Saai!
maandag 16 november 2009 om 08:10
quote:Dushi74 schreef op 15 november 2009 @ 22:59:
Ik hou van Roadrunner, Speedy Conzales, Pepe LePew, Tweety en Silvester en Tom en Jerry. Daar kun je mij echt voor wakker maken. (als je de klassieke tekenfilms tenminste bedoelt.Ja, die bedoel ik. Vergeet Bugs Bunny niet.
Ik hou van Roadrunner, Speedy Conzales, Pepe LePew, Tweety en Silvester en Tom en Jerry. Daar kun je mij echt voor wakker maken. (als je de klassieke tekenfilms tenminste bedoelt.Ja, die bedoel ik. Vergeet Bugs Bunny niet.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 16 november 2009 om 11:21
Yeah Bugs Bunny ook ja: What's up doc...hahaha
Goedemorgen alle saaie danselfjes van me
Steph je bent saai hoor! Borduren en kerstkaarten maken of geborduurde kerstkaarten is gewoon in een woord: SAAI. Maar je bent volkomen onttopic. Fröbelze
*stelt nog steeds eigen fröbel moment voor kerstkaarten uit*
Goedemorgen alle saaie danselfjes van me
Steph je bent saai hoor! Borduren en kerstkaarten maken of geborduurde kerstkaarten is gewoon in een woord: SAAI. Maar je bent volkomen onttopic. Fröbelze
*stelt nog steeds eigen fröbel moment voor kerstkaarten uit*
dinsdag 17 november 2009 om 00:35
Hallo lieve elfenkindjes, zijn jullie nog saai en braaf? Ik heb geen tijd om terug te lezen, kom enkel melden dat ik het zoooo enorm saai heb.
Iedere dag weer.
En dan zit ik nog niet eens op de helft.
Heb het zwaar, hoor.
Weet dat iemand zich moet opofferen, maar waarom nu net ik???
Why???????????? *snikt*
Iedere dag weer.
En dan zit ik nog niet eens op de helft.
Heb het zwaar, hoor.
Weet dat iemand zich moet opofferen, maar waarom nu net ik???
Why???????????? *snikt*
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 17 november 2009 om 06:31
*is blij met kusje van Lys*
Lys: ik vind het knap van je hoor dat je je opofferd. Weet dat je hier altijd terecht kan voor morele steun.
Desteny: voor jou en het ondje
Verder ben ik de komende dagen supersaai. Gisteren vriendin op visite (tot middernacht zitten kletsen) en nu is het dus half 6 en breng ik haar zometeen naar het vliegveld.
Aan het eind van de dag komen de volgende gasten.... en die gaan donderdag weg.
Lys: ik vind het knap van je hoor dat je je opofferd. Weet dat je hier altijd terecht kan voor morele steun.
Desteny: voor jou en het ondje
Verder ben ik de komende dagen supersaai. Gisteren vriendin op visite (tot middernacht zitten kletsen) en nu is het dus half 6 en breng ik haar zometeen naar het vliegveld.
Aan het eind van de dag komen de volgende gasten.... en die gaan donderdag weg.
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 17 november 2009 om 11:50
dinsdag 17 november 2009 om 12:20
Bah Snjokorn, vies zeg vers gebakkenlucht van broodjes.
Dushi, goedmiddag jij daar.
Ik kom net terug van huisarts/apotheek. Ik had jeuk en rode vlekken (drie stuks) op mijn zij. Toch maar na een aantal weken naar dokter, heb ik huidschimmel. Eerste reactie gatverdamme, verzorg ik me dan genoeg? Zegt ze ja en daar ligt het niet aan. Ik ben in aanraking geweest met water wat besmet is geweest met een virus.
Het enige water dat op mijn lichaam komt is water uit de douche/kraan............Mijn vriend heeft uiteraard geen last van iets zo saaaaaaai.
Dushi, goedmiddag jij daar.
Ik kom net terug van huisarts/apotheek. Ik had jeuk en rode vlekken (drie stuks) op mijn zij. Toch maar na een aantal weken naar dokter, heb ik huidschimmel. Eerste reactie gatverdamme, verzorg ik me dan genoeg? Zegt ze ja en daar ligt het niet aan. Ik ben in aanraking geweest met water wat besmet is geweest met een virus.
Het enige water dat op mijn lichaam komt is water uit de douche/kraan............Mijn vriend heeft uiteraard geen last van iets zo saaaaaaai.
dinsdag 17 november 2009 om 14:45
woensdag 18 november 2009 om 22:11
Jeetje wat is iedereen saai zeg. Dit is de eerste posting van deze dag!!! Oke we zijn dan wel weer ontopic!
Steph hoe is het met je? Heb je iets van een zalf of antibiotica gekregen zodat je die schimmel kwijt raakt? Snjookje zijn je gasten echt saai of valt het wel mee?
Dezzz hoe is het met ut ondje?
Lyzard nog steeds downunder... jij hebt het ontzettend zwaar jij!
MaraMijn nog steeds weinig forummen?
En La Vie met rozen, hoe is het dan met jou? Jij saaierd!
Steph hoe is het met je? Heb je iets van een zalf of antibiotica gekregen zodat je die schimmel kwijt raakt? Snjookje zijn je gasten echt saai of valt het wel mee?
Dezzz hoe is het met ut ondje?
Lyzard nog steeds downunder... jij hebt het ontzettend zwaar jij!
MaraMijn nog steeds weinig forummen?
En La Vie met rozen, hoe is het dan met jou? Jij saaierd!
woensdag 18 november 2009 om 22:11
woensdag 18 november 2009 om 22:14