4e kindje...

24-11-2009 21:38 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi...

Ik ben Kaatje en sinds 14 weken zwanger van ons 4e kindje.

Ik ben eind mei uitgerekend. Maar bij de andere liep in ook ver overtijd, dus dat zal wel juni worden.

Mijn oudste zoon is 8 en half. dan heb ik een dochter van 6 en half. En nog een zoontje van 2 en half.

Zijn er nog meer mama's die zwanger zijn van hun 4e??

Leuk als je hier met me mee kletst!!!

KUS K
Ben niet zwanger van de 4e, mijn 4e is al 2,5. (De andere 3 zijn 8, 7 en 5) maar wilde wel even zeggen: gefeliciteerd, 4 is echt superleuk!
Leuk zeg!

Ik zit op een topic voor de 3e dus ga het niet halen mee te schrijven hier. Maar ik wens je veel geluk!
Ik ben nu 34 weken zwanger van mijn 4e. Wel met een iets groter leeftijdsverschil : mijjn kinderen zijn 20, 15 en 3.
Nog niet zwanger van de vierde

Sterker nog: ben net pas bevallen van de derde... Maar een vierde komt er zeker!

Ook een wat groter verschil: 14, 11 en 7 weken.
Niet zwanger van de 4e en moet er eerlijk gezegd ook écht niet aan denken! Heb er 2 en dat vind ik echt echt echt voldoende

Maar wel veel succes met je 4 wondertjes, het zal vast een gezellige boel zijn dadelijk!!!
Ik heb er nu drie en denk er nog even over na, maar het is nog niet uitgesloten. Ik ga dit topic dus wel stil volgen.
Gefeliciteerd, ik heb er ook 4 en dat is behalve druk vooral superleuk!

Mijn kids (2 jongens, 2 meisjes) zijn bijna 7, ruimt 4,5 net 2 en bijna 1.
Whatever, I do what I want
hey kaatje,

gefeliciteerd! ik twijfel nog.... uit een luxe positie welliswaar, mama van 3 (12, 9 en 5). ben net 40 geworden en zou eigenlijk best nog eentje willen....
Shonishin: het blijft ook leuk he?! Beetje verslavend bijna

Ik heb nu 2 jongens en 1 meisje...
ow... en ik ben ruim 38. VInd dat we best nog kunnen toch?!
gefeliciteerd! vier is geweldig!!! ik heb 3 jongens (bijna 8, 5 en een half, 20 maanden) en een dochter (4 maanden). het is echt heel leuk, dus geniet ervan!
Heb er ook vier en het is heel erg leuk! Gefeliciteerd! Ik heb zelf een zoon van 7, 2 dochters van 6 en bijna 4, en een zoon van 8 maanden. Geniet van je zwangerschap!
Ik heb er zelf ook 4! 3 Jongens van 7 1/2, 5 1/2 en 2 1/2 en een dochter van 7 1/2 maanden.

In ieder geval van harte gefeliciteerd en het is echt leuk. Natuurlijk ook drukker, maar wel gezellig druk.

veel succes!
Haai,

Ben net zwanger van nummer 4. Ben nog een beetje in de war. Het was niet helemaal gepland maar wel extreem welkom.

Mijn andere kinderen zijn 5, 3 en 2. Word een gezellige drukke boel dus.

Wat voor auto's hebben jullie? Ik zit een beetje te speuren op internet.
@lieselotje

ja, tis ook verslavend. maar ik vind zwanger zijn leuk, ik vind borstvoeding geven geweldig en ik vind baby's het einde. Vind die drukte met vriendjes en vriendinnetjes in een groot gezin ook super gezellig. Alleen twijfel ik omdat ik nu bijna afgestudeerd ben en bezig ben een praktijk op te starten, de oudste gaat puberen en de jongste is net naar de kleuterschool. Voor mensen met een onvervulde kinderwens zal dat overkomen als gelul... want je zit in de luxe positie dat je kunt kiezen, maar voor mij speelt het nu eenmaal wel.

enne auto's @ fleur1975 dat wordt een EO container, zit nix anders op...
oh sorry fleur1975 jij ook gefeliciteerd natuurlijk!!!!!
Wij hebben een (oude) Renault Espace. Volop ruimte, al komt het niet zo heel vaak meer voor dat we met zijn allen op stap gaan.
wij hebben een chrysler grand voyager. extreem onzuinig, maar erg handig! kan zelfs de wagen (een phil en teds, want de twee jongsten moeten nog in wagen) rechtop achterin zetten...
Is het niet onwijs duur, 4 kinderen?
Hhahhahahahaa, een EO container!
Even een (hele suffe) vraag:

Is vier kinderen heel veel meer dan drie? Ik heb er drie en had het gevoel te verdubbelen wat betreft hoeveelheid kinderen na de geboorte van de jongste!

Ergens zou ik heel graag een vierde kind krijgen, maar ik zie een heleboel beren op de weg die ik bij de derde niet zag!
Njb: ik denk dat dat voor een groot deel ook afhangt van de levensstandaard die je wilt hebben. Wij zijn echt niet rijk, maar hebben het financieel altijd prima gered. En in ons geval zijn de kinderen natuurlijk nogal gespreid, dus spreiden we ook de kosten

Ik zie wel dat tegenwoordig vooral mensen met wat meer inkomen weer vaker kiezen voor een groot gezin. Toen ik zwanger was van # 3 vertelde de wijkverpleegkundige dat bij mij in de buurt echt een trend zichtbaar was van grote gezinnen (wij wonen tegen een villabuurt aan).
Wij hebben nu 2 kids in de opvang, en men...wat een geld gaat daarheen. Maar ik bewaar alles trouw, dus wie weet gaan die kleertjes ea hun geld nog dubbel en dwars waard zijn met nr 3 en wie weet ooit 4.

Past het allemaal in jullie huis? Dat is nog zo'n probleem waar ik tegen op zie....ut past nie!Niet in de auto, niet in huis, hele invasie als je ergens naar toe gaat/op bezoek komt. Wil er ooit nog iemand oppassen?? Haha, ik weet het, als het gevoel juist is, overkom je deze dingen ook wel weer. Maar ik vind het nu met 2 zo kort op elkaar al zo druk.

Mijn ideaal zou zijn over een paar jaar weer 2 dicht op elkaar. Maar of dat wijsheid is?
Wij hebben eigenlijk 2x een setje, he? En nee, het past niet in ons huis . We hebben 3 slaapkamers; oudste is nu bijna een jaar het huis uit, daarvóór heeft ze een jaar haar kamer gedeeld.

Nu heeft onze 2e een eigen kamer, de jongste ook en babytje komt straks bij ons op de kamer. Als die wat groter wordt, gaat ze gezellig bij haar jongste zusje slapen. En tegen de tijd dat #3 en 4 elkaar op ruimte gaan bevechten, is #2 ws. ook alweer het huis uit.

Maar ik denk dat het in een andere situatie ook echt waar is dat de ruimte die je in je hart hebt, het belangrijkste is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven