saaie zaterdagavond

28-11-2009 21:13 32 berichten
Wat doen jullie op deze zaterdagavond? Gaan jullie nog iets leuks doen? Iemand nog iets leuks meegemaakt vandaag?
Bij mij is het al zondag ochtend (7.15) en ik ga zometeen met de trein naar mijn volgende bestemming
Alle reacties Link kopieren
Hou van Holland aan het kijken. Kindjes boven op bed dus zal weinig spannends gebeuren!
quote:anni28 schreef op 28 november 2009 @ 21:20:

Hou van Holland aan het kijken. Kindjes boven op bed dus zal weinig spannends gebeuren!Ik hou van holland staat hier ook aan op de achtergrond
quote:elninjoo schreef op 28 november 2009 @ 21:18:

Bij mij is het al zondag ochtend (7.15) en ik ga zometeen met de trein naar mijn volgende bestemming Bofbips!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wij kijken dadelijk een film ofzo en gaan redelijk op tijd naar bed houden een beetje ons gemak dit weekend.
Manlief kijkt t.v. Paul de leeuw, Dochter zit met 5 vriend(inn)en in de keuken en ik denk dat ik zo met een boek in bed duik.
"Boring conversation anyway"
Wij kijken een maffia docu.

Ondertussen ben ik aan het sudoku-en en kijk ik op het forum.

Verder heb ik veel harde buiken, maar verder niks spannends.
quote:woezelenpip schreef op 28 november 2009 @ 21:13:

Wat doen jullie op deze zaterdagavond? Gaan jullie nog iets leuks doen? Iemand nog iets leuks meegemaakt vandaag?Waarom vindt je het een saaie zaterdagavond ?
Ik zit maar thuis, niets interessants op tv, zit achter de pc, heb geen plannen.
Ik vind het ook saai woezelenpip. Voel me nu net zn saaie sok..
Woon je alleen ?
quote:leeuwenwelp schreef op 28 november 2009 @ 21:35:

Woon je alleen ?Nee. Maar partner wilde liever thuis blijven.
Saai? Niks hoor! Ik houd van avonden thuis, zeker met dit weer. Theetje, laptop, muziekje...ik hoef niet weg, en dat vind ik een heerlijk idee!
't Is al met al een heel gedoe
Ben triviant aan het doen met man en vader, dochter in dromeland. Maar wat een vreselijk spel, wie heeft het uitgevonden. En nee, het heeft er níets mee te maken dat ik zwaar achter loop

Oh wacht ik zei dat ik iets ging opzoeken en nu zit ik weer op het forum, helpt natuurlijk ook niet echt....
Ik zit te msn-en met mijn date van morgen Verre van saai, kan ik zeggen
Ik zou naar de film gaan met een groepje maar ik heb afgezegd. Ben bang dat ik mijn ogen niet kan openhouden.

De kinderen liggen in bed, man zit met vriend te playstationen en ik heb net wijn ingeschonken.

En als de bami gezakt is ga ik 48 toostjes met vette meuk eten en tussendoor m&m's en pepernoten.

En als ik dan rond een uur of half 2 aangeschoten in bed stap heb ik een rennie nodig omdat ik brandend maagzuur heb van dat gesnaai.
het is hier binnen beter dan buiten
quote:Pingu schreef op 28 november 2009 @ 21:44:

Saai? Niks hoor! Ik houd van avonden thuis, zeker met dit weer. Theetje, laptop, muziekje...ik hoef niet weg, en dat vind ik een heerlijk idee!Ik vind het ook heerlijk,niet meer die drang hebben om elke zaterdag opgedirkt in de kroeg te gaan staan waar je elkaar toch niet verstaat(niet dat we dat nooit meer doen maar zeker als het zo'n weer is blijf ik lekker thuis!)
quote:Chardonnay schreef op 28 november 2009 @ 21:51:

Ik zit te msn-en met mijn date van morgen Verre van saai, kan ik zeggen Dat klinkt inderdaad erg gezellig. Alvast veel plezier voor morgen (en vanavond)
quote:Chardonnay schreef op 28 november 2009 @ 21:51:

Ik zit te msn-en met mijn date van morgen Verre van saai, kan ik zeggen is dat die vliegmeneer?
als er nu chocola was geweest was mijn heerlijk rustig avondje compleet!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 28 november 2009 @ 21:55:

als er nu chocola was geweest was mijn heerlijk rustig avondje compleet!Pak net een chocoladeletter uit de kast, als het kon zou ik het met je delen!
Wij zitten allebei met een laptop op de bank. Met een thriller op tv van UPC ondemand waar geen flikker aan is. Heb net mijn zuurkool van het avondeten in de magnetron gegooid, want nog een beetje honger.

Dadelijk gaan we without a trace kijken denk ik.

Kortom, heerlijk saai, maar wel heel gezellig.
quote:woezelenpip schreef op 28 november 2009 @ 21:56:

[...]

Pak net een chocoladeletter uit de kast, als het kon zou ik het met je delen!wat lief van jou! Ik neem nu dan maar een boterham met chocoladepasta!
quote:woezelenpip schreef op 28 november 2009 @ 21:56:

[...]

Pak net een chocoladeletter uit de kast, als het kon zou ik het met je delen!

Ben dodelijk jaloers...heb net een heftige zoektocht naar een stuk chocolade achter de rug...helaas...het is een chocoladeloze zaterdagavond voor mij

Nu maar een andere manier bedenken om mijn PMS een beetje te kalmeren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven