Lang geleden... deel 4
maandag 9 november 2009 om 23:27
gun jezelf het verdriet en laat weten dat het klote gaat.
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
dinsdag 24 november 2009 om 20:09
Saar ik vind het echt niet kunnen wat LG doet. Eerst meedenken en meegaan in een oplossing waar jij mee komt en vervolgens zonder overleg met jou je meer inroosteren in december. Hij heeft het duidelijk niet begrepen
Gesprek met bedrijfsarts lijkt me een goed plan. Echt klote dit.
En dan ook nog die wachtlijsten, niet teruggebeld worden, zo frustrerend. Maar wel met medicatie aan komen zetten.
Ga je werk doen denk ik dan.
(Dit raakt me des te meer omdat ik in het werk vandaag een soortgelijke ervaring had met Accare: gewoon zich niet aan afspraken houden, terugbellen ho maar, en dan gaat het om een kind wat niet voor zichzelf kan opkomen )
Sterkte Saar
Appel, wat een stap vooruit! Hou vast dit gevoel, het is zo waar.
Ik loop nog steeds te kwakkelen. Simpel verkouden, maar wat een ongemak met zo'n volle kop
Gesprek met bedrijfsarts lijkt me een goed plan. Echt klote dit.
En dan ook nog die wachtlijsten, niet teruggebeld worden, zo frustrerend. Maar wel met medicatie aan komen zetten.
Ga je werk doen denk ik dan.
(Dit raakt me des te meer omdat ik in het werk vandaag een soortgelijke ervaring had met Accare: gewoon zich niet aan afspraken houden, terugbellen ho maar, en dan gaat het om een kind wat niet voor zichzelf kan opkomen )
Sterkte Saar
Appel, wat een stap vooruit! Hou vast dit gevoel, het is zo waar.
Ik loop nog steeds te kwakkelen. Simpel verkouden, maar wat een ongemak met zo'n volle kop
dinsdag 24 november 2009 om 21:18
voor jullie.
Saar je doet er wel toe! Die kloten instellingen maken er gewoon een zooitje van! En die LG vind ik gewoon een lul!
Bij Iry verloopt het ook al zo achterlijk en bij mij is het nu ook weer een puinhoop.
De tijd die wel goed ging was écht verfrissend en daar ben ik nog steeds blij mee maar ik kan nu niet anders dan inzien dat het gewoon een puinhoop is.
Sorry, ik kan me nu even niet meer inhouden!
Saar je doet er wel toe! Die kloten instellingen maken er gewoon een zooitje van! En die LG vind ik gewoon een lul!
Bij Iry verloopt het ook al zo achterlijk en bij mij is het nu ook weer een puinhoop.
De tijd die wel goed ging was écht verfrissend en daar ben ik nog steeds blij mee maar ik kan nu niet anders dan inzien dat het gewoon een puinhoop is.
Sorry, ik kan me nu even niet meer inhouden!
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 24-11-2009 21:22
Reden: deel weg, ik draaf door
Reden: deel weg, ik draaf door
% gewijzigd
dinsdag 24 november 2009 om 21:31
Lieve Saar.
Ik vind het echt rot om te lezen dat je zo verstrikt zit in je negatieve gedachte over jezelf.
Ik snap dat er niet binnen komt nu......ik hoop op een later tijdstip wat beter.
Ik vind de reactie van je leidingevende erg kort door de bocht, dat vind ik meer blijk van niet serieus nemen.
Zeker omdat hij de lastige kant van het waarmaken van je verzoek niet eerst naar jou heeft teruggekoppeld.
Dan hadden jullie samen even de mogelijkheden kunnen bespreken.
Een rooster maken die niet aan het verzoek voldoet en dat zo onder je neus krijgen.
Dat is ronduit onfatsoenlijk.
Veel liefs en dikke knuffel.
En voor mij doe je er zeker toe......ik hoop dat dat wel binnenkomt.
Ik vind het echt rot om te lezen dat je zo verstrikt zit in je negatieve gedachte over jezelf.
Ik snap dat er niet binnen komt nu......ik hoop op een later tijdstip wat beter.
Ik vind de reactie van je leidingevende erg kort door de bocht, dat vind ik meer blijk van niet serieus nemen.
Zeker omdat hij de lastige kant van het waarmaken van je verzoek niet eerst naar jou heeft teruggekoppeld.
Dan hadden jullie samen even de mogelijkheden kunnen bespreken.
Een rooster maken die niet aan het verzoek voldoet en dat zo onder je neus krijgen.
Dat is ronduit onfatsoenlijk.
Veel liefs en dikke knuffel.
En voor mij doe je er zeker toe......ik hoop dat dat wel binnenkomt.
dinsdag 24 november 2009 om 21:38
Saar, is het een optie om je ziek te melden?
Vervelend dat je collega's daar uiteindelijk voor moeten opdraaien, maar misschien dat je lg daar iets van leert.
Hoop dat het je lukt om voor jezelf op te komen.
Clairtje, jammer dat je je post half gewist hebt.
Vind het zo rot voor je.
He gadver. Lijkt wel of het bij iedereen shit is.
Vervelend dat je collega's daar uiteindelijk voor moeten opdraaien, maar misschien dat je lg daar iets van leert.
Hoop dat het je lukt om voor jezelf op te komen.
Vind het zo rot voor je.
He gadver. Lijkt wel of het bij iedereen shit is.
dinsdag 24 november 2009 om 21:50
[quote]Sterretjee schreef op 24 november 2009 @ 21:38:
Vind het zo rot voor je.
[quote]
Is alleen maar beter, ik schoot iets te ver door en daar heeft niemand wat aan.
Iry heeft me aan het lachen gekregen dus dat is alleen maar positief. Het komt wel goed. Alleen hoe en wanneer???
Geduld pffffff
Vind het zo rot voor je.
[quote]
Is alleen maar beter, ik schoot iets te ver door en daar heeft niemand wat aan.
Iry heeft me aan het lachen gekregen dus dat is alleen maar positief. Het komt wel goed. Alleen hoe en wanneer???
Geduld pffffff
dinsdag 24 november 2009 om 22:11
Wat rot dat het bij jou ook zo'n puinhoop is Claire
Lynne, beterschap
Ziekmelden wil ik niet Ster.
Ik wil niet weer helemaal terug bij af komen. Denk ook niet dat het goed voor me zal zijn. Dan draai ik volgens mij echt door.
Al realiseer ik me wel dat ik daar nu dichtbij zit.
Bedankt dat ik mijn verhaal hier kwijt kan en voor jullie reacties!
Lynne, beterschap
Ziekmelden wil ik niet Ster.
Ik wil niet weer helemaal terug bij af komen. Denk ook niet dat het goed voor me zal zijn. Dan draai ik volgens mij echt door.
Al realiseer ik me wel dat ik daar nu dichtbij zit.
Bedankt dat ik mijn verhaal hier kwijt kan en voor jullie reacties!
woensdag 25 november 2009 om 00:25
allemaal een dikke
Goed dat je het eruit gooit Saar, meer kun je nu niet doen.
Appel: ongelofelijk wat klinkt dat goed! Denk je dat het een goed idee kan zijn om je gevoel van nu een beetje tastbaar te maken zodat je het als het nodig is 'terug kan pakken'? Een briefje aan jezelf, een tekening die je nu maakt, iets dat je kan pakken als je het nodig hebt om je gevoel van nu te kunnen terugvoelen?
Ik heb zelf een vies stukje tape in mijn portemonnee, de band met mijn (voor mij toen heel erg) enge ex die ik ritueel heb doorgeknipt in mijn laatste therapie sessie. Het geeft me kracht als ik het zie. Het haalt terug wat ik toen voelde en dat kan helpen als ik het even niet meer zo sterk voel.
Het is maar een ideetje hoor...
Goed dat je het eruit gooit Saar, meer kun je nu niet doen.
Appel: ongelofelijk wat klinkt dat goed! Denk je dat het een goed idee kan zijn om je gevoel van nu een beetje tastbaar te maken zodat je het als het nodig is 'terug kan pakken'? Een briefje aan jezelf, een tekening die je nu maakt, iets dat je kan pakken als je het nodig hebt om je gevoel van nu te kunnen terugvoelen?
Ik heb zelf een vies stukje tape in mijn portemonnee, de band met mijn (voor mij toen heel erg) enge ex die ik ritueel heb doorgeknipt in mijn laatste therapie sessie. Het geeft me kracht als ik het zie. Het haalt terug wat ik toen voelde en dat kan helpen als ik het even niet meer zo sterk voel.
Het is maar een ideetje hoor...
woensdag 25 november 2009 om 09:40
Goedemorgen!
Ster, ziekmelden doe ik niet.
Voor mij is dat (nog) geen optie, ben ervan overtuigd dat thuis zitten niet beter voor me is.
Ik voel me nog wel in staat om te werken.
Sterker nog, werken houdt me op de been. Als dat helemaal wegvalt....
Er moet alleen een evenwicht komen en daar knok ik nog even voor door.
Werd wakker gebeld door lg.
Ik kan morgen bij de bedrijfsarts terecht.
Hij is vandaag helaas niet op het werk, omdat hij afspraken heeft buiten de deur.
Maar belt me later vandaag wel om het te hebben over mijn mailtjes.
Ster, ziekmelden doe ik niet.
Voor mij is dat (nog) geen optie, ben ervan overtuigd dat thuis zitten niet beter voor me is.
Ik voel me nog wel in staat om te werken.
Sterker nog, werken houdt me op de been. Als dat helemaal wegvalt....
Er moet alleen een evenwicht komen en daar knok ik nog even voor door.
Werd wakker gebeld door lg.
Ik kan morgen bij de bedrijfsarts terecht.
Hij is vandaag helaas niet op het werk, omdat hij afspraken heeft buiten de deur.
Maar belt me later vandaag wel om het te hebben over mijn mailtjes.
woensdag 25 november 2009 om 09:46
Goeiemorgen Saar!
Fijn dat je morgen al tertecht kunt!
Mijn ervaring met de BA is dat als je met hem overheen komt hoe je het beste kunt werken, dat dat dan ook toegepast word. Hoe dan ook.
Dus dat zou betekenen dat je rooster aangepast gaat worden.
Ik hoop dat het bij jullie ook zo werkt.
Hoe gaat het nu met je?
Fijn dat je morgen al tertecht kunt!
Mijn ervaring met de BA is dat als je met hem overheen komt hoe je het beste kunt werken, dat dat dan ook toegepast word. Hoe dan ook.
Dus dat zou betekenen dat je rooster aangepast gaat worden.
Ik hoop dat het bij jullie ook zo werkt.
Hoe gaat het nu met je?