LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Ha Sproetje, leuk om je weer even te zien! Wat zielig voor Sproetekind dat hij niet lekker is, en dan die rommelige dagen... Hoe gaat het met jou (behalve dat je doodmoe bent)? Was het raar om al je spullen in te pakken en je huis leeg te zien? Hoe zit het nou met die vloer, trouwens?

Chiek, hoe doe je dat toch. met dat kolven?? Jij hebt een handkolf, toch? Ik was altijd drie kwartier bezig voor de helft.. (Maar ik heb dan ook helemaal niet afgebouwd, ik vergat gewoon op een gegeven moment te kolven. )

Ik heb wel bijgelezen, maar ben de helft alweer vergeten. Ik weet alleen nog het badpakje aan de teen van Bengman. Hier gaat het wel goed, meis is weer aan het opknappen en gaat morgen een halve dag naar het kdv. Morgen komt het verven in haar kamertje af (het wordt zo leuk!), heb vanmiddag een nieuwe kast gehaald, morgen even in elkaar zetten en dan verhuizen we zaterdag de meubels, als alle verf droog is.

Heb net even mijn teennagels paars zitten lakken, om komende week mooi voor de dag te komen op slippers. *vakantiegevoel!*

Neempie, ben je jarig vandaag? (Ik kijk dus nooit in de kalender he) van harte! Dat cadeau dat Beng voor je bedacht heeft lijkt me uitstekend, ik doe mee.
Rustig avondje hier geweest!

Beng, misschien kan bengman net als elev zijn teennagels paars lakken, dan staat dat badpakje vast nóg leuker

Lekker he, om de dagen naar je vakantie af te tellen, elev? Gaan jullie eigenlijk een week? En is de vliegreis dan voor een prikkie?

Veel plezier met kamertje van elevbabymeisje , het wordt wel echt dan he?

En ja, ik heb een av*ent handkolf, vind het een prima ding (al blijft kolven natuurlijk stom )

Lalie, gaat het alweer wat beter? Kun je een beetje wennen aan het feit dat jullie nu even saampjes zijn? Bedenk maar dat laalman jullie vast net zoveel mist als jullie hem, al denk ik dat laalbaby en jij het samen vast ook heel gezellig hebben! (maar met laalman is natuurlijk nog nét ietsje gezelliger )

En lukt het met kolven?

Pien, geniet maar van die wiebelende pienimini in je buik!
Goedemorgen!

Ik zal t Bengman voorstellen, heb nog wel een potje paarse nagellak staan

Denk wel dat t moeilijk wordt om 'm zo gek te krijgen, vorige week heeft de dochter (3 jaar oud) van een vriendin zijn vingernagels inclusief vingertoppen al roze gelakt en pas daarna hebben we verteld dat we geen remover hadden - het was zondag

's avonds heb ik 'm pas uit zijn lijden verlost toen ik op wonderbaarlijke wijze nog ergens een flesje vond....gemeen he.

Ik ga straks weer zwemmen, niet veel zin in maar wat mot dat mot.
Goedemorgen. Het lijkt erop dat Pienmini ook vandaag sportdag heeft. Misschien is het wel zo'n 4daagse ofzo. Of hij/zij traint voor de marathon. Heel gezellig in ieder geval.

Ondanks mijn weekend toch maar op tijd op gestaan want er moet nog meer geklust worden en vond het idee in mijn halve nakie voor een vreemde man te staan toch niet zo aantrekkelijk. Dus heb me allereerst maar even gedoucht en aangekleed.

Huh?! Ik hoor net op het nieuws dat het vandaag 17 graden gaat worden. WTF???!! Nou ja beter dan regen.

Chiek, ik heb er totaal geen verstand van maar het klinkt zo knap dat je zo veel kolft en wel met de hand.

Wanneer besluit je eigenlijk zo'n ding aan te schaffen? Die hoef je toch niet gelijk in huis te hebben?

Over melk gesproken, ik heb volgens mij een beetje gelekt vannacht. Best een beetje getsie eigenlijk. Mijn borsten doen ook zo'n zeer de laatste dagen.

Oh en ik heb nog iets geks. Daar waar Pienmini met zijn hoofd tegen mijn buikwand en ribben drukt soms is het gewoon helemaal beurs aan het worden. Zo gek!!!

Je ziet niks maar ik voel het wel vooral als ik me strek.

Elev wat ben je heerlijk enthousiast over het nieuwe kamertje van Elevmeisje 1. Wat leuk!!! Ben erg benieuwd hoe het wordt. Ga je foto's maken voor ons?

Vandaag ga ik hopelijk ook goede inkopen doen voor onze knutselklus voor de babykamer.
quote:Bengal schreef op 20 november 2009 @ 08:50:

Denk wel dat t moeilijk wordt om 'm zo gek te krijgen, vorige week heeft de dochter (3 jaar oud) van een vriendin zijn vingernagels inclusief vingertoppen al roze gelakt en pas daarna hebben we verteld dat we geen remover hadden - het was zondag

Vind het al te lief dat hij dat toeliet. Schattig!
Strikjes in zijn haar lukt niet, dus dit was t alternatief. Hij kreeg ook glitterlipgloss op Stond 'm ENIG, dat begrijpen jullie zeker wel.

Ik had allemaal roze glitterklemmetjes en elastiekjes in mijn haar, ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi. En lipgloss ook, roze, roze en nog 's roze.

Bengman is echt heel geduldig en lief met kinderen, hij gaat ook gerust een hele middag in een keukentje spelen en fictieve koekjes bakken en opeten. Ik heb een goede papa uitgezocht voor mijn meisje hoor
Beng op de een of andere manier had ik ook niks anders verwacht van jouw lief.

Die van mij gaat denk ik alleen maar gekke dingen doen elke dag. Maar wel ook heel lief!!

Hij spreekt nu bijna dagelijks de kleine toe dat ie om moet draaien en welke kant ie dan op moet. Erg grappig ook!! Ik denk dat Pienmini straks denkt dat ie Hallo heet.
Goedemorgen!

*ego-modus gaat even aan*

Wij hebben werkelijk een vreselijke nacht achter de rug. Het begon dus gister aan het begin van de avond al met een Sproetekind die huilerig was en maar niet wilde slapen. Dat duurde zo lang, dat hij nog wakker was toen het tijd was voor zijn volgende flesje. Heeft daarna weer een half uur liggen huilen in z'n bedje, maar viel uiteindelijk in slaap. Om 22.30 toch maar wel wakker gemaakt voor zijn papfles en die dronk hij zonder morren op en hij viel onmiddellijk weer in slaap. Om 02.10 werd hij huilend wakker dus ik haalde hem uit z'n bedje en toen voelde ik me toch een partij misselijk. Heb hem snel aan Sproetman gegeven en ben boven de wc gaan hangen. Duurde niet lang gelukkig. Daarna een flesje gemaakt (je moet eigenlijk altijd wat eten in hem stoppen, hem zonder iets weer terug in bed leggen heeft geen enkele zin), daar dronk hij 20 cc van. En toen konden Sproetman en ik niet meer slapen en hebben we de hele nacht liggen draaien en van die ijldromen gehad. Poeh, ik was blij toen het weer ochtend was.

Maar goed, Sproetekind zou vandaag zijn laatste dag dus hebben op het KDV, maar hij blijft thuis. Hij had net ook weer 38 graden koorts. Geen idee of dit nu MG is of niet. We houden hem goed in de gaten, zolang het nog geen 39 graden is, hoeven we ons geen zorgen te maken denk ik.

Nu de grootste stress van de verhuizing achter de rug is, storten we blijkbaar alle drie een beetje in. Ik ben ook al meer dan een week verkouden nu, is normaal veel sneller voorbij.

Hopelijk zijn we woensdag allemaal weer een beetje op de been.

Oja, we hebben dus ook geen oproep voor de vaccinaties gehad, omdat de GGD denkt dat we al verhuisd zijn, grrrr.

*ok, ego-modus kan weer uit*

Laaltje, hoe is het gegaan tot nu toe? Heb je al plannen voor het weekend, om je zinnen een beetje te verzetten? Fijn dat jullie elkaar wel al even hebben gesproken.

Elev, wat een heerlijk vooruitzicht die vakantie! Het zou leuk zijn als je nog iets meer kunt zien dan het zwembad, maar misschien is het ook wel goed voor nu om een beetje te relaxen.

Duft, wat mooi dat jouw grootouders elkaar nu weer willen zien. Je vertelde al eerder dat je oma niets meer van je opa moest hebben en dat zij het haast als verraad zag als je bij hem op bezoek ging. Fijn dat mensen als het er echt op aan komt, hun wrok en frustraties opzij kunnen zetten.

Luus, is 'ie dicht???

Mien, het is nu echt echt voorbij hè? Snap goed dat je het er heel moeilijk me hebt dat je de bv moet opgeven. Maar als je het echt heel graag nog wilt, schakel dan een deskundige in en ga niet op eigen houtje aan de slag. Maar wat de anderen ook zeggen, je hebt het al zo lang volgehouden, Mieniemeisje heeft al heel veel goeds van je gekregen.

Lieve Neem, hoe is het met jou intussen? En met oma?

Sorry, verder weet ik het even niet meer, iets met paarse badpakjes ofzo.
Sproet voor jullie alledrie.
voor Sproet, Sproetman en Sproetekind. Vind het niet zo vreemd de batterij leeg is bij jullie allemaal....het is ook niet niks zo'n verhuizing.

Ik hoop dat jullie snel opknappen allemaal!
Beng, you're evil!quote:Bengal schreef op 20 november 2009 @ 08:59:

Bengman is echt heel geduldig en lief met kinderen, hij gaat ook gerust een hele middag in een keukentje spelen en fictieve koekjes bakken en opeten. Ik heb een goede papa uitgezocht voor mijn meisje hoor

Wel heel zoals je over hem praat. Ik geloof dat elevman net als pienman functioneert: die gaat rennen, gillen, in huis voetballen, kinderen meters de lucht ingooien en kilo's smarties voeren. Kinderen die hier op bezoek zijn geweest moeten altijd een week bijkomen.

Ach sproetie toch. Dat je blij bent als het ochtend is, waardeloos is dat hè. Geen wonder dat jullie allemaal van slag zijn en uitgeput na de drukte, maar echt niet leuk dat sproetekind ook helemaal uit zijn doen is (en jullie wakker houdt). Wat staat er vandaag op het programma? Jullie gingen vanavond nog een feestje geven, toch?

Pien, fijn dat de schade een beetje beperkt is bij jullie, maar toch baal je als jullie zoveel tijd en energie in je huisje steken en een paar boerenpummels komen het verkloten. En ik vergat helemaal te reageren gisteren op de gelukte ivf bij jullie vrienden, jeuj!

Oh ja, meis mag de vaccinatie gewoon via de huisarts halen. Toen ik man vertelde dat híj mee moest omdat hij me overgehaald had en ik al haar andere doktersbezoeken en vaccinaties tot nu toe praktisch altijd doe, werd hij wel even bleek om zijn neus, mietje.
Kreeg net een email van ons CB: er is iets mis gegaan met de vaccinatie-brieven. Ik heb er inderdaad geen gehad. Dus ik kan volgende week gewoon binnenlopen bij de sporthal, voor de vaccinatie. Ook gek.

Ik lees straks even bij, luusbaby is wakker (alweer bijna bedtijd).
Elev jouw omschrijving van Elevman. Ge-wel-dig!!!!!!

En wat fijn dat Elevmeisje toch de prik gewoon mag halen bij de ha. Het is toch ook van de zotte dat ze zo inflexibel zijn. Alsof het opeens minder belangrijk is om de prik te halen als je niet kunt op de aangewezen tijd. Nou ja gelukkig is het opgelost, nu alleen Elevman in de gaten houden dat ie niet van zijn stokkie gaat.
Lieve meisjes, bedankt voor jullie felicitaties, ook op haaives

Gisteren echt een heul rare dag, oma was er nog maar ik had de hele tijd het gevoel dat ze zou gaan. 's Avonds kreeg ik telefoon van mijn moeder, terwijl ik bij mn eet-dieet-psycho-clubje zat dat ze overleden is. 's Middags, op mijn verjaardag....

Ben nu een beetje leeg, verdrietig en stom genoeg vind ik het ook jammer dat ik mijn verjaardag op deze manier heb 'gevierd' want eigenlijk ben ik net een kind; ik hou enorm van mijn verjaardag. Nu is ie in alle stilte voorbij gegaan. Daarom waren jullie felicitaties ook extra welkom

Even een heel dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft. En een paar extra voor Laliefje en Duft
Hey Neem!!! Fijn dat je je even laat zien hier.

Wat een rare dag inderdaad gister voor jou. Gecondoleerd met je oma. Vreemd dat je dat zo aan kunt voelen.

En als het binnen de familie niet te ongepast is kun je je verjaardag toch alsnog vieren. Of voelt dat nu niet goed? Daar zou ik me ook wel iets bij voor kunnen stellen.

Wat een emo rollercoaster voor je!!!
Ach Neemp, gecondoleerd. Wat triest. Voor altijd zal je bij je verjaardag stilstaan bij het overlijden van je oma. Wat een gekke dag inderdaad voor jou, gisteren.

Hoe is het met je moeder?

Sproetje, wat een waardeloze nacht. Wat sneu dat jij en sproetekind allebei niet lekker zijn. Ik weet niet hoe het zit, maar mag je vliegen als je ziek bent? Daar was toch een tijdje terug wat gedoe over? Dat sommige maatschappijen je niet laten vliegen met koorts? Of was dat alleen bij aziaatische maatschappijen? Ik hoop dat jullie opknappen voordat jullie weggaan.

Elev, fijn dat elevmeis de prik bij de ha mag halen. Het zou inderdaad gek zijn als dat niet kon. Hoe belangrijk is het dan, vraag ik me af. Hebben anderen wel de oproep-brief gekregen? Want bij ons in de stad is het dus misgegaan, maar misschien ook op andere plekken? Lijkt mij toch een landelijk georganiseerd iets?

Zo mijn poep wegbrengen voor een nieuwe kweek, luusbaby naar schoonouders brengen, zelf naar het ziekenhuis voor de laatste controle, daarna even snel wat winkelen (nieuw voedingstorentje en slaapzakje kopen) en naar de fysiotherapeut.

En vanavond wat drinken met een meisje dat ik van een contactoproepje ken hier op viva.nl.

Ciao! Tot later!
Oh en Luusbaby kwam vannacht gewoon weer om 05.00 uur... hehe so far het fijne doorslapen voor mij... Maar op zich niet gek, hij had maar 4 flessen gisteren. Trouwens, CB mailde terug dat het best mocht...dus ik was wel gerustgesteld.
Ach, lieve Neem. Ik snap dat je het gisteren niet wilde vieren als je oma nog steeds elk moment kon overlijden, maar ook heel logisch dat je het nu toch jammer vindt dat het voorbij gegaan is. En net wat Pien zegt, misschien kun je het toch alsnog vieren? Over een paar weekjes, als de begrafenis of crematie voorbij is, en het niet meer 'ongepast' voelt oid. Dat je verjaardag nu altijd ook de sterfdag van je oma is, is natuurlijk niet fijn, maar ik hoop dat je daar niet al teveel last van krijgt. Hoe verdrietig elk overlijden ook is, het is bij een oude oma wel een natuurlijk proces, waaraan je niet voor altijd een nare bijsmaak over hoeft te houden.

Als je geen sinterklaasplannen hebt zou ik mooi een sinterklaas/verjaardagsfeestje geven als ik jou was. Er zijn vast nog meer mensen in onze leeftijdscategorie die geen pakjesavond vieren maar wel boterletter lusten.

Wat fijn dat straks waarschijnlijk het hele ziekenhuistraject achter de rug is, Luus! Nu alleen nog van die buikkrampen af. Wij hebben de oproep wel gehad dus, voor de prik. Best wel gek dat je gewoon binnen kunt lopen, moet je dan niet een bewijs hebben dat je in die gemeente woont ofzo? Anders kunnen mensen er gewoon twee of drie op een dag gaan halen als ze gek zijn, dan is er toch helemaal geen controle op?

Pien, elevman zei wel dat hij hoopte zich in te kunnen houden en niet de arts een knal te verkopen. Hij is nogal weekhartig als iemand zijn meis aan het huilen maakt.

Laaltje, hoe voel je je?
Neempje, gecondoleerd met het verlies van je oma En dat het precies op jouw verjaardag is gebeurd maakt het nog net ietsje verdrietiger vind ik.
Oh moet wel id bewijs meenemen hoor. Inderdaad anders kan jan en alleman prikken gaan halen. Maar ik heb net de brief binnengekregen. Zit nu in de wachtkamer bij chirurg. Saai hier.
Lieve Neem, ook hier nog even: gecondoleerd met het verlies van je lieve oma. Wat dubbel verdrietig dat ze op jouw verjaardag is overleden en je "kinderlijke" verjaardagsgevoeletje begrijp ik helemaal. Nu is het zomaar voorbij gegaan, met een heel ander gevoel dan dat je normaal altijd hebt gehad. Kun je het niet nog eens opnieuw vieren, om niet alleen je verjaardag te vieren maar ook het leven en de liefde, met jouw oma in jouw achterhoofd. Lijkt me een mooi idee.

Luus, druk programma vandaag! Veel plezier met winkelen, heb ik ook ernstig behoefte aan.

Het is zelfs zo erg dat lief en ik voor volgende week de crecheleidsters een hele dag hebben "ingehuurd" zodat we eindelijk eens kunnen winkelen, zonder de kids. We moeten vloeren uitzoeken bijv. En ik wil een bakfiets. Geen Gazelle, werd me echt te sterk afgeraden door iedereen, dus ik ga voor de bakfiets.nl die is mooi en functioneel. Hier in het dorp is het toch wel handig, met 2 kindjes een buggy straks en de boodschappen...

Beng, wat heerlijk dat je zo goed geslaagd bent. Ik weet welk badpakje je bedoelt, ik heb hem zelf voor de dochter van een vriendin gekocht, te leuk. Sowieso zaten er wel heel veel leuke dingen bij, werd er helemaal hebberig van.

Sproet, och meis, wat een stress daar bij jullie, ik kan het bijna voelen. Lijkt me zo pittig, je hebt toch een beetje het gevoel van hot naar haar te leven en dan ook nog een ziek mannetje die niet in zijn eigen kamertje meer kan slapen en daar misschien ook door van slag is. Ik blijf het heel gek vinden dat je volgende week gewoon vertrekt. En natuurlijk blijf je gewoon "hier" maar het idee dat je lijfelijk zeg maar op zo'n afstand bent is toch wel heel gek.

Elev, ik moet wel lachen om jou beschrijving van jouw lief en hoe hij met kinderen is. Heel herkenbaar

En Beng, die van jou is weer zo schattig en lief, zo mooi dat jullie een kindje krijgen...
Nu jullie het zeggen; man heeft nog helemaal geen oproep gehad! (ik heb m al gehad)

Neem, wat verdrietig dat je oma precies op je verjaardag is overleden... gecondoleerd Hoop dat je op gepaste wijze afscheid kunt nemen, en je met een goed en fijn gevoel aan haar terug zult denken. Ze was vast heel trots op je, want je bent een geweldige meid, en bent vast een schat van een kleindochter voor haar geweest!

Sproetje, wat naar dat jullie zo'n rotnacht gehad hebben, het is ook allemaal niet niets jullie plannen... poe! Voor jou mag het vast al woensdag (of nog liever volgend weekend, als alles achter de rug is) zijn! Nog heel even doorbikkelen, het is het allemaal waard, dat zul je zien!

Luus, succes zometeen! En daarna dan lekker even winkelen; koop je ook iets voor jezelf, en niet alleen voor luusbaby?

Is elevman echt zo'n drukke? Daar kan ik me niets bij voorstellen, hij kwam zo rustig over... (dat was dus maar schijn begrijp ik )

Pien, ik had de kolf nog niet tijdens de zwangerschap hoor, die kun je ook wel na je bevalling kopen, geen probleem. (die handkolf die ik heb is gewoon bij kruidvat te koop, of elke andere drogist) Als het in de kraamweek nodig is, kun je ook heel makkelijk een hele goede kolf huren bij de thuiszorg, kost 1,40 per dag geloof ik.

Je bent dus aan het lekker, vies he Is het bij jou ook een beetje gelig, met opgedroogde kleine korstjes als je 's morgens wakker wordt? (eet smakelijk trouwens allemaal )

Ik heb net anderhalf uur gewandeld buiten, echt zalig! Het was gewoon warm en strakblauw, ik heb mijn jas op een gegeven moment open gedaan, kreeg echt zo'n lente gevoel
Lieve Neem, wat een verdrietige dag gisteren voor jou. En voor je moeder ook natuurlijk. Ik hoop dat het waar is wat Elev zei, dat jouw verjaardag niet altijd verbonden zal zijn met de dood van je oma, omdat het niet eeuwig verdrietig hoeft te zijn als oude oma's ermee ophouden.

Chiek, je hebt helemaal gelijk als je zegt dat ik vast uitkijk naar volgend weekend. Echt een heel raar idee dat dan de grootste hobbel inmiddels achter ons ligt. Eigenlijk viel alle stress gisteren al van onze schouders toen de container de straat uit werd gereden. Nu is het voornamelijk wasjes draaien (we hebben al een week geen wasmachine meer) en straks alle bagage herschikken en inpakken. Heel lief dat mensen nog op het laatste moment cadeautjes meegeven, maar niet heel handig

Morgenavond geven we nog een afscheidsborrel, maar misschien doen we dat maar in het huis van mijn schoonouders, dan kan Sproetekind hier gewoon lekker blijven en hoeven we hem niet meer naar het oude huis te zeulen.

OMG de bovenbuurvrouw hier speelt gitaar en zingt erbij. Ze heeft voor beide zaken geen talent (maar houdt wel Sproetekind uit z'n slaap, misschien dat ik straks even naar boven loop, vragen of ze haar oefeningen voor 5 dagen op kan schorten)

Oh, over het type vaders: Sproetman is meer het type Bengman. Hij doet nu af en toe wel heel wild met Sproetekind, maar met wat oudere kindjes gaat hij heel geduldig boekjes zitten lezen enzo. Weet je waarom hij hoopte op een meisje? Omdat hij dan tenminste niet zou hoeven voetballen!! (al kunnen meisjes dat natuurlijk ook heel goed)

Luus, balen dat je lijf nog steeds niet helemaal 100% is. Hoe is het trouwens met je bekken? Geniet in elk geval van je winkel-middagje!

Duft, breng je baby V. ook naar het KDV volgende week zodat jullie samen de stad in kunnen? . Ben wel heel benieuwd naar je bakfiets. Ik heb nog even getwijfeld of ik er eentje mee zou nemen, maar met die dingen wil je volgens mij echt geen heuvel op.

Pien, ik had nog helemaal niet gereageerd op je huizen-verhaal. Wat ontzettend balen dat een stelletje klootviolen de boel loopt te verpesten. Hopelijk is het nog naar jullie smaak op te knappen.

Mard, hoe is het met jou?

Sjip hoe is het nu met je vader?

En South, alles ok bij jullie?
Sproet, de crecheleidster komt hier in huis Nog makkelijker... Ben er echt blij mee, want ik kreeg net een uitnodiging voor de Sale van Claudia Strater en ik kan wel een paar kekke jurkjes gebruiken...

Oh ik heb trouwens ubergave pumps van Fred de la B. gekocht, helemaal blij mee!

Zo dat was even mijn bijdrage, totaal nutteloos ik weet het.
Chiek, hier is het juist heel grauw buiten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven