Minnaar deel 5

13-11-2009 14:33 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
doe maar onrustig, ik heb een rare bui
Tja, ik weet natuurlijk niet of hij het werkelijk druk heeft, maar een sms-je kan je zelfs sturen als je even naar de wc moet. Wil verder overigens absoluut niet stoken hoor!
SCHOP (de juiste avatar zit er niet tussen helaas).
quote:cabrioladie schreef op 19 november 2009 @ 16:24:

[...]

Jij bent echt erg! Subtiliteit is niet je sterkste kant. Gelukkig weet ze wie het schrijft en heeft Stew ook af en toe een scherpe tong. En volgens mij kan ze aardig wat hebben. Of heb ik het verkeerd Stew?Neehoor, je hebt het goed, ik kan heel veel hebben. Niet lachen maar eigenlijk vind ik Marco ook wel een beetje boel vreselijk. Sssssst.
ja dat is precies wat ik ook bedenk...

Ik ga nu echt even boodschappen doen. Afleiding helpt meestal wel.

bah.. ( Ik voel me echt stom omdat er niets echt ernstigs aan de hand is)
Nou sterkte meid. En als je ooit troost en/of afleiding zoekt dan roep je mij maar!
@Mela, wat heb je nu geleerd van dit topic? Vaak smsen mannen gewoon niet veel, of ze denken er niet zoveel aan.

@Onrustig, je kunt het beste duidelijk zijn; ben je soms op zoek naar een sv?
Niet specifiek stew. Maar je weet nooit waar je tegenaan botst.
quote:Onrustig schreef op 19 november 2009 @ 17:32:

Niet specifiek stew. Maar je weet nooit waar je tegenaan botst.Dat gaat toch echt niet vanzelf gebeuren, ben ik bang.
Ik heb de blikken met SV'tjes gevonden: ze stonden bij de Duitse Braadworsten.

@Avonduurtje, je geeft aan dat jullie eerst de relatie willen verbeteren met nr. 1, maar jouw relatie is goed, dus mijn conclusie is dat jouw SV eerst relatie met haar nr. 1 wil verbeteren, klopt dat? Kan er daarna weer toenadering komen of wil ze het volledig afsluiten? Is het radiostilte of volledig een ander programma?

@Mela, je klinkt echt heel zielig. Zoals Stew zegt: er zijn niet voor niks hele boeken vol geschreven over de verschillen tussen mannen en vrouwen. Heel veel geld wordt er in die business verdiend. (over het algemeen denken) Mannen er gewoon niet aan om even iets van zich te laten horen, hoe erg ook. Zie die van mij ook wel eens voorbij 'vliegen' en dan krijg ik geen bericht. Vind het zelf ook nog steeds belachelijk en zou graag ALTIJD iets horen, maar ook hij houdt een beetje afstand.

@Onrustig, botsingen gaan wsl. op het forum niet lukken, maar IRL tijdens het hardlopen misschien? Er zijn mensen met ervaring hierin.
Poeh he? Jullie tempo is on-mo-ge-lijk! Zo af en toe probeer ik bij te lezen maar 't is serieus niet te doen op dit topic!

Iedereen die het nodig heeft

Heb zelf niet zo heel veel te vertellen, maar blijf het toch wel leuk vinden hoe iedereen op zijn/haar eigen manier ermee bezig is.

Tussen SV en mij gaat alles 'normaal'. Proberen tijd te vinden, maar juist het einde van het jaar zit bij beiden vol met familieverplichtingen. Ook al zit een irl ontmoeting er niet bij, alleen de sms'jes en mailtjes houden het vuurtje wel brandend(oke, zijn niet dé sms'jes die ik zou willen krijgen, maar het aan elkaar denken telt toch ook.. vuurwerk volgt vanzelf wel weer).

(moet nu wel uit gaan kijken merk ik, dochterlief leert lezen, normaal had ze niet door wat mama achter de pc deed maar nu begint ze te spellen.. tijd gaat hard haha)
quote:Onrustig schreef op 19 november 2009 @ 16:46:

Hoe komt dat cabriootje? Niemand om mee te daten of gewoon geen date gehad (of wellicht zoek je wel helemaal niemand om mee te daten)?Aangezien mijn lieftallige minnaar even iets anders aan het verbouwen is sta ik alweer een paar weekjes droog.
Haha engel, pas maar op ja, kleine kinderen worden groot .

@fyeo, mijn meeting tijdens het hardlopen is wel aangekomen he? Bij mij ook hoor . Vanavond zouden we een vervolg hebben maar ik weet niet zeker hoe laat man thuis komt. Neem het zekere voor het onzekere en ga zo maar afzeggen denk ik.

Sc gezien op het werk, echt díe chemie ...... Helaas nog een week tot de volgende date.

Sorry heb ff niet alles terug gelezen nog ...
@sis, beter verbouwt hij jou .

@all, mannen en smssen, boeken vol kunnen we erover schrijven.
quote:foryoureyesonly schreef op 19 november 2009 @ 18:07:

Ik heb de blikken met SV'tjes gevonden: ze stonden bij de Duitse Braadworsten.Zie je wel! Was ik nou echt de enige die ze wist te vinden of wilde jullie ze gewoon niet met ons te delen?
@CL

@Ninah jij krijgt voor elkaar met jouw projectie wat iedereen hier wel zou willen
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
quote:Ninah schreef op 19 november 2009 @ 18:34:

@all, mannen en smssen, boeken vol kunnen we erover schrijven.

Haha, volgens mij heb ik geluk. Mijn sc smst altijd snel terug, wel wat langzamer dan ik, maar heb dan ook onbeperkt smsabo en sms me suf naar alle vriendinnen etc. Gisteren werd ik wel ff onwijs pissig, hij smste zoiets als: gaan we nog afspreken of zullen we maar gewoon naar huis gaan?

Heb m wel ff duidelijk gemaakt dat ik me zo niet echt gewild voel. Naja, in t echt spatten de vonken er wel vanaf
quote:creabea85 schreef op 19 november 2009 @ 18:52:Gisteren werd ik wel ff onwijs pissig, hij smste zoiets als: gaan we nog afspreken of zullen we maar gewoon naar huis gaan?

Heb m wel ff duidelijk gemaakt dat ik me zo niet echt gewild voel. Naja, in t echt spatten de vonken er wel vanaf Pffff, wat een libidokilleropmerking zeg! Heeft hij nog goed kunnen maken? Ach, tuurlijk. Mss toch nog een date. Wish U luck.
quote:Ninah schreef op 19 november 2009 @ 18:34:

@sis, beter verbouwt hij jou .Dacht laat ik bescheiden zijn en dat nou net niet zeggen. Maar wat ik alleen maar denk dat zegt sis wel voor me. Wish U where here.
@Crea, mijn SV smst ook altijd terug, maar de eerste sms of bericht komt toch echt vaak van mij (en soms van hem, daar ben ik dan altijd ook heeeeel blij mee)

@ninah, yep, jouw hardloopontmoeting is bij me ingeslagen. Juist omdat dat bij mij nooit zal gebeuren en het zo fijn lijkt. Heerlijk toch dat dat allemaal kan. Geniet ervan.
@ Mela: mela = melancholiek? Weet precies wat je voelt nu. Heb ik ook heel lang last van gehad. Zeker als hij langer dan 5 dagen niets van zich liet horen. Ooit, ooit went het.
quote:cabrioladie schreef op 19 november 2009 @ 18:32:

[...]

Aangezien mijn lieftallige minnaar even iets anders aan het verbouwen is sta ik alweer een paar weekjes droog. word tijd dat jij is wat ga verbouwen hihihi!
quote:Onrustig schreef op 19 november 2009 @ 17:18:

Tja, ik weet natuurlijk niet of hij het werkelijk druk heeft, maar een sms-je kan je zelfs sturen als je even naar de wc moet. Wil verder overigens absoluut niet stoken hoor!

kijk jij heb door hoe het werkt,hou van zulke mannen.dat gemuts van niet terug smsen is helemaal niet nodig.

@allemaal: bedankt voor alle lieve reacties vandaag,komt wel weer goed.thanks

ik kan niet een middagje weg zijn of er staan drie pagina's vol geschreven,te veel om te reageren.

wie een date heeft geniet!

wie een armpje om zijn schouder nodig heeft bij deze

ik heb sv(die inmiddels toch meer minnaar is dan sv geloof ik)even gezien vanmiddag,paar zoentjes en kroelen uitgewisseld,de omstandigeheden waren er niet naar voor wat anders.

was toch even ook fijn zo.

fijne avond allemaal.
Er zijn zeker verschillen tussen mannen en vrouwen in SV-wereld ; het valt me op , als ik jullie zo lees, dat dit soms onduidelijk is voor sommigen. Vrouwen zullen sneller hun hartgevoel volgen ; mannen hun buikgevoel (letterlijk) ; maak je daarover vooral geen illusies !

Waarover ik me ook verbaas, is de onrust die sommigen voelen als ze hun sexventje gedurende een week of zo moeten missen .... Een aannemelijke termijn is wenselijk , maar dit ....

Neen, ik ben verbaasd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven