LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Ik zie steeds een reclame op tv van rennie duo ofzo, tegen maagzuur. Weet niet of je de mag als je zwanger bent? En anders schijnen melkproducten te helpen.. (of bevallen, dat helpt zéker! )

Beng, tuurlijk mag je daarover klagen, sommige visite is gewoon stom . Kun je niet zeggen dat je moe bent? Zwangere vrouwen mogen ongegeneerd moe zijn, dus pas je kans zou ik zeggen!

(hebben jullie ook favoriete poppetjes? Ikke wel: , , , )

Sproet, gaat sproetman zelf een kamertje maken voor sproetekind, of heeft hij daar de tijd niet voor? Hij zou het vast heel goed kunnen!
Nou de groenten en aardappeltjes zitten in m'n buikkie. Lieve suggesties Chiek! Gek genoeg heb ik onwijze zin in yoghurt.
Goedemorgen!

Hond is uitgeweest, ontbijt zit erin en we gaan zo op pad met 2 auto's om de spullen te halen. Ik heb er gewoon slecht van geslapen , gezonde spanning.

Heb je vannacht geen last van maagzuur gehad Pien? Bij mij helpen Rennies best goed, hoewel zo'n ph-drankje ook vaak wel mag geloof ik. Rennies mogen iig. Ik hoop dat je zonder zuuraanvallen hebt kunnen slapen.
Goedemorgen!

Zowaar een goede nacht gehad (hihi, volgens mij gaat het hier 50% van de tijd over onze nachtrust, dat is toch wel tekenend)

Sproetekind was gisteravond heel gezellig en ging om 19.00 slapen. Werd om 20.00 alweer wakker, huilerig, dus ik dacht "ok, hij zal wel weer honger hebben" (vorige fles was 17.00). Flesje gemaakt en toen schone luier, die had hij helemaal vol gepoept! Maar dat had ik dus helemaal niet geroken met m'n verstopte neus, haha! Toen om 20.30 papfles gegeven en vanmorgen werd hij pas om 06.30 wakker.

Neus dus nog steeds propvol hier. Ook m'n bijholtes zijn volgens mij verstopt/ontstoken. Maar ik heb al meer dan een week Otr*ivin gebruikt, dus dat mag niet meer. Ik bel maandag wel even met de HA, want wil wel weten wat ik eraan kan doen voordat we gaan vliegen.

Maar goed, genoeg over slapende baby's en verstopte neuzen.

Sproetman is nu hopelijk de auto aan het verkopen er komt straks iemand langs bij ons huis. Duimen!!!!

Beng, wat lief dat je helemaal zenuwachtig bent voor vandaag, veel plezier straks!

Pientje, beetje kunnen slapen? Geen last van maagzuur? Nog maar 2 maanden man, wat gaat dat alweer snel!

BTW, Sproetekind is vandaag 1/2 jaar, vanaf nu kunnen we hem dus gaan verwennen, of dus eigenlijk liever niet. En hij mag echte bijvoeding krijgen en hapjes brood proberen. Leuk man, zo'n nieuwe fase!

Elev, wat fijn trouwens dat het kamertje van Elevmeisje nu bijna klaar is. En dan natuurlijk nog haar oude kamertje helemaal opknappen voor Elevmeisje 2.

Laal, heb je een leuke avond gehad gisteren?
Goedemorgen. Lig nog in bed met m'n mobiel. Niet heel top geslapen maar gelukkig wat uurtjes in gehaald door uit te slapen.

Wat lief dat jullie gelijk naar me vragen.

Beng wat super leuk dat je nu de spulletjes aan 't halen bent. En te schattig dat je er niet van kon slapen. Veel plezier meis, jullie verdienen 't zo.

Sproet gelukkig een iets betere nacht voor jullie beide. Wel slim dat je even naar de ha gaat. Zo is niet fijn en om te vliegen al helemaal niet.

En jouw mini alweer 6 maanden!! Jeetje over hard gaan gesproken!

Ik hoef nog maar 3 weken te werken dat vind ik zo raar klinken.

Ik heb een gezellig familie avondje vanavond dus ga zo maar eens wat doen = geld uitgeven. Pienman gaat helaas niet mee die heeft een ander feestje.
Even snel: Hoera voor Chiek! Ook hier natuurlijk gefeliciteerd meisje

Krijg je veel bezoek vandaag?
Ooh, Chiek, helemaal vergeten!! (niet voor niets 2 dagen geleden jou ook meteen gefeliciteerd).

Van harte!!!! En een hele fijne dag vandaag. Wat gaan jullie nu doen met eten? Komt je vader vanavond bij jullie?
Goedemorgen!

Voor het eerst in 387 jaar zon op mijn verjaardag!

Vier het niet echt hoor (nooit eigenlijk) , maar er komen wel wat mensen. Nu lekker nog niet, dus we gaan zo even een zonnetje meepikken (echt een zalige herfst tot nu toe! )

Net kwam sinterklaas hier letterlijk voor mijn huis, ik moest er gewoon van huilen zo schattig vond ik het met al die blije kindjes in ons kneuterige dorp Ik ben echt een emo-doos geworden sinds ik moeder ben
Hieperdepiep HOERA voor Chiek! Van harte!

Wij zijn net weer thuis met de spullen, hele huiskamer puilt uit van de dozen en dingen. Koffie naar binnen geslurpt en nu naar boven de boel in elkaar zetten. Zooooooo leuk. Ben zo blij als een kind, echt waar.
Bijna vergeten..... chicaatje, bedankt voor je lieve kaartje, en pien, bedankt voor je sms-je!
En nu zie ik op hyves allemaal lieve krabbeltjes, dankjewel allemaal!

En nu ga ik lekker naar buiten met mijn man en mijn dochter !
Oh Beng, ik kan de opwinding hier helemaal voelen. Zo leuk! Veel plezier!!

Luus Wat fijn!! Ga je nou gelijk overmorgen alweer aan het werk? Ergens wel een beetje jammer, maar je zult er vast ook weer veel zin in hebben na zo'n lange tijd.

Chiek, hoera! Fijne verjaardag!

Meis staat de tv te zoenen (pippi, again), en man is naar een electronicawinkel 'omdat hij daar zin in had'. Terwijl er nog steeds geverfd moet worden en hij gisteren héél de dag gegolfd heeft (en helemaal niet geverfd). 'Bijna klaar' was wat optimistisch met dat werktempo van hem, ik word er af en toe niet goed van. Uurtje hier, paar dagen later nog eens een avondje. En hij heeft gewoon de hele tijd vrij! We zouden vandaag de spullen overzetten. *frustratie*
Oooh wat balen Elev, kan me je frustratie goed voorstellen.

Hier ook frustraties, pakket niet compleet dus kast kan niet in elkaar. Altijd leuk, tekeningen die niet kloppen en onderdelen die ontbreken. We gaan zo verder met de commode, kijken of dat wel lukt. En dan maandag terug naar de winkel om alle onderdelen op te halen die ontbreken.....zo vervelend dit.
Nog een tikkeltje frustratie er bovenop. Auto is niet verkocht, ze vond "de koppeling een beetje te zwaar"
Getverdergetver Sproet......wat ontzettend Kaa Uuu Teee.

De commode staat, nu het ledikant nog! Het wordt zoooo mooi!
Arrrgh, nou we hebben het gezellig met z'n allen. Sproet, klote!! En Beng ook, als je net zo'n zin hebt om het helemaal neer te zetten.. Mijn frustratie is weer een beetje gezakt. We hoorden de sinterklaasoptocht in de buurt voorbij komen en meis en ik zijn gaan kijken. Ze was eerst schijtbang van de pieten maar vond het uiteindelijk wel heel leuk. Ze mag vanavond straks haar schoen weer zetten (1 keer per week), dus we gaan nu maar even een tekening maken. Bij thuiskomst was man boven druk aan het verven geslagen, gelukkig. Met een beetje goede wil komt het misschien toch af vandaag, al moet het dan natuurlijk nog drogen. Ik twijfel of het nou slimmer is om haar kamer net voor de vakantie in te richten (omdat ze er al zo lang op wacht) of juist niet (omdat het natuurlijk niet leuk is maar 1 nachtje in je nieuwe kamer te slapen en dan weg te gaan).

Sproet, wat krijgen jullie bij een gewone dealer eigenlijk voor de auto, is dat veel minder?
Hoi! Hier geen frustratie hoor.

Maar voor alle frusties onder ons . Nooit leuk als de dingen niet gaan zoals je graag gezien of gehoopt had.

Elev wederom volop herkenning wat klus tempo en schema's betreft. En dan ook nog zeggen daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

Heel de middag in de stad geweest voor Pienmini en mezelf. Behoorlijk vermoeide rug nu. Maar zeer voldaan met een zak Jamin snoepjes op de bank. Even chill voordat ik opgehaald word.

De buit van vandaag is het allerlaatste stofje voor het kamertje, overslag rompertjes (op aanraden van mijn zus, die overigens net belde met wat zij allemaal nog heeft liggen en dat is echt superrelaxed!!!!), kruikzak en een allerschattigst aan elkaar pakje met panterprint. Beetje fout maar zo leuk!!! Kon het niet laten liggen. En ik heb gewoon van de winkel een hele boel kledinghaakjes gekregen. Toch handig.

Voor mezelf nieuw ondergoed gekocht en mooie bloemen. Zonet wel in mijn vinger geknipt met het inkorten van de bloemen. Auw!!! Gewoon over de hele breedte van mijn vinger. Beetje stomme actie dus. Maar de blommetjes staan mooi!!!

De boodschappen zijn ook gedaan dus ik ben echt blij dat ik zit en even helemaal niks meer hoef.

Pienmini vindt het ook allemaal een beetje druk vandaag geloof ik want die houdt zich behoorlijk koest al de hele dag. Of misschien dat de sport 4daagse een 3 daagse is geworden.

Is het bij jullie ook zo mooi weer en gewoon echt warm buiten? Hier is het echt de hele dag al stralend mooi weer.
Hier ook ergernissen vandaag, blegh! Zal het wel even op de groep zetten, past perfect binnen het schoonouder-ergernis onderwerp
Chiek, mijn onderkin ligt nog op mijn toetsenbord. Sjongejonge wat een ergernis. En wat knap dat je nog tot 30 kan tellen. Ik had tot 3000 moeten tellen en terug en was dan ws. alsnog ontploft. Er zijn grenzen hoor....

Hier flink de balen van t kamertje, behoorlijke domper. Bed is beschadigd en kast kan niet in elkaar door ontbrekende onderdelen en gebrekkige handleiding. Er klopt geen jota van. De commode is wel heel mooi en ik weet ook zeker dat het heel mooi gaat worden allemaal, maar als je t spul in huis hebt wil je t hebben staan en ook dat het gewoon allemaal goed is.....

Nja, volgende week gaan we proberen de boel compleet te krijgen.
nemo, hoe gaat het met je?
He bah, dat is balen zeg beng! Als je het dan hebt, wil je het ook lekker in elkaar hebben, en dan is het niet leuk als er van alles niet klopt.. Julie zullen het vast wel opgelost krijgen met de winkel, maar daar heb je nu niets aan natuurlijk

En, ja, in tot weet ik hoeveel tellen ben ik echt een ster in geworden. Soms zeg ik ook gewoon dat ik even moet strijken ofzo. Dat is dan helemaal niet zo, maar dan ga ik lekker even een halfuurtje tv kijken op bed, even afkoelen

Net als nu dus
quote:Peanutje schreef op 21 november 2009 @ 16:07:

Elev wederom volop herkenning wat klus tempo en schema's betreft. En dan ook nog zeggen daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

extreem veel herkenning, pien!

Jouw zaterdagjes klinken altijd zo gezellig, vind ik.
Chiek heeft gewonnen geloof ik, qua frustratie vandaag. Meisjes meisje, wat een gezeik zeg! As je het niet meer trekt en er eentje van de trap duwt, wil ik je valse alibi wel zijn hoor!
Pien, ik vind jouw zaterdagmiddagjes ook altijd zó gezellig klinken. En die bosjes bloemen die je dan haalt Leuk!

En pienmini die nu lekker rustig was, terwijl jij druk bezig bent... Als ik druk bewoog dan was luusbaby ook altijd rustig, maar als ik rustig zat, zat hij ook te wiebelen. Trouwens, ik mis het bewegen in mijn buik wel hoor. Kan me al bijna niet meer voorstellen hoe dat ook alweer was. Zou er bijna weer zwanger voor willen worden!

Beng balen man van jullie kamer! Heb je alles binnen, wil je het ook gewoon hebben staan! Ben wel benieuwd hoe het wordt, plaats je wel een foto als het af is?

Goed dat elevman wel aan het klussen geslagen is alsnog. Ik zou elevmeisje nog even lekker laten wachten tot na de vakantie. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden om 1 nachtje in mijn nieuwe kamertje te slapen en dan op vakantie te gaan. Ik zou dan op vakantie (als iets tegen gaat zitten) gelijk verlangen naar dat leuke spannende, nog zoveel te ontdekken nieuwe kamertje thuis! Maargoed, ik weet niet hoe elevmeisje is, daarin.
Ik denk dat je gelijk hebt, Luus. Bovendien moet er nu morgen nog wat geverfd worden, en dat moet weer drogen, dus het kan ook eigenlijk niet anders. Ik zit ondertussen wel te genieten van haar boekenkast (ex*pedit met ongelijke vakken) die hier in de kamer staat met de twee allermooiste opbergdozen van de wereld erin. (Ik heb ze een week geleden gekocht en ik wilde ze soms echt even een kusje geven omdat ik er zo verliefd op ben.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven