Jimmy Choo H&M
donderdag 12 november 2009 om 13:48
Wie is er van plan om zich in de gekte te storten zaterdag, anybody? Wat is jullie tactiek, voor de deur slapen of neem je gewoon een paintballgun mee om tot de eerste 160 te behoren die een armbandje bemachtigen..
Als je geen idee hebt waar dit over gaat:
http://www.hm.com/nl/fashion__fashion.nhtml#/jimmychoo/
Als je geen idee hebt waar dit over gaat:
http://www.hm.com/nl/fashion__fashion.nhtml#/jimmychoo/
maandag 16 november 2009 om 09:52
quote:Bindi schreef op 12 november 2009 @ 15:43:
Ik heb één paar leuke schoenen gezien a 129,95 en een jurk a 199,00 en vind het eerlijk gezegd wat aan de dure kant... Verder vind ik de collectie ook een beetje cheap aandoen..
Da's de bedoeling ook, wat een heerlijke hoerenhakken
Overigens bedacht ik me om 10.05 dat ik online kon gaan bestellen en kwam ik de site niet meer op
Ik heb één paar leuke schoenen gezien a 129,95 en een jurk a 199,00 en vind het eerlijk gezegd wat aan de dure kant... Verder vind ik de collectie ook een beetje cheap aandoen..
Da's de bedoeling ook, wat een heerlijke hoerenhakken
Overigens bedacht ik me om 10.05 dat ik online kon gaan bestellen en kwam ik de site niet meer op
maandag 16 november 2009 om 10:41
maandag 16 november 2009 om 12:23
maandag 16 november 2009 om 18:58
@metatron en @djmomo, stom he! Ik begrijp echt niet dat ze ze niet in 41 maken. Genoeg vrouwen die die maat hebben volgens mij. Alsof wij gedoemd zijn om op onelegante laarzen te lopen.
en @tonkje, ik vind ze dus wel mooi. Ben gek op schoenen met hoge naaldhakken. Vind ze zo elegant. En dan die prachtige blauwe kleur... maar iedereen zijn smaak natuurlijk
Heb ze naast me staan. Maar ja, ik kan ze dus beter terugbrengen.
*ben ze toch weer even aan het passen, maar krijg rits amper dicht*
en @tonkje, ik vind ze dus wel mooi. Ben gek op schoenen met hoge naaldhakken. Vind ze zo elegant. En dan die prachtige blauwe kleur... maar iedereen zijn smaak natuurlijk
Heb ze naast me staan. Maar ja, ik kan ze dus beter terugbrengen.
*ben ze toch weer even aan het passen, maar krijg rits amper dicht*
maandag 16 november 2009 om 20:13
maandag 16 november 2009 om 21:11
quote:naomi87 schreef op 16 november 2009 @ 20:13:
Wel grappig, las een stukje erover op Elsevier retail - geloof ik - dat alles binnen 3 minuten was uitverkocht.. Toevallig was ik van het weekend in Londen, en wat denk je.. Nog volop van alles.. Tasjes, jurken, schoenen... Echt grappig, zijn iets minder hysterisch daar, blijkbaar.Kan. Of ze gaan naar de Jimmy Choo winkels om een echt Jimmy Choo item halen ipv bij H en M.
Wel grappig, las een stukje erover op Elsevier retail - geloof ik - dat alles binnen 3 minuten was uitverkocht.. Toevallig was ik van het weekend in Londen, en wat denk je.. Nog volop van alles.. Tasjes, jurken, schoenen... Echt grappig, zijn iets minder hysterisch daar, blijkbaar.Kan. Of ze gaan naar de Jimmy Choo winkels om een echt Jimmy Choo item halen ipv bij H en M.
dinsdag 17 november 2009 om 10:36
Hi,
Fijn dat een aantal van jullie toch nog wat spullen hebben weten te bemachtigen!
Ik wilde heel graag de échte leren legging kopen, maar had zaterdag helaas geen tijd om naar de H&M te gaan (in mijn woonplaats zit geen H&M)...
Op marktplaats worden ze voor belachelijke prijzen aangeboden, ik hoop echt dat er leggings teruggebracht worden zodat ik er nog 1 kan bemachtigen.....
Of zou iedereen die dingen gewoon voor het dubbele op marktplaats als het niet past??
Fijn dat een aantal van jullie toch nog wat spullen hebben weten te bemachtigen!
Ik wilde heel graag de échte leren legging kopen, maar had zaterdag helaas geen tijd om naar de H&M te gaan (in mijn woonplaats zit geen H&M)...
Op marktplaats worden ze voor belachelijke prijzen aangeboden, ik hoop echt dat er leggings teruggebracht worden zodat ik er nog 1 kan bemachtigen.....
Of zou iedereen die dingen gewoon voor het dubbele op marktplaats als het niet past??
dinsdag 17 november 2009 om 17:49
quote:grietje232 schreef op 17 november 2009 @ 10:36:
Hi,
Of zou iedereen die dingen gewoon voor het dubbele op marktplaats als het niet past??Je kan ook vaak 's ochtends vroeg online kijken. Vaak worden bestellingen toch weer geannuleerd. Zo doe ik het vaak met spullen die uitverkocht zijn.
Hi,
Of zou iedereen die dingen gewoon voor het dubbele op marktplaats als het niet past??Je kan ook vaak 's ochtends vroeg online kijken. Vaak worden bestellingen toch weer geannuleerd. Zo doe ik het vaak met spullen die uitverkocht zijn.
zaterdag 21 november 2009 om 13:36