zien dat ik flink gehecht ben . Ze heeft ons ook nog even flink laten schrikken door te vertellen hoe erg de ruptuur was. Het blijkt dus dat mijn hele kringspier was losgescheurd (excuses voor het nare verhaal), maar dat had dus allemaal veel slechter kunnen aflopen. Mocht van haar weer beginnen met de pil, want de kans dat alles weer op korte termijn op gang komt is heel klein helaas. En op het moment dat we klaar zijn voor een 2e kleintje hoeven we niet eerst te proberen tot we een ons wegen, maar mogen we meteen een afspraak maken.

Haha Lies jullie hebben de eerste keer weer achter de rug. Gelukkig dat het als vanouds was . Gek eigenlijk he dat het toch allemaal wat eng is na zo'n bevalling.

Ook hier al een tijdje shirtjes van maat 62, die naveltruitjes zijn zooooo 2008 . Broeken past meneer nog net 56, maar sinds gisteren lijken dat ook opeens kniebroeken te worden
Meneer was 5800 gr en 61cm, goed gegroeid dus... Later meer!
@ choca, wat is ook al weer die site waar je draagdoeken kunt lenen??
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Babybij punt nl! Hebben we je aangestoken?

hoe is het met slapen?
Choca, bedankt! Wil de marsupi eens gaan proberen, die knoopdoeken vind ik maar niks en zoon ook niet. Ik heb buikdrager een van Chicco, maar dat is het toch net niet zullen we maar zeggen....

Slapen... wat zal ik er van zeggen. 's nachts doet ie 't prima. Hij krijgt overdag 4 voedingen: 9.30-13.30-17.30 en de laatste om 21.30 en dan komt ie meestal rond vijven weer, soms wat eerder, soms wat later. Dit is ie overigens pas gaan doen na ons bezoek aan de osteopaat 2 weken geleden. Overdag slaapt ie na de fles van 9.30 en 13.30 maar 30-45 minuten en is daarna ontevreden wakker (lees: huilt veel als ik er niks aan doe). Sinds 'n week slaapt ie na de fles van 17.30 tot de laatste voeding. Gisterenmiddag sliep ie plots ook na de fles van 13.30 en wel 3 uur achterelkaar!!!! we zijn wel 4 keer gaan kijken of ie nog ademde....

Ben vandaag weer naar de osteopaat geweest dus ik verwacht de komende 2 weken nog meer verbetering. Die man is echt goed.....

Over 3 weken nog één keertje terug en dan is het hopelijk helemaal goed.

Oh, kleine man heeft honger! later meer....
Jeetje Choca wat een bink al zeg

Nadine, hier ook een mopperend mannetje overdag. Meneer moet bezig gehouden worden lijkt wel, maar jou verhaal stemt mij vrolijk hihi. Ik geloof dat ik ook tig keer zou gaan kijken als dat hier gebeurd .
quote:Kwimmie schreef op 16 november 2009 @ 17:44:

Jeetje Choca wat een bink al zeg

Nadine, hier ook een mopperend mannetje overdag. Meneer moet bezig gehouden worden lijkt wel, maar jou verhaal stemt mij vrolijk hihi. Ik geloof dat ik ook tig keer zou gaan kijken als dat hier gebeurd .

Maar weet je wat het is... na die 45 min. kan hij op een of andere manier niet meer in slaap komen, maar hij is wel kei moe, dat merk je aan alles. Jij hebt geloof ik ook nogal een heavy bevalling gehad. Onze Luuk had met mijn bevalling de navelstreng om z'n nek en ik heb een ruggeprik gehad; daar schijnen die ukkies echt meer van mee te krijgen dan wij erg in hebben. Ik zeg: lang leve de osteopaat! (maar dan wel een goeie!) Mijn osteopaat vertelde dat veel osteopaten niet "diep genoeg" durven te gaan bij kleine kindjes, terwijl dat dus wel nodig is voor wat sneller en blijvend resultaat. Als ik zie wat voor verbetering wij de afgelopen 2 weken al hebben gezien, man, echt een verademing! Wij zijn dus vandaag ook weer geweest en over 3 weken moeten we nog één keer (als alles goed gaat tenminste).

Ga nu ff m'n toetje opeten en gtst kijken, later mss meer en anders later deze week
Goedemorgen dames!

Eerst even een blij ego berichtje hier. Nick heeft al 3 nachten doorgeslapen! Gisteravond ging hij na zijn voeding van 23.00u heel lief slapen om zich vanmorgen om 7u pas weer te melden. De nachten daarvoor kwam hij om half 7 en 6u. Was gewoon echt super om lekker een nachtje door te kunnen slapen. :-)

En we hebben een andere auto! Oma heeft zaterdag op Nick gepast en wij zijn op pad gegaan. Zijn uiteindelijk geslaagd voor een Opel Astra station. Haha nu zijn we echt burgelijk. Een kind, een golden retriever en een station. Ben dus superblij.

Kom straks terug om te reageren, maar wilde ook een keer heel leuk nieuws brengen

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven