Is de bevalling van onze poes begonnen

03-12-2009 12:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
is het al zeker dat de bevalling gaat beginnen dan? ( of is dat een hele domme vraag)
Wat leuk! Mijn kat is heel erg ziek, heel verdrietig dus ik kan wel wat vrolijk poezenplezier gebruiken. Ik ga even mn stoeltje aanschuiven bij de tribune. Gezellig!
24 uur? Jee ook lang zeg!
f5 f5 hoe gaat het nu met de poes?
Verdorie ik moet door.

Mittens hou je mijn plaatsje vrij? Die drank is dan voor straks, ok?

*is benieuwd hoe ver ze staan als ik terug ben*
Ik schuif ook even aan! Hoever staat ze nu??
2 cm
Tuurlijk hou ik 'm vrij! Tegen de tijd dat je terug komt is het wellicht tijd voor champagne...?? Hope so!

24 uur? Sjemig...ik hoopte eigenlijk dat het gebeurd was voordat ik naar huis ga!
Ach AnneAnna...wat naar!! Wat heeft hij? Hopelijk kan dit spannende topic je een beetje afleiden!
quote:Ainne schreef op 03 december 2009 @ 15:07:

2 cm

Is dat volledig bij katten? Want dan blijf ik ook nog ff plakken.

Misschien is er bij dit exemplaar wat meer ontsluiting nodig?
Sjemig Annie....die is gigantisch! Maar niet zwanger toch?
daar zitten geen kittens in maar 4 volwassen exemplaren!
F5
mm..blijkbaar wel dus
Zie je al buikkrampen?
Ow, ik schuif ook aan. Schattig!

Hoe staat het ermee?
quote:Mittens schreef op 03 december 2009 @ 15:11:

Ach AnneAnna...wat naar!! Wat heeft hij? Hopelijk kan dit spannende topic je een beetje afleiden!

Hij heeft een aangeboren nierafwijking, hij is pas andershalf... een niertje is al helemaal verschrompeld, de andere bijna. Hij heeft gelukkig geen pijn maar het lijkt wel een kat van 17, hij is ook heel erg dun geworden

Jeetje, was is die kat hierboven dik, ik hoop dat dat nep is.... is toch niet normaal?
Ik lees ook mee. Waarschuw je als er weer enge foto's komen

dan doe ik m'n ogen dicht *huilie eerste klas meld zich*
quote:AnneAnna schreef op 03 december 2009 @ 15:19:

[...]

Hij heeft een aangeboren nierafwijking, hij is pas andershalf... een niertje is al helemaal verschrompeld, de andere bijna. Hij heeft gelukkig geen pijn maar het lijkt wel een kat van 17, hij is ook heel erg dun geworden

Jeetje, was is die kat hierboven dik, ik hoop dat dat nep is.... is toch niet normaal?

Ach...wat ellendig!! Gelukkig heeft hij geen pijn!

Google voor de grap maar eens op grootste kat ter wereld...echt bizar, vooral de filmpjes! (Is overigens niet de kat van deze foto)
@ AnneAnna

Poes loopt nu net weer naar beneden, en lijkt haar plekje nog niet echt te vinden......... Nog maar even afwachten dus.

Ik zie nog geen persbewegingen ofzo....
ik zag laatst hier in de buurt ook zo'n dikke kat, ik kon mijn ogen bijna niet geloven, 't was echt een vetbol op pootjes
kom op beetje gang erin poesje, we zitten hier volspanning te wachten!
Gelukkig! Ik ben nog op tijd.

Ik heb zuurtjes bij me voor iedereen op de tribune!
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
Hoi vl43inder, ik verwachte je al!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven