Saai!
maandag 23 november 2009 om 11:32
quote:steph schreef op 23 november 2009 @ 11:07:
Pffft, zware dag zal het zijn Snjo.
Ik heb net de begane grond gepoetst en ik versaai me op vanmiddag de kaartjes te gaan halen in de regen.
Natte vrouw uit Nunspeet.
Valt wel mee hoor Steph, ik verveel me dood, we hebben bijna geen patienten hier dus ehhh kom ik maar even saai buurten.
Poetsen is pas saai zeg en dan ook nog op de maandagochtend, brrrrrr.
Saaie snjokorn uit Scheveningen
Pffft, zware dag zal het zijn Snjo.
Ik heb net de begane grond gepoetst en ik versaai me op vanmiddag de kaartjes te gaan halen in de regen.
Natte vrouw uit Nunspeet.
Valt wel mee hoor Steph, ik verveel me dood, we hebben bijna geen patienten hier dus ehhh kom ik maar even saai buurten.
Poetsen is pas saai zeg en dan ook nog op de maandagochtend, brrrrrr.
Saaie snjokorn uit Scheveningen
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 23 november 2009 om 17:20
ik ben moe,mn lijf wil niet wat ik wil, baah wat saai en toch wel wat gedaan hoor.anders word ut een zooitje hier.
slaap weer eens bijzonder slecht,maar ik weet hoe dat komt.
gelukkig gaat ut ouwe ondje per dag beter.ze loopt me weer achter na naar de keuken (koelkast!) en begroet het bezoek als vanouds.lekker taai ding is ut!!
gelukkig gaat ut ouwe ondje per dag beter.ze loopt me weer achter na naar de keuken (koelkast!) en begroet het bezoek als vanouds.lekker taai ding is ut!!
maandag 23 november 2009 om 17:30
quote:desteny schreef op 23 november 2009 @ 17:20:
ik ben moe,mn lijf wil niet wat ik wil, baah wat saai en toch wel wat gedaan hoor.anders word ut een zooitje hier.
gelukkig gaat ut ouwe ondje per dag beter.ze loopt me weer achter na naar de keuken (koelkast!) en begroet het bezoek als vanouds.lekker taai ding is ut!!Ondje weer aan de beterende hand = jij kan weer beter slapen (toch).
gelukkig gaat ut ouwe ondje per dag beter.ze loopt me weer achter na naar de keuken (koelkast!) en begroet het bezoek als vanouds.lekker taai ding is ut!!Ondje weer aan de beterende hand = jij kan weer beter slapen (toch).
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 23 november 2009 om 18:41
Snjookje nog eventjes en dat ellendige dieet is voorbij! Ik hoop dat je morgen een niet zo saaie dag gaat hebben.
Steph hoop dat je niet zeik en zeik nat bent geworden. En anders: hoop ik dat een warme douche je weer lekker opgekikkerd heeft.
Lys was ook weer met een saaie posting!
Dez ik ben ontzettend blij dat je ouwe ondje het steeds beter en beter gaat doen! Hoop dat jij vannacht eindelijk de rust krijgt die je nodig hebt.
Wat een hondeweer hier zeg. Harde windstoten en keiharde regen!
Steph hoop dat je niet zeik en zeik nat bent geworden. En anders: hoop ik dat een warme douche je weer lekker opgekikkerd heeft.
Lys was ook weer met een saaie posting!
Dez ik ben ontzettend blij dat je ouwe ondje het steeds beter en beter gaat doen! Hoop dat jij vannacht eindelijk de rust krijgt die je nodig hebt.
Wat een hondeweer hier zeg. Harde windstoten en keiharde regen!
maandag 23 november 2009 om 18:56
maandag 23 november 2009 om 19:37
Max kan wel saai maar interessant vertellen. Veel plezier Steph, niet teveel he...vooral saai blijven.
De plu kan hier echt niet op, die waait binnen een seconde kapot.
Zal je nog vies saai tegenvallen Snjookje die burgerT woensdagavond. Want je maag is nu natuurlijk gewend aan weinig en dan valt zo'n burgerT wel zwaar op de maag. Maar het zal wel verrukkelijk smaken denk ik. Ga morgen maar saai met de auto. Dat verdien je!
De plu kan hier echt niet op, die waait binnen een seconde kapot.
Zal je nog vies saai tegenvallen Snjookje die burgerT woensdagavond. Want je maag is nu natuurlijk gewend aan weinig en dan valt zo'n burgerT wel zwaar op de maag. Maar het zal wel verrukkelijk smaken denk ik. Ga morgen maar saai met de auto. Dat verdien je!
maandag 23 november 2009 om 20:03