Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die 's van Inad zijn inderdaad lichtelijk hysterisch
Peas on earth!
Vooral die post van 16.59
Komt vast door de gedachte aan online Ikea-shoppen
Peas on earth!
Ik kon hier bij de sporthal zo doorlopen, Tony was meteen aan de beurt. Oh nee, eerst even langs arts, want ik had een "ja-tje" ingevuld op vragenlijstje. Tony is allergisch voor ammoxicyline (maar dat schrijf je vast anders) maar dat bleek niet in het vaccin te zitten. Geen probleem om gewoon geprikt te worden.

Ik wist helemaal niet dat die bestonden, lunchbonnen van IKEA. Dat jíj die in huis hebt, verbaast me dan weer niet, Ertw! Zeker van Xan gekregen?

Ik doe Inad na, zien jullie dat?

7 december is al best snel! Heb je er -ondanks niet meedenken en niet meewerken van leidinggevenden- wel weer zin in?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 27 november 2009 @ 19:21:

Ik wist helemaal niet dat die bestonden, lunchbonnen van IKEA. Dat jíj die in huis hebt, verbaast me dan weer niet, Ertw! Zeker van Xan gekregen?

INeeeee, van de Ikea gekregen vanwege onoverkomelijk leed met lattenbodems een tijdje geleden
Peas on earth!
Ja aan ene kant wel zin in werken an sich, gedachte dat klein Eetje naar kdv moet niet zp heel leuk. Had ik bij Ceetje veel minder last van.
Gaat wel heel snel inderdaad, 7 december al. Jee...

Wanneer moet Inad dan weer?
Peas on earth!
Januari ergens dacht ik.
O ja! De soap van de lattenbodems! Ben je sindsdien niet meer terug geweest? Bij wijze van protrest? En kun je die bonnen ook inleveren tegen een paar kilo daim?

Kan me voorstellen dat de gedachte van Eetje naar kdv niet zo leuk is. Meidje is nog zo klein! Wel fijn dat je ondanks stomme bazen wel zin hebt om weer aan de slag te gaan.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 27 november 2009 @ 20:01: En kun je die bonnen ook inleveren tegen een paar kilo daim?

Da's een goeie!

*overweegt tripje naar Ikea morgen*
Peas on earth!
Ik moet dus ook naar IKEA, maar geen zin in. Waar zou ik nog meer een ouderwets prikbord kunnen scoren?
Xenos, Hema, Leen Bakker?

Mijn kind maakt het me moeilijk.

"Mama, waarom bestaat de kerstman niet en Sinterklaas wel?"

"Waarom gaat Sinterklaas nooit dood en de pieten wel? Want die gaan toch wel dood, mama?"

Help!
Loretta is De Mol. Punt.
Omdat Sinterklaas een heilige is en die gaan niet dood
Mijne ontdekte dat mama en Sinterklaas hetzelfde pakpapier hadden. Als dat maar lang goed gaat...;-)
Nee die gowen alleen marchin in.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Mijn elleboog is vrees ik aan het ontsteken.
Hoe koos marchin wheer?
De sint koos martsjin ofkors
gif mie a kip plies.
Ja jeumg, nou moet je weer een kip. Kan je er niet een van mij jatten?

Zo, ik was gisteren halverwege Popstars jankend van de kies/mond/kaak/tandarts-pijn en algehele misère jankend naar bed. Best lekker geslapen en nu zie ik er weer een stuk beter uit

Zelfde inpakpapier als mama

Slimme kinders, die van Kess en Star....

Kip?

Peas on earth!
Ooooo Erwtje, wat een rottandarts :(
Ik denk niet dat MissChicken het leuk vindt dat je hier naaktfoto's van haar neerplempt
Ja, ze had wel even mogen waarschuwen dat het zóveel pijn ging doen

Geef toe, MissChicken mag best trots zijn op haar lichaam
Peas on earth!
Oei ja, bij een wkb wroeten ze altijd zo lekker hard. Dat voel je idd pas goed als de verdoving helemaal is uitgewerkt. Ik vraag altijd een pijnstiller aan tandarts om daarna te nemen.

Vandaag naar een soort kringloop maar dan megagroot, heb nu beetje zicht op wat er nog nodig is en welke maten. De keuken is echt maar 1/3 van wat ik hiervoor had dus daar moet nog wat aan kastruimte bijkomen iig. En maar weer opruimen....

Heb het bureautje (met die ster) neergezet en staat echt heel schattig. Nemo begint zowel qua ziekigheid als gewenning nu bij te trekken geloof ik. Hij gaat nu al de hele ochtend zijn eigen gang, af en toe een vraag waar iets is of waarom iets anders is dan eerst maar gaat goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven