December 2006
woensdag 5 augustus 2009 om 12:54
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
dinsdag 17 november 2009 om 17:02
Nou ik ben er ook uit voor sinterklaas en verjaardag Y.
Toch die Vmotion voor haar verjaardag. Een Wii is veel te duur (vond ik ook best leuk voor mezelf ) en andere spelcomputers heb ik ook niet dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik vind het veel geld maar ik denk echt dat ik dat bedrag ook wel kwijt was geweest als ze in een andere maand jarig was geweest en kerst echt apart gevierd zou worden.
Voor Sinterklaas een Dora prikblok en een Sneeuwwitje soort van Barbie en een roze prinsessenkapstokje.
Mijn moeder had een minilocosetje gekocht op de rommelmarkt denk ik. Zat ik gisteravond even te spelen met Y. en gaat best aardig. Alleen het is denk ik (hoop ik) een hele oude versie want associatieplaatjes waren o.a. een wijnglas met een fles wijn en een aansteker met een sigaret en die sigaret vind ik gewoon best raar.
Nurse ik snap wel dat je het een lastige beslissing vindt hoor. Vind ik ook en ik lees geen rare dingen Ik had best die bijlage willen lezen waar Oef het over had maar was ik toen helemaal vergeten.
Blij dat je weer blij in je broek kan kijken
Hoe gaat het verder?
Mainecoon: GEFELICITEERD.
Toch die Vmotion voor haar verjaardag. Een Wii is veel te duur (vond ik ook best leuk voor mezelf ) en andere spelcomputers heb ik ook niet dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik vind het veel geld maar ik denk echt dat ik dat bedrag ook wel kwijt was geweest als ze in een andere maand jarig was geweest en kerst echt apart gevierd zou worden.
Voor Sinterklaas een Dora prikblok en een Sneeuwwitje soort van Barbie en een roze prinsessenkapstokje.
Mijn moeder had een minilocosetje gekocht op de rommelmarkt denk ik. Zat ik gisteravond even te spelen met Y. en gaat best aardig. Alleen het is denk ik (hoop ik) een hele oude versie want associatieplaatjes waren o.a. een wijnglas met een fles wijn en een aansteker met een sigaret en die sigaret vind ik gewoon best raar.
Nurse ik snap wel dat je het een lastige beslissing vindt hoor. Vind ik ook en ik lees geen rare dingen Ik had best die bijlage willen lezen waar Oef het over had maar was ik toen helemaal vergeten.
Blij dat je weer blij in je broek kan kijken
Hoe gaat het verder?
Mainecoon: GEFELICITEERD.
dinsdag 17 november 2009 om 17:41
He meiden,
Een kennis van ons werkt hier op de ic, en raadt al haar kennissen /vrienden aan om wel te laten inenten. De IC ligt hier vol met kindjes met mex.griep.
Stef en Nova worden donderdag al ingeent bij de huisarts. Alleen worden ze niet ingeent door de huisarts zelf, maar door een ander, omdat onze huisarts bang is dat Noof anders niet meer zo vrij is bij haar.
En met onze kinderen is het wel handig dat ze niet bang worden van de huisarts. Noof is gek op haar, en dat willen we zo houden.
Een kennis van ons werkt hier op de ic, en raadt al haar kennissen /vrienden aan om wel te laten inenten. De IC ligt hier vol met kindjes met mex.griep.
Stef en Nova worden donderdag al ingeent bij de huisarts. Alleen worden ze niet ingeent door de huisarts zelf, maar door een ander, omdat onze huisarts bang is dat Noof anders niet meer zo vrij is bij haar.
En met onze kinderen is het wel handig dat ze niet bang worden van de huisarts. Noof is gek op haar, en dat willen we zo houden.
dinsdag 17 november 2009 om 19:21
Zo ik ben echt helemaal leeg hihihi. Gesprek ging volgens mij wel goed, eentje zei tot 3 keer toe dat ie onder de indruk was van mijn brede kennis zeker ook omdat ik pas 30 ben. En om dat te toetsen ging ie iedere keer de diepte in met vragen dus ben echt moe nu. Morgen hebben ze nog een kandidaat en daarna zouden ze het snel laten weten. Dadelijk lekker naar mijn vriendin toe bijbeppen en daarna naar This is it.
dinsdag 17 november 2009 om 20:44
Neehoor, geen onzin in onzinkranten
Al een paar keer gebeld (met postbus 51 en GGD bijv.)
Heb (juiste) info bij elkaar en nu is het zaak om een keuze te gaan maken.... de oproepbrieven lagen vandaag al op de mat...
Van een aantal dingen vind ik het gewoonweg raar/naar dat ze geen antwoord kunnen geven... om maar een voorbeeld te noemen; het is niet duidelijk wat de enting op de langer termijn kan veroorzaken en hebben ze geen cijfers hoe groot de kans is dat een gezond kind iets aan de griep overhoudt tov iets over houden aan de enting (snappen jullie wat ik bedoel?)
Verder hebben ze geen testresulaten van de enting op kinderen, alleen de gegevens die ze hebben van de afgelopen tijd, van de kinderen die pas ingeent zijn.
Zulke dingen wil ik weten.
Ik had ook een paar vragen en daar kon ze helemaal geen antwoord op geven... dat zint me niet.
Als ik een wat 'ziekelijk kind' zou hebben zou de keuze niet moeilijk zijn/makkelijker maar onze 3 kinderen zijn 'nooit' ziek en hebben al helemaal geen klachten op luchtwegen/long gebied.
Blablabla.... kan er over door blijven typen... tis gewoon persoonlijk....
je wilt gewoon de beste keuze maken en wij vinden inenten niet echt een overtuigende beste keus.
Nou, nog even op die griepsite kijken waar Mevr. Postbus me naar verwees en dan gaan denk ik mn hechtingen weer protesteren dus laat het hier even bij
Kuss!
Al een paar keer gebeld (met postbus 51 en GGD bijv.)
Heb (juiste) info bij elkaar en nu is het zaak om een keuze te gaan maken.... de oproepbrieven lagen vandaag al op de mat...
Van een aantal dingen vind ik het gewoonweg raar/naar dat ze geen antwoord kunnen geven... om maar een voorbeeld te noemen; het is niet duidelijk wat de enting op de langer termijn kan veroorzaken en hebben ze geen cijfers hoe groot de kans is dat een gezond kind iets aan de griep overhoudt tov iets over houden aan de enting (snappen jullie wat ik bedoel?)
Verder hebben ze geen testresulaten van de enting op kinderen, alleen de gegevens die ze hebben van de afgelopen tijd, van de kinderen die pas ingeent zijn.
Zulke dingen wil ik weten.
Ik had ook een paar vragen en daar kon ze helemaal geen antwoord op geven... dat zint me niet.
Als ik een wat 'ziekelijk kind' zou hebben zou de keuze niet moeilijk zijn/makkelijker maar onze 3 kinderen zijn 'nooit' ziek en hebben al helemaal geen klachten op luchtwegen/long gebied.
Blablabla.... kan er over door blijven typen... tis gewoon persoonlijk....
je wilt gewoon de beste keuze maken en wij vinden inenten niet echt een overtuigende beste keus.
Nou, nog even op die griepsite kijken waar Mevr. Postbus me naar verwees en dan gaan denk ik mn hechtingen weer protesteren dus laat het hier even bij
Kuss!
dinsdag 17 november 2009 om 22:50
tja, als een ziekte nieuw is, weet je niet wat de kans is dat een nu gezond kind iets overhoudt aan deze nieuwe ziekte, dus dan kan je die kans ook niet vergelijken met de kans dat een kind iets overhoudt aan de vaccinatie. De bijwerkingen waar je naar kijkt nurse, zijn zeer zeldzame bijwerkingen. Daar kom je ook pas achter als je grote groepen inent. Dit exacte vaccin is nog niet bij miljoenen kinderen getest. Dat is nooit bij het griepvaccin van dat jaar, want dat vaccin wordt elk jaar nieuw gemaakt. Er is een afweging van waarschijnlijkheden gemaakt en die is uitgevallen dat de risico's van vaccineren kleiner zijn, dan de risico's van niet vaccineren. (dus de kans dat er niets gebeurd, maar ook de risico's van mexicaanse griep, maar ook de gevolgen van een IC opname op langere termijn)
Dat zijn inderdaad onzekerheden, waar je geen antwoord op krijgt. Er stond dit weekend een heel leuk stuk in de krant. hoe worden tegenwoordig meningen gevormd. waar men vroeger zei, deze mensen hebben er voor gestudeerd, die kunnen met al die onzekerheden een goede afweging maken, dan werd daarna geluisterd. Nu wordt de mening van de expert even zwaar gewogen als de buurvrouw.
wat een gedoe trouwens met die vaccinaties, dat je naar speciale plekken moet.. ik heb spijt dat ik vandaag niet een paar vaccins van mijn werk heb meegenomen - die ik nu moest weggooien (hoewel casper is nu toch ziek)
Dat zijn inderdaad onzekerheden, waar je geen antwoord op krijgt. Er stond dit weekend een heel leuk stuk in de krant. hoe worden tegenwoordig meningen gevormd. waar men vroeger zei, deze mensen hebben er voor gestudeerd, die kunnen met al die onzekerheden een goede afweging maken, dan werd daarna geluisterd. Nu wordt de mening van de expert even zwaar gewogen als de buurvrouw.
wat een gedoe trouwens met die vaccinaties, dat je naar speciale plekken moet.. ik heb spijt dat ik vandaag niet een paar vaccins van mijn werk heb meegenomen - die ik nu moest weggooien (hoewel casper is nu toch ziek)
dinsdag 17 november 2009 om 23:10
quote:Kletsmajoor schreef op 17 november 2009 @ 21:14:
En speciaal voor ons Flaconnetje:
Taalvraagje: Enten of Inenten?quote:Ainne schreef op 17 november 2009 @ 22:15:
Ik eis een IP-check!! Vuile dubbelnicker!
Wasn't me, ik was lekker House aan het kijken.
Zou trouwens nooooooit tegen het hoofd stoten zeggen
En speciaal voor ons Flaconnetje:
Taalvraagje: Enten of Inenten?quote:Ainne schreef op 17 november 2009 @ 22:15:
Ik eis een IP-check!! Vuile dubbelnicker!
Wasn't me, ik was lekker House aan het kijken.
Zou trouwens nooooooit tegen het hoofd stoten zeggen
dinsdag 17 november 2009 om 23:26
Hoezo moest je ze weggooien Sannie? Omdat Casper al ziek is? Waren ze al bereid en dan niet meer houdbaar?
Ik zeg 1 ding
Deed iedereen die zo kritisch is t.o.v. het vaccin ook maar zoveel speurwerk naar de troep die er in smeerworst zit...
(Nou ja, het zal wel geen vergelijking zijn, maar ik word een beetje kriegel van de discussies overal).
M mag donderdag om 11 uur (gelukkig voor H (het is zijn vrije dag) niet om 8 uur al).
Ik zeg 1 ding
Deed iedereen die zo kritisch is t.o.v. het vaccin ook maar zoveel speurwerk naar de troep die er in smeerworst zit...
(Nou ja, het zal wel geen vergelijking zijn, maar ik word een beetje kriegel van de discussies overal).
M mag donderdag om 11 uur (gelukkig voor H (het is zijn vrije dag) niet om 8 uur al).
woensdag 18 november 2009 om 09:25
jahaa Falcon ik wordt er ook kriegel van. En ik ben t helemaal met je eens wbt smeerworst (of margarine/halvarine is ook een leuke).
Ik heb trouwens nog helemaal geen oproepen binnen
Maar wel 99 procent zeker dat bij mn zus in huis nu 3 de griep hebben (kindje wat naast mn nichtje in de klas zit ligt in het zh met de griep).
D is nu erg verkouden en B heeft een rothoest maar tot nu toe gaat het goed hier. R die is zo'n bikkel heeft nergens last van.
Gister zijn alles sint kadoos binnengekomen die we besteld hadden. Doe ik sinds vorig jaar samen met zus. Bestellen we alles bij intertoys en krijgt je t zo thuisgeleverd incl inpakpapier. Heel handig. Gisteravond alles ingepakt en verstopt. Dus errug vroeg klaar dit jaar.
Ik heb trouwens nog helemaal geen oproepen binnen
Maar wel 99 procent zeker dat bij mn zus in huis nu 3 de griep hebben (kindje wat naast mn nichtje in de klas zit ligt in het zh met de griep).
D is nu erg verkouden en B heeft een rothoest maar tot nu toe gaat het goed hier. R die is zo'n bikkel heeft nergens last van.
Gister zijn alles sint kadoos binnengekomen die we besteld hadden. Doe ik sinds vorig jaar samen met zus. Bestellen we alles bij intertoys en krijgt je t zo thuisgeleverd incl inpakpapier. Heel handig. Gisteravond alles ingepakt en verstopt. Dus errug vroeg klaar dit jaar.
oef wijzigde dit bericht op 18-11-2009 09:28
Reden: heel stuk vergeten te kopieren
Reden: heel stuk vergeten te kopieren
% gewijzigd
woensdag 18 november 2009 om 10:00
Hier waarschijnlijk een collega met de griep die gisteren nog op de zaak was. Maar misschien is het ook wel een gewone verkoudheid, al had ze wel verhoging.... Ben in ieder geval blij dat ik die prik al in mijn lijf heb hoor!! En verder maar heul veul handen wassen vandaag!
Ik huppel weer terug. Nog vandaag en vrijdag en dan volgende week 3 dagen werken... en dan verlof!
Ik huppel weer terug. Nog vandaag en vrijdag en dan volgende week 3 dagen werken... en dan verlof!
woensdag 18 november 2009 om 10:17
een flacon met vaccin mag als het eenmaal boven de 8 graden 8 uur bewaard worden. en omdat je niet altijd precies tot 10 personen komt die gevaccineerd moesten worden, blijven er dus vaccins over. op zich hadden we de flacons waar het vaccin inzit wel in de koelkast kunnen laten staan en alleen de losse spuiten kunnen opwarmen (want je moet het op kamertemperatuur toedienen), maar dan had de flacon vandaag weg gemoeten, want een aangeprikte flacon mag 24 uur bewaard worden. en de bewoners die ik nog moet vaccineren, die zijn nu ziek, dus die mogen pas volgende week. wel jammer, maar ja.
mooie vergelijking van de smeerworst/smeerkaas. en volgens mijn buurman is de halfvolle melk ook kankerverwekkend. of de niet biologische groenten waar nog restanten van bestrijdingsmiddelen inzitten of vlees met allerlei resten... zo kan je honderden dingen opnoemen, waar mensen niet over nadenken (of nog niets van weten)
mooie vergelijking van de smeerworst/smeerkaas. en volgens mijn buurman is de halfvolle melk ook kankerverwekkend. of de niet biologische groenten waar nog restanten van bestrijdingsmiddelen inzitten of vlees met allerlei resten... zo kan je honderden dingen opnoemen, waar mensen niet over nadenken (of nog niets van weten)
woensdag 18 november 2009 om 10:19
als je zeker weet dat iemand nieuwe influenza heeft gehad, heeft vaccineren geen zin, er heerst momenteel alleen de nieuwe influenza, maar er heersen ook veel andere virussen. En die geven natuurlijk geen bescherming. Zonder test of besmetting door iemand met een bewezen infectie is het niet met 100% zekerheid te zeggen of iemand nieuwe influenza heeft
woensdag 18 november 2009 om 10:58
Oh ja die smeerworst.
Krijgt Y. ook niet
Oef zo heb ik de cadeautjes ook besteld dit jaar. Sinterklaas, kerst en verjaardag... ik ben er helemaal klaar voor
Zo'n kruiwagen met allemaal tuinrommeltjes krijgt Y. in de zomer. Zou ook een beetje raar zijn als Y. wel al in de tuin zou kunnen rommelen maar ik nog niet omdat ik verder nog geen tuinspul heb
Ik vind die 20.000 topics op viva over die mexicaanse griep ook wat overdreven worden hoor maar dat ik eerst eens wil lezen wat die Coutinho nou eigenlijk zegt vind ik niet zo gek.
Ik vind het trouwens ook irritant dat ik naar de plaatselijke sporthal moet voor die INenting.
Y. valt pas sinds kort in een risicogroep en daarvoor heb ik me er niet druk over gemaakt en niet over nagedacht.
Krijgt Y. ook niet
Oef zo heb ik de cadeautjes ook besteld dit jaar. Sinterklaas, kerst en verjaardag... ik ben er helemaal klaar voor
Zo'n kruiwagen met allemaal tuinrommeltjes krijgt Y. in de zomer. Zou ook een beetje raar zijn als Y. wel al in de tuin zou kunnen rommelen maar ik nog niet omdat ik verder nog geen tuinspul heb
Ik vind die 20.000 topics op viva over die mexicaanse griep ook wat overdreven worden hoor maar dat ik eerst eens wil lezen wat die Coutinho nou eigenlijk zegt vind ik niet zo gek.
Ik vind het trouwens ook irritant dat ik naar de plaatselijke sporthal moet voor die INenting.
Y. valt pas sinds kort in een risicogroep en daarvoor heb ik me er niet druk over gemaakt en niet over nagedacht.
woensdag 18 november 2009 om 11:08
woensdag 18 november 2009 om 11:24
Goedemorgen!
Ja, idd, over smeerworst en dergelijke, daar valt ook vanalles over te zeggen....
Maar goed, ik ga er toch nog even over die MG door
Dit lijstje heeft een goede vriendin (met 2 kinderen in de risicogroep) mij doorgemaild, zijn gelijk ook de voors en tegens die wij aan het afwegen zijn;
''Voor:
De WHO heeft geadviseerd om kinderen te vaccineren omdat er kinderen zijn overleden aan de gevolgen van de griep. Dat betekent dus dat de voordelen opwegen tegen de nadelen. Ofwel, de kans dat je kind griep krijgt en daaraan overlijdt is klein maar is altijd nog groter dan dat je kind negatieve gevolgen zal ondervinden van de vaccinatie.
Tegen:
In deze vaccinatie zitten stoffen die niet in de normale (griep)vaccinatie zitten. De combinatie van deze stoffen en de uitwerking hiervan op lange termijn zijn dus niet bekend. Deze combi is ook niet getest op kinderen.
De bescherming is pas afgerond na 2 vaccinaties. Dus in december 2e prikje en pas 2-3 weken daarna 70% beschermd. Dan zitten we al weer in januari.
Griep is inmiddels weer op zijn retour zo blijkt uit cijfers van het RIVM.
Goed, maar 1 voordeel dus, maar wel meteen een hele belangrijke.. ''
*denkt nog even verder na
Grbml... nog steeds niet bijgelezen verder... hoop niet dat ik veel gemist heb?
Ga het zsm doen hoor, alleen mn nieuwe punani zit nog niet zo lekker
Kuss!
Ja, idd, over smeerworst en dergelijke, daar valt ook vanalles over te zeggen....
Maar goed, ik ga er toch nog even over die MG door
Dit lijstje heeft een goede vriendin (met 2 kinderen in de risicogroep) mij doorgemaild, zijn gelijk ook de voors en tegens die wij aan het afwegen zijn;
''Voor:
De WHO heeft geadviseerd om kinderen te vaccineren omdat er kinderen zijn overleden aan de gevolgen van de griep. Dat betekent dus dat de voordelen opwegen tegen de nadelen. Ofwel, de kans dat je kind griep krijgt en daaraan overlijdt is klein maar is altijd nog groter dan dat je kind negatieve gevolgen zal ondervinden van de vaccinatie.
Tegen:
In deze vaccinatie zitten stoffen die niet in de normale (griep)vaccinatie zitten. De combinatie van deze stoffen en de uitwerking hiervan op lange termijn zijn dus niet bekend. Deze combi is ook niet getest op kinderen.
De bescherming is pas afgerond na 2 vaccinaties. Dus in december 2e prikje en pas 2-3 weken daarna 70% beschermd. Dan zitten we al weer in januari.
Griep is inmiddels weer op zijn retour zo blijkt uit cijfers van het RIVM.
Goed, maar 1 voordeel dus, maar wel meteen een hele belangrijke.. ''
*denkt nog even verder na
Grbml... nog steeds niet bijgelezen verder... hoop niet dat ik veel gemist heb?
Ga het zsm doen hoor, alleen mn nieuwe punani zit nog niet zo lekker
Kuss!
woensdag 18 november 2009 om 11:36
Ow, en ik altijd maar smeerworst kopen voor de meisjes als ik in NL ben, die lekker kalfssmeerworst, yumyum.
Wij hebben de oproep trouwens nog steeds niet binnen.
Heb vanmorgen een megagrote doos met sinterklaasspullen afgeleverd gekregen, jiiehaaaa! Zit nu lekker chocoladepepernoten te eten. En hopelijk dat de meisjes geen marsepein lusten dan is dat ook voor mij mij mij !!
Heb trouwens via dit forum een superleuke webwinkel gevonden (tantebetsy.com) en daar een jurk besteld en die wordt bij mijn ouders afgeleverd vandaag (die komen toch hier over 2 weken). Was alleen even vergeten dat die in Venetië zitten deze week (mijn moeder is vandaag 60), dus vrees dat ze 'm voor me bij het postkantoor af moeten halen. Zoiets wordt toch niet direct teruggestuurd hè?
Wij hebben de oproep trouwens nog steeds niet binnen.
Heb vanmorgen een megagrote doos met sinterklaasspullen afgeleverd gekregen, jiiehaaaa! Zit nu lekker chocoladepepernoten te eten. En hopelijk dat de meisjes geen marsepein lusten dan is dat ook voor mij mij mij !!
Heb trouwens via dit forum een superleuke webwinkel gevonden (tantebetsy.com) en daar een jurk besteld en die wordt bij mijn ouders afgeleverd vandaag (die komen toch hier over 2 weken). Was alleen even vergeten dat die in Venetië zitten deze week (mijn moeder is vandaag 60), dus vrees dat ze 'm voor me bij het postkantoor af moeten halen. Zoiets wordt toch niet direct teruggestuurd hè?
woensdag 18 november 2009 om 11:38
Mijn collega heeft een zoontje van 2 die ook ieder jaar de gewone griepprik krijgt en nu ook de MG-inenting. Van de gewone prik is hij behoorlijk ziek geworden. Toen collega met de huisarts overlegde of zij hem wel tegen de MG moest laten inenten vanwege zijn hevige reactie, kreeg zij juist als antwoord dat als hij al zo ziek zou worden van een kleine hoeveelheid dat hij juist dan doodziek zou kunnen worden als hij echt griep zou krijgen.
Ik vraag me dan af: welke extra stoffen zitten er dan in dat vaccin, behalve een kleine hoeveelheid van het virus? En waar dienen die stoffen dan voor?
Ik vraag me dan af: welke extra stoffen zitten er dan in dat vaccin, behalve een kleine hoeveelheid van het virus? En waar dienen die stoffen dan voor?
woensdag 18 november 2009 om 11:40
Ooooh Ainne, lekker!!!
Wat een bezorger met een pakje doen hangt af van wie het bzorgd. Vaak wordt het bij de buren afgegeven of ze gooien een briefje in de bus dat ze nog een keer terugkomen.
En Manuel mag van mij ook best wel een keertje smeerworst. Ik koop het zelf niet meer maar op het kdv krijgt hij het wel.
Wat een bezorger met een pakje doen hangt af van wie het bzorgd. Vaak wordt het bij de buren afgegeven of ze gooien een briefje in de bus dat ze nog een keer terugkomen.
En Manuel mag van mij ook best wel een keertje smeerworst. Ik koop het zelf niet meer maar op het kdv krijgt hij het wel.