Mode & Beauty alle pijlers

Jimmy Choo H&M

12-11-2009 13:48 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er van plan om zich in de gekte te storten zaterdag, anybody? Wat is jullie tactiek, voor de deur slapen of neem je gewoon een paintballgun mee om tot de eerste 160 te behoren die een armbandje bemachtigen..

Als je geen idee hebt waar dit over gaat:

http://www.hm.com/nl/fashion__fashion.nhtml#/jimmychoo/
quote:Bindi schreef op 12 november 2009 @ 15:43:

Ik heb één paar leuke schoenen gezien a 129,95 en een jurk a 199,00 en vind het eerlijk gezegd wat aan de dure kant... Verder vind ik de collectie ook een beetje cheap aandoen..

Da's de bedoeling ook, wat een heerlijke hoerenhakken

Overigens bedacht ik me om 10.05 dat ik online kon gaan bestellen en kwam ik de site niet meer op
Echt belachelijk dat hele marktplaats gebeuren!
Stressed is just desserts spelled backwards
De site van H&M is ook verneukeratief trouwens, je kan gewoon nog op maten klikken en dan staat er op voorraad. Ga je echter afrekenen staat er uitverkocht. Sukkels.
Ik zat net te kijken op de shop-online en volgens mij hebben ze weer heel veel aangevuld! Ik ga de zwarte ballerina's bestellen!

*helaas ook ik kreeg ze niet besteld, schijnbaar toch uitverkocht*
anoniem_3044 wijzigde dit bericht op 16-11-2009 10:53
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Gekeken op marktplaats,1800 hits!!!!!Zijn wij weer de dupe van.....
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:Earthshrine schreef op 16 november 2009 @ 10:41:

Ik zat net te kijken op de shop-online en volgens mij hebben ze weer heel veel aangevuld! Ik ga de zwarte ballerina's bestellen!

*helaas ook ik kreeg ze niet besteld, schijnbaar toch uitverkocht*Ik was ook al blij inderdaad
@metatron en @djmomo, stom he! Ik begrijp echt niet dat ze ze niet in 41 maken. Genoeg vrouwen die die maat hebben volgens mij. Alsof wij gedoemd zijn om op onelegante laarzen te lopen.

en @tonkje, ik vind ze dus wel mooi. Ben gek op schoenen met hoge naaldhakken. Vind ze zo elegant. En dan die prachtige blauwe kleur... maar iedereen zijn smaak natuurlijk

Heb ze naast me staan. Maar ja, ik kan ze dus beter terugbrengen.

*ben ze toch weer even aan het passen, maar krijg rits amper dicht*
ok, rechterteen doet wel erg veel pijn. Volgens mij is de bloedtoevoer gestopt. :(

Snel maar weer uit doen voordat mijn voeten opzwellen.
hele ordinaire kermislijn
hmmm....en ik vond dat nou deze keer meevallen Vond ik meer van de collectie van Roberto Cavalli. Al die kleuren. Die modellen leken wel papegaaien.
quote:Liselotte4 schreef op 16 november 2009 @ 19:00:

ok, rechterteen doet wel erg veel pijn. Volgens mij is de bloedtoevoer gestopt. :(

Wel grappig, las een stukje erover op Elsevier retail - geloof ik - dat alles binnen 3 minuten was uitverkocht.. Toevallig was ik van het weekend in Londen, en wat denk je.. Nog volop van alles.. Tasjes, jurken, schoenen... Echt grappig, zijn iets minder hysterisch daar, blijkbaar.
quote:Liselotte4 schreef op 16 november 2009 @ 19:00:

Snel maar weer uit doen voordat mijn voeten opzwellen.
quote:naomi87 schreef op 16 november 2009 @ 20:13:

Wel grappig, las een stukje erover op Elsevier retail - geloof ik - dat alles binnen 3 minuten was uitverkocht.. Toevallig was ik van het weekend in Londen, en wat denk je.. Nog volop van alles.. Tasjes, jurken, schoenen... Echt grappig, zijn iets minder hysterisch daar, blijkbaar.Kan. Of ze gaan naar de Jimmy Choo winkels om een echt Jimmy Choo item halen ipv bij H en M.
Hi,

Fijn dat een aantal van jullie toch nog wat spullen hebben weten te bemachtigen!

Ik wilde heel graag de échte leren legging kopen, maar had zaterdag helaas geen tijd om naar de H&M te gaan (in mijn woonplaats zit geen H&M)...

Op marktplaats worden ze voor belachelijke prijzen aangeboden, ik hoop echt dat er leggings teruggebracht worden zodat ik er nog 1 kan bemachtigen.....

Of zou iedereen die dingen gewoon voor het dubbele op marktplaats als het niet past??
quote:grietje232 schreef op 17 november 2009 @ 10:36:

Hi,

Fijn dat een aantal van jullie toch nog wat spullen hebben weten te bemachtigen!

Ik wilde heel graag de échte leren legging kopen, maar had zaterdag helaas geen tijd om naar de H&M te gaan (in mijn woonplaats zit geen H&M)...

Op marktplaats worden ze voor belachelijke prijzen aangeboden, ik hoop echt dat er leggings teruggebracht worden zodat ik er nog 1 kan bemachtigen.....

Of zou iedereen die dingen gewoon voor het dubbele op marktplaats als het niet past??Je kan ook vaak 's ochtends vroeg online kijken. Vaak worden bestellingen toch weer geannuleerd. Zo doe ik het vaak met spullen die uitverkocht zijn.
ik heb al een track & trace nummer voor mijn JC's!!!
pakket staat manco!
Die van mij staat nog steeds op levering eind november. Vrees dat ik nog een weekje moet wachten.
Bij mij ook eind november .
Nou, ik was net weer even in H&M (A'dam) en ze hebben bijna alles nog!

Grrrrr voor niks zo vroeg m'n bed uit vorige week... haha
Jurk past niet.....De bovenkant had prima gepast, onderkant ook, maar er zit een mega-wespetaille in en die heb ik niet retour dus.
Heb de schoenen ook al binnen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
De schoenen die ik had besteld zitten echt voor geen meter....als ik daar op ga lopen ben ik verzekerd van een of meerdere gebroken enkels.

Retour dus.

Hoe doe ik dat? Er zit een retourlabel bij en daar staat een barcode ruimte op...moet daar de barcode van t artikel of is die voor de TNT?
Ja dat denk ik. Ik vul dat ding gewoon en en lever het af bij TNT. Zou niet weten hoe het anders zou moeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven