Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Chili met familie, da's een feestje nie

Ik moet echt zó om je lachen Remma. Zie nu een voor de spiegel draaiende Mini voor mij als ik aan je moet denken

Wat een raar verhaal van buggy Koeky.
De lokale markt voor buggies valt een beetje tegen. En ik vind niet snel iets mooi, daar ligt het ook aan.
quote:esmee1975 schreef op 04 december 2009 @ 22:28:

Chili met familie, da's een feestje nie

Ik moet echt zó om je lachen Remma. Zie nu een voor de spiegel draaiende Mini voor mij als ik aan je moet denken

Ik ga slapen.

Lekker dromen over je nieuwe laarzen Remma???

Kan iemand even duimen dat mijn inwendige wekker niet om half zes gaat? Kan daarna bizar slecht weer in slaap komen en da's best vemoeiend!
Ik duim voor je. Hopelijk slaap je lekker door.
Ik duim ook. En ik ga ook slapen.
zal ook duimen.
Goedemorgen allen.

Koffie? Thee?
Sapje?
Ja lekker koffie! Ben ik wel aan toe, want ik ben alleen met 3 drukke kinderen. Gelukkig spelen ze nu even lief (voor zolang het duurt ).

Ik heb wel heerlijk geslapen vannacht, had mijn elektrische deken weer geïnstalleerd en had dus een heerlijk warm bed.

Is het bij jou nog gelukt met doorslapen Esmee?

Zo, ik ga eerst even nieuwe versie van firefox downloaden (terwijl Maby pogingen doet haar laarzen en jas aan te trekken, ze vindt duidelijk dat het binnenzitten lang genoeg heeft geduurd).
moggu. collectief tot 9 uur geslpaen, topch maar niet gaan zwemmen ivm dienst Sokman. was maar goed ook, want het goot van de regen.

om 10 uur eindelijk eens opgestaan en nu aan de koffie.

oew, Anky, dat gaat nog een kluif worden, zo te horen, om Maby zo min mogelijk te laten lopen.

zometeen ga ik mijn pa ophalen en dan gaat het grote feest beginnen. nu nog kijken hoe we het ritueel gaan regelen.
oja, Remma, dank voor de koffie. dat gaat er altijd wel in
Aloha,

Remma met haar laarzen Ik heb 2 paar zwarte (waarvan eentje vervangen moet worden maar die vind ik het mooist), een paar lichtbruine en een paar donkerbruine suede met sleehak. Ik zou ook nog graag paarse hebben, en nieuwe zwarte.

Hier al zwemles gehad en rondje laatste boodschappen. Ik zou pannenkoeken bakken vanavond maar nu we met hulppiet hebben afgesproken dat hij om half 6 komt maak ik hapjes; gehaktballetjes, poffertjes, wrapjes, stokbrood met lekkers, flesje wijn voor papa en mama. De pakjes staan al bij hulppiet. hebben we gisteravond al stiekem gedaan. Wij zijn er ook klaar voor

Kwam net thuis stond de buurman vrolijk Sintcadeaus in de achterbak te laden . Grut heeft niets gezien gelukkig.

Mini wilde nog even in de winkel kijken of haar pop er nog stond maar die was weg. Ik heb nog even aan de winkelmevrouw gevraagd of Piet misschien had gezegd voor wie die was maar ze wist alleen dat het voor een heel lief meisje was

Ik moet wat broodjes smeren, houdoe.
Onze zak staat nog boven, nu nog even bedenken hoe ik die ongezien in de schuur krijg. Mijn kind heeft duidelijk geen behoefte aan naar buiten, die is niet voor de tv weg te slaan, sinternklaasjournaal, junior sintfestival.

(mama, waarom hebben die pieten steeds hetzelfde pakje aan, hebben ze er maar 1?)

4 uur vannacht, mama!! mama is het vandaag pakjes avond? ja schat, maar nu nog niet, ga maar lekker slapen. Maar mama, ik hoorde iets op het dak. 5 uur vannacht: mama, mama, (s)peen vallen, mama! (s)peen pakken!. half 6.. etc .. ik heb wallen

Wij halen chinees. Heb geen zin om te koken vanavond.

Ik heb 2 paar zwart (of eigen 3 paar, maar van nummer 3 vind ik de hakken iets te hoog dus die draag ik bijna nooit) 1 paar bordeauxrood en 1 paar bruin, daar kan dus nog best een paar grijs en een paar paars bij
Fijne pakjes/avond/middag iedereen trouwens!
Oi Citro, ik hoop dat je vannacht een betere nacht hebt, als de spanning weg is. Ik vind het hier stukken beter gaan dan vorig jaar, Mini kan al die spanning veel beter handelen. Hoewel ze net wel heel hard ging huilen omdat ik de sokken had gevouwen, dat had zij willen doen. Lijkt me niet echt een normale reactie

Pamman heeft het grut even uitgelaten buiten. Mini kwam onder de stront thuis (konijnenpoep volgens haar) en zij heeft me geholpen met de strijk; ik streek, zij vouwde en ondertussen kwebbelde ze erop los. Gezellig hoor

De gehaltballetjes moeten nog gemaakt worden, dat ga ik maar eens doen.
Esmee, fijn dat de lucht is geklaard.

Hier vandaag ook een lieve man , ik heb nog even in de ak gereageerd.
Esmee, fijn dat de lucht is geklaard.

Hier vandaag ook een lieve man , ik heb nog even in de ak gereageerd.
Fijne avond allemaal!
Fijne avond allen.
15 minuten. 15 minuten.

Grijnsch
quote:remma schreef op 05 december 2009 @ 18:35:

15 minuten. 15 minuten.

Grijnschals in: in 15 minuten was alles uitgepakt?
jep
we deden er hier wat langer over, maar Slof deelde eigenhandig alle cadeautjes aan iedereen uit:'blieft!' dat leverde wat verwarring op. deden jullie ook gedichten?

Ik was met mijn vader en Poek even gaan kijken naar een nieuwe ark op het pad en toen we terugkwamen, was er een Piet geweest die alle cadeautjes op Poeks kamer had neergelegd en een spoor van chocolademunten had achtergelaten.

We deden wel aan gedichten en ook mijn vader had zich uitgeleefd, hoewel je wel kunt mereken dat-ie ouder wordt: zinnen rijmden niet, Poeks naam had-ie verkeerd geschreven en we hadden grote moeite er nog een zinvol verhaal van te maken; bijna genant.

Nou ja: qua cadeaus had-ie goed gescoord en kinderen waren helemaal gelukkig.

mijn vader had ook het sieradenkistje van mijn moeder opgeruimd en wij mochten allemaal wat uitzoeken. Niet dat er veel waardevols bijzat, maar ik heb er toch een mooie armband en wat kettingen uitgehaald. Sommige dingen had ze vroeger veel om en daar kleven veel herinneringen aan
Dank voor het duimen! Kunnen jullie daar een ritueel van maken, want het helpt enorm!!! Ik werd vanochtend iets voor zevenen wakker omdat Moppie wakker werd. (kinderen zijn normaal gesproken ook veel eerder wakker, dus ik weet niet wat jullie deden maar ik ben zeer dankbaar!)

Bijzonder Sok, dat uitzoeken. Emotioneel ook.

Ik heb genoten van mijn liefjes! Zo zoet alles uitpakken en meegenieten van elkaars cadeau. Mannie telt wel keurig mee, want "alle grote mensen hebben maar 1 cadeau gekregen hoor mama". Tussendoor even gestopt. Drinken ingeschonken, Moppie eten gegeven, Mannie en Mini lief spelen met hun nieuwe speelgoed en toen weer verder. We waren met 7 volwassenen (familie mijn kant) en onze kinderen. Toen gegeten en toen waren ze zó moe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven