leuke tips voor een eerste date?

04-12-2009 06:42 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pffffff, heb me toch ook maar op internet begeven voor de zoektocht naar de ware Ik had er niet veel hoop op, haha, veel rare figuren die op je reageren! Maarrrrrrr...... de tweede dag zat er een leuke vent tussen. Veel gemaild, gechat, een keer gebeld, en ik moet toegeven..het klikt.

Nu ben ik niet zo van het speedy daten, maar in dit geval denk ik dat het er toch wel van gaat komen....

Heeft iemand leuke tips, ideeen voor een eerste date??? Haha, niks met uit eten, want van de zenuwen krijg ik geen hap door mn keel, vrees ik!
Op zo'n eerste date gaat het er toch vooral om elkaar (nog) beter te leren kennen? Ik zou niet iets spectaculairs gaan doen...gewoon ergens wat drinken, zodat je lekker kunt kletsen.
Eens met Nammma. Ergens wat drinken, eventueel een wandelingetje over het strand, mocht je dat in de buurt hebben. Zelf praat ik makkelijker met iemand die ik nog niet goed ken als ik ernaast loop dan als ik er tegenover zit. Uit eten kan altijd nog als hij echt leuk is.
Erg mooie herinneringen aan Maastricht....
.
Een boswandeling met iemand die je niet kent? Ik heb het ook wel eens gedaan maar vond het achteraf niet zo verstandig van mezelf.
.
ja ik ook maar die biedt maar beperkt bescherming hoor :-)
Hahaha, ik weet niet of een enge man onder de indruk zou zijn van mijn hondje formaat chiuahua....

Ja, spannend, vandaar dat ik ook niet zo goed weet wat te gaan doen.....

Ben trouwens ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen met een 1ste date. Ik heb nu het super klikt ( diepgaande gesprekken, leuke humor, enzenz), maar valt hij ( of ik) niet tegen in het echt?

Hoe was dat bij jullie? Weleens het idee gehad dat er een superklik was, maar dat hij in het echt bijv. totaal niet je type was???
Oh ja...in het echt viel hij erg tegen. Toen heb ik na een kop koffie in een stationsrestauratie hem weer op de trein gezet....

Ook wel eens een hele leuke date gehad, zo leuk, dat we daarna naar mijn huis zijn gegaan. Maar altijd de eerste keer afgesproken in een leuk grandcafe.
.
quote:schaap1001 schreef op 04 december 2009 @ 08:25:

Erg mooie herinneringen aan Maastricht....

ik ook! hihih

Maaruh je zou naar een kerstmarkt kunnen gaan en daar samen aan de gluhwein en in ut reuzenrad...LOL
Niet ergens wat gaan drinken, dan zit je tegen over elkaar en als je nu al de zenuwen hebt....dan weet je straks echt niet wat je moet zeggen.

Dus, ga wat doen, zodat t gesprek wat ongedwongener kan plaats vinden.

Dierentuin of strand heb ik altijd leuk gevonden voor een date.

Bos zou ik indd niet doen...you never know wie t werkelijk is.

Gaat t na t afgesproken gedeelte goed kun je altijd nog wat gaan eten etc.

Bedenk van te voren wat jij belangrijk vind om te weten te komen, zodat je niet met je bekkie vol tanden staat op t moment supreme. Veel plezier!
Schaatsen
Ik heb mijn eerste date mijn lief Amsterdam laten zien. Had een hele route uitgestippeld. Om de zoveel tijd ergens wat gaan drinken en uiteindelijk gaan lunchen. Dat lunchen was na een aantal uur dus de zenuwen waren aardig in bedwang. Na het lunchen was het zo gezellig dat we verder zijn gaan wandelen en nog ergens wat hebben gegeten. Als je naast elkaar loopt gaat een kennismaking een stuk leuker en meer ontspannen.

Dit was trouwens 8 maanden geleden en we zijn nog steeds super blij en verliefd!

Heel veel succes en maak er een leuke dag van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven