Mijn man heeft kanker (2)
dinsdag 21 augustus 2007 om 10:49
dinsdag 21 augustus 2007 om 12:27
Ik heb net je verhaal gelezen, en tot mijn schrik ook t laatste berichtje gelezen, (je sms) Ik heb gelijk gebeden of God je Hero kracht wilt geven, ik hoop echt voor je dat ik niet te laat was en dat hero idd kracht heeft gekregen!!! God is bij jullie hoe dan ook!!! Hoe moeilijk het je misschien voor te stellen is in deze situatie!! Sterkte!!
Dikke knuffel!! Mariska
Dikke knuffel!! Mariska
dinsdag 21 augustus 2007 om 12:46
Neeee!! Dit mág niet. Dit mag verdomme gewoon niet.
Ik weet niets anders te zeggen - zit hier huilend achter de PC. Dit kan toch ook gewoon niet?
Lieve Mims, lieve Hero, lieve Mops, dappere alledrie. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zó ongelooflijk verdrietig ben geweest en dat moet voor jullie tien miljoen keer erger zijn.
Ik weet niets anders te zeggen - zit hier huilend achter de PC. Dit kan toch ook gewoon niet?
Lieve Mims, lieve Hero, lieve Mops, dappere alledrie. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zó ongelooflijk verdrietig ben geweest en dat moet voor jullie tien miljoen keer erger zijn.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
dinsdag 21 augustus 2007 om 13:04
Wat een verdrietig nieuws. Is er nog een klein kansje, miniem miniem dat hij de strijd nog een keertje zal winnen. Dat hij zijn reputatie als medisch wonder weer waarmaakt?
Meisje Mims en Held Hero, ik denk aan jullie.
Huil hier steeds tussen de bedrijven door
geniet van mijn kindjes en besef dan dat dat er voor Hero niet meer in zit
word chaggie als ze zitten te klieren en besef me dan weer dat ik liever hun ruzies beslecht dan bij het bed van een geliefde zit om afscheid te nemen
Net heb ik met tranen in mijn ogen een ballon zitten opblazen omdat Meis die op school had gekregen. Meis snapte er niks van.
Wat heerlijk dat jullie elkaar nog gevonden hebben en elkaar lief hebben kunne hebben, dat jullie liefde bestaat. Wat verdrietig dat die liefde nu zo veel pijn meemaakt.
dinsdag 21 augustus 2007 om 13:04
GVD, zo oneerlijk..... weer zo'n Held in een zo verdomd oneerlijke strijd.
Zit ook alweer met tranen, durfde ook vanochtend niet te kijken. Toch gedaan en gelukkig had je geen telefoon gehad. Even weg geweest en dan deze berichtjes....
Hoop dat jullie nog wat tijd hebben om elkaar evt. dingen te vertellen, elkaar vast te houden....
Veel sterkte H&M&M!!!
Zit ook alweer met tranen, durfde ook vanochtend niet te kijken. Toch gedaan en gelukkig had je geen telefoon gehad. Even weg geweest en dan deze berichtjes....
Hoop dat jullie nog wat tijd hebben om elkaar evt. dingen te vertellen, elkaar vast te houden....
Veel sterkte H&M&M!!!
dinsdag 21 augustus 2007 om 13:15
O, wat erg! Ik ken je niet, maar volg het al een tijdje omdat ik het zo verschrikkelijk erg vind!
Lees net dat het nu zo slecht gaat, en begin spontaan te huilen! Dit zou niet mogen gebeuren!
Ik wens jou en je kleintje veel sterkte in deze erg moeilijke periode! Ik zou willen dat ik wat voor je zou kunnen doen..... In ieder geval zal ik aan jullie denken....
't Is soms zo weinig
wat een medemens te bieden heeft
Men kan slechts laten blijken
dat men met de ander meeleeft....
Lees net dat het nu zo slecht gaat, en begin spontaan te huilen! Dit zou niet mogen gebeuren!
Ik wens jou en je kleintje veel sterkte in deze erg moeilijke periode! Ik zou willen dat ik wat voor je zou kunnen doen..... In ieder geval zal ik aan jullie denken....
't Is soms zo weinig
wat een medemens te bieden heeft
Men kan slechts laten blijken
dat men met de ander meeleeft....
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek