LGZW Deel V
donderdag 22 oktober 2009 om 11:39
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
woensdag 25 november 2009 om 19:51
Nou, een link met 1 woord lukt niet, dus dan maar langdradig.
Ik heb dus een jurkje gezien, welke kleur vinden jullie leuker? En wat vinden jullie überhaupt van het jurkje? Eerlijk?
Zwart:
=11,52,165,169&af[mt]=3&fs[g]=1&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=1&fs[k]=0&fs[m]=0&id=36544&maat=3
Paars:
=11,52,165,169&af[mt]=3&fs[g]=1&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=1&fs[k]=0&fs[m]=0&id=36543&maat=3
Ik heb dus een jurkje gezien, welke kleur vinden jullie leuker? En wat vinden jullie überhaupt van het jurkje? Eerlijk?
Zwart:
=11,52,165,169&af[mt]=3&fs[g]=1&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=1&fs[k]=0&fs[m]=0&id=36544&maat=3
Paars:
=11,52,165,169&af[mt]=3&fs[g]=1&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=1&fs[k]=0&fs[m]=0&id=36543&maat=3
woensdag 25 november 2009 om 19:59
Hai mopjes,
Kort berichtje van mij want heb best wel hoofdpijn en mijn broertje zit hier nog. Het was vandaag heel erg mooi, echt ontzettend emotioneel maar het is goed nu zo. Heb echt verschrikkelijk gehuild maar dat luchtte ook wel op.
Ben nu wel heel erg boos op nemolief, ik vind hem zo'n ongelooflijke hark. Hij bleek niet zo goed om te kunnen gaan met mijn verdriet en zit nu natuurlijk in Tsjechië. Ik vond al dat hij er niet zo goed mee om ging, nu is hij het vandaag ook nog eens helemaal vergeten. Hij heeft twee mailtjes gestuurd met allerlei stomme info maar hij heeft niet één iets over de begrafenis gezegd. En ik heb niet geantwoord, ben zo boos en teleurgesteld . Ik zwijg totdat hij zijn fout inziet...
Dat te bedenken dat ik van heel veel vriendinnen en van jullie zulke lieve berichtjes heb gehad.
Oh had ik al gezegd dat ik een afspraak heb met een andere gynaecoloog die ook verbonden is aan de fertiliteitskliniek? 14 december. Ben benieuwd hoe dat zal zijn...
Dikke knuffel voor jullie allemaal
Kort berichtje van mij want heb best wel hoofdpijn en mijn broertje zit hier nog. Het was vandaag heel erg mooi, echt ontzettend emotioneel maar het is goed nu zo. Heb echt verschrikkelijk gehuild maar dat luchtte ook wel op.
Ben nu wel heel erg boos op nemolief, ik vind hem zo'n ongelooflijke hark. Hij bleek niet zo goed om te kunnen gaan met mijn verdriet en zit nu natuurlijk in Tsjechië. Ik vond al dat hij er niet zo goed mee om ging, nu is hij het vandaag ook nog eens helemaal vergeten. Hij heeft twee mailtjes gestuurd met allerlei stomme info maar hij heeft niet één iets over de begrafenis gezegd. En ik heb niet geantwoord, ben zo boos en teleurgesteld . Ik zwijg totdat hij zijn fout inziet...
Dat te bedenken dat ik van heel veel vriendinnen en van jullie zulke lieve berichtjes heb gehad.
Oh had ik al gezegd dat ik een afspraak heb met een andere gynaecoloog die ook verbonden is aan de fertiliteitskliniek? 14 december. Ben benieuwd hoe dat zal zijn...
Dikke knuffel voor jullie allemaal
woensdag 25 november 2009 om 20:10
woensdag 25 november 2009 om 20:30
Mien eerlijk? T is niet echt mijn smaak. Aan de andere kant, het is wel een soort van ouderwets jurkje en dat vind ik dan wel weer geinig. Kraagje, mwah...
Laliefje, ik zit ook na te denken over een leuk naampje voor jouw kleine man. Kom er ook niet zo uit. Zijn er nog 'aparte' dingetjes die hij doet, die bij hem passen, waar je iets mee kunt?
Luus, Lumini?
Laliefje, ik zit ook na te denken over een leuk naampje voor jouw kleine man. Kom er ook niet zo uit. Zijn er nog 'aparte' dingetjes die hij doet, die bij hem passen, waar je iets mee kunt?
Luus, Lumini?
woensdag 25 november 2009 om 20:35
He Neem dat is inderdaad nogal harkerig. Tuurlijk ben je dan boos. Maar ik vind ook wel dat je er wat van mag zeggen hoor. Hoewel dat niet antwoorden ik ook wel herken.
Ik ben blij dat je wat aan vandaag gehad hebt en dat je goed hebt kunnen huilen.
Mien, als ik heel eerlijk vind ik het jurkje nogal truttig. Maar misschien komt dat door het kraagje of de plooitjes. Nou ja niet echt mijn smaak dus.
Luus dikke knuf voor arme Luusbaby. En gewoon goed in de gaten houden. Hopelijk is ie morgen weer helemaal fit.
Laal !!! Tuurlijk vind ik je ook leuk en lief zonder die kookboeken. Het maakt me echt (en dat zeg ik niet om je beter te laten voelen) niet uit. Al is het pizza uit de vriezer of stamppot of afhaal. Het gaat toch niet daar om. En nu niet meer zo gek doen dan zal ik het kookboek niet meer noemen.
(Maar ik vond het wel leuk om je even te pesten en dat het zo goed werkte ).
Ik ben blij dat je wat aan vandaag gehad hebt en dat je goed hebt kunnen huilen.
Mien, als ik heel eerlijk vind ik het jurkje nogal truttig. Maar misschien komt dat door het kraagje of de plooitjes. Nou ja niet echt mijn smaak dus.
Luus dikke knuf voor arme Luusbaby. En gewoon goed in de gaten houden. Hopelijk is ie morgen weer helemaal fit.
Laal !!! Tuurlijk vind ik je ook leuk en lief zonder die kookboeken. Het maakt me echt (en dat zeg ik niet om je beter te laten voelen) niet uit. Al is het pizza uit de vriezer of stamppot of afhaal. Het gaat toch niet daar om. En nu niet meer zo gek doen dan zal ik het kookboek niet meer noemen.
(Maar ik vond het wel leuk om je even te pesten en dat het zo goed werkte ).
woensdag 25 november 2009 om 20:41
quote:Lalie schreef op 25 november 2009 @ 20:38:
Hahaha...echt te erg...maar ik heb zelfs nog nooit stamppot gemaakt Ja, met rauwe andijvie...maar verder niet.
Meisjes, als Pienie na dit weekend niet meer gesignaleerd wordt, dan heeft ze voedselvergiftiging
Enne stamppot rauwe andijvie. heeeeeerlijk!!! Met worst!
Wat kook je normaal altijd dan Laal? Eerlijk zeggen.
Hahaha...echt te erg...maar ik heb zelfs nog nooit stamppot gemaakt Ja, met rauwe andijvie...maar verder niet.
Meisjes, als Pienie na dit weekend niet meer gesignaleerd wordt, dan heeft ze voedselvergiftiging
Enne stamppot rauwe andijvie. heeeeeerlijk!!! Met worst!
Wat kook je normaal altijd dan Laal? Eerlijk zeggen.
woensdag 25 november 2009 om 20:43
Eerlijk zeggen...ik kook bijna nooit! Daarom mis ik Laalman ook zo en jullie zijn altijd zo anti-pakje...maar bij mij komt alles uit een pakje
En zelfs die stamppot maak ik met aardappelpuree uit een zakje...
Wij dat betreft zijn wij echt zo niet origineel met koken...best saai eigenlijk...
En Laal en Kokkie...nah wat denk je zelf?
En zelfs die stamppot maak ik met aardappelpuree uit een zakje...
Wij dat betreft zijn wij echt zo niet origineel met koken...best saai eigenlijk...
En Laal en Kokkie...nah wat denk je zelf?
woensdag 25 november 2009 om 20:44
quote:Peanutje schreef op 25 november 2009 @ 20:41:
En nu vind ik nog meer dat Laalbaby Kokkie moet heten. Om jouw gebrek te compenseren.
Eigenlijk wel erg...ik wil mijn kind niet bijvoeden totdat hij zes maanden is...maar wat hij dan vervolgens op zijn bordje krijgt van zij ma is zo verschrikkelijk dat hij nooit meer wil eten...Agossie
En nu vind ik nog meer dat Laalbaby Kokkie moet heten. Om jouw gebrek te compenseren.
Eigenlijk wel erg...ik wil mijn kind niet bijvoeden totdat hij zes maanden is...maar wat hij dan vervolgens op zijn bordje krijgt van zij ma is zo verschrikkelijk dat hij nooit meer wil eten...Agossie
woensdag 25 november 2009 om 21:03
quote:Peanutje schreef op 25 november 2009 @ 20:59:
Hey ideetje, we kunnen natuurlijk ook gewoon samen iets maken. En dan niet uit een pakje. Is ook gezellig!Ik durfde het al niet voor te stellen Haha...nee hoor. Dat vind ik ook goed (uiteraard ) maar wat wil je maken dan? Ik ga morgenavond boodschappen doen, dus kan ik eventueel gelijk wat meenemen...
Hey ideetje, we kunnen natuurlijk ook gewoon samen iets maken. En dan niet uit een pakje. Is ook gezellig!Ik durfde het al niet voor te stellen Haha...nee hoor. Dat vind ik ook goed (uiteraard ) maar wat wil je maken dan? Ik ga morgenavond boodschappen doen, dus kan ik eventueel gelijk wat meenemen...
woensdag 25 november 2009 om 21:15
En wat vinden jullie van dit truitje?
=11,52,165,169&af[mt]=3&fs[g]=1&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[m]=0
=11,52,165,169&af[mt]=3&fs[g]=1&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[m]=0
woensdag 25 november 2009 om 21:16
Neem wat fijn dat het een mooi afscheid was en wat stom dat jouw lief je niet heeft gesteund.
Ben benieuwd wat de nwe gyn voor jullie kan betekenen. Wel fijn dat je naar een andere kan die aan dezelfde kliniek/afdeling is verbonden. Dan kan je dossier worden overgedragen natuurlijk. Ik duim voor jullie en de 14e is het al bijna!!
Minie, fijn dat je even kwam posten hier, ik was echt een beetje bezorgd. Je was voor mijn gevoel al zo lang niet online geweest
Ik ben honds en hondsmoe, gisteren te laat geworden en ik slaap ontzettend slecht momenteel. Zo maar lekker vroeg naar bed en morgen hopelijk iets fitter.
Ben benieuwd wat de nwe gyn voor jullie kan betekenen. Wel fijn dat je naar een andere kan die aan dezelfde kliniek/afdeling is verbonden. Dan kan je dossier worden overgedragen natuurlijk. Ik duim voor jullie en de 14e is het al bijna!!
Minie, fijn dat je even kwam posten hier, ik was echt een beetje bezorgd. Je was voor mijn gevoel al zo lang niet online geweest
Ik ben honds en hondsmoe, gisteren te laat geworden en ik slaap ontzettend slecht momenteel. Zo maar lekker vroeg naar bed en morgen hopelijk iets fitter.