Is de bevalling van onze poes begonnen
donderdag 3 december 2009 om 12:55
Hoi allemaal,
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
donderdag 3 december 2009 om 16:11
donderdag 3 december 2009 om 16:12

donderdag 3 december 2009 om 16:14
@ Mittens; ik wil mijn kitten ook graag filmen, vind het zo leuk hoe ze spelen en bewegen haha, kan je je niet meer voorstellen denk ik als ze straks oud zijn
@ Vl43inder; Het is een kruising tussen een Abessijn en een Ocicat. Een katertje. Hij is zilvergrijs met zwarte strepen/vlekjes, echt een snoeppie!
Foto weg i.v.m. herkenning
Dit is onze deugniet! haha. Kan niet wachten tot ik 'm weer zie zaterdag
Edit: Hij is nu 11 weken, met 13 weken gaat ie mee naar huis!
@ Vl43inder; Het is een kruising tussen een Abessijn en een Ocicat. Een katertje. Hij is zilvergrijs met zwarte strepen/vlekjes, echt een snoeppie!
Foto weg i.v.m. herkenning
Dit is onze deugniet! haha. Kan niet wachten tot ik 'm weer zie zaterdag
Edit: Hij is nu 11 weken, met 13 weken gaat ie mee naar huis!
anoniem_84456 wijzigde dit bericht op 04-12-2009 09:23
Reden: Foto weg
Reden: Foto weg
% gewijzigd
donderdag 3 december 2009 om 16:16
Ahhh...da's inderdaad wel echt heel erg lief! Nou...inmiddels hoop ik dat ze het nog een uurtje volhoudt, zodat ik naar huis kan scheuren en daar achter de computer kan kruipen (waar ik grmbl overigens ook nog weer even een uurtje weg moet, maar dat terzijde).
Helene...zet je de wijn vast koud? Laat de champagne nog maar even dicht.
Zal ik op weg naar huis dan even beschuit met muisjes halen? Gewoon...voor het geval dat...
Zal ik op weg naar huis dan even beschuit met muisjes halen? Gewoon...voor het geval dat...
donderdag 3 december 2009 om 16:18
@ Dekenau: We wilden eigenlijk een ras Ocicat, want dat zijn net tijgers zo mooi! Alleen die vonden we wel erg duur.. Omdat deze een kruising is en zijn vlekken en dergelijke niet mooi genoeg zijn werd hij als 1 van de goedkoopste verkocht. Ik vind ons katertje er trouwens erg mooi uitzien, en hij is echt supergrappig haha. Ben op dit moment nog echt een kattenleek, het is mijn eerste kat. Dus ben me goed aan het inlezen overal.
Hoe zou het nu met Moederpoes van Filemijntje gaan??
Hoe zou het nu met Moederpoes van Filemijntje gaan??

donderdag 3 december 2009 om 16:20
quote:Olive01 schreef op 03 december 2009 @ 16:11:
Ik kom ook op de tribune!! Ik moet nog dramatisch veel werk doen, maar vind dit wel een erg goede afleiding.
Sssst! we houden poes hier voor het lapje....
*kwam toevallig onschuldig fluitend langs de tribune lopen - maar is totaaaaaaal niet geinteresseerd in poes' bevalling hoor....*
Ik kom ook op de tribune!! Ik moet nog dramatisch veel werk doen, maar vind dit wel een erg goede afleiding.
*kwam toevallig onschuldig fluitend langs de tribune lopen - maar is totaaaaaaal niet geinteresseerd in poes' bevalling hoor....*

donderdag 3 december 2009 om 16:24
quote:DeKenau schreef op 03 december 2009 @ 16:21:
@Sopsie: ik had nog nooit van Ocicat gehoord ( hier alleen huis-tuin-en-keuken ervaringen) maar waauw, die zijn werkelijk schitterend! maar ik vind die van jullie ook mooi hoor! wanneer mag 'ie met je mee naar huis?
Zijn prachtige katten he! Ik was er ook erg van onder de indruk! Hij mag voor kerst nog mee naar huis Heel misschien wachten we nog tot januari. Dan ben ik klaar met stage en ga ik weer thuis studeren, dan heb ik alle tijd voor ons katertje, en dan zijn de drukke feestdagen ook weer voorbij. Ik weet niet of de feestdagen en oud en nieuw erg stressvol kunnen zijn voor het beestje als ie ook al een nieuwe thuis krijgt. Dat gaan we zaterdag even overleggen met de cattery
Ik zal waarschijnlijk nog wel vaak op het kattenvraagbaak en p de thuis-pijler te vinden zijn als kattenleek.. haha
@Sopsie: ik had nog nooit van Ocicat gehoord ( hier alleen huis-tuin-en-keuken ervaringen) maar waauw, die zijn werkelijk schitterend! maar ik vind die van jullie ook mooi hoor! wanneer mag 'ie met je mee naar huis?
Zijn prachtige katten he! Ik was er ook erg van onder de indruk! Hij mag voor kerst nog mee naar huis Heel misschien wachten we nog tot januari. Dan ben ik klaar met stage en ga ik weer thuis studeren, dan heb ik alle tijd voor ons katertje, en dan zijn de drukke feestdagen ook weer voorbij. Ik weet niet of de feestdagen en oud en nieuw erg stressvol kunnen zijn voor het beestje als ie ook al een nieuwe thuis krijgt. Dat gaan we zaterdag even overleggen met de cattery
Ik zal waarschijnlijk nog wel vaak op het kattenvraagbaak en p de thuis-pijler te vinden zijn als kattenleek.. haha
donderdag 3 december 2009 om 16:25
donderdag 3 december 2009 om 16:26
quote:tijgerpoes schreef op 03 december 2009 @ 16:20:
[...]
Ow ja... sorry
*heel hard aan het werk is en zeker niet kijkt of poes al aan het bevallen is*
[...]
Ow ja... sorry
*heel hard aan het werk is en zeker niet kijkt of poes al aan het bevallen is*

donderdag 3 december 2009 om 16:31
quote:Mittens schreef op 03 december 2009 @ 16:16:
Zal ik op weg naar huis dan even beschuit met muisjes halen? Gewoon...voor het geval dat... Ok komt in orde! Maar euhhh Heb hier ook nog kinders rondlopen en die hebben seffens honger enz enz en moeten nr de sport.... Hoe ga ik dat allemaal doen? Tips?
Zal ik op weg naar huis dan even beschuit met muisjes halen? Gewoon...voor het geval dat... Ok komt in orde! Maar euhhh Heb hier ook nog kinders rondlopen en die hebben seffens honger enz enz en moeten nr de sport.... Hoe ga ik dat allemaal doen? Tips?