Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
[quote]rosanna08 schreef op 30 oktober 2009 @ 23:19:

Floor, ik kom je halen hoor! Je moet komen![/quote
quote:floor72 schreef op 30 oktober 2009 @ 23:22:

[...]

Uuhhh .... omgeving Arnhem?geen probleem, kom ik langs
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Daar kom ik nét vandaan! Hmmm... als je met de trein naar Driebergen of Bunnik rijdt, pik ik je op!
* Floor rent naar d'r vent, morgen is het papadag!!*
Jaaah Roos!

Mooi, Floor die komt!
Als Floor durft tenminste One
Ik ga er niet meer op in Babsjuh... ik ga in herhalingen vallen en deze discussie blijft aan de gang. Ik ben het niet met je eens (uiteraard niet, want ben errug eigenwijs ).
Túúrlijk. Als iemand haar kwam halen. Deal gesloten lijkt me
@babsjuh, toch denk ik dat het anders is als je iemand leert kennen, voor mij in ieder geval wel, dan maakt 'het' (wat het dan ook maar moge zijn) voor mij deel uit van de veelzijdige persoon die ik heb leren kennen. (Ik was degene die dat voorstelde.)

Zo heb ik het bij Sprank in ieder geval ervaren. (Klik niet zo vaak op vergrootglazen en las tot nu toe nooit in jullie topic)

Vind het wel jammer dat jullie het hele topic verguizen terwijl er 1 flippende postster was. Een aantal van ons zijn zelfs 'meegegaan' naar BDSM en ik heb bijv. vanmiddag dat artikel zitten lezen en Hanna gezegd dat ik het moedig vind.

Het door Hanna net geopende topic geeft me nu wel weer een nare bijsmaak.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
@Floor... je hebt geen wachtwoord van Zwieber en die is nu offline, dus je mag alleen bij de deur staan. Komt vast wel iemand naar buiten. En daarbij IRL catfights moet je ook buiten uitvechten. hahaha
quote:noanne schreef op 30 oktober 2009 @ 23:29:

@Floor... je hebt geen wachtwoord van Zwieber en die is nu offline, dus je mag alleen bij de deur staan. Komt vast wel iemand naar buiten. En daarbij IRL catfights moet je ook buiten uitvechten. hahahaVolgens mij kun je Minny nog mailen. Komt vast goed!
ja, Min is vannacht nog in staat om toegangsdingen te mailen
Probeer net Rosanne te mailen! Ik kom echt niet meer bij nu...

Beloofd... ik ga mee als we een date hebben!
je hebt al antwoord Floor en ik verwijder mijn emailadres weer
wahahaa Floor, geniet je voor mij mee dan morgen?
quote:noanne schreef op 30 oktober 2009 @ 23:29:

@Floor... je hebt geen wachtwoord van Zwieber en die is nu offline, dus je mag alleen bij de deur staan. Komt vast wel iemand naar buiten. En daarbij IRL catfights moet je ook buiten uitvechten. hahahaMin (her)kenT me.... als enige van Viva tot nog toe!
@Babsjuh, de manier waarop, daar gaat het om.

Beetje smeerolie in de communicatie, wat begrip, tact evt humor en luisterhouding maakt veel uit.

Ik denk echt dat hanna wel degelijk een andere bedoeling had dan je denkt, zoals ook blijkt uit topic dat ze opent.

Lief dat je haar credits geeft, andere kant van het verhaal is dat 3000+ ook credits verdient heeft.

@Angel1, ik heb vief5 als angel erg hoog zitten en altijd overtuigd geweest van haar integriteit, haar openheid bevestigde mij daarin! (jou ken ik eigenlijk niet, schrijf waarsch opandere pijlers)

Het gevoel van belangen,en met 2 maten hanteren dat mee zouden spelen in een beslissing kwam bij mij pas op na een posting door vief5 in bdsm topic waarin ik dat vond doorklinken.

Sorry, maar zo kwam het over.

Wellicht door mijn emoties,maar zo voelde ik het wel.

Ik snap, weet en waardeer dat de angels beslissingen moeten nemen die soms niet leuk zijn voor de betrokkenen.

De toon waarop maakt voor mij wel uit.

Ik ben blij dat topic van hanna gesloten is,en vind haar wel degelijk provocerend, wat dan weer niet past bij de (levens)overtuiging die babsjuh en sprankel beschrijven, en waar ik begrip voor heb.

Ik ga eea maar ff laten rusten, ben er zo zat van!

*wil ook begrip*

@floor, je hebt een punt!
quote:noanne schreef op 30 oktober 2009 @ 23:27:

@babsjuh, toch denk ik dat het anders is als je iemand leert kennen, voor mij in ieder geval wel, dan maakt 'het' (wat het dan ook maar moge zijn) voor mij deel uit van de veelzijdige persoon die ik heb leren kennen. (Ik was degene die dat voorstelde.)

Zo heb ik het bij Sprank in ieder geval ervaren. (Klik niet zo vaak op vergrootglazen en las tot nu toe nooit in jullie topic)

Dat zou kunnen noanne, dat het dan zo zou gaan. Maar gezien de heftigheid van Iris' reactie (en daarmee wil ik zeker geen oordeel vellen!) vraag ik me af of haar reactie na een paar weken/maanden zoveel anders zou zijn geweest. Iris heeft er dermate veel moeite mee dat ik betwijfel of het leren kennen van de persoon er achter zoveel verschil zou maken. Maar net als bij jullie is mijn glazen bol stuk en zijn het gedachtengangen van mij, geen feiten.

quote:Vind het wel jammer dat jullie het hele topic verguizen terwijl er 1 flippende postster was. Een aantal van ons zijn zelfs 'meegegaan' naar BDSM en ik heb bijv. vanmiddag dat artikel zitten lezen en Hanna gezegd dat ik het moedig vind.

Jammer dat je hetzelfde doet door "jullie" te schrijven. Je bedoelt het niet zo, dat weet ik wel. Maar net zoals er in 300+ dingen geschreven zijn vanuit emotie, is dat op BDSM-liefhebbers ook gebeurt. Wat heeft het voor zin om een hele nieuwe discussie op te hangen aan 1 woord? Wat heeft het voor zin om een groep forummers ter verantwoording te roepen voor het gebruik van een woord dat inmiddels, door de hele discussie over dat ene woordje, meer door 3000+ers is gebruikt dan door BDSMers?

quote:Het door Hanna net geopende topic geeft me nu wel weer een nare bijsmaak.Ik heb hier nog een kan verse jus staan, ook een glaasje om de nare smaak weg te spoelen?
Iets anders
Ik lig echt dubbel nu!

Gaat voorzichtig aan man uitleggen dat ik er morgen misschien niet ben ofzo........
Floor
Ik begrijp je ook wel BGP, want je krijgt een gevoel over iets, en dat is gewoon niet fijn.

En ik kan dat gevoel ook niet voor je wegnemen. Maar ik kan je met mijn hand op mijn hart zeggen dat deze beslissing in goed overleg is genomen en dat het handelen van Five door elk van ons op dezelfde manier gedaan zou zijn, dus ook door hen die geen belangen of emoties rondom dit onderwerp hebben.

Nogmaals: ik kan je rotgevoel niet wegnemen, ik kan je alleen vertellen dat het echt oprecht gegaan is!
wederom een gevalletje van de ene persoon (kant van het verhaal) wél en de andere persoon (kant van het verhaal) niet serieus nemen.

daarom baal ik ook zo van het hele voorval!
quote:zusenzo schreef op 30 oktober 2009 @ 23:24:

* Floor rent naar d'r vent, morgen is het papadag!!*Rennen dan!
Snap ik angel1!

(voorgaande post betrof reactie van babsjuh, niet jou)
quote:Babsjuh schreef op 30 oktober 2009 @ 23:36:

[...]

[...]

[...]

Ik heb hier nog een kan verse jus staan, ook een glaasje om de nare smaak weg te spoelen?

Graag (dat glaasje jus)

En 'jullie' daar had natuurlijk moeten staan: Dat er op jullie topic nu ook een post staat waarin gesproken wordt over het verguisde topic. Sorry.

Er was voor Hanna een koude douche, door 1 iemand, maar ook een 'lauwe' en een 'warme' douche door anderen. Vind het jammer dat er - niet door jou of op het BDSM topic - een indruk ontstaat alsof het 3000+ topic alleen koude douches gegeven heeft.

*beetje emo op t moment*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven