Thuis
donderdag 3 december 2009 om 13:18
Ceetje ook last van Sintspanning? Tony is ook echt raar aan het doen, de laatste dagen. Bezoekje aan eerste hulp (zie mijn hyve) afgelopen week helpt ook al niet mee. Even aftellen maar, na het weekend zijn ze vast weer engeltjes!
Heb net Vito's voetjes op laten meten, maar die waren nog steeds niet gegroeid! Kind heeft nu al bijna een jaar maat 25. Wel alvast leuke schoenen in 26 gekocht, in de opruiming. Die zullen toch ooit wel eens gaan passen!
Eetje al weg?
Heb net Vito's voetjes op laten meten, maar die waren nog steeds niet gegroeid! Kind heeft nu al bijna een jaar maat 25. Wel alvast leuke schoenen in 26 gekocht, in de opruiming. Die zullen toch ooit wel eens gaan passen!
Eetje al weg?
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 3 december 2009 om 13:22
Komt sint morgen ook op het kdv? En zaterdag pakjesavond, neem ik aan? Ik vind het een ontzettend gezellige tijd, maar ook vermoeiender en intensiever dan pak-um-beet de lente. Ook door de donkere dagen. Mijn kinderen moet ik 's morgens echt wakker maken als ze naar school/psz moeten!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 3 december 2009 om 13:24
donderdag 3 december 2009 om 13:26
Ik ga er niet op reageren, want geen zin, maar HOE DOM ben je als je je kinderen alleen in de auto laat zitten tijdens boodschappen doen!? Ik kan daar echt niet bij. Dan stel je dus echt je eigen belang (rustig boodschappen doen, zonder kids) boven dat van de kinderen (veiligheid). Ik word er gewoon boos om.
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 3 december 2009 om 20:33
Ben weer online JOEHOE! Gaat alles goed hier, het heeft namelijk geen zin om bij te lezen (lees namelijk regelmatigmee ook al reageer ik niet altijd
)
o ja kind in auto laten om boodschappen te doen, kan ik echt niet. Snap het ook niet. Heb wel een keer getankt met kind in auto maar wel met kind in zicht en wachten tot rij weg was. Nood brak in dit geval wet. Relaxed is het niet dus probeer het altijd te voorkomen.
Tot zover wat ik gelezen heb
o ja kind in auto laten om boodschappen te doen, kan ik echt niet. Snap het ook niet. Heb wel een keer getankt met kind in auto maar wel met kind in zicht en wachten tot rij weg was. Nood brak in dit geval wet. Relaxed is het niet dus probeer het altijd te voorkomen.
Tot zover wat ik gelezen heb
donderdag 3 december 2009 om 21:04
Ik ga niet op dat topic kijken, want dan beland je weer in zo'n zinloze discussie met popi kijk mij eens leuk ontaard zijn moeders. Yuk.
Kess, ik ga op je Hyve kijken, maar vast fijn dat alles goed is.
Dier, had je al gemist
Ik doe surprise en gedichten ontwijkend gedrag
Kess, ik ga op je Hyve kijken, maar vast fijn dat alles goed is.
Dier, had je al gemist
Ik doe surprise en gedichten ontwijkend gedrag
Wat Supersmollie zegt vind ik ook