Thuis
maandag 30 november 2009 om 12:29
Nee, niet in Kess-stad (was wel mijn eerste idee om te gaan doen inderdaad, want goede ervaringen), maar speciale oogkliniek in ErwtenWerkStad (nota bene zelfs op loopafstand van mijn werk). Echt fijn... ook dat ik gewoon over 2 weken alweer terug kan komen voor controle
Jaaa, maandagochtend bijroddelen over alle buren
Jaaa, maandagochtend bijroddelen over alle buren
Peas on earth!
maandag 30 november 2009 om 12:57
maandag 30 november 2009 om 12:58
quote:Kess schreef op 30 november 2009 @ 12:13:
Wat fijn dat je zo goed geholpen bent, Erwt!
Was vast in Kess-stad, of niet?
Fijn dat je je toekomstige buufjes ontmoet hebt, Inad. Iedere maandagmorgen gezellig samen koffiedrinken om het weekend door te nemen. Wat Kess zegt
Wat fijn dat je zo goed geholpen bent, Erwt!
Was vast in Kess-stad, of niet?
Fijn dat je je toekomstige buufjes ontmoet hebt, Inad. Iedere maandagmorgen gezellig samen koffiedrinken om het weekend door te nemen. Wat Kess zegt
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 30 november 2009 om 13:03
Ben vanochtend bij UWV geweest en mag opleiding gaan doen. Nu zit ik beetje te twijfelen tussen 2. De ene duurt maar maand en de ander 6 maanden.
-cursus van 1 maand: snel klaar en dus sneller kans om aan het werk te gaan, niet zo'n breed werkvlak (maar breed genoeg denk ik). Sneller uit de WW en hou nog maanden over voor als het niet mocht lukken.
-cursus van 6 maanden: Nog 6 maanden in de WW, weliswaar zonder soll.plicht. Breder werkvlak. WW is hierna op dus lukt het daarna nog niet= bijstand
Zeggen jullie hier eens iets leuks over!!
-cursus van 1 maand: snel klaar en dus sneller kans om aan het werk te gaan, niet zo'n breed werkvlak (maar breed genoeg denk ik). Sneller uit de WW en hou nog maanden over voor als het niet mocht lukken.
-cursus van 6 maanden: Nog 6 maanden in de WW, weliswaar zonder soll.plicht. Breder werkvlak. WW is hierna op dus lukt het daarna nog niet= bijstand
Zeggen jullie hier eens iets leuks over!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 30 november 2009 om 13:16
maandag 30 november 2009 om 13:28
Ik denk ook die van 6 maanden, want opleiding van 6 maanden maakt veellll meer indruk dan die van 1 maand , denk dat je er op langere termijn ook meer aan hebt.
Poeproerverhaal had ik denk ik verdrongen, iew
Mijn eigen dokter House
(verdere klachten lijken dus veroorzaakt te worden door langdurig lenzendragen en daardoor nu heel lang durende geïrriteerde slijmvliezen in ogen, krijgt geen kans om te herstellen omdat door irritatie ook kans op oogontstekingen steeds toeneemt, nu dus druppels enzo en over twee weken terug).
Ahhh Eetje naar KDV
Poeproerverhaal had ik denk ik verdrongen, iew
Mijn eigen dokter House
(verdere klachten lijken dus veroorzaakt te worden door langdurig lenzendragen en daardoor nu heel lang durende geïrriteerde slijmvliezen in ogen, krijgt geen kans om te herstellen omdat door irritatie ook kans op oogontstekingen steeds toeneemt, nu dus druppels enzo en over twee weken terug).
Ahhh Eetje naar KDV
Peas on earth!
maandag 30 november 2009 om 16:00
Hoera voor de ogendokter-op-loopafstand. Wat een fijne vent!
Vish, eens met de anderen, ga voor die van 6 maanden. Ben wel heel benieuwd wat voor opleiding het is? Kun je tipje van de sluier of ander soortig berichtje doen? Mijn glazen bol zegt nog steeds dat jij in het eerste kwartaal van 2010 een leuke nieuwe baan hebt...
Poeproerverhaal * graaft heel diep *
Nee, ik weet het echt niet meer. Wil ik wel weer weten, eigenlijk?
Star, hoe was wennen? Heb je Eetje al weer opgehaald? Hoe was het voor jou?
Vraagje: wil jijals tussenpersoon Arwen de namen van Tony en Vito mailen? Of Arwen mijn mailadres geven, dat is ook goed.
Vish, eens met de anderen, ga voor die van 6 maanden. Ben wel heel benieuwd wat voor opleiding het is? Kun je tipje van de sluier of ander soortig berichtje doen? Mijn glazen bol zegt nog steeds dat jij in het eerste kwartaal van 2010 een leuke nieuwe baan hebt...
Poeproerverhaal * graaft heel diep *
Nee, ik weet het echt niet meer. Wil ik wel weer weten, eigenlijk?
Star, hoe was wennen? Heb je Eetje al weer opgehaald? Hoe was het voor jou?
Vraagje: wil jijals tussenpersoon Arwen de namen van Tony en Vito mailen? Of Arwen mijn mailadres geven, dat is ook goed.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 30 november 2009 om 16:01
Copy peest
Ben weer thuis met twee kinders, was net met Starman aan het winkelen toen ze belden of we Ceetje kwamen halen. Toch te snel naar kdv gegaan denk ik, arm poppie.
Jongste grietje daarentegen even lekker getukt, flesjes gedronken en om zich heen gekeken
Bij brengen ging er een ander kindje huilen en toen ging Eetjes lipje ook, zo sneu om te zien. Dus maar snel weg toen
Ben weer thuis met twee kinders, was net met Starman aan het winkelen toen ze belden of we Ceetje kwamen halen. Toch te snel naar kdv gegaan denk ik, arm poppie.
Jongste grietje daarentegen even lekker getukt, flesjes gedronken en om zich heen gekeken
Bij brengen ging er een ander kindje huilen en toen ging Eetjes lipje ook, zo sneu om te zien. Dus maar snel weg toen
maandag 30 november 2009 om 16:07
Nee niet bij elkaar, wel op dezelfde verdieping dus Ceetje was wel even wezen kijken.
Wegbrengen ging goed hoor en viel wel mee, alleen beetje zielig dat pruillipje. En ik hoop altijd maar dat ze zich aan onze wensen houden, want ik wil echt echt echt echt niet dat ze daar alleen op een slaapkamertje ligt.
Wegbrengen ging goed hoor en viel wel mee, alleen beetje zielig dat pruillipje. En ik hoop altijd maar dat ze zich aan onze wensen houden, want ik wil echt echt echt echt niet dat ze daar alleen op een slaapkamertje ligt.
maandag 30 november 2009 om 16:10
Ken je de leidsters van de babygroep al door Ceetje, of zijn dit anderen? Heb je er wel vertrouwen in dat ze zich aan jullie wensen houden? Het werkt gewoon zoveel prettiger als je weet dat je kind in goede handen is! Raar idee dat Ceetje al bijna afscheid gaat nemen daar! Wat gaat het allemaal snel!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 30 november 2009 om 16:16
maandag 30 november 2009 om 16:22
Whahaha, de namen die ik noemde zijn veelal míjn favorieten, waar Don dan weer niet in meeging. De namen die de jongens hebben vind ik mooi en leuk, maar als ik alleen had mogen beslissen zouden ze waarschijnlijk andere, ouderwetsere namen hebben gehad!
Ben nu wel heel nieuwsgierig hoe jouw kinderen heten!
* kijkt lief naar Star *
Ben nu wel heel nieuwsgierig hoe jouw kinderen heten!
* kijkt lief naar Star *
Loretta is De Mol. Punt.