Timini poll

27-11-2009 09:21 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is de grote dag! Tia Dalma gaat bevallen. Rond het middaguur gaat ze onder het grote mes (nou ja, hopelijk is het een heel klein mesje maar het is een grote stap).

Sinds kort heeft ze internet op de mobiel en forumverslaafd als ze is, gaat ze natuurlijk regelmatig het forum checken in het ziekenhuis (als ze verbinding kan krijgen tenminste) en anders vast en zeker deze ochtend dan wel na de bevalling.

Tijd genoeg om woorden van steun en aanmoediging uit te spreken. Opper slimme meid gaat bevallen en verdient hierom alleen al haar eigen topic!

Tia, namens mij, heel veel geluk en een pijnloze, stressloze bevalling gewenst en met een gezond kind als resultaat.

Het geslacht is trouwens nog onbekend dus weddenschappen kunnen hier nog afgesloten worden. Ik zet nog altijd in op een jongentje. De poll staat hier: Timini poll

Zet hem op Tia!

Timini is een

Totaal aantal stemmen: 93

jongen (44%)
meisje (56%)
Is het nu al zover!! Spannend!

Zet 'm op Tia!!!

Oh en ik denk een meisje!
Wow, wat spannend!

Succes, sterkte en zet hem op!

Ik zet in op een meisje
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Zet hem op Tia!!!!! Wist niet dat je zwanger was trouwens. Ik gok op een meisje. Wat voor namen heb je verzonnen Tia? Sterkte vanmiddag. Onder het mes is een keizersnede?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heel veel succes Tia! Ik vond het erg meevallen zo'n ks, hopelijk denk jij er straks net zo over.
The time is now
Hee wordt Timini vandaag geboren?

Zet um op TD!
SUCCES!!!!!!

quote:mylenevalerie schreef op 27 november 2009 @ 08:46:

Zet hem op Tia!!!!! Wist niet dat je zwanger was trouwens. Ik gok op een meisje. Wat voor namen heb je verzonnen Tia? Sterkte vanmiddag. Onder het mes is een keizersnede?Het is een geplande keizersnede. Namen weet ik niet aangezien ze angstvallig het geslacht geheim heeft gehouden maar ik denk in de Lord of the Rings hoek Frodo, Boromir etc
quote:La Vie en Rose schreef op 27 november 2009 @ 08:46:

Ik zet in op een meisje En ze noemen haar Maria, Tia Maria
The time is now
Sterkte met de bevalling en hopelijk valt het allemaal mee!

Kan me niet voorstellen dat iemand tijdens de bevalling zin heeft om te forummen maar ik geloof zwieber graag

Nog een paar uurtjes om zenuwachtig te zijn maar je krijgt er vast iets prachtigs voor terug!!!!! ( hoe cliche ook...het is waar)
Wat leuk,.....nog meer valentijnsdag kindjes?! Succes Tia!
quote:love2dance schreef op 27 november 2009 @ 08:48:

Sterkte met de bevalling en hopelijk valt het allemaal mee!

Kan me niet voorstellen dat iemand tijdens de bevalling zin heeft om te forummen maar ik geloof zwieber graag

Nog een paar uurtjes om zenuwachtig te zijn maar je krijgt er vast iets prachtigs voor terug!!!!! ( hoe cliche ook...het is waar)Ze heeft echt speciaal voor deze gelegenheid een maand lang gratis internet op de mobiel genomen. Alleen lukt het nog niet zo met de verbinding. Maar zogauw het kind er is, krijg ik een sms en plemp het natuurlijk gelijk op het forum.
quote:Banba schreef op 27 november 2009 @ 08:48:

[...]

En ze noemen haar Maria, Tia Maria Ghehehe Dies leuk!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
ffff-- fff- ffffffffffffffffffffffffffff fff- ffff- ffffffffffffffffffffffffffffffffff

Je kan het

Enneaaaaaaaaa, ze hoeft natuurlijk niet te puffen met een keizersnede...want geen weeen.
Oh, TD, wat lees ik nu. Zo uit de nachtdienst door naar je bevalling?! Ik wens je heel veel sterkte vandaag en ik zal Zwieb in de gaten houden voor nieuws!!!
Go Tia, go Tia, go Tia!! Ik vind het zo spannend!

En ik blijf erbij: het wordt een jongetje.
Joehoe

Zet hem op Tia, succes!!!

En het word een meisje, weten jullie dat vast
Ik krijg wel onwijze trek in beschuit met muisjes van dat plaatje hierboven...
quote:Zwieber schreef op 27 november 2009 @ 08:49:

[...]

Ze heeft echt speciaal voor deze gelegenheid een maand lang gratis internet op de mobiel genomen. Alleen lukt het nog niet zo met de verbinding. Maar zogauw het kind er is, krijg ik een sms en plemp het natuurlijk gelijk op het forum.

Zet hem op TD!!!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Oooh, wat leuk! Succes!

huh, gokken op wat het wordt doe ik maar niet, dat ging bij mezelf al niet zo goed, dus ik zou zeggen: een gezond klein mensje.
Succes met de bevalling. En straks een mooi klein kindje in je armen.
Hi Tia, helaas moet ik werken en kan ik het topic niet volgen. Heel veel succes vanmiddag! Geniet van de eerste momenten zometeen met je ZOON (bij deze mijn gok )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven