3000+ Deel 7 alweer
woensdag 18 november 2009 om 11:25
Oh en zo leuk....
Ik wilde wat kruidnootjes in haar laars stoppen en met kruidnootjes haar naam op de vloer maken....
Maar de zak scheurde en heel de vloer bezaaid met kruidnootjes.. en ik dacht ach laat maar liggen....
Die reactie van mini vanochtend.. HILARISCH!
Ik wilde wat kruidnootjes in haar laars stoppen en met kruidnootjes haar naam op de vloer maken....
Maar de zak scheurde en heel de vloer bezaaid met kruidnootjes.. en ik dacht ach laat maar liggen....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 18 november 2009 om 11:28
Hahah mooi Freak!! *zucht* waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat die van ons nog heilig in de Sint geloofden? Nou ja... het scheelt in elk geval een berg geld dat we er niets meer aan hoeven te doen
Ja gaat het goed met je nichtje Tante Floor?
Wat voor verbouwing gaan jullie doen?
Heeft Strateeg zich al gemeld? Die MOET naar de Bieb vandaag en volgens mij heeft ze al verzuimd zich te melden bij het Bezemtopic!
Ja gaat het goed met je nichtje Tante Floor?
Wat voor verbouwing gaan jullie doen?
Heeft Strateeg zich al gemeld? Die MOET naar de Bieb vandaag en volgens mij heeft ze al verzuimd zich te melden bij het Bezemtopic!
woensdag 18 november 2009 om 11:30
Nou pfff. Ik heb er gelijk weer een dagtaak bij nu Moeders in the hospital is. Carglass bellen, een paar blagen hebben een steen door haar voorruit gegooid zaterdag. Thuiszorg afbellen. Familie op de hoogte houden. Broer in Zuid-Amerika enigszins gerust stellen zodat ie niet op stel en sprong in het vliegtuig stapt. En de rest (administratie enzo) laat ik dus gewoon lekker even liggen dat mag van mezelf!
woensdag 18 november 2009 om 11:31
quote:vivafreak1 schreef op 18 november 2009 @ 11:25:
Oh en zo leuk....
Haha.......
2 jaar gelden met de toen nog jongste van mijn man ook verschrikkelijk gelachen..
Ze hadden de schoen gezet, maar wij waren vergeten er een kadootje in te doen.
Kind kwaad. Wij het spelletje meespelen natuurlijk. Dus ook kwaad. Op hoge poten Sinterklaas gebeld (mijn broer) die het spelletje perfect meespeelde.
Beetje jammer was dat ze daarna dus in de veronderstelling leefde dat wij het telefoonnummer van de echte Sinterklaas hadden. Wilde ze om de haverklap bellen.
Oh en zo leuk....
Haha.......
2 jaar gelden met de toen nog jongste van mijn man ook verschrikkelijk gelachen..
Ze hadden de schoen gezet, maar wij waren vergeten er een kadootje in te doen.
Kind kwaad. Wij het spelletje meespelen natuurlijk. Dus ook kwaad. Op hoge poten Sinterklaas gebeld (mijn broer) die het spelletje perfect meespeelde.
Beetje jammer was dat ze daarna dus in de veronderstelling leefde dat wij het telefoonnummer van de echte Sinterklaas hadden. Wilde ze om de haverklap bellen.
woensdag 18 november 2009 om 11:42
woensdag 18 november 2009 om 11:50
Hahaha Floor, mooi verhaal van die vergeten Sint.
Ik doe rustig aan, overdag ben ik in de winkel heeeel rustig aan aan het doen
Alleen met eten en lijnen is het nu weer lastig omdat ik echt op tijd wil (moet) eten maar om 17.30 toch echt eerst naar het ziekenhuis ga. Maar ik hou vol!
Die steen... ja inderdaad een kutstreek. Mijn zoon heeft wel wat vriendjes bij oma in de buurt en hij is nu op de Inspector Gadget Tour... via msn probeert ie te achterhalen of iemand misschien een stoer verhaal heeft opgevangen zodat we de dader(s) kunnen achterhalen. Het is zaterdagnacht om half 1 gebeurd. Mn moeder sliep heel de week al nauwelijks en juist die nacht had ze een slaappil van de dokter gekregen. De overburen hoorden dat de ruit van de werd ingeslagen en zijn er direct naar toe gegaan en zagen 2 jonge gasten wegrennen.
Ze hebben gelijk politie gebeld en bij mn moeder aangebeld maar die was met geen 10 paarden wakker te krijgen. Pffff gedoe allemaal, als ik die gasten te pakken zou kunnen krijgen .... misschien beter van niet, voor hun en voor mij !
En ik vind het 1e taartje het leukst.
Ik doe rustig aan, overdag ben ik in de winkel heeeel rustig aan aan het doen
Alleen met eten en lijnen is het nu weer lastig omdat ik echt op tijd wil (moet) eten maar om 17.30 toch echt eerst naar het ziekenhuis ga. Maar ik hou vol!
Die steen... ja inderdaad een kutstreek. Mijn zoon heeft wel wat vriendjes bij oma in de buurt en hij is nu op de Inspector Gadget Tour... via msn probeert ie te achterhalen of iemand misschien een stoer verhaal heeft opgevangen zodat we de dader(s) kunnen achterhalen. Het is zaterdagnacht om half 1 gebeurd. Mn moeder sliep heel de week al nauwelijks en juist die nacht had ze een slaappil van de dokter gekregen. De overburen hoorden dat de ruit van de werd ingeslagen en zijn er direct naar toe gegaan en zagen 2 jonge gasten wegrennen.
Ze hebben gelijk politie gebeld en bij mn moeder aangebeld maar die was met geen 10 paarden wakker te krijgen. Pffff gedoe allemaal, als ik die gasten te pakken zou kunnen krijgen .... misschien beter van niet, voor hun en voor mij !
En ik vind het 1e taartje het leukst.
woensdag 18 november 2009 om 12:15
Ach ik heb ook weleens 's avonds laat met modder lopen sjouwen en op de ramen gesmeert en op de grond voetstappen gecreeerd om zo de boos te kunnen worden op de vieze pieten.......
Dat was pas een zooi.
Wat een irritante trut is het toch.....gadverdamme, die bedoel ik, onder mijn vergrootglaasje, ach laat maar.....
Dat was pas een zooi.
Wat een irritante trut is het toch.....gadverdamme, die bedoel ik, onder mijn vergrootglaasje, ach laat maar.....
woensdag 18 november 2009 om 12:16
woensdag 18 november 2009 om 12:17
Ik heb Thee net gemaild dat ze ook af en toe kan wisselen van avatOr .
Jeetje wat erg van die steen. Moet toch niet gekker worden. Is je moeder erg geschrokken toen ze het ontdekte? Oh lees nu dat ze in het ziekenhuis ligt. Sterkte zeg.
Jeetje wat erg van die steen. Moet toch niet gekker worden. Is je moeder erg geschrokken toen ze het ontdekte? Oh lees nu dat ze in het ziekenhuis ligt. Sterkte zeg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 18 november 2009 om 13:41
Oké dames, nr. 1 wordt het (voorlopig) en goedemiddag trouwens!
MV, wat een tijdstip om te posten.
Bianca, sterkte met je moeder/de extra drukte.
Freak, ik wilde al zeggen 'eet smakelijjk', maar die lunch zul je al wel lang en breed op hebben.
Ik kreeg om 8 uur een smsje met 'goedemorgen liefje....'. Teruggesmst en me weer omgedraaid en werd rond het middaguur wakker.
Zo eerst even op pad voor wat boodschappen, maar 't is wel stormy hier.
MV, wat een tijdstip om te posten.
Bianca, sterkte met je moeder/de extra drukte.
Freak, ik wilde al zeggen 'eet smakelijjk', maar die lunch zul je al wel lang en breed op hebben.
Ik kreeg om 8 uur een smsje met 'goedemorgen liefje....'. Teruggesmst en me weer omgedraaid en werd rond het middaguur wakker.
Zo eerst even op pad voor wat boodschappen, maar 't is wel stormy hier.