Good Luck
zondag 6 december 2009 om 21:52
zondag 6 december 2009 om 22:00
zondag 6 december 2009 om 22:14
quote:Jinny schreef op 06 december 2009 @ 21:08:
Ooooh, op msn dingen verklappen he, bad girls!!!!!!
(Ik had het aan Suus gevraagd toen ze bij me was en toen hebben we het ook verteld ).
Ohoo, en Suus vroeg het ook aan mij toen ze bij mij was en toen hebben we het ook verteld, en toen wist Suus het dus al van Jin en van mij. Bij wie ben je nog meer langs geweest in november Suus?
Hmm, volgen jaar als iemand iets vraagt die ik net als Bam.
Ooooh, op msn dingen verklappen he, bad girls!!!!!!
(Ik had het aan Suus gevraagd toen ze bij me was en toen hebben we het ook verteld ).
Ohoo, en Suus vroeg het ook aan mij toen ze bij mij was en toen hebben we het ook verteld, en toen wist Suus het dus al van Jin en van mij. Bij wie ben je nog meer langs geweest in november Suus?
zondag 6 december 2009 om 22:22
quote:Helenita2 schreef op 06 december 2009 @ 22:14:
[...]
Hahaha Als ik Star niet had gehad, hadik het gewoon gezegd, dat doen we elk jaar.
Haha kan er op wachten dat het volgend jaar niet zo gaat
[...]
Hahaha Als ik Star niet had gehad, hadik het gewoon gezegd, dat doen we elk jaar.
Haha kan er op wachten dat het volgend jaar niet zo gaat
zondag 6 december 2009 om 22:22
Bam => Star
Hel => Bridges
Bridges => Amalia
Suus => Enka
Jin => Cin
Amalia =>
Star => Suus
Cin => Bam
Mamax =>
Kokos =>
Naatie => Mal
Mal => Naatie
Enka => Helen
Amalia, Mamax en Kokos nog dus.
Mmm, ik ben te moe om nog hard na te denken.
Zal nog even het prachtige gedicht posten dat ik heb gekregen, en dan hou ik op met in mezelf lullen.
Hier ook gezellige pakjesavond gehad met mijn ouders. Die hebben vriend en mij schandalig verwend met een digitale videorecorder, echt een supargaaf dingske. Mare helemaal in de gloria met haar paardrijhelm, rest van de pakjes was bijzaak, haha.
Star, sterkte morgen!
Hel => Bridges
Bridges => Amalia
Suus => Enka
Jin => Cin
Amalia =>
Star => Suus
Cin => Bam
Mamax =>
Kokos =>
Naatie => Mal
Mal => Naatie
Enka => Helen
Amalia, Mamax en Kokos nog dus.
Mmm, ik ben te moe om nog hard na te denken.
Zal nog even het prachtige gedicht posten dat ik heb gekregen, en dan hou ik op met in mezelf lullen.
Hier ook gezellige pakjesavond gehad met mijn ouders. Die hebben vriend en mij schandalig verwend met een digitale videorecorder, echt een supargaaf dingske. Mare helemaal in de gloria met haar paardrijhelm, rest van de pakjes was bijzaak, haha.
Star, sterkte morgen!
zondag 6 december 2009 om 22:30
Wel leuk zeg al die ontknopingen en gedichten, voorpret, uitpakpret en napret, als dat niet voor herhaling vatbaar is weet ik het niet meer.
Zo ik ben nog even vissen aan het knutselen, T heeft morgen voor het laatst zwemmen, volgende week school, dan kerst en dan echt school en schoolzwemmen en nog particulier voor zijn A.
Boehoe, al het kleinen gaat eraf...
Zo ik ben nog even vissen aan het knutselen, T heeft morgen voor het laatst zwemmen, volgende week school, dan kerst en dan echt school en schoolzwemmen en nog particulier voor zijn A.
Boehoe, al het kleinen gaat eraf...