Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Niet een normale reactie? Limoen reageert altijd zo als iets niet gaat zoals zij verwacht, zij iets had willen doen of wij iets anders hadden moeten doen. Misschien staat het kind dagelijks onder hoogspanning dan? Bedenk ik me opeens

Ach gos, de vader van Sok met zijn gedichten.

Pakjesavond(middag) was erg geslaagd. De pietenpakjes vielen in de smaak, Limoen d'r elfjesbarbie ook en ze kreeg van schoonvader een kapkop, ook helemaal goed. Mandarijn een radiografisch bestuurbaar autootje, hilarisch, hij snapte de besturing niet helemaal en schrok zich iedere keer een hoedje als het ding naar hem toe kwam rijden. Treintje vond ie ook leuk. Wij hadden een kersthuisje, heerlijk kitsch. Ik dacht in eerste instantie wat een foeilelijk ding, maar met lampjes aan is ie wel leuk en de kinderen hangen er ademloos voor.

Ik vroeg Mandarijn bij het naar bed brengen of ie Sinterklaasfeest leuk vond. Antwoord: pepernoten! lekker! chocolade(letter) leuk! chocolade open! (hij had meteen zijn chocoladeletter op willen eten). Wat een vreetwolf is het toch ook.

En viel het allemaal in de smaak, Remma?
Leuk hè, als ze zo blij zijn met hun cadeautjes? Die Mandarijn met zijn auto haha.

Mannie kreeg een kinderkookboek. Oma vroeg of hij een keer voor haar ging koken waarop Mannie zei "alleen als je iedereen weer meeneemt". Mini bleef in bed maar zeggen dat ze het zo gezellig vond. Gezelligheidsdieren!
Wat klinkt het allemaal heerlijk zoet bij jullie Hier ook groot feest; tafel vol hapjes, we waren toevallig net liedjes aan het zingen toen er werd gebonkt. Ze wisten van gekkighied niet waar ze heen moesten rennen en knalden ze vol op elkaar Na drie pakjes uitpakken ging Mannie keihard huilen omdat Mini en ik al een chocoladeletter hadden en hij niet. Mini ging he-le-maal uit haar plaat toen ze haar pop kreeg, ze werd echt helemaal gek. Erg grappig. Ik heb al wat foto's op Hyves gezet. Zit één foto bij van Mini waarop ik haar zo onwijs mooi vindt

Denk je echt dat Limoen altijd onder hoogspanning staat? Ik moest ook erg lachen om Mandarijn, zie het helemaal voor me met die auto

Sok, het klinkt wel erg ontroerend van je vader. En fijn dat je iets van je moeder hebt gekregen met emotionele waarde.

Ik ga naar bed denk ik, vond het ook allemaal heel spannend

Trusten.
wat lief, Esmee! en wat leuk, een kinderkookboek.

en wat grappig dat Mandarijn zo schrok van z'n auto'tje. en wat een lekkere snoepkees.
Ik ga ook slapen, ben erg moe van alle spanning

Kinderkookboek is voor 3,99 bij het Kruidvat te vinden. Er staan dingen in die ik van zijn levensdagen niet ga maken, maar ook leuke dingen.
Oh ja, ik kreeg ook nog een cadeautje waar ik niets van wist, van Pamman: een kookboek. Een heule dikke, van de Appie, dus ook allemaal te maken (en te krijgen)
gleuf dat ik weet welke foto je bedoeld, Pam. helemaal mee eensch
ik kreeg van Sokman een mooie fles port en de 'Lekker'. die laatste had ik ook bijna voor hem gekocht. 2 jaar geleden hadden we lekaar allebei de DVD van de pirates of the caribean gegeven

opa moesten we trouwens steeds inseinen dat-ie iets minder opzichtig over de oorsprong van de cadeaus moest praten.
Ik ben echt verliefd op haar momenteel, ze is zó leuk en lief en gezellig . Omdat het nog niet zo lang geleden wel anders was geniet ik er nu driedubbel van.
logisch! fijn dat het zo goed gaat.

zit nog een beetje met die sieraden; mijn zussen hadden gisteren al sieraden uitgezocht en waar ik al een beetje voor vreesde is dus gebeurd. Mijn moeder had een snoer granaten (weet niet of het jullie iets zegt, maar zijn zwarte (edel?)stenen) van mijn oma, de moeder van mijn vader. ik weet dat mijn moeder ze erg bijzonder vond en dat ze ook wel eea waard zijn. drie maal raden wie er beslag op heeft gelegd; zusnietlief. aan de ene kant hoef ik ze niet te hebben, aan de andere kant steekt het me dat zij juist aanspraak maakt op het meest waardevolle. mijn vader was heel lief hoor, die zei ook direct dat als ik iets mooi vond dat zuslief en zusnietlief hadden uitgezocht, ik het gewoon mee moest nemen

Ik weet ook niet waarom het me nu zo steekt, want ik hoef ze echt niet, maar gleuf dat ik liever had gezien dat zuslief ze had gekozen.
Denk je dat zusnietlief het alleen om de waarde heeft gekozen of denk je dat ze er dezelfde emotionele waarde aan hecht als jij? Als jij ze niet wil dan zou ik ze fijn aan zusnietlief gunnen.
En nu ga ik echt. Ik heb De Waterspuwer uit trouwens, aanrader.
quote:Pammie schreef op 05 december 2009 @ 23:44:

Denk je dat zusnietlief het alleen om de waarde heeft gekozen of denk je dat ze er dezelfde emotionele waarde aan hecht als jij? Als jij ze niet wil dan zou ik ze fijn aan zusnietlief gunnen.

ik twijfel over haar drijfveren; gezien haar uitlatingen in het verleden zie ik haar tot veel in staat. maar ze moet het niet in haar hoofd halen de boel te verpatsen, want dan ga ik slaan.

Maar waarschijnlijk heb je gelijk, moet ik het gewoon lekker laten zitten.
quote:Pammie schreef op 05 december 2009 @ 23:45:

En nu ga ik echt. Ik heb De Waterspuwer uit trouwens, aanrader.

maar eerst nog deel 2 en 3 van de Millenium-trilogie en haar naam was sarah en en en

trusten: ik ga ook zo.
Ik snap wel dat het steekt hoor, van die edelstenen. Maar ik zou denk ik proberen me er niet aan te storen en iets uitzoeken wat voor jou waarde heeft.

Mini is net een fotomodelletje op die foto Pammie, inderdaad een plaatje.

Gaap, ik ga slapen.

Oh ja Remma, mooie fiets!
Goedemorgen,

Hier zijn alle legodingen in elkaar gezet, de appeltaart is gebakken, en Remman is nu aan het stofzuigen. Op naar het volgende feest dus
goedemiddag! iedereen goed geslapen en een lekkere avond gehad?

wij zitten net aan de koffie; Thomastrein met recente uitbreiding staat opgesteld, 'wie-is-het?'reeds gespeeld en halverwege afgebroken snoepjes worden opgekaand en buiten is het grauw.

Poek stond overigens vanmorgen om 7 uur naast ons bed, want ze wilde haar zaklantaarn. is toch even een andere tijd dan 9 uur. het is me nog wel gelukt om ondanks een zwaaiende zaklantaarn, engiszins verder te slapen.
Veel plezier vandaag Remma!

Ik stond om 10 voor 7 al boterhammen te smeren maar ben daarna nog mooi even teruggekropen. We wilden gaan zwemmen maar Mini wilde absoluut niet,. Daarnaast huilt ze overal om, kind is er volgens mij helemaal klaar mee. Zojuist hebben we dan ook besloten dat we ze vandaag gewoon lekker laten spelen en verder niets doen. Het is toch rotweer.
nou; het is idd k-met-p-weer! hier ook een kneuterdagje. Arme mini; even teveel stress dus?

is de dag een beetje gezellig Remma?
Heel gezellig.

Millenium trilogie gekregen. En Zondaarskind van Marion Pauw.En geld. En een dagje winkelen met moeders
goeie 'oogst' Remma, vooral dat dagje shoppen. en de millenium-trilogie ook natuurlijk; ben beneiuwd wat je ervan vindt
Ik ook. Ik bewaar em tot de kerstvakantie en dan hopelijk alle drie uit
Oh ja, ik had de trilogie dus aan mijn schoonouders gevraagd he. Had schoonmoeder op de tjet met de vraag wat ik wilde hebben. Nou, milleniumtrilogie wil ik nog wel graag, zei ik. Gaf ze me dus 2 pakjes, in het eerste zat deel 1, in het tweede zaten deel 2 en 3. Ja, zegt ze, ik had helemaal niet door dat er 3 van waren. Dus deel 2 en 3 heb ik later erbij gekocht omdat mijn schoonvader haar dat vertelde.
quote:remma schreef op 06 december 2009 @ 18:16:

Oh ja, ik had de trilogie dus aan mijn schoonouders gevraagd he. Had schoonmoeder op de tjet m et de vraag wat ik wilde hebben. Nou, milleniumtrilogie wil ik nog wel graag, zei ik. Gaf ze me dus 2 pakjes, in het eerste zat deel 1, in het tweede zaten deel 2 en 3. Ja, zegt ze, ik had helemaal niet door dat er 3 van waren. Dus deel 2 en 3 heb ik later erbij gekocht omdat mijn schoonvader haar dat vertelde. bij het woord 'trilogie' ging er dus blijkbaar geen lampje branden..
grijns. Not at all

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven