Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
woensdag 25 november 2009 om 18:52
Ik heb nog een vraagje, waarschijnlijk superstom maar toch wel handig om te weten. Ik was maandag bij de huisarts voor iets anders en toen vroeg ze wat ik had geslikt tegen de pijn, ik had advil geslikt. Toen zei ze dat ik dat nu niet meer mag slikken, omdat ik zwanger wil worden. Maar geld dat ook voor al die andere dingen, ik rook en drink sowieso niet maar bijvoorbeeld filet american, laat je dat nu ook al staan?
woensdag 25 november 2009 om 19:14
Ambrosia, je kunt het beter laten staan, maar aan de andere kant, stel dat het een poos duurt voor je zwanger wordt; wat een gezellige tijd krijg je dan!
Ik neem ook een panadol als ik koppijn heb! Als ik zwanger ben, zal ik het toch zonder moeten doen, maar tjah alst niet hoeft,liever niet!
Ik hoorde net dat 1 van mijn zus dr katten vanmorgen is aangereden, hij heeft waarschijnlijk de hele dag in huis gelegen terwijl hij gruwelijk veel pijn leed, ben er behoorlijk van aan de jank... mijn zus heeft 1 van haar "kindjes" in moeten laten slapen..
fijne avond allemaal
Ik neem ook een panadol als ik koppijn heb! Als ik zwanger ben, zal ik het toch zonder moeten doen, maar tjah alst niet hoeft,liever niet!
Ik hoorde net dat 1 van mijn zus dr katten vanmorgen is aangereden, hij heeft waarschijnlijk de hele dag in huis gelegen terwijl hij gruwelijk veel pijn leed, ben er behoorlijk van aan de jank... mijn zus heeft 1 van haar "kindjes" in moeten laten slapen..
fijne avond allemaal
woensdag 25 november 2009 om 19:19
Tja daarom, maar aan de andere kant weet je natuurlijk niet direct dat je zwanger bent... Gewoon zo min mogelijk van die dingen gebruiken dus.
@Stukje cake, wat ontzettend verschrikkelijk rot! Ik moet er niet aan denken! Zo zielig!
Wij hebben ook twee poezen en ik kan ze echt niet missen. Ze gaan ook niet naar buiten trouwens.
@Stukje cake, wat ontzettend verschrikkelijk rot! Ik moet er niet aan denken! Zo zielig!
Wij hebben ook twee poezen en ik kan ze echt niet missen. Ze gaan ook niet naar buiten trouwens.
woensdag 25 november 2009 om 19:24
Zoooo, wat gaan we lekker hier!
Dacht ik "even" bij te lezen... 13 pagina's!!!!!
Ben trots op ons nieuwe topic! (De reacties van nieuwsgierigen zijn ook leuk! )
Aruba: prachtige foto! Een sippe baby... te lief!!!
Heb ik dat trouwens!
Komt Sproetman er vanavond ineens mee aan dat ie de vaderschap van onze kinderen in twijfel trekt!
Hoe hij daar nou bijkomt????!!!
Dacht ik "even" bij te lezen... 13 pagina's!!!!!
Ben trots op ons nieuwe topic! (De reacties van nieuwsgierigen zijn ook leuk! )
Aruba: prachtige foto! Een sippe baby... te lief!!!
Heb ik dat trouwens!
Komt Sproetman er vanavond ineens mee aan dat ie de vaderschap van onze kinderen in twijfel trekt!
Hoe hij daar nou bijkomt????!!!
woensdag 25 november 2009 om 19:29
Welneeeeeeeeeeeee! En je mag ook wel advil gebruiken! Welke achterlijke huisarts zegt dat? Je rookt en drinkt niet? Mmm weet niet of je d'r dan echt bij past! Filet american, roken, drinken, rauwe biefstuk pas laten staan als je weet dat je zwanger bent hoor. Niet eerder, kan nog wel 2 jaar duren voordat je zwanger bent. Zwanger zijn en worden moet leuk zijn en blijven, vooral geen gevangenis van je lichaam maken. Je kunt wel alvast pillen voor zwangere vrouwen slikken. Heb je al wat extra goeie stofjes in je lijf zitten! Ik zit al 3 jaar aan de pillen voor zwangere vrouwen van de HEMA!
Zo en dan is het nu tijd voor een plaatje:
Sjaak zonder schmink!
Zo en dan is het nu tijd voor een plaatje:
Sjaak zonder schmink!
woensdag 25 november 2009 om 19:33
woensdag 25 november 2009 om 19:34
quote:Sproet schreef op 25 november 2009 @ 19:33:
En Ambrosia: Nog welkom! En verder sluit in me van harte aan bij Marielle!
Zodra je zwanger bent, is het vroeg genoeg om je aan etensvoorschriften te gaan houden.
Wel matig met alcohol en roken, dat heeft gewoon invloed op je vruchtbaarheid...In dat geval moet ik onvruchtbaar zijn en dat ben ik niet.
En Ambrosia: Nog welkom! En verder sluit in me van harte aan bij Marielle!
Zodra je zwanger bent, is het vroeg genoeg om je aan etensvoorschriften te gaan houden.
Wel matig met alcohol en roken, dat heeft gewoon invloed op je vruchtbaarheid...In dat geval moet ik onvruchtbaar zijn en dat ben ik niet.