LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Ach Elev ik vind het gewoon superschattig zoals je over de spulletjes van Elevmeisje praat.

Beng wat irritant zeg de gebreken aan dat kamertje. Grrrrr!!! Komt inderdaad heus goed maar je wilt natuurlijk gewoon dat het nu al goed is. Welk kamertje hebben jullie eigenlijk? Kan ik alvast even googlen.

Oh mijn zaterdagen zijn over het algemeen ook heel gezellig. Ik kan mezelf heel goed vermaken. En ik houd ook wel van de huiselijkheid van boodschappen doen en verse bloemetjes halen bij dezelfde mevrouw. Nou woon ik natuurlijk ook in een supergezellige stad.

Heb nu ook weer een heel gezellige avond gehad. Lekker gegeten en ons wiegje bewondert. Het wordt zooooooo leuk!!!!

En gewoon gezellig met familie. Pienman heeft ook een avondje uit dus die was er niet bij maar hij zal het heus ook heel erg naar zijn zin hebben. Ben ook wel blij dat ik weer op tijd thuis ben want morgen krijgen we redelijk op tijd visite. En er moet natuurlijk geknutselt en geverfd worden.

Ga nu snel naar de groep om Chiek een knuffel te kunnen geven.
Dit is nog eens goed nieuws!

Of het haalbaar is is een tweede.
Goedemorgen!

Wij hebben bijna het klokje rond geslapen vannacht, we lagen er om 21.00 uur in gisteravond. He-le-maal stuk zaten we. Vannacht er nog even uit geweest voor een kop thee en toen lekker verder geslapen.

Vandaag gaan we weinig tot niks doen. Misschien nog even puzzelen met de kast, maar eerst relaxen. Ontbijtje zit er al in en we gaan nu lekker dobberen in bad.

Fijne zondag allemaal en succes met knutselen en schilderen en klussen.
Oeh, Beng, ben jaloers op jullie relaxte ochtendje. Hier het tegenovergestelde...

V. lag gister om 1600 uur al in bed, was helemaal moe van de intocht. Niet zo gek dat hij dan om 5.15 uur komt en daarna weer om 7.15 uur. Als ik gewoon op tijd naar bed had gegaan, was het natuurlijk een prima nacht, maar ik ben pas na twaalven naar bed gegaan, had het hele rijk alleen en op de een of andere manier gaan de avonden dan zo snel. Telefoontjes plegen, dvd's kijken...

:cheer:Onze Luus is helemaal tiet-gedoe vrij!

Pien, jouw zaterdagen klinken inderdaad altijd zo gezellig, maar jhouw stad is ook wel errug geschikt voor dit soort ritueeltjes
Meisjes wat ben ik toch dankbaar dat ik zo'n ontzettend mooi en lief mannetje heb gekregen Heel de dag is mijn kleine lief aan het lachen en aan het praten. Dat maakt het gemis van grote lief wel dragelijker...Ik heb daarnet hele leuke foto's gemaakt van kleine lief...dus ik hoop dat Laalman snel internet heeft (dat is namelijk nog niet geregeld ) dan kan ik hem snel een foto doorsturen.

Chiek...nog van harte gefeliciteerd meid! Ondanks alle perikelen van schoonfamilie toch nog een beetje van kunnen genieten?

Beng...oh dat is flink balen! Hebben jullie een nieuw kamertje besteld?

*Jullie zouden dit moeten zien, Laalbaby zit naast me op de bank, hij is zo aan het oefenen met zitten dat hij zwaar gefrustreerd raakt als hij niet kan zitten...dus dan maar even tegen een stapel kussens hij zit op zijn gemak tv te kijken *

Pien, weer leuke spulletjes gekocht dus! Goed zo! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Chiek...kleine lief slaapt ook nog steeds bij ons hoor, vind het nog zo gezellig...en zeker nu ik alleen ben, vind ik het wel extra knus! Als grote lief thuis komt, gaat hij misschien wel naar zijn eigen kamertje. Maar goed dan is hij ook bijna 18 weken ofzo...

Sproet...wat vervelend dat je nog zo verkouden bent! Hopelijk ben je er nu snel vanaf, want ik kan me voorstellen dat je liever niet op reis gaat zo!
Oh Elev...ik vergeet jouw frustratie helemaal! Mannen begrijpen er ook helemaal niets van Hopelijk maakt Elevman alles snel in orde!

Tjeminee Pien...je gaat bijna met verlof zit ik me nu net te bedenken! Waaaahhhhh spannend zeg!!!

Inderdaad een hele gezellige avond gehad met vriendinnetje...heerlijk gekletst met thee en chocolade...Echt super leuk! Gisterenavond kwam broertje nog even aanwaaien...ook erg leuk! En vanavond bij paps en mams eten...Dan is het eerste weekend alweer voorbij!
Poging 2 qua kast is alweer gestrand....deur is ook beschadigd. Heb zo langzamerhand de schijtbalen van dat kamertje. We hadden idd een nieuw kamertje gekocht, C*orsica. Niet bij P*renatal maar wel te vinden daar op de site voor de nieuwsgierigen onder ons.

Net lekker met de hond gewandeld en even op de koffie geweest bij een jarige neef van Bengman. Kon ik gelijk een sanitaire stop maken. Bekkenband is fijn als je 'n eind gaat lopen maar drukt enorm op je blaas....
Laal, fijn dat jouw kleine lief zo enorm gezellig is Alleen jammer dat je het geluk en plezier niet kunt delen met je grote lief op het moment....
Oh Beng wat ontzettend balen! Gatverdarrie zeg...alsof je daar op zit te wachten! Wij hebben ook een kastdeur gehad die niet in de kast paste of ik hem even terug kwam brengen

Ga wel even kijken welk kamertje je besteld hebt!
Leuk kamertje Beng, lekker strak zonder te veel frutsels Ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje als het af is!
Mien hoe is het met jou? Tentamen gehad deze week? Of is het nu volgende week? Borsten alweer geheeld?
Morgen!

Wat fijn dat je kleine man zo übercute is en het missen van je grote vent draaglijker is. Zet je ook een foto op de groep? Ik ben weer benieuwd naar jouw mannetje en hoe hij er nu uit ziet (toch even oud als luusbaby, is dan wel leuk om te zien).

Och Duft mop, ellendig he? Liggen ze er vroeg in, kun je er donder op zeggen dat ze weer vroeg komen. Luusbaby kwam om 06.00 uur vanmorgen. Viel nog mee. Daarna kwam hij weer om 07.30, beetje vroeg, dus toen zijn we samen op de bank in de woonkamer gaan liggen. Hebben daar samen nog geslapen tot 10.30.

Gisteren was wel hel. Ik was gaan stappen met dat nieuwe contactje van viva-oproep, en pas om 01.30 thuis. Ik viel niet gelijk in slaap en om 02.15 hoor ik luusbaby huilen, heel even mar. Om 03.00 uur weer, heel even, speen erin gedaan en ik lag nog steeds zelf niet te slapen. Om 04.00 keek ik op de klok, ik lag nog steeds niet te slapen...pfff.. en vlak daarna, om 04.15 bleef luusbaby maar huilen... gelukkig ging lief hem een fles geven om 04.30. Ben toen eindelijk om 04.30 in slaap gevallen. Om 07.00 kwam hij weer, en gelukkig ging lief ook dát flesje doen. Pfff... anders was ik echt gaar geweest.

Pff..lang verhaal...

Hé Laal, ik dacht dat jouw ventje al in zijn eigen kamertje sliep? Heb ik me vergist, dacht dat jullie dat een tijdje terug van plan waren. Kan me wel voorstellen dat je het gezellig vindt. Ik vond het vanmorgen ook zo gezellig en knus om met mijn hoofd vlak naast luusbaby te liggen.

Hey, morgen is mijn eerste werkdag! Argghhh, dus dit mijn laatste verlofdag... sjonge, heb echt lang thuis gezeten. Heb zin om morgen te gaan werken, maar ook wel weer een beetje raar. Inmiddels is mijn bureau ook verhuist: van de kliniek naar de andere kant van de afdeling (uit de kliniek). Deel nu de kamer met een leuke mannelijke collega (fysioloog), de vriend van een vriendin van mij. Wordt vast heel gezellig!

Beng, klinkt goe-hoed!! Geniet van jullie dag!!

Wij zijn ook al gedoucht en ontbeten. Luusbaby ligt er weer even in. Ik ga nu even een boodschappenlijst maken, dan kunnen we straks zo gaan.

En vanmiddag harr*y pott*er en de h*alf bl*oed pr*ins afkijken (ik viel gisterenmiddag in slaap tijdens de film).
We hebben allebei een baaldag

Zijn allebei helemaal sneu van het kamertje wat niet goed is, onze voorpret is behoorlijk verpest.... En natuurlijk komt het allemaal in orde, maar we zijn er gewoon een beetje verdrietig van.

Net dus maar besloten om lekker in bed te gaan liggen en niks meer te doen vandaag. We nemen een baaldag. Zonde van t mooie weer misschien, maar we zijn al buiten geweest.
Klopt hoor Luus, we wilden Laalbaby al op zijn eigen kamer leggen...maar het is er nog steeds niet van gekomen Maar als grote lief thuis is, gaat hij denk ik wel...voor nu ook wel lekker...als hij dan 's middags boven zou gaan slapen, dan ligt hij heerlijk in het winterzonnetje!

Ik heb een paar foto's op de groep gezet...die zijn van vandaag.

Spannend zeg morgen weer werken! Ben benieuwd wat je er van gaat vinden, wordt een heel geregel 's ochtends...Breng jij Luusbaby weg of doet Luusman dat?

Beng
Heerlijk gelegen net, lekker met de poes geknuffeld en met de hond en nu zijn we het rolgordijn voor de babykamer op maat aan het maken. Jammer genoeg is het ijzerzaagje kwijt dus nu komen we niet verder.

We hadden ook gewoon geen poging moeten wagen om uberhaupt nog iets te doen vandaag want vandaag mislukt alles....

Had ik jullie al verteld dat Bengman en klussen geen goede combi is??
Volgens mij hebben we Mien al een paar dagen niet gezien/gelezen hier...

Joehoe Mien, waar ben jeeeeeee?

Duft, is jouw lief nu weer thuis? Of is hij het hele weekend op pad (incl. nachten)?

Rolgordijn hangt, toch nog iets gelukt vandaag. Score van dit weekend is dus een commode en een rolgordijn.
Allereerst HOERAAAAA voor Luus, ohh meis wat ongelooflijk fijn dat je tietgedoe vrij bent! Daar doe ik een dansje voor

En dan morgen gaan werken, poehee, dat zal wel weer wennen zijn maar je hebt er zin in lees ik. Dat is goed Alvast veel plezier, de eerste dag ben je vast voornamelijk druk met heel veel bijpraten en mensen vertellen hoe het met je gaat enz.

Beng, wat balen van dat kamertje. Pff ik kan me goed indenken dat jullie daar toch wel even verdrietig van zijn en balen. Nu dus maar gewoon een hang-zondag ervan gemaakt, lekker!

Sproetje, jee meisje, wat komt het dichtbij. Hadden jullie nou gisteren het afscheidsfeestje? Uiteindelijk toch niet meer in het oude huis gedaan? En nu vandaag alle laatste dingen fixen in het huis? Dat moet toch wel erg gek zijn zeg, hoe houdt je moeder zich nu eigenlijk?

Chiek meisje, heb net je verhaal zitten lezen op de groep. Ongelooflijk.... en dat op je verjaardag ook nog, pfffffffffffffffffff

Ik vind je een kanjer en zó lief dat jij al je ergernissen opzij zet voor je man. Hoeveel nachtjes nog? Zullen we een aftel-kalender maken voor je

Caatje hoe gaat het met je? Ben je nog altijd zo ontzettend druk? Vond het echt zo lief je verjaardagskaartje, attent hoor! Ik wou dat ik zelf altijd zo attent was in vlagen lukt het wel maar ik hou het nooit zo heel lang vol..

Pienie, jouw dagje klonk ook weer heerlijk gisteren. Sowieso vind ik het heel leuk te lezen hoe jij geniet van je zwangerschap. Mocht ik OOIT nog eens zwanger worden, doe mij dan maar zoéén als jij

Duft, voor jou ook nog wat woorden. Hoe gaat het met je? Ben ook benieuwd, volgens mij vroeg Pien het ook pas, of jullie al plannen hebben gemaakt voor oud en nieuw en kerst enzo. Omdat het vorig jaar allemaal zo in het teken stond van je oma in huis?

En hoe is het met je opa nu?

Elev hooi (ben even totaal vergeten wat jij had gepost ) maar dat maak ik later wel weer goed. Nu even een

Laliefje, jouw post over hoe blij je bent met je kleine lief

Echt zó mooi en lief om te lezen. Ik kan me ook wel voorstellen dat dat het wel wat draaglijk maakt dat grote lief weg is maar tegelijk wil je het natuurlijk ook delen met elkaar!

Die foto's op de groep zijn ook alweer veel te cute trouwens.

Voor jou een omdat je zo'n kanjer bent!!

Mientje en Mard waar zijn jullie??? Ik mis jullie!

Ik ben aan het SOG'en. Moet nog teveel leren maar heb geen zin, vandaag de halve dag aan het poetsen geweest... Lief is al uren in de badkamer bezig, die hadden we een soort van nog geen één keer echt grondig gedaan.

Verder gaat het redelijk, vrijdag had ik nog wel een emotionele dag met mn moeder maar het weekend is wel fijn. Gisteren een lekkere wandeling in het bos gemaakt met lief en eind van de dag nog bij ons neefje geweest. Lekker geknuffeld! Wat een mooi kindje is het toch en zo zoet...

Verder voel ik me wel leeg en labielig, alsof ik een soort van 'vlak' ben continu. Kan ook wel door de hormonen komen.

Helaas lijkt het er sterk op dat de clomid niet genoeg doet. Ik zit op dag 20 en zou nu toch echt wel een eisprong gehad moeten hebben en dat is niet het geval. Daarover toch weer verdrietig. Waarom hoor ik nu verdorie bij de 6% vrouwen met PCO waarvan ook nog eens de 20% bij wie Clomid niet aanslaat??? Maandag bellen voor een afspraak, ga proberen bij de fertiliteitsarts terecht te komen ipv de 'gewone' gynaecoloog. Waarschijnlijk moet ik nu hormonen gaan injecteren en dat betekent vaak naar het ziekenhuis voor echo's. Het zaad van lief wil ik dan wel ook onderzocht hebben om uit te sluiten dat dáár ook nog eens iets mee zou zijn.

The story continues....

Oh mijn lief vertrekt trouwens morgen voor een week cursus in Tsjechië! Zit ik ook alleen. Maar op zich vind ik dat niet zo heel erg, ik vind het voor hem soms ook zo rot dat ik zo sippig ben en dan heb ik deze week gewoon even tijd en ruimte voor mezelf.
Hallo ben ik ook nog even.

Neem wat een heerlijke lange post van jou. En meissie wat is het toch een gedoe bij jou. Ik had je zo je ei en nog meer een net zo leuke zwangerschap gegund. En zo schiet het inderdaad niet op voor jou.

Goed idee om bij de fertiliteitsarts een afspraak te bemachtigen want ik kan me voorstellen dat je je nu af en toe wel aan je lot overgelaten voelt. Er moet gewoon even iets meer controle op die eieren van jou. Ook al is dat dan wel weer meer gedoe, hopelijk brengt dat wel meer duidelijkheid en gewoon een wolk van een baby.

En ik snap zo goed wat je bedoelt met je weekje voor jezelf. Volgens mij kan jij je ook heel goed zelf vermaken. En soms als je je zo vaag voelt is dat ook gewoon even lekker.

Laal

Ik had het pas nog gezegd maar meis wat heb jij het toch heerlijk voor elkaar. En wat doe je het toch goed als mama.

Luus wat fijn dat je zo'n zin hebt in je werk. Ik dacht dat je je eigen kantoor had geregeld vlak voor je verlof. Nou ja een gezellige kamergenoot is ook wel zo leuk. Lijkt me zo gek om na zo'n lange tijd weer op je werk te zijn. Ik vind het na de vakantie altijd al zo'n gekke dag. Veel plezier alvast in ieder geval.

Was het stappen met je viva contact leuk? Kun je een beetje stappen in jouw stad? Beetje jammer van de slapeloosheid daarna.

Duft ook een weekendje alleen? Dat was even langs me heen gegaan. Maar je hebt je goed vermaakt zo te lezen.

Hoe is het verder? Hoe gaat het met je sport regime? Ga je in je vamp jurk/outfit passen tijdens je evenement in januari?

Sproet hoe is het nu? Hopelijk zowel jij als Sproetmini weer wat opgeknapt. Was je feestje nog leuk?

Superbalen trouwens van de auto. Niet handig gewoon. Maar goed gelukkig is de rest wel goed gegaan en geregeld. Nog een paar nachtjes slapen!!!! Woehoe!!!!

Beng gefeliciteerd met je rolgordijntje. Fijn dat er toch nog iets gelukt is. Heerlijk hoor zo'n hangdag. Lekker even helemaal niks en de boel de boel laten. Heb ook even op jullie kamertje gegoogled. Leuk hoor. Vooral het bedje vind ik echt heel mooi!!

Ben ook nieuwsgierig naar jullie eindresultaat. Hoewel ik me daar een heel goed beeld van kan vormen, nou ja dat denk ik dan.

Chiekie hoe is het vandaag bij jou? Hopelijk beter. Hoeveel nachtjes nog?

Mien, je bent inderdaad al een hele poos niet meer geweest. Alles goed? Heb je het druk met leren enzo?

Elev is het nog goed gekomen met schilderen? Hier nog niet helemaal Morgen gaat het geloof ik gebeuren. Maar ja dat weet je nooit zeker he.

Het geknutsel voor onze decoratie is veel werk maar wordt wel heel leuk. Ben er nu alleen wel even klaar mee. Dus morgen ofzo weer verder. Ga zo Pienman op pad sturen, die ligt nu heel charmant met zijn mond open op de bank . Ik heb zin in snert.
Halloooooo,

Ben ik weer eens. Wat een lieve woorden allemaal, dank

Neem, met oud en nieuw gaan we met vrienden naar een park in Drenthe. Heb er superzin in! Eindelijk weer iets als gezin en niet in het teken van anderen...

Pien, ik hoop maar dat het gaat lukken met mijn lijnen en sportregime, maar ik ben nog steeds hard bezig, droom de hele dag over ijsjes en kroketten, maar verder voel ik me prrrrrima!

Beng, mijn liefje is alweer thuis, gelukkig. Wat een gedoe trouwens, met de meubeltjes. Oh en klussen en Duftman is net zo goed geen combi. WIj hebben weken een klusjesman in huis gehad, omdat een spijker in de muur al niet lukte...

Neem, wat ontzettend kut gewoon. Waar is dat ei nou toch? Goed dat je een afspraak gaat maken met een fertiliteitsarts, hopelijk weer een stap dichtbij. Kan me zo goed voorstellen hoe moeilijk voor jou moet zijn. En al helemaal in combinatie met alle hormonen
Nou Duft ik vind dat dus keiknap. Ik ben zelf zo slecht in dat soort regimes. En ik kan me je dromen heel goed voorstellen. Maar you go girl!!! Je hebt ook wel een leuke motivatie. Heb je al een outfit op het oog eigenlijk of ga je straks met je nieuwe, lekkere lijf wat nieuws uitzoeken?
Even voor het portie humor van de dag, picture this:

Ikke op handen en knieen, beetje kwispelend. Af en toe met ellebogen op de grond, maar dat doet wel een beetje pijn. Ziet er niet uit maar schijnt de baby meer ruimte te geven om te draaien. Pienman raadde dat net aan.
Haai!

Gaaf strak kamertje Beng! Heel mooi! Helemaal mijn smaak ook. Strak en geen tierlantijntjes. Alleen frustrerend als het opbouwen niet lukt. Prrr...

Neempje, lief meisje... ik vind het zo niet leuk voor je. Binnen de tijd dat wij hier al schrijven is iedereen zwanger geraakt en daarom vind ik het zo extra stom dat dat voor jou (nog) niet geldt. Het is helemaal niet leuk om achteraan te lopen... Ken je mijn kassa-verhaal nog? Ik hoop dat je morgen een afspraak bij de fertiliteitsarts kan maken.

Jongens, die kleine van mij wil steeds minder slapen in de middag. Vanmiddag was hij wakker van 12.30 tot 18.15!!! Hij heeft alleen even 45 minuten geslapen (15.45-16.30) toen ik met hem aan het wandelen was. Hij is wel reuze vrolijk en als ik hem in bed leg is ie superrrwakker en is echt boos aan het huilen. Ik belde net met mijn moeder, maar zij vertelde dat ik ook als klein kind al mijn middagslaapjes liet vallen.

Ik ga even op de groep naar laalbaby foto's kijken!
Haha Pien, ik visualiseer het.... Nja, baat het niet, dan zal het ook niet schaden. Hoeveel weken ben je nu?
Ach je moet inderdaad wat Luus en ik vind het zelf ook errug komisch. Ben nu 31 +1 dus het kan nog allemaal.
quote:Peanutje schreef op 22 november 2009 @ 18:42:

Nou Duft ik vind dat dus keiknap. Ik ben zelf zo slecht in dat soort regimes. En ik kan me je dromen heel goed voorstellen. Maar you go girl!!! Je hebt ook wel een leuke motivatie. Heb je al een outfit op het oog eigenlijk of ga je straks met je nieuwe, lekkere lijf wat nieuws uitzoeken?Ik ga wel iets nieuws kopen, maar weet nog niet precies wat. Maar als ik 15 kilo kwijt ben ga ik sowieso shoppen en ga ik helemaal los. Ik heb nl. bedacht dat ik gelijk een Tod's tas ga kopen en die is echt heel duur,maar ik doe het gewoon! Het is toch van de erfenis en ik denk dat mijn ouders heel graag hadden gewild dat ik hem kocht. Dus ik doet het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven