slim belly
dinsdag 19 mei 2009 om 19:47
Heeft hier iemand ervaring met slim belly?
Het bestaat uit 4 weken 3 x per week trainen.
Voor snelle lokale vetverbranding.
Het belooft een buikomvangvermindering van minimaal 6,5 cm, dit zou 2 kledingmaten schelen.
Ik ga er volgende week mee beginnen, maar was benieuwd naar de ervaring van anderen.
Het bestaat uit 4 weken 3 x per week trainen.
Voor snelle lokale vetverbranding.
Het belooft een buikomvangvermindering van minimaal 6,5 cm, dit zou 2 kledingmaten schelen.
Ik ga er volgende week mee beginnen, maar was benieuwd naar de ervaring van anderen.
vrijdag 5 juni 2009 om 18:49
quote:sartan schreef op 05 juni 2009 @ 16:45:
[...]
Ja hoor prulleke dit gaat de eerste uitvinding zijn die echt je vet smelt op je buik. Fantastisch. Maarre.. als het echt zo goed is waarom kom je dan hier reclame maken? Zo'n ding verkoopt zichzelf toch zeker? Ik denk dat ze niet meer aan te slepen zijn, toch?
Eh... daaag Prulleke!!! Prulleke is beetje sulleke?
[...]
Ja hoor prulleke dit gaat de eerste uitvinding zijn die echt je vet smelt op je buik. Fantastisch. Maarre.. als het echt zo goed is waarom kom je dan hier reclame maken? Zo'n ding verkoopt zichzelf toch zeker? Ik denk dat ze niet meer aan te slepen zijn, toch?
Eh... daaag Prulleke!!! Prulleke is beetje sulleke?
zondag 21 juni 2009 om 23:47
Ik heb ook met de Slim Belly getraind, afwisselend fiets en loopband, 4 weken lang, 3 keer per week, 30-40 minuten. Mij heeft het wel geholpen, ben zelfs meer centimers kwijt dan ze beloven.
Helaas is het ook zo dat anderen er geen baat bij hebben, of weinig.
Waar het aan ligt weet ik niet, maar ik ga er wel mee door. Ga nu iedere week 1 keer met de slim belly trainen.
Ik geloofde het zelf ook niet echt, maar bij mij is het toch echt zo.
Helaas is het ook zo dat anderen er geen baat bij hebben, of weinig.
Waar het aan ligt weet ik niet, maar ik ga er wel mee door. Ga nu iedere week 1 keer met de slim belly trainen.
Ik geloofde het zelf ook niet echt, maar bij mij is het toch echt zo.
maandag 6 juli 2009 om 22:40
als ze nu een controle-groep hadden van mensen die alléén de slim belly doen, slim belly+trainen en alleen trainen. Ik moet zo lachen om de mensen die ruzie maken om het dichtst bij de ingang te staan, vervolgens sjokken naar het apparaat en een half uurtje op de loopband wandelen met slim belly en dan naar huis rijden. Ik krijg i.i.g mijn buikspiertraining wel door het lachen.
vrijdag 16 oktober 2009 om 10:56
Oke, wat een drama hier allemaal om de slimbelly. iedere voorstander is meteen een product placer.
Mijn achtergrond: Ik ben sportschooleigenaar en gebruik de slimbelly sinds deze week.
1: je sport 3x per week 30 tot 40 minute
2: JE let op je eten
3: tijdens het sporten draag je de slimbelly die de doorbloeding verbetert.
Het kwijtraken van centimeters is grotendeels te danken aan 1 en 2. De discussie is of 3: de slimbelly WEL of NIET meehelpt.
Ik denk van wel. Ik weet dat er vanuit zogenaamd wetenschappelijk oogpunt geen bewijs is voor plaatselijke vetverbranding. Maar ik zie ook geen degelijke studie die het tegengestelde bewijst! Iedereen roept maar wat ze ooit gehoord hebben zonder daadwerkelijk een fatsoenlijke studie te quoten. begin daar eens mee.
LOS van het feit of de slimbelly wel helpt of niet is de slimbelly ook een heel slimme marketingtool. Ik heb nu 100 mensen hier sporten, waarvan meer als de helft nog nooit een sportcentrum is binnengelopen. En dit ook niet gedaan zou hebben zonder de slimbelly. De slimbelly WERKT DUS WEL voor deze mensen. Alleen niet op de manier waarop jullie denken. De slimbelly verlaagd de drempel. En natuurlijk vertel ik werbij dat het sporten en de voeding het belangrijkste is, dat de slimbelly een hulpmiddel is. En dat de resultaten niet blijvend zijn, maar een gezonde levensstijl erop nahouden belangrijk is.
Mijn achtergrond: Ik ben sportschooleigenaar en gebruik de slimbelly sinds deze week.
1: je sport 3x per week 30 tot 40 minute
2: JE let op je eten
3: tijdens het sporten draag je de slimbelly die de doorbloeding verbetert.
Het kwijtraken van centimeters is grotendeels te danken aan 1 en 2. De discussie is of 3: de slimbelly WEL of NIET meehelpt.
Ik denk van wel. Ik weet dat er vanuit zogenaamd wetenschappelijk oogpunt geen bewijs is voor plaatselijke vetverbranding. Maar ik zie ook geen degelijke studie die het tegengestelde bewijst! Iedereen roept maar wat ze ooit gehoord hebben zonder daadwerkelijk een fatsoenlijke studie te quoten. begin daar eens mee.
LOS van het feit of de slimbelly wel helpt of niet is de slimbelly ook een heel slimme marketingtool. Ik heb nu 100 mensen hier sporten, waarvan meer als de helft nog nooit een sportcentrum is binnengelopen. En dit ook niet gedaan zou hebben zonder de slimbelly. De slimbelly WERKT DUS WEL voor deze mensen. Alleen niet op de manier waarop jullie denken. De slimbelly verlaagd de drempel. En natuurlijk vertel ik werbij dat het sporten en de voeding het belangrijkste is, dat de slimbelly een hulpmiddel is. En dat de resultaten niet blijvend zijn, maar een gezonde levensstijl erop nahouden belangrijk is.
dinsdag 20 oktober 2009 om 17:50
woensdag 28 oktober 2009 om 19:49
ik ben vandaag voor het eerst geweest, ik kreeg een band om en moest 40 minuten fietsen, er word lucht in en uit die band gepompt, ik sport normaal ook 3 a 4 keer per week, dus nu ga ik eerst fitness doen, daarna slimbelly, ik hou jullie op de hoogte, over 2 weken wordt ik weer gemeten. Ik ben zelf al veel afgevallen maar dit is het laatste zal ik maar zeggen...
woensdag 4 november 2009 om 11:55
Ik zie ze ook altijd staan, met de draden onder hun shirt vandaan................ Of het helpt???? Mijn schoonzuster is 3 tot 6 cm kwijt (op haar buik) en 20,00 pw lichter.
Dan ga ik wel gewoon sporten en als ik net zo lang op een apparaat sta als de "gebruikers" zweet ik net zo hard.
En het kost minder
Dan ga ik wel gewoon sporten en als ik net zo lang op een apparaat sta als de "gebruikers" zweet ik net zo hard.
En het kost minder
donderdag 5 november 2009 om 18:20
Ik heb het nu 6 keer gedaan en ben 3 kg kwijt in 2 weken, normaal sport ik ook 3 keer per week de slimbelly doe ik omdat ik van mijn laatste overtollige kilootjes af wil, ongeveer 7 kg, ik ben zelf al 30 kg afgevallen door gezonder te eten, te sporten en geen alcohol.... en ik kies er zelf voor om 20 euris te investeren in de slimbelly, als ik dat geld niet had is het ook geen optie. Een jaar geleden rooktte ik nog, ging er ook 20 euro per week doorheen, nu besteed ik het fietsend in de sportschool. Ik moet nog 2 weken dan weet ik het definitieve resultaat. Mijn mening is dat het wel werkt, logisch gezien want je beweegt je zweet, ik denk wel dat je na de slimbelly je ook sportief moet blijven bezighouden! anders heb je het er zo weer aan!! En dames geloof me, ik heb ervaring met afvallen... ik heb er ruim 1 jaar overgedaan, zonder pillen of wat dan ook om af te vallen, gewoon door elke dag een half uur op de crosstrainer te gaan en gezonder te eten.
zaterdag 14 november 2009 om 12:44
Hey Allemaal!
Ik loop sinds augustus dit jaar stage bij TimeOut Health & Fitnessclub in Purmerend. Sinds oktober zijn we begonnen met het Slimbelly concept. Zelf was ik behoorlijk sceptisch omdat het weer het zoveelste is op de afslank markt, maar dat is heel snel veranderd.
Slimbelly WERKT ECHT!!! we hebben resultaten gezien van 6 tot 19 centimeters! Ja echt... het team van de sportschool doet het zelf ook en we zijn allemaal reuze tevreden over wat wij en de leden hiermee bereiken. Wil je meer informatie over de werking kijk dan op www.timeoutfitness.nl.
Mijn verhaal: ik heb jaren lang 3x per week gesport, doe mee met buikspier kwartier en let ook al jaren op me voeding. Toch bleef ik een buikje houden. Nu ik Slimbelly doe ben ik al 7 centimeter kwijt geraakt en ga er zeker mee verder.
Mijn Tip voor alle vrouwen en mannen in Nederland die van hun buikje af willen komen: Neem contact op met een sportschool waar je terecht kan voor Slimbelly Of bellen met Robert Schumacher...
Groetjes en veel succes
Ik loop sinds augustus dit jaar stage bij TimeOut Health & Fitnessclub in Purmerend. Sinds oktober zijn we begonnen met het Slimbelly concept. Zelf was ik behoorlijk sceptisch omdat het weer het zoveelste is op de afslank markt, maar dat is heel snel veranderd.
Slimbelly WERKT ECHT!!! we hebben resultaten gezien van 6 tot 19 centimeters! Ja echt... het team van de sportschool doet het zelf ook en we zijn allemaal reuze tevreden over wat wij en de leden hiermee bereiken. Wil je meer informatie over de werking kijk dan op www.timeoutfitness.nl.
Mijn verhaal: ik heb jaren lang 3x per week gesport, doe mee met buikspier kwartier en let ook al jaren op me voeding. Toch bleef ik een buikje houden. Nu ik Slimbelly doe ben ik al 7 centimeter kwijt geraakt en ga er zeker mee verder.
Mijn Tip voor alle vrouwen en mannen in Nederland die van hun buikje af willen komen: Neem contact op met een sportschool waar je terecht kan voor Slimbelly Of bellen met Robert Schumacher...
Groetjes en veel succes
maandag 23 november 2009 om 08:24
Mijn vrouw is 61 jaar oud;
zij heeft een aangeboren vetschortje in mijn buik.
toen haar moeder overleed had ze haar buikje/vetschortje nog steeds hoe mager ze ook geworden was;
haar hele leven al hopeloos tegen gevochten met afslankkuren en intensieve fitnesstraining, zelfs al in het bodybuilding tijdperk in de 80er jaren van de vorige eeuw,
maar niets hielp.
Wel slankte zij af, maar over het hele lijf in gelijke mate, de buik bleef puilen.
Zij is ook nog eens gehandicapt met voedingkuren, zij heeft glutenallergie; zij wordt niet snel dik, omdat zij zich altijd keurig aan haar glutenvrij dieet houd.
Omdat zij alles al zonder enig succes op haar buik geprobeerd had, probeerde zij ook Slim Belly, 3x per week 40 minuten,
Guess what ?
Haar buikschortje is niet geheel verdwenen, maar wel ingekrompen en veel meer dan de rest van het lichaam.
Zij probeert nu zo'n Slim Belly gordel te kopen omdat 20 euro per week haar toch wat begrotelijk wordt, want zij wil het bij thuis fitness blijven gebruiken.Zij kan broeken 3 maten kleiner aan, maar haar grote BH heeft zij de rugsluiting maar 1 maatje kleiner hoeven zetten !
zij heeft een aangeboren vetschortje in mijn buik.
toen haar moeder overleed had ze haar buikje/vetschortje nog steeds hoe mager ze ook geworden was;
haar hele leven al hopeloos tegen gevochten met afslankkuren en intensieve fitnesstraining, zelfs al in het bodybuilding tijdperk in de 80er jaren van de vorige eeuw,
maar niets hielp.
Wel slankte zij af, maar over het hele lijf in gelijke mate, de buik bleef puilen.
Zij is ook nog eens gehandicapt met voedingkuren, zij heeft glutenallergie; zij wordt niet snel dik, omdat zij zich altijd keurig aan haar glutenvrij dieet houd.
Omdat zij alles al zonder enig succes op haar buik geprobeerd had, probeerde zij ook Slim Belly, 3x per week 40 minuten,
Guess what ?
Haar buikschortje is niet geheel verdwenen, maar wel ingekrompen en veel meer dan de rest van het lichaam.
Zij probeert nu zo'n Slim Belly gordel te kopen omdat 20 euro per week haar toch wat begrotelijk wordt, want zij wil het bij thuis fitness blijven gebruiken.Zij kan broeken 3 maten kleiner aan, maar haar grote BH heeft zij de rugsluiting maar 1 maatje kleiner hoeven zetten !
maandag 23 november 2009 om 18:48
Nou ik ben geen medewerker,, ik ben klaar met mijn 4 weken, ik ben 1 kg afgevallen, en 4 cm onderbuik 4 cm bovenbuikkwijt. Ik vond het wel zwaar, maar ik sport ook nog eens 3 keer per week, en dat doe ik al een jaar. Slim Belly heb ik 1 maand gedaan, ik zou het nooit meer doen, omdat ik de verplichting en het fietsen 40 min te zwaar vindt. Maar ben blij met het resultaat. Ik heb nu thuis een crosstrainer en ga daar mee verder, lekker thuis elke dag een half uur, bergje op en af. Dat zweet ook prima! Dan hoef ik die verplichting van 3 keer per week naar de sportschool niet aan. Ik blijf wel naar de sportschool gaan, maar niet meer zo vaak. Want in de sportschool hebben ze een sauna en zwembad en dat heb ik thuis nog lang niet!