Bezemtopic deel 5 alweer
donderdag 3 december 2009 om 14:14
donderdag 3 december 2009 om 15:12
Goedzo Mamz!
Hizzel, Nynke moet haar ding doen. Ze hoeft me niet te pleasen, zich te verontschuldigen. Lekker schijt aan hebben aan commentaar Beetje ballen tonen zeg maar.
Oooooooo ik heb net iets engs gedaan........ Check de BH
Hizzel, Nynke moet haar ding doen. Ze hoeft me niet te pleasen, zich te verontschuldigen. Lekker schijt aan hebben aan commentaar Beetje ballen tonen zeg maar.
Oooooooo ik heb net iets engs gedaan........ Check de BH
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 3 december 2009 om 16:37
quote:JonnaX schreef op 03 december 2009 @ 16:24:
Senseo en Demake-up bedoel je?
Nee, een Spanje wat opengescheurd wordt en Lusch(?) ofzo.
Oh Coe, ik kan niet naar Exp. Rob. kijken, want ik heb repetitie!
Ik kan ook de herhaling niet zien want dan zit ik in Parijs, dus graag een uitgebreide samenvatting please...
Vanavond eten wij Japanse Noodels. Een beetje van mezelf een een beetje uit een pak van Honig. Wel met lekker kipfilet en veel verse groenten er in.
Senseo en Demake-up bedoel je?
Nee, een Spanje wat opengescheurd wordt en Lusch(?) ofzo.
Oh Coe, ik kan niet naar Exp. Rob. kijken, want ik heb repetitie!
Ik kan ook de herhaling niet zien want dan zit ik in Parijs, dus graag een uitgebreide samenvatting please...
Vanavond eten wij Japanse Noodels. Een beetje van mezelf een een beetje uit een pak van Honig. Wel met lekker kipfilet en veel verse groenten er in.
donderdag 3 december 2009 om 16:43
Pips, dat ben ik met je eens inderdaad. Precies de reden dat ik niet wil bloggen, ik zou me veel te veel aantrekken van de reacties! (Wil graag dat mensen me aardig vinden, hou er niet van als mensen boos op me zijn. Niet dat me dat belemmert in het dagelijks leven hoor, ik laat er verder niks om, ja, behalve bloggen dan..
)
Spannende dingen op de BH, leuk!!
En Jonna, fijn dat het zo'n gezellige middag was
Ik ga eten, vanavond werken!!
Spannende dingen op de BH, leuk!!
En Jonna, fijn dat het zo'n gezellige middag was
Ik ga eten, vanavond werken!!
donderdag 3 december 2009 om 17:19
Helleu,
Wat een enorm gezeik daar bij die Nynke zeg!
Ik lees nooit de blogs, kon niet toen ik alleen Vivamobiel had.
Maar er wordt nu nog over de reacties van HotPip gezeurd.
Wij eten vandaag, gekookte aardappels, kerrierundervinken en verse doperwtjes en worteltjes.
Straks eens aan beginnen, eten we ook eens vroeg.
Ik heb geen last van pop-ups met deze laptop, die bestaan niet voor 'm lijkt wel. Wel zo prettig.
Ik ga vanavond ook naar ER kijken, heb het 2 weken geleden voor het eerst gezien, deze serie dan, en kijk vanavond voor de 2e keer.
Fijn Jonna, een gezellige middag. En die Zweedse balletjes zijn goor! En Ikea vind ik stom, maar ik geloof dat ik de enige ben hier!
Wij hadden ook een gezellige dag.
Eerst allebei hardgelopen, ik was zo stoer! Ik heb weer eens 20 minuten achter elkaar gelopen!
Daarna de bouwmarkten af, we willen nieuwe rolgordijnen voor boven.
Ook nog even gekeken bij Roobol en Deokay (of zoiets)
Maar daar zijn die krengen bijna 3 x zo duur!
Nou voor op de slaapkamer vind ik ze van de bouwmarkt prima hoor.
Daarna nog even de nieuwe woonboulevard afgelopen, waren we zo mee klaar want zeker een derde staat nog leeg en over een week wordt de boel 'feestelijk' geopend.
Nu regent het hard en wij zitten lekker binnen en hoeven de deur niet meer uit, heerlijk!
Wat een enorm gezeik daar bij die Nynke zeg!
Ik lees nooit de blogs, kon niet toen ik alleen Vivamobiel had.
Maar er wordt nu nog over de reacties van HotPip gezeurd.
Wij eten vandaag, gekookte aardappels, kerrierundervinken en verse doperwtjes en worteltjes.
Straks eens aan beginnen, eten we ook eens vroeg.
Ik heb geen last van pop-ups met deze laptop, die bestaan niet voor 'm lijkt wel. Wel zo prettig.
Ik ga vanavond ook naar ER kijken, heb het 2 weken geleden voor het eerst gezien, deze serie dan, en kijk vanavond voor de 2e keer.
Fijn Jonna, een gezellige middag. En die Zweedse balletjes zijn goor! En Ikea vind ik stom, maar ik geloof dat ik de enige ben hier!
Wij hadden ook een gezellige dag.
Eerst allebei hardgelopen, ik was zo stoer! Ik heb weer eens 20 minuten achter elkaar gelopen!
Daarna de bouwmarkten af, we willen nieuwe rolgordijnen voor boven.
Ook nog even gekeken bij Roobol en Deokay (of zoiets)
Maar daar zijn die krengen bijna 3 x zo duur!
Nou voor op de slaapkamer vind ik ze van de bouwmarkt prima hoor.
Daarna nog even de nieuwe woonboulevard afgelopen, waren we zo mee klaar want zeker een derde staat nog leeg en over een week wordt de boel 'feestelijk' geopend.
Nu regent het hard en wij zitten lekker binnen en hoeven de deur niet meer uit, heerlijk!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 3 december 2009 om 17:25
Heb je standaard maten van je ramen Nikki?
anders kan ik je de maak-service van de Hema aanbevelen.
Even goed meten, bestellen, en je kunt ze pasklaar ophangen.
Ik vind de prijs daar ook oke.
Binnenkort doen wij de voorkamer (en dan zo in etappes de rest van het huis). Er hangen hier lamellen en die verafschuw ik al van de eerste dag dat ze hingen.
Les1: laat je niet over halen als iets je keus echt niet is!
Ik ga ook aan het eten beginnen.
Was is gewassen.
De was die al droog is is gevouwen
De stofzuiger is in gebruik geweest.
de kerst-zooi is uitgezocht.
Tekst een paar keer opgedreund.
Zo, lijstje klaar.
anders kan ik je de maak-service van de Hema aanbevelen.
Even goed meten, bestellen, en je kunt ze pasklaar ophangen.
Ik vind de prijs daar ook oke.
Binnenkort doen wij de voorkamer (en dan zo in etappes de rest van het huis). Er hangen hier lamellen en die verafschuw ik al van de eerste dag dat ze hingen.
Les1: laat je niet over halen als iets je keus echt niet is!
Ik ga ook aan het eten beginnen.
Was is gewassen.
De was die al droog is is gevouwen
De stofzuiger is in gebruik geweest.
de kerst-zooi is uitgezocht.
Tekst een paar keer opgedreund.
Zo, lijstje klaar.
donderdag 3 december 2009 om 17:36
Ik laat me nooit overhalen! Ik weet altijd té goed wat ik wil!
Toen Sportman en ik gingen samenwonen en we dus op pad moesten voor meubelen en andere spullen zijn we meer dan eens met bonje naar huis gegaan, zonder spullen.
Tegenwoordig heeft hij een betere smaak, en geeft me sneller mijn zin!
Toen Sportman en ik gingen samenwonen en we dus op pad moesten voor meubelen en andere spullen zijn we meer dan eens met bonje naar huis gegaan, zonder spullen.
Tegenwoordig heeft hij een betere smaak, en geeft me sneller mijn zin!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 3 december 2009 om 18:02
Het was meer een lesje voor mezelf Nikki.
Ik was degene die me toen liet overhalen.
Maar Grrr...ik vind lamellen echt niet mooi in dit huis. Dus gooi al maanden mijn charmes in de strijd om die krengen er weer af te krijgen. Het lijkt de laatste weken effect te gaan hebben.
Manlief zei al voorzichtig oke toen ik zei dat ik binnenkort eens een berekening van de kosten zou maken...
180 en 80 breed klinkt wel als standaard maten, maar ik heb er niet zoveel verstand van...
Op naar de Gamma dus.
Ik was degene die me toen liet overhalen.
Maar Grrr...ik vind lamellen echt niet mooi in dit huis. Dus gooi al maanden mijn charmes in de strijd om die krengen er weer af te krijgen. Het lijkt de laatste weken effect te gaan hebben.
Manlief zei al voorzichtig oke toen ik zei dat ik binnenkort eens een berekening van de kosten zou maken...
180 en 80 breed klinkt wel als standaard maten, maar ik heb er niet zoveel verstand van...
Op naar de Gamma dus.
donderdag 3 december 2009 om 19:06
MissM, dé Tip die ik heb gekregen bij de krampjes van mijn kinderen was Sab Simplex. Wordt weliswaar in Nederland niet verkocht, wel in Duitsland bij de apotheek (zonder recept) en is via internet te bestellen (kijk maar eens op www.st-josef-aptoheke.de, daar kun je ook Nederlandse tekst lezen en de flesjes bestellen) en werkt echt Perfect tegen krampjes. Ik heb het bij allebei gebruikt en de krampen werden direct bij het eerste gebruik al stukken minder.
Dames, nieuws op de BH!
Dames, nieuws op de BH!
donderdag 3 december 2009 om 19:51
Ja Sab Simplex heb ik bij ukkie ook gebruikt!Echt een verademing voor allemaal!!Heb het daarna mijn schoonzusje aangeraden en die vond het ook superspul.
Roep het nu tegen iedere kersverse moeder
Hoop dat die rotkrampen snel over zijn,en dat jouw keelpijn snel over is MissM.
Gold,ik praat je morgen wel bij over ER.Ik hoop dat Rita of Jeroen wint.
Nikki leuk dat je ook kijkt heb je ondanks je 2e keer kijken een favoriet?
Broer had 5 puppies,zijn wel heel schattig maar mijn huisje is echt te klein en ik geef er niks om,dus ondanks gezeur van kinderen gelijk gemeld dat ik niet geintereseerd ben
Roep het nu tegen iedere kersverse moeder
Hoop dat die rotkrampen snel over zijn,en dat jouw keelpijn snel over is MissM.
Gold,ik praat je morgen wel bij over ER.Ik hoop dat Rita of Jeroen wint.
Nikki leuk dat je ook kijkt heb je ondanks je 2e keer kijken een favoriet?
Broer had 5 puppies,zijn wel heel schattig maar mijn huisje is echt te klein en ik geef er niks om,dus ondanks gezeur van kinderen gelijk gemeld dat ik niet geintereseerd ben
donderdag 3 december 2009 om 19:57
Ach, arm manneke, en arme MissM. Kindje zoveel mogelijk in een bolletje dragen (geen kans geven om te overstrekken) helpt soms. Kindje in een bolletje op je schouder tegen je nek. Kindje met hoofdje in je elleboog over je onderarm dragen. En heeeel veel rondlopen.
Er zijn leukere dingen 's nachts.
Als mijn kindje (toen al een maandje of wat ouder) dan eindelijk sliep, op zijn buik, legde ik een wat stevig kussen over zijn ruggetje. Dat vond'ie ook wel veilig voelen. En gelukkig ging het na een maand of vier over..
*hoopt dat Sab Simplex het ook doet bij babyM*
Er zijn leukere dingen 's nachts.
Als mijn kindje (toen al een maandje of wat ouder) dan eindelijk sliep, op zijn buik, legde ik een wat stevig kussen over zijn ruggetje. Dat vond'ie ook wel veilig voelen. En gelukkig ging het na een maand of vier over..
*hoopt dat Sab Simplex het ook doet bij babyM*