Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Remma: .

Wat een snertweer vandaag trouwens. Heel de dag regen en dus erg drukke kinderen (die het niet gewend zijn een dag binnen te zitten). Ik heb wel lekker op kunnen ruimen (A-man was thuis, dus die kon af en toe de kinderen uit elkaar houden ). En hij gaat morgen naar het ziekenhuis voor controle en verbandswissel met Maby. Hij was het er ook mee eens dat ik mijn portie ziekenhuis wel weer heb gehad.

Ga nu maar eens zoeken naar wintersportbestemming. Ik zie wel leuke dingen in Oostenrijk/ Zwitserland, maar ik merk dat ik eigenlijk gewoon naar Frankrijk wil. Ach, franstalig skiklasje voor Ot en Sien zal toch ook wel lukken .
Anky, als je naar een gebied gaat met meer Nederlanders komt het toch vast wel goed? Dan hebben ze in elk geval iemand om tegenaan te praten.

(En als je wat vindt, wil ik het niet horen, want ik ben jaloers )

Hopelijk zegt er morgen iemand in het ziekenhuis dat het geen enkel punt is als Maby al mobieler wordt.

Pluis heeft bedacht dat hij in ons bed wil slapen. Wij vinden van niet, maar hij is weer eens tamelijk hardnekkig in het niet in slaap vallen in zijn eigen bed. Blf.

Geslaagde Sinterklazen overal dus? Wij hebben het gevierd met schoonfamilie, en hoewel Pluis heel blij is met zijn cadeaus vond hij de rit ernaartoe denk ik toch het hoogtepunt: wegens wegwerkzaamheden overal "saafmsienes, kiepwagens en bu-dozers" (graafmachines, bulldozers). Oh, en ijs-nanen.

Moeilijk woord, Remma, trilogie Feestweekend overleefd?
Hier hebben ze vandaag ook voornamelijk met de kado's gespeeld. De Thomas batterijlocomotief is wel een succes maar hij blijkt toch niet helemaal aan te sluiten bij onze houten Ikea treinset. Hij past wel op de rails maar niet onder de tunnel door. Hij is te hoog. Op de eichhorn wil ie helemaal niet rijden. Jammer. Ben zelf helemaal enthousiast over die treinbanen, maar als we gaan uitbreiden moeten we even goed bedenken welk systeem want we hebben nu 3 soorten en het past allemaal net niet lekker op elkaar.

Sok, jullie hebben niet de houten Thomas baan of wel?

wel grappig van die trilogie

Ik zit weer wat over Qkoorts te kijken op tv, ik vind dat eerlijk gezegd veel enger dan die mexicaanse griep, brrr..

Es, je bent stilletjes, nog druk? hoe was jullie pakjesavond?
Haha Remma. Wat een verrassing toen je eenmaal bij pakje 3 was .

Pluis intussen al slapend in eigen bed?

Ik keek naar de zoektocht naar Mary Poppins ipv nare verhalen over de Q-ellende. Degene die ik eruit wilde, is eruit dus ik ben tevreden.

Ga een enorm drukke week op werk in, dus als ik er niet ben dan ben ik gewoon lekker druk.
hmm, had net van allles getypt is, weg. zal wel op het verkeerde knoppie hebben gedrukt

jammer dat de trein niet past, Citro. wij hebben ook IKEA (maar wordt nu niet meer gebruikt) en inmiddels een halve huiskamer vol Thoms; de plastic versie.

Q-koorts is ook eng, vooral de restverschi9jnselen kunne behoorlijk heftig zijn, heb ik begrepen.

Slaapt Pluis al, Miffy? en wat schattig, van die 'ijskranen' en 'saafmsienes'.

ben benieuwd wat het ziekenhuis morgen zegt van Maby, Anky. vindt het toch wel raar, dat een bijna 2jarige niet mag lopen, maar dat er dan geen gips omheen gaat. Wintersport klinkt wel leuk, trouwens. wij willen eerst maar eens proberen een etentje voor ons 2-en te plannen en wie weet een weekendje weg.
sterkte esmee, met je drukke week!
Is leuke drukke week hoor. Maar ervaring leert dat ik dan 's avonds geen puf heb om wéér achter de computer te zitten.
Zo, wat een lamme vreetdag. Vanmiddag nog film gekeken en gesnaaid. Ik wilde gezond eten maar daar was echt niemand voor te porren dus man had pizza, kinders poffertjes en ik spinazie met kabeljauw (ik wilde wél gezond).

Met naar bed gaan ging Mini voorlezen, vorige week zat ze nog te piepen dat het boekje te moeilijk was, nu leest ze het zo voor. Echt verbazingwekkend hoe snel dat gaat. Pamman was zo lief geweest om alles op te ruimen beneden en ik heb nog even snel gekookt voor morgen.

Ik heb een 4-daagse werkweek en morgen en overmorgen ben ik ook nog eens helemaal alleen op kantoor. Niet gezellig.

Ik had net ook vanalles nog getypt maar we hebben ernstige internetproblemen; knalt eruit, is traaaaaaaaaaaaaag. Dus dit is poging 2 en zonder mijn belangstellende vragen en opmerkingen naar jullie. Solly.

Ik ga naar mijn bedje, ben moe van al dat lammen
Ik ga ook slapen. Eerst nog even Mini laten plassen en dan plat. Trusten!
ik ga ook; trusten!
Goedemorgen!

Weer een nieuwe werkweek, gelukkig duurt kerst niet zo lang meer ,want ik heb helemaal niet zo'n zin in werken.

Bah Pammie, alleen op kantoor. Ik vind alleen op de kamer al redelijk rampzalig en ongezellig altijd. Sterkte ermee!

Miffy, hoe is het met het slapen van Pluis de laatste tijd?
moggû. succes allemaal met werken vandaag; ik doe er niet aan mee ik vind alleen op kantoor ook niet heel geweldig, maar van een dagje alleen op de kamer kan ik wel genieten hoor: radio'tje aan en ik ga als een trein.

ik ga eens een jongetje iets voorlezen, denk ik

Ik stond vanmorgen ook uit te rekenen dat ik nog maar 8 dagen hoef te werken en dan lekker bijna 2 weken vakantie. Hiep hoi.

Ik vind alleen zitten niet zo erg, als ik maar wat te doen heb. Van de zomer zat ik alleen en was het ook nog eens héél erg rustig. Dat was echt doodsaai. Vanmiddag komt nog een externe collega langs.

We hadden ontzettend lieve kindertjes vanmorgen. Mannie was wat bokkig maar Mini heeft hem heel subtiel en snel toch in zijn kleren gekregen ('ik denk dat jij een stuk sneller bent en dat jij gaat winnen met aankleden!'. 'Nou Mannie, jij gaat wel héél snel, ik heb alleen nog maar mijn sokken aan')

Nu ga ik wat doen, laterrrrr!
Iemand trouwens nog leuke ideeën voor een kerstboom? Ik wil nieuwe kerstballen maar weet niet welke kleuren. Normaal hebben we altijd zilver maar dat is ondertussen van die oude meuk dat het m'n neus uitkomt. Ik wil dus wat anders. Maar wat?
Ik heb deze:

Zwart/wit zilver, en die combineer ik dan met aparte ballen met bruintinten. Staat heel mooi.
En elke bal heeft dus een toepasselijk gedicht. Ik vind ze echt geweldig.
Ik heb altijd een erg kleurige boom, veelkleurige lampjes en zilveren, blauwe en paarse ballen. Staat erg gezellig als je van kitsch houdt. Nippo's boom klinkt erg stijlvol trouwens, mooie ballen!

We hebben trouwens gisteren al een boom gekocht, ik dacht, doe het meteen, lekker veel keuze nog Hij staat nog niet hoor, gaan we van de week wel een keer doen denk ik.
he Nippo: alles goed?

wij hebben een van-alles-wat-boom, net als Citro, met de nadruk op goud en rood. zou misschien wel paarse ballen willen. ooit.
Die zijn heel mooi Nip!

Ik dacht ook aan paars, met de zilveren die ik al heb. Moeilijkst vind ik om de boom een beetje evenwichtig te decoreren, ik ben best crea maar de kerstboom mislukt altijd op één of andere manier.

Oh ja, ik ben aan het werk
Ha, niet zo lekker allemaal hier. De ergste drukte is voorbij, maar ik ben al een paar dagen ziek en knap maar niet op (ik heb me net maar weer even uit bed gehesen omdat ik ontzettende rugpijn heb en daarvoor is dat stilliggen weer helemaal niet goed). En dat is al de tweede keer in korte tijd. De momenten dat ik niet ziek was, was er wel weer een kind ziek. Kortom, niet echt een feestje hier; ik hoop toch dat het na de kerstvakantie wat beter is.

Ik heb trouwens ook nog paarse ballen, maar die leg ik dan meestal op een schaal ofzo.
beterschap, Nip! ben je kindloos of moet je daar ook nog voor zorgen? het klinkt alsof je weerstand aan de lage kant is (vermoedelijk engizins eufemistisch uitgedrukt) maar waarschijnlijk heb je ook nauwelijks mogelijkheid die weerstand op te krikken. sterkte iig.
Heej Nip. Ziek en rugpijn klinkt als een heel nare combinatie. Bah. Ik hoop dat je idd kindloos bent want dat lijkt me niet te doen.

Wij hebben net als Citro en Sok een beetje een van alles wat boom. Heb geloof ik rode, paarse en gouden ballen. Wij zaten dit jaar eigenlijk te dubben over eventueel een kunstboom. Ik word namelijk altijd zo gallisch van het gedonder, het gesleep, boom wil niet recht staan, en al die naalden enzo. En ik ben ook nog soort van allergisch voor dennen (als ik ze aanraak dan). Maar dan zou ik wel een echt mooie kunstboom willen en die zijn duur. En hij moet ook opvouwbaar zijn anders kan ik hem niet kwijt na de Kerst en opvouwbaarheid komt de mooiheid denk ik niet ten goede. Jaja, brandende kwesties.

Moet naar school voor gesprekje met juf.
zomaar een gesprekje, Koeky, of een 10-minuten-standaard?

hier koters weer zelf geknipt. Niet onaardig.
*kijkt links*

*kijkt rechts*

joe-hoe? Is daar iemand?

* oorverdovende stilte*

* haalt schouders op en gaat krant lezen*
Jawohl, ik ben er! Morgen komt mijn nieuwe werkster dus ik was aan het opruimen Was alleenstaand vanavond maar het spul was lief. Mini is zelfs helemaal alleen gaan slapen (weliswaar met mijn sjaal, ondergespoten met mijn parfum maar soit).

Hoe was het gesprekje Koek?

Wij hebben een kunstboom liggen, gekregen van schoonouders. Maar eigenlijk vind ik een echte leuker. Buiten de naalden dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven