M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
scoob, wil je in de ak de website neerzetten?

Ben wel benieuwd naar de playmobil site.
koffie, zwart graag...
Dokter heeft teruggebeld, kinderarts denkt toch aan een scheurtje, zou dus vanzelf over moeten gaan. Het lijkt ons ook het meest waarschijnlijk, maar we blijven het wel goed in de gaten houden. Het bloeden is alweer wat minder, het gaat een beetje op en af. Advies is verder zorgen dat het niet verder geïrriteerd raakt, dus niet temperaturen, geen zetpillen (mag ie toch nog niet) en niets smeren.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
gelukkig maar.

Ik ga lekker weekend vieren. Nog even drinken in huis halen voor de visite en de kadootjes bij buren brengen die gaan bonzen.

Fijn weekend allemaal!
koffie, zwart graag...
Gelukkig niets ernstigs Juul!

Fijn weekend Syl, veel plezier met de Sint!

Hier een zieke Valentijn met 39.8! Hoge koorts voor een griepprik vind ik, ik had meer iets verhoging verwacht. Hij ligt al sinds 1100 op de bank zonder te spelen, alleen maar filmpjes kijken, heb ik nog nooit meegemaakt met m....

madelief ligt boven in dr wieg te pitten en ik ben aan het koken.

Fijn weekend allemaal!
Das wel hoge koorts idd! Dan heb je ook nergens puf in! Hoop dat het vannacht goed gaat. Succes daar!

Syl, gezellige avond. Zal in ak site zetten.

Juul, dat klinkt idd logisch. Hopelijk houdt het snel op.

greetz
Hoi!

Oeh arme Valentijn! Hopenlijk is ie nu al weer beter. Goh, dat hij zo'n last heeft van de prik zeg. Hier gelukkig bhelemaal geen last gehad.

En arme Sam, hoe is het nu?

Syl, lief dat je moeder zo blij was met de bloemen. Is ze nu emtioneler na de tia dan? Komt dat door de tia op zich of doordat zij zich ook realiseert dat het leven korter kan zijn dan je zou willen.

Scoob, ik ga strax de taart showen (en proeven ) bij mijn ouders!

Ik ben gisteren naar de kapper geweest. Had lang haar en dat is eraf nu. Man vond het 'heel erg wennen', hmmmm. Ik vind het zelf wel leuk ;)

Erg leuk trouwens om de verschillen tussen mijn kinderen te zien. Toen Milena zo oud was als Bojan nu, kon ze al mama en papa en een paar dierengeluiden zeggen. Ze kon verder alleen zitten (niet zelf gaan zitten) en verder niks. Net omrollen denk ik. Bojan die zegt alleen eh, mamamamamamamam en soms tata. Van die drie uitroepen kan hij een gesprek maken waar hij er serieus bij kijkt . Maar hij tijert nu wel door het huis. Echt zo grappig, soms kijk ik even 5 minuten niet precies waar hij is en ligt ie achter de bank of onder de stoelen ofzo. Alles likt hij af en gisteren stak hij ineens een stuk brood wat hij onder de tafel gevonden had in zijn mond, lekkerrrrr

Iedereen een hele fijne sinterklaas gewenst! IK heb gisterenavond besteed aan eht zoeken naar de cadeaus die ik erg goed verstopt had en het schrijven van een gedicht ;) . We zijn er klaar voor!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
V is weer beter! Fijn want anders zo sneu voor hem met pakjesavond ziek!

Klinkt goed zo n taart frans! Ben

benieuwd naar je kapsel! Foto in de ak?
Hoera vandaag is madelief 1 maand oud en ze heeft net haar eerste lach aan mij gegeven! Zo lief!
Hoera voor Madelief! En heerlijk he die eerste lachjes . de latere lachjes ook nog trouwens .

Milena maar even voor de tv gezet die was helemaal hyper aan het rondrennen en om de 5 minuten aan het huilen. Gezellig...
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Gelukkig is V weer beter. Die hoge koorts is erg herkenbaar als bijwerking. Veel gehoord.

Sint was 1 groot succes. Alleen toen t hele feest over was en ouders/broer naar huis gingen 1 groot drama. Jasper heeft 15 minuten keihard hysterisch gekrijst!

Alsof mn moeder hem voor altijd alleen ging laten. Omaaa omaaaaaaaa!!! Pfffff

Even cryptisch: mn broer vond ons kado ook erg leuk!!!

Grappig die verschillen in de kindjes.

Veel plezier vanavond voor die het vanavond vieren!
koffie, zwart graag...
wow veel bijlezen.

Sint feest gister was een enorm succes. De kids hadden echt genoten van de sitn en 3 pieten. (hadden we uitgenodigd voor een kwartiertje)

Yuma vond het echt leuk.

Syl, wat had je je broer dan cadeau gedaan?

Beterschap met Valentijn.

Wij hadden afgelopen woe de 2de ronde vand e prik gehaald, maargelukkig hier nog steeds geen klachten/zieke.

Ja oke man is weer eens ziek, maar dat lligt niet aan de prik denk ik, want die heeft hij vorige week gehaald.
Oeh loop echt even achter met lezen.

Dikke knuffel voor jou Syl!!!

Frans, hoe is het met zw zus?

D. heeft vandaag worteltjes geproefd, hijt rekt een enorm vies gezicht, maar hij smakt het wel op. tenminste er komt wel weer wat terug maar niet zo veel. Hem 3 lepeltjes geprobeerd te geven, ben benieuwd of we nu geen reactie krijgen. Denk dat het huilen/krampjes van de broccoli is gekomen, over een week of 3 ga ik het nog eens proberen met de broccoli.

Ga weer, wilde eigenlijk nog meer reageren, maar heb het nog druk, en tegen 17u komen er 2 pietjes leuk!!!

Indian, voor Syls cadeau moet je even op hyves lezen.

Hier nog een keertje pakjesavond gevierd, was erg gezellig.

Fijn dat Valentijn weer beter is, Merel, zou wel erg sneu zijn geweest als hij met pakjesavond ziek was geweest. Lief dat Madelief lacht! Sam ook met precies een maand, schattig he?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
indian is een beetje traag deze week

t is mijn ochtenddienst vandaag, maar ik had nog echt wel even kunnen slapen. Gaaaap

Merel, wat schattig dat Madelief de eerste glimlach aan je heeft geschonken!
koffie, zwart graag...
oh oke, haha

hier een hele fijne avond gehad gister!
Hier ook ochtenddienst gehad. En een vroege, whehhehe. Gister sint bij mijn ouders gevierd, zo nog naar schoonmoeder. Dan ben ik uitgesint
Hi

hier ook goede sint gehad! Nu lekker pyama dagje en met al het nieuwe spul spelen.

Madelief heeft opeebs een rotschema met 2 nachtvoedingen om uur of twee en uur if vijf,dit was eerst om uur of drie en uur of zes of zeven dat is net wat relaxder.

En ook ik had de ochtendshift, ga zo met madelief nog maar ff een tuk doen.
Oja heb van mezelf en de sint een voedingsbh van marlies dekkers kado gekregen ! Helemaal gaaf. Kleding heeft nog geen zin, zit nog 10 kg boven mn gewicht dus Dan maar een mooie bh
Een voedingsbeha van Marlies Dekkers! SJee, wat leuk eigenlijk. Ik had altijd van die gigantisch lelijke maar wel lekkerzittende HEMA-dingen. Hahaha, jij doet dat beter!

Meissie nog steeds op vervelende voedingstijden? Of is het alweer bijgetrokken.... Pfoe, als je er middenin zit, dan DOE je het gewoon. Maar men, zwaar is het toch wel, die gebroken nachten! Desondanks klink je erg positief en genietend; super!
Nou idd, ik had ook van die oerlelijke dingen! leuk zeg een Marlies Dekkers! En zeker jezelf verwennen!

Sterkte met de gebroken nachten Merel. Hoe is t met Juul en dr gebroken nachten?

Xop, wil je mij even laten weten hoe ik jou kan mailen?
koffie, zwart graag...
oh en de ochtenddienst heb ik weer ingehaald, 2 uur geslapen s middags Althans, genoeg wakker geweest maar ik lag zo lekker.
koffie, zwart graag...
Hier normaal alleen hema spullen hoor dus echte verwennerij;-)
Die voedingsbh van de hema vond ik een onding. Van die ronde gaten. Ik geloof dat ik ze van anna-nogwat had. kostte ook iets meer, maar die zat wel 10 x beter.

Ik moest ook voeden met een hoedje dus dan liep er altijd wat melk tussenuit, dan kwam dan op de onderste rand bij die van de hema. Geloof dat ik ook daarom die andere gekocht had.
koffie, zwart graag...
Hahaha, dat met dat hoedje en lekkage op de rand...... zoooooo herkenbaar!

(Grappig trouwens dat jij ook met een hoedje voedde; ik kreeg alleen maar negatief commentaar erop van zowel prof. als leek, en toch heeft Lieke er 7 mnd aan geslobberd! Sophie had een heel ander bekkie, snapte het allemaal meteen en kon dus "zo" aan de borst.)

Eeehm... mijn emailadres. Weet jij mijn naam helemaal volledig? Dus A.B.Naam-Meisjesnaam?! Als je dan ook nog eens de 3cijferige code van mijn werkplek achter de @ knoopt en dan .nl....dan heb je 'm .

A.B.Naam-Meisjesnaam@TUT.nl ofzo, dus

Offeh; heb jij een hotmailadres dat hier neergekwakt mag worden? Dan mail ik jou even, zodat jij mijn adres automatisch krijgt!
.

voor alle spam
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven