Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Ik heb de moeite genomen en mijn best gedaan mij aan je regels te houden vief5, reageren in het oude 3000+ toic ipv de boel elders (bdsm of nieuw 3000+) vervuilen met mijn emoties.

Ik wist dat ie vanavond op slot zou gaan, dat ík mij laat leiden dor mijn emoties vind ik dom van mezelf, maar deels begrijpelijk, omdat ik mij geraakt voel.

Dat jij direct na de posting van Bianca die (haar kennende) bedoeld was als relativeer grapje naar mij toe,om me niet zo boos te maken.En niet naar jou toe. de boel op slot gooit vind ik toch flauw en had ik niet van je verwacht.

Ik snap je motivatie die ik hier lees dat de discussie uit 3000+ kwam en niet uit bdsm en daar dus ook gevoerd moest worden.

Ik blijf over met het rottige gevoel dat er met 2 maten gemeten wordt waarover ik niet in gesprek kan gaan met de betrokkenen.

Ik weet dat waarsch niemand meer reageert, maar had wel de behoefte mijn gevoelens te uiten, dat kon vanavond nog daar.

Ik betreur het dat je het abrubt dichtgooit na een opm die duidelijk voor mij bedoelt was en niet kwetsend naar jou toe.
En wat floor zegt: waarom het bdsm topic wel opschonen om gewoon mee door te gaan en het 3000+ topic niet?
Je wilde ons de kans geven zeg je in posting hier van 21.46u daar was ik blij mee, voel me nu aan de kant gezet.

Dan ben ik maar huillie, ik heb er last van.
Wat bubbles zegt.

Ik heb je als angel hoog zitten vief5, nu ben ik echt teleurgesteld.

Vermoed dat er belangen,emoties,gevoelens meespelen.
Peet kom je gezellig naar 3000+ 5 en een half zo?

Je wordt echt gemist hoor
Angel.. je had toch zelf vanochtend of vanmiddag gezegd dat ie vanavond op slot zou gaan? Vanwaar dan de lullige opmerking van: Als het zo moet gaan... bij deze dan!

Laat verder maar gaan... ik heb geen zin in discussies eigenlijk
Of het nou in topic A of B gebeurt, het handigst is het om een discussie/gesprek/uitpraten/uitleg op één plek te doen, daar zal iedereen het wel mee eens zijn denk ik.

3000+ gaat een stuk sneller qua aantal berichten (duh!) als BDSM-liefhebbers. Het lijkt mij eerder dat 5's beslissing om de discussie centraal op 3000+ te houden te maken heeft met logistiek: 3000+ "loopt" harder, is sneller aan een nieuw topic toe en wordt ook niet gebruikt door "zoekenden" als bibliotheek.

BDSM-liefhebbers "loopt" langzamer en is daardoor veel minder snel aan een nieuw topic toe en wordt door velen als een soort van naslagwerk gebruikt als ze informatie over die materie willen.

Daarnaast heeft 3000+ een harde kern vaste bezoekers (waarmee ik niet impliceer dat nieuwelingen niet welkom zijn he.. dat is iets heel anders!) en men houdt elkaar daar redelijk op de hoogte waar het nieuwe topic uithangt. Dat is met BDSM-liefhebbers anders: daar is ook wel een klein groepje vaste gasten, maar die schrijven minder frequent en het aantal losse lezers is veel groter. Het risico op "kwijtraken" van een nieuw topic is daar veel groter als bij 3000+.

5 schreef dat ze mensen een kans wilde geven e.e.a. uit te praten/ uit te leggen / hun zegje te doen en dat het daarna de bedoeling was dat "het voorval" snel zou "zakken" en niet meer om de haverklap naar voren zou komen. Dat gaat dan makkelijker met het 3000+ topic dan met het BDSM-liefhebbers topic.

Ik weet niet of het zo is, maar mij lijkt het logisch als 5 om die redenen voor 3000+ heeft gekozen om de discussie centraal te houden.
Iets anders
Ik snap er weinig van waarom er zo geagiteerd gereageerd wordt hoor 5.

Ik begrijp best dat de opmerkingen van Iris niet echt leuk waren, heb ik mijn inziens ook duidelijk proberen te krijgen waarom ze zo reageerde.

Vervolgens gaan we gewoon door, tja wat moet je dan.....volgens mij was alles redelijk uitgepraat.

En ik vraag of het al op slot kan, kan niet, vanavond (met wat voor reden?)...ok en dan de reactie op BGP.... ik snap het niet goed.

Waarom heb je niet gewoon contact opgenomen met de desbetreffende en is alle communicatie hierover over het forum gegaan?
Mijn wedervraag dan weer Zuss... Waarom kon dat slot er vanmiddag niet op?
Ik was tot vanavond niet in de gelegenheid een reactie te posten op het 3000+ topic. Ik ben blij dat het topic is opengebleven aangezien dat mij de gelegenheid gaf te reageren indien ik dat had gewild. Is het zo moeilijk om te zien dat het openhouden van het topic tot in de avond een kwestie van respect is naar de mensen toe die niet heel de dag online (kunnen) zijn?
Babsjuh jij schrijft:

"het voorval" snel zou "zakken" en niet meer om de haverklap naar voren zou komen"

maar waarom plaatst ten eerste A5 dan haar post in het 3000+ topic als alles alweer geluwd is, en vervolgens in het 5 1/2 topic komt ze wéér langs hierover?

De meesten hadden zich er al bij neergelegd, de mensen die flink geraakt waren erdoor hebben we vandaag amper/niet gezien en A5 doet met haar posts alles weer oplaaien. Schiet toch niet op of wel dan?

Maar waar is A5 nu?
Ik zei het net al in het 3000, ik voel me een beetje een soort lepra patient zorgvrager ....

Nou ja dat is mijn gevoel iig.
Dag allemaal!

Ik ren even naar binnen voor het volgende:

De beslissing om het topic te sluiten en de mogelijkheid om een nieuw en fris 3000+ topic te openen is niet alleen genomen door Five, maar is volledig in overleg gegaan met de anderen en Naomi.

Je kunt het hier mee eens zijn, of mee oneens zijn, dat is volledig aan jullie. Maar ik vind het oprecht niet kunnen om te zeggen dat er voor Five wellicht andere belangen mee zouden spelen.

Five is open en eerlijk, en zal daar waar twijfel zou kunnen ontstaan áltijd overleggen met ons, en dat heeft ze nu ook gewoon gedaan. Gewoon, om gedoe te voorkomen.

Om even samen te vatten, aangezien er meerdere angels + Naomi hebben meebeslist is hier geen sprake van macht, emoties, belangen of gevoelens.

Ik vind het jammer dat het haar nu toch wordt aangerekend.

Dat wilde ik even kwijt.

Angel 1
Maar Sprank dan had je toch kunnen reageren in het nieuwe, ik snap het probleem echt niet.
Waar wordt gesuggereerd dat er andere belangen mee spelen??
Post Bengewoonpetra, 22.14 uur.
Babsjuh.. waarschijnlijk ga ik heel erg buiten mijn boekje nu.

Maar waarom moet de discussie uitgevochten worden op 3000+? Omdat ze sneller gaan? Dat is toch een k*t argument?

Ik baal er verschrikkelijk van!.... En vind het heel erg oneerlijk hoe het nu gaat!
Dat gevoel kreeg ik ook hoor Angel1... omdat daar in het BDSM topic door Angel 5 zelf wat over wordt gezegd.

Maar vind jij zelf de hele situatie dan niet een beetje heel veel opgeblazen Angel1 ?
Waarom wordt er dan gepost alsof het tegen ons is?

Richt het dan naar die persoon ipv naar een hele groep!
quote:Viva Angel1 schreef op 30 oktober 2009 @ 22:45:

Dag allemaal!

Ik ren even naar binnen voor het volgende:

De beslissing om het topic te sluiten en de mogelijkheid om een nieuw en fris 3000+ topic te openen is niet alleen genomen door Five, maar is volledig in overleg gegaan met de anderen en Naomi.

Je kunt het hier mee eens zijn, of mee oneens zijn, dat is volledig aan jullie. Maar ik vind het oprecht niet kunnen om te zeggen dat er voor Five wellicht andere belangen mee zouden spelen.

Five is open en eerlijk, en zal daar waar twijfel zou kunnen ontstaan áltijd overleggen met ons, en dat heeft ze nu ook gewoon gedaan. Gewoon, om gedoe te voorkomen.

Om even samen te vatten, aangezien er meerdere angels + Naomi hebben meebeslist is hier geen sprake van macht, emoties, belangen of gevoelens.

Ik vind het jammer dat het haar nu toch wordt aangerekend.

Dat wilde ik even kwijt.

Angel 1Dat geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag waarom de discussie wel mag worden voort gezet op 3000+ en niet op BSDM?
quote:zusenzo schreef op 30 oktober 2009 @ 22:45:

Maar Sprank dan had je toch kunnen reageren in het nieuwe, ik snap het probleem echt niet.Vanaf het nieuwe topic is het voor mij een kwestie van respect om mijn oude meuk voor me te houden. Anders staat het nogal haaks op het idee van een schone lei.
Mag dat 'vraag het Hanna' topic gesloten worden? Olie, vuur enzo.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar ik vind dat je gewoon je mening mag posten, ook in het nieuwe, zo werkt het hele forum.
Ten eerste was de posting van Five algemeen. Het ging over een toon, sfeer die we hier op het forum liever niet hebben.

Degene die het aanging kon er wat mee, dachten we zo.

En of ik het opgeblazen vind? Ik vind het jammer dat er is ontstaan wat er is ontstaan. En sta achter het handelen van Five, ook omdat ik zelf heb ingestemd met deze manier van handelen.

We sluiten wel vaker een topic als er gedoe is (geweest), gewoon om zonder rommel verder te kunnen. Dit is ook zo nu gegaan. En ja, het had ook anders gekund, op veel manieren, zachter maar ook harder dan dit. Maar dit is de keuze die we nu hebben gemaakt. En die maken we altijd uit overtuiging dat dat op dat moment de beste beslissing is. En daarmee maak je het sommigen naar de zin, en sommigen niet.

En dan is heel vervelend de conclusie, zoals de rijdende rechter ook vaak zegt: dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen...

Wat ik dus zou willen voorstellen is om dit te laten rusten. We kunnen hier nog lang over discussieren, maar dat lijkt me zonde van de energie. Wat mij betreft laten we het hierbij. Ik hoop jullie ook?

*staat helemaal in voor de integriteit van Vief5*
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven