De Verdwenen Afstandsbediening

17-11-2009 01:13 80 berichten
Nu heb ik er wel vaker last van dat ik dingen kwijt ben die gewoon niet kwijt kúnnen zijn, maar deze keer spant echt de kroon. De afstandsbediening van de dvd-speler, die ik altijd within an arms reach heb, is nu dus echt kwijter dan kwijt!

Ik kijk tv op m'n bed (woon in een kamer) en daar is hij ook altijd wel in/naast/tussen te vinden, maar dit keer heb ik echt overal gezocht; onder m'n bed, naast m'n bed, tussen het matras, in m'n hoeslaken, in mijn kussensloop, in m'n tas, zelfs in mijn PRULLENBAK, maar foetsie.

Ik snap dat jullie het ook niet kunnen weten, maar zijn jullie weleens ECHT iets kwijt? Iets wat je nooit meer teruggevonden hebt? Teruggevonden op een rare plaats? Nog zoek-suggesties?

Ik begin nu echt te denken dat ik 'm per ongeluk weggegooid heb!
Alle reacties Link kopieren
Je woont op een kamer; ligt hij niet in de fusie? Heeft iemand anders hem per ongeluk? Onder je matras?

(Ik ben ooit een heel dure concealer kwijtgeraakt die ik per ongeluk door de wc bleek te hebben gespoeld. Maar dat lijkt me met een afstandsbediening toch wat opvallender)
...
quote:Gem schreef op 17 november 2009 @ 13:39:

(Ik ben ooit een heel dure concealer kwijtgeraakt die ik per ongeluk door de wc bleek te hebben gespoeld. Ehm, hoe kwam je daar achter dan?
Heb je kinderen, TO? Want die gebruiken onze afstandbediening nogal eens om eh, tja, mee rond te lopen of zo. Geen idee eigenlijk, maar vind hem regelmatig op de keukenvloer bijvoorbeeld.
quote:Ainne schreef op 17 november 2009 @ 13:40:

[...]

Ehm, hoe kwam je daar achter dan?Haha, er rolden regelmatig dingen het plankje af de wc in, en daar had hij toevallig ook gelegen, maar ik wilde het gewoon niet geloven. Zo'n dure concealer, een kadootje, ik wilde gewoon niet geloven dat ik die door de plee had gespoeld en niet eens 'plons' had gehoord (zoals normaal gesproken). Ik heb het pas geaccepteerd als meest waarschijnlijke mogelijkheid toen ik bij de verhuizing nog één keer in het lege huisje rondzocht. Nergens. Dus de wc. Toch.
...
Ik heb ooit weleens een mobieltje teruggevonden in een zak met stukken gekruld schuurpapier en kwasten.
Jee wat lastig!

Zo ben ik maanden m mobiel kwijt geweest, vond m na een maand of 4 in de zak van een fleecevest die ik toen aan had getrokken (foeilelijk ding daarom ook niet meer aangedaan, vond m weer bij een kastopruiming ) Niet in je schoen/slof gevallen? (even sint gedachte...) Heb je huisdieren? Onder een kleed? In een plantenbak? Vaas? Kledingla? Achter de tv? Onder de bank?
Heb geen kinderen (ben 21 ) of huisdieren. De AB komt eigenlijk nooit m'n kamer uit, dus dat is de enige plek waar hij kan zijn. Heb hem nog niet gevonden, maar heb eerlijk gezegd ook niet meer gezocht, ik hoop nu maar dat ik hem vanzelf een keer tegenkom.
Maar grrrrr, ik snáp het gewoon niet! Zo'n ding kan toch niet opeens van de aardbol verdwijnen? Ik heb m'n matras al aan alle kanten opgetild, soms ligt hij tussen het bed en het matras.

Heb al 100 keer onder het bed gekeken, heb m'n hoofd al in mijn dekbedovertrek gestopt! Hij ligt op geen enkel tafeltje, in geen enkel laatje, niet in m'n dvd-kast, nergens!

Op dit soort momenten wil ik gewoon een glazen bol ofzo, die laat zien waar hij ligt. Ik ben echt heel benieuwd waar hij kan zijn.
Geen bank waar die tussen is gevallen?

Tussen de was gekeken?
Ik heb hier alleen m'n bed, en ik heb sinds ik hem kwijt ben geen was gedaan.
quote:Ste_ schreef op 17 november 2009 @ 01:13:

zijn jullie weleens ECHT iets kwijt? Een hapjespan. Niet echt een klein ding om kwijt te raken, maar al weken: weg. Gewoon echt weg. Bizar
Dat is wel erg bizar ja!
Oke, het verhaal heeft een bizarre wending genomen.

Ik ben nu mijn aansteker, die ik echt een paar minuten geleden nog in mijn hand had, nu ook kwijt, ben in de tussentijd zelfs niet opgestaan ofzo!

Ik word nu serieus para! Ik begin te denken dat er zich ergens hier in mijn kamer een soort mini-Bermudadriehoek bevindt.
Heb je al iets terug gevonden?
Heb je een bed dat deels omhoog kan? (om lekker tv te kijken)

Doordat het matras omhoog gaat/uiteinden naar elkaar toe, komt er een kuil/vangnet/kommetje aan de zijkant in je hoeslaken, waar een ab zich heel goed in kan verstoppen (ik spreek uit ervaring)! Succes!

Ehm, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel, lekker vaag, hihi.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
quote:Ste_ schreef op 17 november 2009 @ 20:48:

Oke, het verhaal heeft een bizarre wending genomen.

Ik ben nu mijn aansteker, die ik echt een paar minuten geleden nog in mijn hand had, nu ook kwijt, ben in de tussentijd zelfs niet opgestaan ofzo!

Ik word nu serieus para! Ik begin te denken dat er zich ergens hier in mijn kamer een soort mini-Bermudadriehoek bevindt. Nou, daar kun je goud geld mee verdienen. *ziet oplossing voor de afvalberg*
quote:Gamuza schreef op 17 november 2009 @ 22:09:

Heb je een bed dat deels omhoog kan? (om lekker tv te kijken)

Doordat het matras omhoog gaat/uiteinden naar elkaar toe, komt er een kuil/vangnet/kommetje aan de zijkant in je hoeslaken, waar een ab zich heel goed in kan verstoppen (ik spreek uit ervaring)! Succes!

Ehm, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel, lekker vaag, hihi.

Haha, ik snap wat je bedoelt, zo'n bed/bank heb ik inderdaad gehad, maar dit is gewoon een anderhalfpersoons-bed.

Dames, ik moet opbiechten dat ik mijn aansteker al vrij snel (in m'n dekbedovertrek) terugvond, maar ik wilde even de spanning erin houden.

AB is nog steeds niet terecht.
Je moet niet je hoofd in het overtrek steken, maar je hele dekbed eruit halen :P Trust me.

Oh, in de wasmand?
Je handtas? In de hoes/box van de laatst gekeken dvd? In de wasmachine?

*spannend :-) hier regelmatig sleutels, mobieltje, lichtjes van de fiets kwijt, maar ach, eigen schuld, altijd*
och mijn nichtje vroeg me eens haar te bellen omdat ze haar gsm kwijt was, en overal had gezocht.

Behalve in de zak van haar ochtendjas dus.

Dus in alle zakken van alle jassen/broeken vesten pyama's gekeken?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Heb je ruzie met je partner? dat die hem verstopt heeft?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb de ab ooit eens meegenomen naar de super, in de veronderstelling dat het mijn GSM was, was erg lang geleden dus.[/quote]

Hahahha ik moet heel hard lachen hierom!
Heb je m al? Zat vandaag de reclamefolders te kijken en mijn oog viel op die van de Xenos, een MEGA afstandsbediening in de aanbieding voor iets van 6,95 ofzo Moest gelijk aan je denken!
quote:Doperwt schreef op 19 november 2009 @ 23:57:

Heb je m al? Zat vandaag de reclamefolders te kijken en mijn oog viel op die van de Xenos, een MEGA afstandsbediening in de aanbieding voor iets van 6,95 ofzo Moest gelijk aan je denken!

Haha, wat grappig!

Maar nee, heb hem nog niet gevonden. :( Ik heb ook nog steeds niet gezocht hoor. Na het weekend laat ik m'n vriend nog wel even zoeken, wie weet vindt hij hem wel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 november 2009 @ 23:11:

Heb je ruzie met je partner? dat die hem verstopt heeft?

Dat zou wel heel erg zijn.

Dan had ik 'm ondertussen al wel teruggehad denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven