Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Volgens mij voel jij je wel iets beter nu je thuis bent, Morrie.

Ik ben blij dat je die knoop hebt doorgehakt. Wanneer denk je weer wat te horen?
Hoe komen jullie aan jullie klanten Nathje, is dat mond op mond reclame, of vinden mensen jullie via jullie site? Of via de woonbeurs?

Ik voel me wel beter, maar vandaag heb ik wel een dipje. Ga wel even naar SG, wil er hier niet teveel over schrijven ivm dat je nooit weet wie er meeleest.
Heel verschillend, door activiteiten inderdaad zoals de woonbeurs. En soms via onze website. Maar mond op mond reclame is in onze branche wel erg belangrijk.

Sorry, dat ik er hier naar vroeg trouwens, was me er even niet van bewust!
O, dat geeft niet hoor, er stonden geen geheimen in je post .

Ik moet van mezelf nu verder met opruimen hier, anders ben ik niet klaar als ik Schorrie straks ophaal.
Vervelend LLL dat je je nog zo brak voelt. En inderdaad de vlekjes weg kunnen drukken. Je kunt ook de huis ietsje strak trekken volgens mij dan zie je het ook. Hopelijk knappen jullie snel op.

Leuk Morrie, een avondje theater! En helemaal als de tranen over de wangen biggelen. Heerlijk

Wat een rotweer hé? Echt weer om ziek thuis te zitten

Hier nu ook droog met zonnetje. Iets beter dus.

Mille, hoe staat het er voor met de verbouwing.

Zijn jullie al iets wijzer?

Hier gaat het weer iets beter. Moet zeggen dat ik het echt supergezellig vind thuis. We zijn heel de dag spelletjes aan het doen en de kinderen en wij genieten. Vandaag onwijs lang met Lego gespeeld (met twee grote huizen en een luchtrails en zo kon de auto van accomodatie A naar B ) Memory is hier ook favoriet en puzzelen. En nu op de Wii. Daarom vind ik zo'n ding in huis ook helemaal niet erg en zelfs leuk. Er wordt net zo makkelijk met iets anders gespeeld én wij (GW en ik) vinden het (Mario) ook heel leuk om te doen als de kinderen slapen Gisteren hebben we samen ge-mario'd en het was echt ouderwets leuk.

Mijn moeder wilde perse langs komen vanmorgen. Terwijl ik het afgeraden had, maar goed...ze kwam toch. Had ze bij de FNV een Sinterklaas boodschap voor de kinderen besteld. Zo leuk! Een persoonlijke boodschap op dvd en hij noemde echt de namen van KW en BRS en dat ze van macaroni en pannenkoeken houden. Dat KW zwemles heeft en BRS Lego leuk vidnt etc. Die kinderen zaten met hun mond wijd. Echt heel leuk. Dus als er mensen hier lid zijn van de FNV dan is het echt een leuke tip!

Ik ga even naar de SG voor Morrie nieuws.
Ik heb nu pas de foto's van Schorrie met bril bekeken en wat ziet hij er opeens wijs uit zeg! maar wel leuk, staat hem goed!
Het is een echte Einstein geworden .

Net terug van sporten. Nu even wat dingetjes doen.
Merk je eigenlijk iets anders aan Schorrie Morrie? Nu hij een bril heeft, dat hij bepaalde dingen makkelijker doet ofzo? En hoe hebben ze op school gereageerd?

Ik weet nog toen ik een bril kreeg dat er een meisje was die er een gemene opmerking over maakte, en die kreeg toen de halve klas over zich heen dat ze niet zo belachelijk moest doen en dat die bril juist leuk was. Soort tegenovergestelde van pesten .

Ik heb weer zo'n lekkere nacht achter de rug. Poppetje heeft dan wel geen koorts meer, maar nog steeds wel tien hele vieze dunne luiers per dag. Ze poept zelfs in haar slaap en wordt er dan wakker van. Ik denk dat ze teveel melk krijgt dus ga zo soyamelk voor haar kopen. Dat hielp bij Sum altijd goed. Als zijn darmen van streek waren werd het altijd pas beter als hij een tijdje geen koemelk meer dronk.

Lekker dat jullie het zo druk hebben Nathje! En bedankt voor de info over vlekjes. Het waren er zoveel en ze was verder zo alert en prima dat ik me geen zorgen maakte, maar heb nu wel gezien dat je deze inderdaad weg kunt drukken.

.
Ik heb een onrustige Moshje en een ziek Groot Pebbeltje.

Misschien van de inenting, ik weet niet. Misselijk, hoofdpijn en buikpijn en 'voelt zich gewoon echt niet lekker'. Wij hebben wel allemaal een enorm zere arm. Ik kon er vannacht niet op slapen, en Pebblo had gistermiddag een tintelende arm en last van duizeligheid.

Oh, huilend Moshje. Hebben we regeldagen rond de 3 weken?
Morning!

Geloof dat we nu met z'n allen flink verkouden aan het worden zijn Fijn, zo in quarantaine.
Ik ben ook verkouden aan het worden. Eigenlijk al twee weken maar het zet niet door. Vooral 's avonds heb ik een hoestje, en 's ochtends snot maar de rest van de dag gaat het dan wel weer.

Ik vind het lastig om echt te zeggen dat ik verschil merk aan Schorrie. Wel merk ik dat hij het niet erg vindt om de bril op te hebben, dus dan zal het wel een verbetering voor hem zijn. Hij zet hem eigenlijk zelden af. Wel wil hij op school ineens steeds knutselen. Hij had een stoomboot voor Zielepiet gemaakt en die bij zijn schoen gezet en toen had Zielepiet een brief naar Schorrie geschreven. Nu wil hij elke dag knutselen voor Zielepiet, maar of dat nou door die bril komt of gewoon door Zielepiet dat weet ik niet .

Hij wordt verder niet gepest ofzo, volgens mij zijn ze daar ook nog wat te jong voor. Ze vonden het op dag 1 interessant en nu hebben die kinderen het er eigenlijk niet meer over.

Heb net koffie gedronken met een vriend. Eigenlijk doet hij dat altijd met Harrie op vrijdag, maar nu is Harrie aan het werk en moest 'ie het met mij doen. Was gezellig en zijn jongste dochter en Knorrie hebben lief gespeeld.

Arm Poppetje en arm GP'tje. Het is wat met al die zieken zeg. Echt herfst.

Lien, hoe is het?
Jee wat een ziekenboeg, echt herfst inderdaad, hoewel het hier tot nu toe altijd wel meeviel eigenlijk in de herfst. Mijn Poppetje is ook nog geprikt, stond eerst in de verkeerde sporthal dus heeft een hoop tijd gekost. Maar mijn stoere meisje trok alleen een pruillipje toen ze de prik kreeg en toen was het alweer goed. Meer bikkel dan haar broers .
Wat een bikkels al die kinderen met die inenting!

Moet ook zeggen dat ik hem ook echt mee vond vallen. En als je niet kijkt scheelt dat al een boel, volgens mij.

Ik vond de inentingen voor Hep. A (is dat die als je naar ver op reis gaat?) echt veel pijnlijker.
Wij gaan vanmiddag prikken. We nemen ook het buurmeisje mee, ben benieuwd
Succes!

Wij zijn niet geweest. Er waren al paar gevallen van Mexicaanse griep op groep van BJNMN, dus denk dat hij uit zichzelf de dans ontspringt, of hij heeft het al gehad, maar dan echt zonder koorts. Hij slaapt ineens wel 4 uur per dag aaneengesloten en daarna 's avonds ook gewoon van 19.00 tot 7.00. Als hij wakker is is hij gewoon leuk en gezellig, op enorme snotkop en blafhoest na, maar gewoon ok dus.

Middagje thuis. Moemoemoe, maar nog maar een paar weken.

Bril bij Kiloknaller doet hij eigenlijk altijd uit zichzelf op, als ik vraag of hij verschil merkt dan zegt hij van niet, maar ik denk dat het toch wel echt anders is. Anders zou hij de bril vast niet opzetten .

Wind, werk jij af en toe nog beetje vanuit huis, of ben je ziek-ziek?
Griepprik ging moeiteloos. Apie en buurmeisje zonder enige kik en Japie zoals verwacht overstuur maar goed te prikken. Je ziet de paniek in zijn ogen, arm ventje. Echt een trauma opgelopen. Maar hij zit erin 18 december de volgende ronde

Nu even puinruimen in de woonkamer en dan met dekentje op de bank tv kijken. Ook wel eens lekker.
Geniet ervan Nath, al die drukke weken moet je lekker compenseren met dekentje op de bank momenten. Gaan wij zo ook doen. Glaasje wijn om het leven te vieren en lekker samen op de bank.
Door jouw bericht op de SG geniet ik nog meer van onze week samen, Lien. Wat gaat de tijd toch snel...

Wij gaan zo in bad en dan ook met dekentje op de bank.

Ik sla de wijn over, GW misschien wel, maar zal genieten van mijn thee
Inderdaad Lien en Wind, lekker genieten!

Het is hier nog steeds regenachtig met harde wind en dat vind ik zo heerlijk als we zelf binnen zijn.

Ik trek later op de avond ook een wijntje open en denk dan aan jullie, Lien!
Ik ga geen wijn drinken, maar wel thee :-). En ook met een dekentje op de bank, Harrie ook. Die heeft de hele week in de regen en koude wind gewerkt!

O ja, ik ga ook kaarsjes aansteken!

En...wij hebben net gewiid . Schorrie vroeg erom vanmiddag. Het kostte me een half uur om dat ding weer aan de praat te krijgen, zo lang had hij stilgestaan, maar we hebben gewiifit en het was leuk. Nu brengt Harrie Schorrie naar bed en ga ik beneden opruimen en dan ook op de bank met mijn schatje.

En ik denk dat ik morgen Supermario ga kopen, voor pakjesavond.
Ik zit ook met een kopje thee op de bank, maar heb al wel een wijntje op vanmiddag. Da's pas genieten .

Maar daarna echt draaaama met Sum bij het naar bed gaan, niet normaal hoe hij liep te schreeuwen. Ik schaam me gewoon voor de buren, zo erg was het. Heb ook echt mijn geduld verloren en Sjaak het laten oplossen, zo klaar was ik ermee. Bah. Dus nu even bijkomen op de bank en dan vroeg naar bed. Hopelijk morgen een betere dag.
Zou de Sint opstandig gedrag van Sum kunnen verklaren? Hier thuis merk ik er niet veel van maar hoor van veel schoolmoeders dat sommige kids nogal onrustig worden?

Wat zijn wel lekker knus met elkaar he? Iedereen collectief met thee/wijn inclusief dekentjes op de bank!
Oh, dat klinkt niet best Lilalore!

Fijn toch als je het dan even over kan dragen aan de ander

Wat zijn we allemaal lekker knus vanavond!

Lien, jij vroeg geloof ik, ergens?, of ik ziek ben of thuis werk?

Ik ben deze week ziek thuis en check af en toe mail (oa voor rechtszaak die voor gaat komen en wat ik nog even voor mijn verlof moet doen), maar als ik niet ziek thuis ben werk ik gewoon En dat gewoon doe ik door iets vaker thuis te werken en mijn uren iets meer te verspreiden over de week. Dus geen 30 uur in 4 dagen, maar in 6 dagen ofzo. Snappie? En zo hoop ik het vol te houden tot 18 december en dan ga ik 4 weken van tevoren met verlof.

Even kijken of ik al in bad kan.

Heerlijk... Cradle of Egypt op de DS, masker op, dimlichten aan, bakje thee erbij. Mmmmhhh... Breng ik iemand op ideeën?
Hmm, ik zit niet meer op de bank met dekentje. Harrie moest nog weg voor een werkgesprek dus het was van korte duur. Nu zit ik weer achter de pc dus. Geen rust in mijn kont voor bad oid.

LLL, dat klinkt niet fijn, die Sum met zijn dwarsebedgedrag. Heb je een idee hoe het komt? Misschien moet je proberen om het patroon te doorbreken, maar hoe...? Misschien een nachtje uit logeren ofzo. Of het bedritueel zelf heel anders starten dan normaal ofzo?
Meld. Bijgelezen. Dat laatste gisteren eigenlijk al.

Ik ben er weer even niet geweest, en merk dat hoe meer ik achterloop, hoe lastiger ik het vind om te reageren, want wil niet zomaar niet reageren op dingen maar om nou die hele lijst af te werken.. Nou ja. Doe moeilijk over niks, weet ik ook wel hoor

Beterschap voor alle zieken in elk geval! En bril staat Schorrie lekker eigenwijs Morrie. Hij had al een bijdehand koppie, maar nu helemaal.

Prik bij Nano was een ramp. Het was zo sneu: op het moment dat die vrouw de prik erin jaste schrok hij, en daar schrok die muts zo van dat ze losliet ofzo, dus met een grote boog belandde dat ding op de grond. En toen moest het dus opnieuw, en dat deed ze zo snel, dat ik me later pas realiseerde dat het misschien wel fijn was dat het snel ging omdat hij geen tijd kreeg om eerst een gigantisch drama te schoppen, maar dat ze dus wel die spuit zo van de grond raapte waar iedereen fijn met z'n schoenen zo van buiten overheen loopt. En dat dus met mogelijk straatvuil lekker diep in zijn armpje.. Het ziet er gelukkig rustig uit, maar daar was ik achteraf wel pissig over.

En nu ik toch ego aan het copy-pasten ben: nog vergeten te vertellen dat ik pas ook gesprek bij Mini op school had. Juffen vonden haar echt een oudste kleuter, ze scoorde prima op alle testen, concentratie, werkhouding enz., was allemaal zeer goed en ze doet het dus prima. Maar toen ik aangaf wel twijfels te hebben bij Mini de komende tig jaar als allerjongste van haar klas, konden ze zich daar wel wat bij voorstellen. Een van de twee zei meteen dat Mini inderdaad stiller is bij oudere kinderen, en bij jongere kinderen juist meer het voortouw neemt. Dus nu gaan ze dat de komende periode even extra goed in de gaten houden, en dan kijken we bij het volgende gesprek in maart verder. Wordt vervolgd dus.

Zo. Na deze lap ikkeikkeikke ga ik nu maar eens naar SG, want daar heb ik zo te lezen ook een hoop gemist. In elk geval vast een voor Lien, kan wel bedenken waar dat over gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven