getrouwd en een vriend die niet meer weet wat hij moet

26-11-2009 11:31 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai

ik ben getrouwd al een behoorlijke tijd, sinds 3 jaar heb ik een hele leuke man leren kennen, het klikte meteen, in die drie jaar hebben we elkaar maar 5 x ontmoet, we wilden graag afspreken maar ik durfde het steeds niet aan.

nu hoorde ik van een vriendin dat hij gezoend heeft met een collega van haar, ik vondt dat zo raar.

heb het hem gezegt en kreeg naar mijn hoofd dat ik hem al 3 jaar heb laten wachten.

ik vindt dit heel erg en weet niet goed hoe ik hier nu me verder moet.

hij zegt laat me even het komt goed maar die meid wil wel iets met hem gaan drinken.

wat moet ik hier nu mee ??
quote:Venetiaa schreef op 26 november 2009 @ 11:51:

[...]

Dan vind ik 'm nog vrij summier. Had je beter kunnen claimen dat je een cokeverslaafde crackhoer
quote:Venetiaa schreef op 26 november 2009 @ 11:51:

[...]

Dan vind ik 'm nog vrij summier. Had je beter kunnen claimen dat je een cokeverslaafde crackhoer (zie je de innerlijke tweestrijd al?) bent die in een driehoeksverhouding zit met een gerenommeerd politicus en een schizofrene claustrofoob met faalangst. En nu wil de claustrofoob de politicus omleggen maar hij durft niet, je weet wel, vanwege die faalangst, en nu moet je kiezen, maar je weet niet van welke je zwanger bent, de politicus, de claustrofoob, of Sinterklaas.

En wat nu?Kijk, hier zie ik dan wel een uitdaging in!
quote:borodini schreef op 26 november 2009 @ 11:52:

Oh god, van de week hadden we al de massahysterie mevrouw die "ineens" een onderzoek aan het doen was.

Nu is het weer de vreemdgangster die een onderzoek doet

Geloofwaardig ook...

Mocht het wel voor een werkstuk zijn, dan hoop ik dat je wat beter je best doet op de gramatica e.d.

Groetjes en kusjes

Borodini
Ja, dat vind ik echt.
en dan vinden ze 2 pagina's al veel reacties!
Grammatica, Boro.
Maar ik maak geen werkstuk
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 26 november 2009 @ 11:52:

Mocht het wel voor een werkstuk zijn, dan hoop ik dat je wat beter je best doet op de gramatica e.d.

Groetjes en kusjes

Borodini
Ik geloof wel dat het voor een werkstuk is.

Lees de schrijfstijl en de toon van de post nog eens.

Dat is toch niet van een volwassen vrouw.

En de inhoud al helemaal!!

Maar lieve Candy.

De volgende keer moet je zo'n verhaaltje beter en subtieler in elkaar zetten.

Dan krijg je heeel veeeeel en nog heftigere reactie's

Jammer genoeg heb je nu maar beroerd materiaal voor je werkstuk.

Dat word hooguit een zesje
ik geloof hier helemaal niks van

wie is er nou zóo krankjorum?
allemaal nogmaals vriendelijk bedankt, jullie reacties zijn zo als ik gedacht had dat ze zouden zijn.

dit topic mag wat mij betreft gesloten of gedelete worden.
Zal ook zeker gebeuren, maak je geen zorgen Candy. Veel huiswerk plezier nog.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dank u wel iri

ik zal de volgende keer beter mijn best moeten doen.

misschien eerst hier vragen wat ik het beste kan doen maar mijn zus zij prober het zo.

sorry
quote:candy41 schreef op 26 november 2009 @ 11:31:

ik ben getrouwd al een behoorlijke tijd, sinds 3 jaar heb ik een hele leuke man leren kennen, het klikte meteen, in die drie jaar hebben we elkaar maar 5 x ontmoet, we wilden graag afspreken maar ik durfde het steeds niet aan.

nu hoorde ik van een vriendin dat hij gezoend heeft met een collega van haar, ik vondt dat zo raar.

heb het hem gezegt en kreeg naar mijn hoofd dat ik hem al 3 jaar heb laten wachten.

ik vindt dit heel erg en weet niet goed hoe ik hier nu me verder moet.

hij zegt laat me even het komt goed maar die meid wil wel iets met hem gaan drinken.

wat moet ik hier nu mee ??Misschien kunnen jullie er een dubbel-date van maken. Gaan je man en jij gezellig mee iets drinken met jouw neukbuddy en zijn collega. En dan breng je hier verslag uit daarna.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Volgens mij moet jij helemaal geen werkstuk maken, maar vind je de reacties gewoon heel vervelend en kan je niet goed tegen de feedback die je krijgt.

Wel sneu voor je, maar moet toegeven dat het een 'originele' smoes is.
hee, zou het die gekke diesleksieka weer zijn?
quote:candy41 schreef op 26 november 2009 @ 12:21:

dank u wel iri

misschien eerst hier vragen wat ik het beste kan doen maar mijn zus zij prober het zo.

sorry

Weet je hoe wij dat vroeger deden ? Toen er nog geen internet was enzo ?

Djeez.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Liselotte4 schreef op 26 november 2009 @ 12:22:

Volgens mij moet jij helemaal geen werkstuk maken, maar vind je de reacties gewoon heel vervelend en kan je niet goed tegen de feedback die je krijgt.

Wel sneu voor je, maar moet toegeven dat het een 'originele' smoes is.Precies wat ik ook schreef bij mod.topic. Want de OP kon wel vrij normaal geschreven worden, op een vreemde situatie na dan. En opeens gaat TO opzettelijk als een 14 jarige schrijven. Jaja, mevrouw heeft niet de reacties gehad die ze wilde.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:candy41 schreef op 26 november 2009 @ 11:36:

ja het ligt aan mij maar voel me best rot, en ik begrijp hem wel.

en nee ik verwijt niets, ik weet gewoon even niet zo goed wat ik moetNiet zeuren, neus snuiten, je man bellen en zeggen dat je vanavond met hem uit eten wil. Investeer in je relatie en niet in een ander. (tenzij je graag van je man af wil)
Oh ik ben er in getrapt en tssssssss.... (had weer eerder moeten F5-en).

*slaat zichzelf voor haar kop*
quote:candy41 schreef op 26 november 2009 @ 12:19:

allemaal nogmaals vriendelijk bedankt, jullie reacties zijn zo als ik gedacht had dat ze zouden zijn.

dit topic mag wat mij betreft gesloten of gedelete worden.

De reacties zijn dus al wat je had verwacht? Dus je bent niet meer rouwig om het verlies van je neukbuddy?

En als je dit in een werkstuk gaat zetten, mag ik dan vragen wat het onderwerp is van dat werkstuk en op wat voor soort school jij zit dat ze vreemdgaan promoten?

Droeftoeter.

Deleten inderdaad.
quote:Liselotte4 schreef op 26 november 2009 @ 12:22:

Wel sneu voor je, maar moet toegeven dat het een 'originele' smoes is.Wás het nou nog maar origineel... (daar hoef je geen jaren en jaren lid voor te zijn hier )
quote:candy41 schreef op 26 november 2009 @ 12:21:

dank u wel iri

sorryOh zei zij dat echt? Ik zow het egt nooit weer aan me zus vragen!
quote:iry schreef op 26 november 2009 @ 12:12:

Maar lieve Candy.

De volgende keer moet je zo'n verhaaltje beter en subtieler in elkaar zetten.

Dan krijg je heeel veeeeel en nog heftigere reactie's

Jammer genoeg heb je nu maar beroerd materiaal voor je werkstuk.

Dat word hooguit een zesjeVooral subtieler. Eerst een lange openingspost met uitgebreide omschrijving over de 5 keren dat je de beste man hebt ontmoet en het dilemma van zoenen met een collega. Ik denk dat als je pas op pagina 5 vertelt getrouwd te zijn, de reacties een stuk beter zullen zijn. en dan op pagina 10 vertellen dat er kinderen in het spel zijn. Op pagina 15 vertellen dat je verslaafd bent, op pagina 20 vertellen dat je geen eigen inkomen hebt. Ergens tussendoor nog een klauwhamer, dan komt het helemaal goed.
quote:candy41 schreef op 26 november 2009 @ 12:19:

dit topic mag wat mij betreft gesloten of gedelete worden.Je vergeet nog de permaban voor jezelf...
De OP rammelt ook aan alle kanten hoor, MV.

Ik ben verbaasd dat er hier zo serieus op is gereageerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven