Thuis
vrijdag 27 november 2009 om 19:21
Ik kon hier bij de sporthal zo doorlopen, Tony was meteen aan de beurt. Oh nee, eerst even langs arts, want ik had een "ja-tje" ingevuld op vragenlijstje. Tony is allergisch voor ammoxicyline (maar dat schrijf je vast anders) maar dat bleek niet in het vaccin te zitten. Geen probleem om gewoon geprikt te worden.
Ik wist helemaal niet dat die bestonden, lunchbonnen van IKEA. Dat jíj die in huis hebt, verbaast me dan weer niet, Ertw! Zeker van Xan gekregen?
Ik doe Inad na, zien jullie dat?
7 december is al best snel! Heb je er -ondanks niet meedenken en niet meewerken van leidinggevenden- wel weer zin in?
Ik wist helemaal niet dat die bestonden, lunchbonnen van IKEA. Dat jíj die in huis hebt, verbaast me dan weer niet, Ertw! Zeker van Xan gekregen?
Ik doe Inad na, zien jullie dat?
7 december is al best snel! Heb je er -ondanks niet meedenken en niet meewerken van leidinggevenden- wel weer zin in?
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 27 november 2009 om 19:24
quote:Kess schreef op 27 november 2009 @ 19:21:
INeeeee, van de Ikea gekregen vanwege onoverkomelijk leed met lattenbodems een tijdje geleden
INeeeee, van de Ikea gekregen vanwege onoverkomelijk leed met lattenbodems een tijdje geleden
Peas on earth!
vrijdag 27 november 2009 om 20:01
O ja! De soap van de lattenbodems! Ben je sindsdien niet meer terug geweest? Bij wijze van protrest? En kun je die bonnen ook inleveren tegen een paar kilo daim?
Kan me voorstellen dat de gedachte van Eetje naar kdv niet zo leuk is. Meidje is nog zo klein! Wel fijn dat je ondanks stomme bazen wel zin hebt om weer aan de slag te gaan.
Kan me voorstellen dat de gedachte van Eetje naar kdv niet zo leuk is. Meidje is nog zo klein! Wel fijn dat je ondanks stomme bazen wel zin hebt om weer aan de slag te gaan.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 27 november 2009 om 22:08
zaterdag 28 november 2009 om 10:43
zaterdag 28 november 2009 om 12:39
Oei ja, bij een wkb wroeten ze altijd zo lekker hard. Dat voel je idd pas goed als de verdoving helemaal is uitgewerkt. Ik vraag altijd een pijnstiller aan tandarts om daarna te nemen.
Vandaag naar een soort kringloop maar dan megagroot, heb nu beetje zicht op wat er nog nodig is en welke maten. De keuken is echt maar 1/3 van wat ik hiervoor had dus daar moet nog wat aan kastruimte bijkomen iig. En maar weer opruimen....
Heb het bureautje (met die ster) neergezet en staat echt heel schattig. Nemo begint zowel qua ziekigheid als gewenning nu bij te trekken geloof ik. Hij gaat nu al de hele ochtend zijn eigen gang, af en toe een vraag waar iets is of waarom iets anders is dan eerst maar gaat goed.
Vandaag naar een soort kringloop maar dan megagroot, heb nu beetje zicht op wat er nog nodig is en welke maten. De keuken is echt maar 1/3 van wat ik hiervoor had dus daar moet nog wat aan kastruimte bijkomen iig. En maar weer opruimen....
Heb het bureautje (met die ster) neergezet en staat echt heel schattig. Nemo begint zowel qua ziekigheid als gewenning nu bij te trekken geloof ik. Hij gaat nu al de hele ochtend zijn eigen gang, af en toe een vraag waar iets is of waarom iets anders is dan eerst maar gaat goed.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.