Boer Zoekt Vrouw vervolg!

zondag 22 november 2009 om 21:54

zondag 22 november 2009 om 21:57
quote:DJINI schreef op 22 november 2009 @ 21:42:
Ik ben nog een keer terug gaan spoelen,
maar volgens mij hoorde ik het toch echt goed.
Nadat Jos zei: ik ben dol- en dolgelukkig met je.
(wat op zich al om te kotsen is natuurlijk),
zei Dycke heel zachtjes: ik hou gewoon van je.
Jos: ik ook.......
Hhahaha, dat is dat boek van Yvonne Kroonenberg "Zij houdt van hem. Hij ook."
Ik ben nog een keer terug gaan spoelen,
maar volgens mij hoorde ik het toch echt goed.
Nadat Jos zei: ik ben dol- en dolgelukkig met je.
(wat op zich al om te kotsen is natuurlijk),
zei Dycke heel zachtjes: ik hou gewoon van je.
Jos: ik ook.......
Hhahaha, dat is dat boek van Yvonne Kroonenberg "Zij houdt van hem. Hij ook."
zondag 22 november 2009 om 21:57

zondag 22 november 2009 om 22:03
Heerlijke aflevering!,helemaal na die net nix aflevering van vorige week..
Ik vind Jos helemaal leuk,als ik tien jaar ouder zou zijn zou ik voor m vallen (toe maar,kom me maar uitlachen hoor )
Het zal best een gladde glipper zijn maar hij brengt het mooi.
Had stiekum een traantje bij hun momentje op het terras.
Au3 moest van Hans wat meer tegengas geven en wat zegt ze...: Dat komt nog wel.
Ze had ook gelijk kunnen zeggen: dat is goed Hans,zal ik doen.
Slappe hap...
Ik vind Jos helemaal leuk,als ik tien jaar ouder zou zijn zou ik voor m vallen (toe maar,kom me maar uitlachen hoor )
Het zal best een gladde glipper zijn maar hij brengt het mooi.
Had stiekum een traantje bij hun momentje op het terras.
Au3 moest van Hans wat meer tegengas geven en wat zegt ze...: Dat komt nog wel.
Ze had ook gelijk kunnen zeggen: dat is goed Hans,zal ik doen.
Slappe hap...
zondag 22 november 2009 om 22:06
Peter en Hanneke vind ik ook steeds leuker.
Als je de nare stem van Hanneke wegdenkt is het een leuke griet.
En ook niet moeilijk doen tegen elkaar,heerlijk!
Neeltje wil volgens mij alleen een excuus om weer bij haar ouders weg te gaan..
Ze ergert zich rot aan het aanhankelijke gedrag van haar hondje.
En Wim en Astrid,ach...
Hoop ze het leuk hebben.
Als je de nare stem van Hanneke wegdenkt is het een leuke griet.
En ook niet moeilijk doen tegen elkaar,heerlijk!
Neeltje wil volgens mij alleen een excuus om weer bij haar ouders weg te gaan..
Ze ergert zich rot aan het aanhankelijke gedrag van haar hondje.
En Wim en Astrid,ach...
Hoop ze het leuk hebben.

zondag 22 november 2009 om 22:18
Ja, Peter en Hanneke zijn leuk! Ik vond Peter sowieso een leuke vent, heel nuchter, maar ook een gezellige prater. Hij heeft altijd wel iets te vertellen en die meiden hebben het er volgens mij heel erg leuk gehad. Ik moest zo lachen toen Hanneke teut van die borrels raakte . Ze was ook wel snel gevloerd..
Wim en Astrid vind ik ook wel schattig. Ze leven een beetje in een eigen wereldje, denk ik, maar ze hebben het wel leuk, denk ik.
Bij Hans mist de vonk, die is niet verliefd en dat komt ook niet, volgens mij. Denk niet dat dit het gaat worden.
Wietse en Neeltje, tja. Ze verschillen veel te veel. Voor Neeltje is het nu een veilige haven, een vent die gewoon lief en leuk is en betrouwbaar. En Wietse vindt alles machtig mooi, die is niets gewend en is helemaal in de wolken.
En Dycke. Ik ben geen fan van Dycke, nog steeds niet. Ik vind haar zwaarmoedig, zeurderig, drammerig en niet gezellig, spontaan en ontspannen. Dat gezeik van haar over dat het cadeautjes zijn en dat het steeds is alsof ze droomt en dat Jos alles is wat ze nu zou willen en blablabla. En dan als toppunt 'ik hou van je'. HUH?? Doe toch normaal. Het is bij haar allemaal zo beladen en zo 'het moet perfect zijn'. Ik vind haar niet leuk.
Wim en Astrid vind ik ook wel schattig. Ze leven een beetje in een eigen wereldje, denk ik, maar ze hebben het wel leuk, denk ik.
Bij Hans mist de vonk, die is niet verliefd en dat komt ook niet, volgens mij. Denk niet dat dit het gaat worden.
Wietse en Neeltje, tja. Ze verschillen veel te veel. Voor Neeltje is het nu een veilige haven, een vent die gewoon lief en leuk is en betrouwbaar. En Wietse vindt alles machtig mooi, die is niets gewend en is helemaal in de wolken.
En Dycke. Ik ben geen fan van Dycke, nog steeds niet. Ik vind haar zwaarmoedig, zeurderig, drammerig en niet gezellig, spontaan en ontspannen. Dat gezeik van haar over dat het cadeautjes zijn en dat het steeds is alsof ze droomt en dat Jos alles is wat ze nu zou willen en blablabla. En dan als toppunt 'ik hou van je'. HUH?? Doe toch normaal. Het is bij haar allemaal zo beladen en zo 'het moet perfect zijn'. Ik vind haar niet leuk.

zondag 22 november 2009 om 22:27
zondag 22 november 2009 om 22:28
quote:Bonny82 schreef op 22 november 2009 @ 21:57:
Dycke zei inderdaad Ik hou van je, Donny en ik hebben met ondertiteling gekeken, omdat er veel heel zachtjes werd gezegd vandaag. Knap hoor, na een paar weken.
Ziet er dan niemand met mij dat Neeltje veel te veel tanden heeft????
Ja hoor Bonnie, ik zie t ook.
Net een slang, die hebben er wel 100
Dycke zei inderdaad Ik hou van je, Donny en ik hebben met ondertiteling gekeken, omdat er veel heel zachtjes werd gezegd vandaag. Knap hoor, na een paar weken.
Ziet er dan niemand met mij dat Neeltje veel te veel tanden heeft????
Ja hoor Bonnie, ik zie t ook.
Net een slang, die hebben er wel 100
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
zondag 22 november 2009 om 22:37
Gelooft dan niemand dat Jos en Dykje elkaar helemaal gevonden hebben? Ik geloof daar wel in hoor, dat je zo snel al van elkaar kunt houden. Meant-to-be ofzo? Vond het wel ontroerend eigenlijk, ook al vind ik Jos en Dyke allebei niet echt leuk.
Neeltje is echt tenenkrommend, krijg echt bijna medelijden met dat kind. Die kan nu toch niet meer normaal over straat? Wat komt daar een hoop onzin uit zeg. Toppunt was wel dat ze een soort van beledigd was toen Wietse zei dat hij niet binnen 2 weken wilde samenwonen. Ging ze een beetje klaaglijk lopen doen en waren de rollen ineens omgedraaid: "Als hij er niet serieus voor wil gaan dan heeft het wat mij betreft geen zin." Kom op zeg! Kan dat kind echt niet meer zien. En Wietse vind ik ook echt heel eng, met die rollende ogen iedere keer. Brrrrr.
Overigens hebben ze elkaar echt helemaal niets te vertellen. Het gaat alleen maar over bier en stappen.
Hanneke en Peter: heb ik vandaag erg om moeten lachen. Geweldig stel!
Audrey en Hans: wordt hem niet, Hans twijfelt nu al en dat komt niet meer goed vrees ik. En Audrey is inderdaad erg nietszeggend. Die kan alleen maar bloemenblousjes aantrekken en een beetje schaapachtig lachen, maar verder komt er niet zoveel uit. En Hans vind ik ook eng trouwens, rare blik heeft hij in zijn ogen. Beetje psycho bijna, wat dat betreft past die Jo misschien beter bij hem.
Wim en Astrid: wordt er niet warm of koud van, maar denk wel dat die 2 elkaar gevonden hebben.
Ben benieuwd naar volgende week!
Neeltje is echt tenenkrommend, krijg echt bijna medelijden met dat kind. Die kan nu toch niet meer normaal over straat? Wat komt daar een hoop onzin uit zeg. Toppunt was wel dat ze een soort van beledigd was toen Wietse zei dat hij niet binnen 2 weken wilde samenwonen. Ging ze een beetje klaaglijk lopen doen en waren de rollen ineens omgedraaid: "Als hij er niet serieus voor wil gaan dan heeft het wat mij betreft geen zin." Kom op zeg! Kan dat kind echt niet meer zien. En Wietse vind ik ook echt heel eng, met die rollende ogen iedere keer. Brrrrr.
Overigens hebben ze elkaar echt helemaal niets te vertellen. Het gaat alleen maar over bier en stappen.
Hanneke en Peter: heb ik vandaag erg om moeten lachen. Geweldig stel!
Audrey en Hans: wordt hem niet, Hans twijfelt nu al en dat komt niet meer goed vrees ik. En Audrey is inderdaad erg nietszeggend. Die kan alleen maar bloemenblousjes aantrekken en een beetje schaapachtig lachen, maar verder komt er niet zoveel uit. En Hans vind ik ook eng trouwens, rare blik heeft hij in zijn ogen. Beetje psycho bijna, wat dat betreft past die Jo misschien beter bij hem.
Wim en Astrid: wordt er niet warm of koud van, maar denk wel dat die 2 elkaar gevonden hebben.
Ben benieuwd naar volgende week!

zondag 22 november 2009 om 22:57
Audr3 en Hans = net mijn opa en oma(mits ze nog in leven zouden zijn)
Jos en Dycke= Bezit van de zaak, is eind van t vermaak.Jos heeft zich lekker uitgeleefd op haar :puke:, zij ziet zichzelf als gladiolenboerin, maar dat zit er denkelijk niet in. Saaie vrouw.
Wim en Astrid= zoooooooooooooo nietszeggend.
Neeltje en Wietse= Haar weddenschap is bijna ten einde, ben benieuwd wat de weddenschap haar oplevert. Wietse in elk geval een gebroken hart, en een illusie armer.
Peter en Hanneke= KEIgaaf, wat een leuk stel samen.
Hanneke is leuk, en Peter heeft voldoende potentie het te worden.
Ja dit stel heeft alle wind in de zeilen. Top!!
Jos en Dycke= Bezit van de zaak, is eind van t vermaak.Jos heeft zich lekker uitgeleefd op haar :puke:, zij ziet zichzelf als gladiolenboerin, maar dat zit er denkelijk niet in. Saaie vrouw.
Wim en Astrid= zoooooooooooooo nietszeggend.
Neeltje en Wietse= Haar weddenschap is bijna ten einde, ben benieuwd wat de weddenschap haar oplevert. Wietse in elk geval een gebroken hart, en een illusie armer.
Peter en Hanneke= KEIgaaf, wat een leuk stel samen.
Hanneke is leuk, en Peter heeft voldoende potentie het te worden.
Ja dit stel heeft alle wind in de zeilen. Top!!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

zondag 22 november 2009 om 23:18
quote:Bonny82 schreef op 22 november 2009 @ 21:57:
Ziet er dan niemand met mij dat Neeltje veel te veel tanden heeft???? maar je hebt wel gelijk.
Ziet er dan niemand met mij dat Neeltje veel te veel tanden heeft???? maar je hebt wel gelijk.
zondag 22 november 2009 om 23:24
Neeltje is inderdaad echt heel dubbel. Het lijkt wel alsof ze het heel graag wil, maar dat het maar niet lukt omdat ze het gevoel voor Wietse niet heeft. Waarom ze dat wel zo graag wilt, is mij een raadsel. Studentje die niet weet wat ze met haar leven aan moet en hoopt op deze manier invulling te vinden?
Peter en Hanneke zijn leuk. Ze waren al leuk, maar ze worden steeds leuker!
Audrey en Hans. Tja. Wat zal ik zeggen, als die Hans nu toch al commentaar heeft op hoe Audrey is en haar nu al probeert te veranderen.... Dan gaat dat never nooit wat worden ben ik bang.
Wim en Astrid. Metatron schreef het al, ik heb ook het idee dat Astrid eigenlijk op vrouwen valt..... Maar wie ben ik.
Dycke en Jos. Dycke fluistert (ze praat nooit echt, ze fluistert steeds) te veel over kadootjes en ze is me veels te zweverig. Ik dacht eerst dat ze fluisterde omdat ze zich inhield met de andere dames erbij, maar ze blijft het doen. Het is hoe zij praat. Heul irritant! Ze maakt ook nooit haar zinnen meteen af. Ze begint met een spanningsopbouwende opening zoals; "Het voelt echt als" of "Het is ook allemaal zo..." en dan blijft het heeeeeeeeeel lang stil. Jos gaat ondertussen 2 rijen gladiolen oogsten en dan komt Dycke met de rest: ".... een kadootjes, het zijn allemaal kadootjes!" Maar dat met een fluisterstem en een getergde blik. Erg vermoeiend!
Peter en Hanneke zijn leuk. Ze waren al leuk, maar ze worden steeds leuker!
Audrey en Hans. Tja. Wat zal ik zeggen, als die Hans nu toch al commentaar heeft op hoe Audrey is en haar nu al probeert te veranderen.... Dan gaat dat never nooit wat worden ben ik bang.
Wim en Astrid. Metatron schreef het al, ik heb ook het idee dat Astrid eigenlijk op vrouwen valt..... Maar wie ben ik.

Dycke en Jos. Dycke fluistert (ze praat nooit echt, ze fluistert steeds) te veel over kadootjes en ze is me veels te zweverig. Ik dacht eerst dat ze fluisterde omdat ze zich inhield met de andere dames erbij, maar ze blijft het doen. Het is hoe zij praat. Heul irritant! Ze maakt ook nooit haar zinnen meteen af. Ze begint met een spanningsopbouwende opening zoals; "Het voelt echt als" of "Het is ook allemaal zo..." en dan blijft het heeeeeeeeeel lang stil. Jos gaat ondertussen 2 rijen gladiolen oogsten en dan komt Dycke met de rest: ".... een kadootjes, het zijn allemaal kadootjes!" Maar dat met een fluisterstem en een getergde blik. Erg vermoeiend!