Aug/sept 2009
donderdag 19 november 2009 om 22:52
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 36 Zwanger van de 4e!
Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 24 SABA (05-09-09)
Dierewier 28 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 33 MIMA (09-09-09)
Lala1979 31 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 32 Zwanger van de 2e!
Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 29 ESSIE (14-09-09)
Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 36 Zwanger van de 4e!
Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 24 SABA (05-09-09)
Dierewier 28 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 33 MIMA (09-09-09)
Lala1979 31 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 32 Zwanger van de 2e!
Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 29 ESSIE (14-09-09)
Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
woensdag 2 december 2009 om 10:21
Meeting leuk. Alleen druk komende maanden ivm huis. En net als Nala ook snelwegangst. Dus zie wel of het gaat lukken.
Nu hebben we dus de sleutel van ons nieuwe huis. Ben er helemaal blij mee. Is zo'n leuk huis. Moet nog wel helemaal geschilderd en / of behangen worden aan zowel binnen als buitenkant. ook nog een paar kleine gebreken die we op moeten oplossen. En we hebben al een nieuwe badkamer uitgezocht die er in komt. Ons plan is om er over ongeveer 3 maanden in te gaan, maar kan iets eerder of later worden.
Inad jullie doen het iets sneller, december er al in. Wat fijn dat je voorligt op schema.
Gympy fijn dat je eerse werkdag goed beviel. Lala, hoor je wel vaker dat mensen na zwangerschapsverlof niet meer tegen drke kunnen. Hopelijk went et snel een beetje.
Nieuw aug/sep kindje. Ik wacht nog even.
Pauwie, rot dat moppie slecht slaapt. ik geef alleen een speentje in bed als hij er een wil. Dat is niet altijd zo.
Rebbel gefeliciteerd met trouwdag
Nu hebben we dus de sleutel van ons nieuwe huis. Ben er helemaal blij mee. Is zo'n leuk huis. Moet nog wel helemaal geschilderd en / of behangen worden aan zowel binnen als buitenkant. ook nog een paar kleine gebreken die we op moeten oplossen. En we hebben al een nieuwe badkamer uitgezocht die er in komt. Ons plan is om er over ongeveer 3 maanden in te gaan, maar kan iets eerder of later worden.
Inad jullie doen het iets sneller, december er al in. Wat fijn dat je voorligt op schema.
Gympy fijn dat je eerse werkdag goed beviel. Lala, hoor je wel vaker dat mensen na zwangerschapsverlof niet meer tegen drke kunnen. Hopelijk went et snel een beetje.
Nieuw aug/sep kindje. Ik wacht nog even.
Pauwie, rot dat moppie slecht slaapt. ik geef alleen een speentje in bed als hij er een wil. Dat is niet altijd zo.
Rebbel gefeliciteerd met trouwdag
woensdag 2 december 2009 om 10:26
Voor de mensen met snelwegangst in mijn buurt: ik kan wel wat mensen meenemen! Wij krijgen aanstaande donderdag de nieuwe auto en daar passen wel 2 of 3 maxi-cosi's in en 2 of 3 volwassenen.
@ Pipi: super dat jullie de sleutel hebben! Gefeliciteerd! Waar is het huis precies? En komen er foto's (op hyves naturlijk allemaal!)
WIj hebben gister een optie genomen op een nieuwbouwhuis. super spannend. Net met de hypotheker gebeld voor een afspraak!! Ben heel benieuwd!
@ Pipi: super dat jullie de sleutel hebben! Gefeliciteerd! Waar is het huis precies? En komen er foto's (op hyves naturlijk allemaal!)
WIj hebben gister een optie genomen op een nieuwbouwhuis. super spannend. Net met de hypotheker gebeld voor een afspraak!! Ben heel benieuwd!
woensdag 2 december 2009 om 10:36
Aapje; leuk een nieuw huis..en spannend!
En Pipi al de sleutel, wat heerlijk (en vermoeiend) allemaal.
Rebbel; haha...helemaal je trouwdag vergeten en toen maar frietjes gegeten met kroketten, is natuurlijk ook lekker. Ga je nog wel een andere keer met je man uit eten?
Zowel collega's als leerlingen waren eigenlijk verbaasd me te zien en vroegen stuk voor stuk of ik even kwam kijken..euhh nee, ik ben al aan het werk. Ik heb nog geen klassen gelukkig, moet wat achterstallig werk opknappen (mijn lessen hebben stil gelegen) tot de kerst in 2 middagen per week en na de kerstvakantie ga ik weer gewoon echt de hele week werken en krijg ik een rooster en klassen. De grap is dat ik na 5 minuten al het gevoel had helemaal niet weg te zijn geweest, zo raar is dat.
Elfje is gisterenochtend nog naar het cb geweest, ze is nu 62 cm en weegt 6400 gram, ze zit ruim boven het gemiddelde qua lengte en gewicht past bij de lengte. Alissa is ook gelijk mee geweest, die is nu 85 cm en weegt 10,7 kg, die is dus klein en licht...volgens mij gaat Elfje haar nog een keer voorbij. Weer 2 prikken gehad, dus wij zijn weer een ronde verder, ze lijkt er weinig last van te hebben.
Ga ff op hyves kijken voor data....
En Pipi al de sleutel, wat heerlijk (en vermoeiend) allemaal.
Rebbel; haha...helemaal je trouwdag vergeten en toen maar frietjes gegeten met kroketten, is natuurlijk ook lekker. Ga je nog wel een andere keer met je man uit eten?
Zowel collega's als leerlingen waren eigenlijk verbaasd me te zien en vroegen stuk voor stuk of ik even kwam kijken..euhh nee, ik ben al aan het werk. Ik heb nog geen klassen gelukkig, moet wat achterstallig werk opknappen (mijn lessen hebben stil gelegen) tot de kerst in 2 middagen per week en na de kerstvakantie ga ik weer gewoon echt de hele week werken en krijg ik een rooster en klassen. De grap is dat ik na 5 minuten al het gevoel had helemaal niet weg te zijn geweest, zo raar is dat.
Elfje is gisterenochtend nog naar het cb geweest, ze is nu 62 cm en weegt 6400 gram, ze zit ruim boven het gemiddelde qua lengte en gewicht past bij de lengte. Alissa is ook gelijk mee geweest, die is nu 85 cm en weegt 10,7 kg, die is dus klein en licht...volgens mij gaat Elfje haar nog een keer voorbij. Weer 2 prikken gehad, dus wij zijn weer een ronde verder, ze lijkt er weinig last van te hebben.
Ga ff op hyves kijken voor data....
woensdag 2 december 2009 om 11:33
Lala; elfje groeit goed!!
Vind jij het ook altijd weer spannend om als je een tijdje niet voor de klas hebt gestaan weer zo'n groep voor je neus te krijgen?
Veel geluk met alle nieuwe huizen. Heeft de crisis er bij dit topic juist voor gezorgd dat iedereen een huis gaat kopen...
Moppie gisteren om 22.30 naar bed gedaan met laatste voeding en toen kwam ze om 3.00 en daarna pas weer om 7.30. Dat is al weer een stuk beter..
Vanmiddag Sinterklaasfeestje bij de bso. Gezellig..
Vind jij het ook altijd weer spannend om als je een tijdje niet voor de klas hebt gestaan weer zo'n groep voor je neus te krijgen?
Veel geluk met alle nieuwe huizen. Heeft de crisis er bij dit topic juist voor gezorgd dat iedereen een huis gaat kopen...
Moppie gisteren om 22.30 naar bed gedaan met laatste voeding en toen kwam ze om 3.00 en daarna pas weer om 7.30. Dat is al weer een stuk beter..
Vanmiddag Sinterklaasfeestje bij de bso. Gezellig..
woensdag 2 december 2009 om 12:33
Pauwie, best een beetje spannend weer ja, gaat het wel klikken met deze leerlingen? Ben ik niet verleerd. Maar na 2 min is dat gevoel weg omdat je het gewoonweg te druk hebt om ook maar ergens over na te denken met een klas vol pubers.
Klinkt al beter de nacht van Moppie! Hier is het nu tussen 19 uur en 19:30 de laatste voeding, dan laat ik ze gewoon slapen en word ze ergens tussen 3 en 6 wakker voor een fles en gaat daarna weer tot een uur of 8 verder slapen. Eerst maakte ik haar altijd voor de late voeding wakker, maar daar ben ik mee gestopt, ze slaapt dan alsnog de nacht niet door, en nu kan ik lekker op tijd naar mijn bed en dat half uurtje 's nachts overleef ik wel. Elfje heeft trouwens geen speentje. De eerste weken wilde ze hem perse niet en nu krijgt ze hem niet meer, want de ergste zuigebehoefte is in mijn ogen al voorbij (bij Alissa moesten we tussen een half jaar en 1 1/2 jaar telkens ons bed uit omdat madam haar speentje kwijt was, dat hoop ik mezelf zo te besparen
). Ik hoef nu trouwens 's nachts ook geen nieuwe luier meer te doen, heb nu 3tjes en daar red ze het de hele nacht mee zonder lekkage.
Klinkt al beter de nacht van Moppie! Hier is het nu tussen 19 uur en 19:30 de laatste voeding, dan laat ik ze gewoon slapen en word ze ergens tussen 3 en 6 wakker voor een fles en gaat daarna weer tot een uur of 8 verder slapen. Eerst maakte ik haar altijd voor de late voeding wakker, maar daar ben ik mee gestopt, ze slaapt dan alsnog de nacht niet door, en nu kan ik lekker op tijd naar mijn bed en dat half uurtje 's nachts overleef ik wel. Elfje heeft trouwens geen speentje. De eerste weken wilde ze hem perse niet en nu krijgt ze hem niet meer, want de ergste zuigebehoefte is in mijn ogen al voorbij (bij Alissa moesten we tussen een half jaar en 1 1/2 jaar telkens ons bed uit omdat madam haar speentje kwijt was, dat hoop ik mezelf zo te besparen
woensdag 2 december 2009 om 22:52
Lala weer aan het werk dus.
Ik ga volgende week naar Komt een vrouw bij de dokter.
Ik hou me aanbevolen om met iemand mee te rijden voor de meeting.
Want ik vind het echt wel leuk om ook te komen.
Zal op Hyves ff kijken.
Pauwie, balen dat Moppie opeens zo slecht slaapt. Essie slaapt ook heel onregelmatig.
Is de ene dag om 6 uur wakker en de andere dag pas om half 9.
Maar gelukkig nooit zoals bij jou rond 2 uur.
Ik bied altijd d'r speentje aan als ze naar bed gaat. Maar vaak wil ze em dan niet. Dus dan geef ik em ook niet.
Was Sinterklaasfeest gezellig?
Aapje, we hebben helaas nog geen nieuws over de kopers van het oude huis...
Wanneer weet jij wat meer van dat huis?
Leuk Pipi, sleutel van jullie nieuwe huis!
Succes met het klussen.
Haha Rebbel, nu al je trouwdag vergeten.
Gefeliciteerd!
Hier ook geen nieuw aug/sept kindje hoor. Voorlopig nog niet.
Hier is het eindelijk weer rustig in huis.
Essie is al 2 dagen huilerig. Denk weer een sprongetje.
Verder nog steeds erg moe, maar als het dan eenmaal 's avonds is, zit ik wel weer lekker en ga ik weer niet op tijd naar bed...
Ga em zo wel opzoeken.
Het valt ons wel op dat Essie opeens zo hard groeit. De kleertjes zijn iedere keer weer te klein.
Dinsdag weer naar CB. Ben benieuwd...
Morgenochtend komt mijn schoonmoeder Essie in bad doen.
Ik ga volgende week naar Komt een vrouw bij de dokter.
Ik hou me aanbevolen om met iemand mee te rijden voor de meeting.
Want ik vind het echt wel leuk om ook te komen.
Zal op Hyves ff kijken.
Pauwie, balen dat Moppie opeens zo slecht slaapt. Essie slaapt ook heel onregelmatig.
Is de ene dag om 6 uur wakker en de andere dag pas om half 9.
Maar gelukkig nooit zoals bij jou rond 2 uur.
Ik bied altijd d'r speentje aan als ze naar bed gaat. Maar vaak wil ze em dan niet. Dus dan geef ik em ook niet.
Was Sinterklaasfeest gezellig?
Aapje, we hebben helaas nog geen nieuws over de kopers van het oude huis...
Wanneer weet jij wat meer van dat huis?
Leuk Pipi, sleutel van jullie nieuwe huis!
Succes met het klussen.
Haha Rebbel, nu al je trouwdag vergeten.
Gefeliciteerd!
Hier ook geen nieuw aug/sept kindje hoor. Voorlopig nog niet.
Hier is het eindelijk weer rustig in huis.
Essie is al 2 dagen huilerig. Denk weer een sprongetje.
Verder nog steeds erg moe, maar als het dan eenmaal 's avonds is, zit ik wel weer lekker en ga ik weer niet op tijd naar bed...
Ga em zo wel opzoeken.
Het valt ons wel op dat Essie opeens zo hard groeit. De kleertjes zijn iedere keer weer te klein.
Dinsdag weer naar CB. Ben benieuwd...
Morgenochtend komt mijn schoonmoeder Essie in bad doen.
donderdag 3 december 2009 om 09:46
Nala ; Sinterklaasfeest bij schoonouders was niet echt geweldig.. De kidneren waren erg druk en er was niet echt iets om ze mee af te leiden. Normaal gesproken heeft mijn schoonmoeder van alles om mee te spelen, maar ze had denk ik gedacht dat ze met de cadeautjes aan de slag zouden gaan. Helaas waren de cadeautjes niet zo aantrekkelijk om mee te spelen... De pyjama en de letterstickers waren leuk , maar de soldatenpop.... en het poppetje waar je de haren van kan kammen..., tja mijn schoonmoeder en ik hebben niet helemaal de zelfde smaak wat dat betreft..
Zondag vieren we echt sinterklaas met mijn zus en fam en mijn moeder.
Sinterklaas bij de bso was helemaal leuk. Ze hadden allemaal spelletjes en er kwam een piet langs. Ook werden ze geshminckt als ze dat wilden . Kaatje wilde dat wel, maar het was een beetje goedkope schoensmeer, ze heeft nu nog zwarte ogen!!
Moppie weer twee keer wakker .. Helaas.
Heb het zelfde probleem als Nala , kan 's avonds toch niet echt lekker vroeg naar bed, is dan meestal ook wel even gezellig..
Zondag vieren we echt sinterklaas met mijn zus en fam en mijn moeder.
Sinterklaas bij de bso was helemaal leuk. Ze hadden allemaal spelletjes en er kwam een piet langs. Ook werden ze geshminckt als ze dat wilden . Kaatje wilde dat wel, maar het was een beetje goedkope schoensmeer, ze heeft nu nog zwarte ogen!!
Moppie weer twee keer wakker .. Helaas.
Heb het zelfde probleem als Nala , kan 's avonds toch niet echt lekker vroeg naar bed, is dan meestal ook wel even gezellig..
donderdag 3 december 2009 om 13:21
Helaas hebben we net een brief gekregen dat het huis niet aan ons is toegekend. We staan nu op de reservelijst. Misschien valt degene met de eerste optie nog af... *Duim Duim*
Morgen gaan we naar mijn moeder en dan zullen we zaterdag ook mijn broertje op zoeken. Dan ziet hij MM voor het eerst... jaja... van je familie moet je het hebben he
@ Pauwie: jammer dat sint tegenviel bij schoonouders. Gelukkig kon er nog wel met schmink gekliederd worden bij zus!
Zal er vast prachtig uitgezien hebben!
Wij vieren volgende week pas Sinterklaas bij schoonouders. Heb er al veel zin in!
Morgen gaan we naar mijn moeder en dan zullen we zaterdag ook mijn broertje op zoeken. Dan ziet hij MM voor het eerst... jaja... van je familie moet je het hebben he
@ Pauwie: jammer dat sint tegenviel bij schoonouders. Gelukkig kon er nog wel met schmink gekliederd worden bij zus!
Wij vieren volgende week pas Sinterklaas bij schoonouders. Heb er al veel zin in!
donderdag 3 december 2009 om 22:03
Pipi, gaaf huis hebben jullie gekocht!!!
Pauwie, balen dat de sint tegenviel bij de schoonouders.
Aapje, sjit he, dat het huis niet aan jullie is toegekend.
Essie heeft gelukkig weer een betere dag en slaapt weer veel beter.
Vanmiddag laaste Sintinkopen gedaan en zit nu weer lekker online te pokeren.
Morgen naar de sintviering op mijn werk en 's avonds heerlijk weer naar de kapper.
Heb weer nieuwe foto's op mijn Hyves gezet van Essie. Zitten weer gave bij.
Pauwie, balen dat de sint tegenviel bij de schoonouders.
Aapje, sjit he, dat het huis niet aan jullie is toegekend.
Essie heeft gelukkig weer een betere dag en slaapt weer veel beter.
Vanmiddag laaste Sintinkopen gedaan en zit nu weer lekker online te pokeren.
Morgen naar de sintviering op mijn werk en 's avonds heerlijk weer naar de kapper.
Heb weer nieuwe foto's op mijn Hyves gezet van Essie. Zitten weer gave bij.
vrijdag 4 december 2009 om 16:48
Aapje ; balen van het huis!! heb je trouwens al opvang kunnen regelen?
Pipi; Mooi huis, lekkere tuin!
Vandaag was de Sint op school bij Kaatje en Wimpie. Twee pietjes vertrokken dus vanochtend vroeg en waren heel opgewonden. onderweg kwamen we alleen maar pietjes tegen!!
Gelukkig was het precies droog toen de goede man arriveerde.
Ze hebben een superochtend gehad.
Ik heb ze daarna lekker opgehaald (normaal gaan ze naar de BSO). We hebben kruidnootjes gemaakt en "Waar is het paard van Sinterklaas" gekeken.
Heel gezellig!! Dat is nou echt het gezellige Sinterklaassfeertje....
Pipi; Mooi huis, lekkere tuin!
Vandaag was de Sint op school bij Kaatje en Wimpie. Twee pietjes vertrokken dus vanochtend vroeg en waren heel opgewonden. onderweg kwamen we alleen maar pietjes tegen!!
Gelukkig was het precies droog toen de goede man arriveerde.
Ze hebben een superochtend gehad.
Ik heb ze daarna lekker opgehaald (normaal gaan ze naar de BSO). We hebben kruidnootjes gemaakt en "Waar is het paard van Sinterklaas" gekeken.
Heel gezellig!! Dat is nou echt het gezellige Sinterklaassfeertje....
vrijdag 4 december 2009 om 21:42
vrijdag 4 december 2009 om 22:00
Willen er nog meer mensen naar de meeting komen?
Op Hyves staan een aantal data.
Kunnen we een datum gaan prikken.
Pauwie, dat is zeker het echte sinterklaassfeertje.
Kijk er ook zo naar uit dat ik dat straks met Essie kan gaan doen.
Ik ben geen blondine meer.
Net bij de kapper geweest en mijn haar is nu bruin/koperkleurig.
Erg gaaf, al zeg ik het zelf.
Morgenochtend Vent helpen op zijn werk.
's Middags voor het eerst naar mijn opa met Essie.
Hij is heel erg dement, dus zal niet doorhebben wie ze is, maar voor het idee wil ik d'r een keertje meenemen.
Morgenavond met vrienden hier in de kantine sinterklaas vieren.
Hebben lootjes getrokken voor een cadeautje en een gedichtje.
Nu nog ff pokeren. (ben weer lekker verslaafd
)
Op Hyves staan een aantal data.
Kunnen we een datum gaan prikken.
Pauwie, dat is zeker het echte sinterklaassfeertje.
Kijk er ook zo naar uit dat ik dat straks met Essie kan gaan doen.
Ik ben geen blondine meer.
Net bij de kapper geweest en mijn haar is nu bruin/koperkleurig.
Erg gaaf, al zeg ik het zelf.
Morgenochtend Vent helpen op zijn werk.
's Middags voor het eerst naar mijn opa met Essie.
Hij is heel erg dement, dus zal niet doorhebben wie ze is, maar voor het idee wil ik d'r een keertje meenemen.
Morgenavond met vrienden hier in de kantine sinterklaas vieren.
Hebben lootjes getrokken voor een cadeautje en een gedichtje.
Nu nog ff pokeren. (ben weer lekker verslaafd
zaterdag 5 december 2009 om 14:18
zaterdag 5 december 2009 om 19:28
Vanmiddag met Essie bij mijn opa geweest.
Hij is erg dement, maar altijd als hij een baby ziet (of een foto ervan) komt er een big smile op zijn gezicht.
Nu dus ook weer.
Was wel erg lief om te zien.
Hij kwam met een gesloten blik beneden en keek alsof dat 'ie ieder moment weer naar boven wilde.
Maar toen hij Essie zag, was het gelijk goed.
Hij snapt natuurlijk niet meer dat dit zijn achterkleinkind is, maar ben al blij dat hij d'r ff "gezien" heeft.
Op mijn Hyves staan er een paar foto's van.
Dierewier, kan je gelijk mijn nieuwe coupe zien.
Nou, iedereen nog een fijne pakjesavond!
Over een uurtje zijn hier 15 vrienden. Gaan we cadeautjes en gedichten doen.
Denk wel op tijd naar bed, want mijn oogjes worden nu al klein...
Hij is erg dement, maar altijd als hij een baby ziet (of een foto ervan) komt er een big smile op zijn gezicht.
Nu dus ook weer.
Was wel erg lief om te zien.
Hij kwam met een gesloten blik beneden en keek alsof dat 'ie ieder moment weer naar boven wilde.
Maar toen hij Essie zag, was het gelijk goed.
Hij snapt natuurlijk niet meer dat dit zijn achterkleinkind is, maar ben al blij dat hij d'r ff "gezien" heeft.
Op mijn Hyves staan er een paar foto's van.
Dierewier, kan je gelijk mijn nieuwe coupe zien.
Nou, iedereen nog een fijne pakjesavond!
Over een uurtje zijn hier 15 vrienden. Gaan we cadeautjes en gedichten doen.
Denk wel op tijd naar bed, want mijn oogjes worden nu al klein...
zaterdag 5 december 2009 om 19:49
Nala ; Ben benieuwd naar je coupe. Ik heb nog een pakje blond staan, ga ik manlief van de week even laten doen. Hele knusse bezigheid.
Lijkt me trouwens best moeilijk een demente opa..
Wel mooi die combinatie van oude mensen en kleine kinderen. Dat werkt vaak erg goed.
Wij vieren morgen pakjesmiddag.
Ivm mijn verjaardag... Anders heb ik twee dagen een vol huis met dezelfde mensen .
Heb de kinderen nu nog even op gehouden. kaatje wilde erg graag K3 kijken.... Gaan we niet helemaal af zien hoor, denk ik...
Lijkt me trouwens best moeilijk een demente opa..
Wel mooi die combinatie van oude mensen en kleine kinderen. Dat werkt vaak erg goed.
Wij vieren morgen pakjesmiddag.
Ivm mijn verjaardag... Anders heb ik twee dagen een vol huis met dezelfde mensen .
Heb de kinderen nu nog even op gehouden. kaatje wilde erg graag K3 kijken.... Gaan we niet helemaal af zien hoor, denk ik...
zondag 6 december 2009 om 12:40
Pauwie gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag.....
Hoe is het verder met iedereen?
Wij hebben gisteren voor het eerst sinterklaas gevierd, maar helaas had Zeun (weeeeeer) hoge koorts (40,3). Dus pakjesavond was niet helemaal zoals we ons voorgesteld hadden. Vandaag is hij nog steeds ziek, ligt nu op de bank te slapen....
Hoe is het verder met iedereen?
Wij hebben gisteren voor het eerst sinterklaas gevierd, maar helaas had Zeun (weeeeeer) hoge koorts (40,3). Dus pakjesavond was niet helemaal zoals we ons voorgesteld hadden. Vandaag is hij nog steeds ziek, ligt nu op de bank te slapen....
zondag 6 december 2009 om 15:20
Pauwie, gefeliciteerd!!!
Beterschap voor Zeun, Momo!
Hier leuke Sint gehad, bij mijn zus gevierd, die ook drie kinderen heeft. Was gezellig. En op de terugweg stak Sint voor onze auto het zebrapad over dus Chica had haar Winkymoment
Nala, ik ga je haar bekijken op Hyves als dat lukt Klinkt leuk.
Dier met nieuwe lap, joechee
Nu verder met inpakken weer. Verhuizing komt nu wel erg dichtbij.
Beterschap voor Zeun, Momo!
Hier leuke Sint gehad, bij mijn zus gevierd, die ook drie kinderen heeft. Was gezellig. En op de terugweg stak Sint voor onze auto het zebrapad over dus Chica had haar Winkymoment
Nala, ik ga je haar bekijken op Hyves als dat lukt Klinkt leuk.
Dier met nieuwe lap, joechee
Nu verder met inpakken weer. Verhuizing komt nu wel erg dichtbij.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 6 december 2009 om 22:16
Pauwie: gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke dag gehad?
En natuurlijk heel veel beterschap voor Zeun!
Dier: jeej!! Nieuwe laptop!!! en nu lekker op tafel laten staan he!
Inad: hebben jullie al concrete datum geprikt voor het verhuizen? Gaat het lukken voor de kerst? Spannend en leuk!
Hier nog geen Sinterklaas gevierd. Wij vieren pas volgende week. MM snapt dat gelukkig toch nog niet
Zo nu zo lekker naar bed toe. Afgelopen weekend naar mijn ma geweest en ook mijn broertje nog even op gezocht. Hij heeft dus eindelijk MM gezien. Jaja... als Mohammed niet naar de berg komt, gaat de berg naar Mohammed
Slaap lekker allemaal!
En natuurlijk heel veel beterschap voor Zeun!
Dier: jeej!! Nieuwe laptop!!! en nu lekker op tafel laten staan he!
Inad: hebben jullie al concrete datum geprikt voor het verhuizen? Gaat het lukken voor de kerst? Spannend en leuk!
Hier nog geen Sinterklaas gevierd. Wij vieren pas volgende week. MM snapt dat gelukkig toch nog niet
Zo nu zo lekker naar bed toe. Afgelopen weekend naar mijn ma geweest en ook mijn broertje nog even op gezocht. Hij heeft dus eindelijk MM gezien. Jaja... als Mohammed niet naar de berg komt, gaat de berg naar Mohammed
Slaap lekker allemaal!
zondag 6 december 2009 om 22:22
Leuk dat Sinterklaas bij iedereen zo geslaagd was! Zal zo je coupe bewonderen Nala. Lief van je opa dat hij blij was Essie te zien.
Pauwie gefeliciteerd!
Spannend Inad, het schiet op inderdaad. Straks in een heerlijk fris, samen ingericht huis!
Aapje hoe reageerde je broertje op MM? Jammer dat hij zelf niet is geweest maar hopelijk was dit bezoekje ook leuk.
Arme zeun!
Hier alles prima, Sinterklaas erg geslaagd. Vandaag drukke dag dus straks lekker naar bed. Hopelijk laat Cesar ons weer lekker slapen want vanochtend uitgeslapen tot 9 uur!
Pauwie gefeliciteerd!
Spannend Inad, het schiet op inderdaad. Straks in een heerlijk fris, samen ingericht huis!
Aapje hoe reageerde je broertje op MM? Jammer dat hij zelf niet is geweest maar hopelijk was dit bezoekje ook leuk.
Arme zeun!
Hier alles prima, Sinterklaas erg geslaagd. Vandaag drukke dag dus straks lekker naar bed. Hopelijk laat Cesar ons weer lekker slapen want vanochtend uitgeslapen tot 9 uur!
maandag 7 december 2009 om 15:07
Dier ; een nieuwe laptop, hopelijk met minder kuren!!
Inad ; dozen inpakken, ga je nog voor de kerst over?
Mmomo ; het zit niet mee met het ziek zijn van Zeun. Echt de periode van het jaar.. Beterschap.
Verjaardag was gezellig. Espresso-apparaat , dubbelwandige theekopjes en theepot en een aantal leuke dvd-tjes gekregen.
Sinterklaas was erg leuk, de kinderen hebben genoten en wij ook.
Kregen gisterenochtend alleen wel een telefoontje van mijn schoonouders. Het gaat niet lekker met mijn schoonvader, hij kon zaterdagavond de trap niet meer op. Hij heeft geen kracht meer in zijn spieren.. Kunnen de bijwerkingen zijn van alle medicijnen die hij in moet nemen.. Vandaag zou de huisarts langskomen. Mijn schoonouders zijn heel emotioneel op het moment en dat is best wel heel erg rot om te zien..
Kreeg vanochtend nog een heel leuk bericht. Een vriendin heeft op mijn verjaardag een dochter gekregen. Dats is toch wel heel leuk..
Haar vorige bevalling was heel heftig een eindigde toch in een keizersnede. Nu is ze "normaal" bevallen, ben erg benieuwd naar d'r verhaal..
Aruba ; Ik ben nog niet aan het werk, maar wel aan de kolf. Ben een vooraadje aan het aanleggen voor als ik moet gaan werken..
Gaat prima. Nog geen hele flessen vol, maar 100 haal ik er af en toe wel uit. Dat doe ik tussendoor, terwijl Moppie gewoon volledig bij mij drinkt.
Inad ; dozen inpakken, ga je nog voor de kerst over?
Mmomo ; het zit niet mee met het ziek zijn van Zeun. Echt de periode van het jaar.. Beterschap.
Verjaardag was gezellig. Espresso-apparaat , dubbelwandige theekopjes en theepot en een aantal leuke dvd-tjes gekregen.
Sinterklaas was erg leuk, de kinderen hebben genoten en wij ook.
Kregen gisterenochtend alleen wel een telefoontje van mijn schoonouders. Het gaat niet lekker met mijn schoonvader, hij kon zaterdagavond de trap niet meer op. Hij heeft geen kracht meer in zijn spieren.. Kunnen de bijwerkingen zijn van alle medicijnen die hij in moet nemen.. Vandaag zou de huisarts langskomen. Mijn schoonouders zijn heel emotioneel op het moment en dat is best wel heel erg rot om te zien..
Kreeg vanochtend nog een heel leuk bericht. Een vriendin heeft op mijn verjaardag een dochter gekregen. Dats is toch wel heel leuk..
Haar vorige bevalling was heel heftig een eindigde toch in een keizersnede. Nu is ze "normaal" bevallen, ben erg benieuwd naar d'r verhaal..
Aruba ; Ik ben nog niet aan het werk, maar wel aan de kolf. Ben een vooraadje aan het aanleggen voor als ik moet gaan werken..
Gaat prima. Nog geen hele flessen vol, maar 100 haal ik er af en toe wel uit. Dat doe ik tussendoor, terwijl Moppie gewoon volledig bij mij drinkt.
maandag 7 december 2009 om 20:42