Tetter hier over je dier

07-12-2009 19:29 3009 berichten
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.

Welkom!

Vaste posters in dit topic en hun dieren:

NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:

B.

L.

M

M

10

< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:

Sjaak

M

< 6 mnd.Annetd4 katten:

Rooie

Fuzzy

Kleintje

Mamsy

M

M

M

V

4

4

8

?

Biebelie3 katten:

Isa

Biebs

Zwart Monster

V

V

M

9

9

Bijna 2Delphicat1 kat:

Poef

M

13Eleonora8 katten:

Ouwe Kees

Kleine Kees

Gijs

Hanny MC

Lotje MC

Kootje

Beertje

Lena

1 konijn:

Lola

M

M

V

V

V

M

M

V

V

18

13

7

6

2

< 1

< 1

< 1

1Kat753 katten:

Diesel

Nikki

Bailey

M

V

M

10

9

< 3 mnd.

Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:

Roquefort

Josephine

1 konijn:

Sjaak

M

V

M

3

2

4Maleficent3 katten:

V.

D.

Julius

M

V

M

14

7

< 1Miek2213 katten:

Tijgertje

Balthasar

Luna

1 konijn:

Wappie

M

M

V

V

7

8

2

1Mylenevalerie3 katten:

Floyd

Bo Ghi

Kane

M

M

M

11

2,5

1,5Olijfje_2 katten:

Fido

Puk

M

M

9

1Parasol2 katten:

Captain Jack Sparrow

Scarlett o'Hara

M

V

5

3Ratteke1 hond:

Tara

3 katten:

Maculata

Medusa

Morgana

V

V

V

V

1,5

15

16 of 17

15Robo1 hond:

Tommie

2 hamsters:

Tic

Tac

M

16Rubis1 hond:

Rubis

2 katten:

Kimmie

Amber

V

V

V

6

?

3Smulrol2 katten:

Max

Mickey

M

V

12

11Sopsie1 kat:

Jovi

M

< 6 mnd.Splinter021 kat:

Sil

M

ong. 8Talkinghead3 katten:

Olivier

Forrest

Faith

M

M

V

16,5

2,5

2,5Tangerine1 kat:

Sirius

M

bijna 2Tijgerpoes1 kat:

Boo

V

2,5Zoebie1 kat:

Siepie

1 hond:

Sedi

M

V

9

4
Shit zeg. Begin nu toch wel een beetje ongerust te worden nu. Hopelijk komt die snel terug.
.......ja psies ja....... Kootje klungelklootje....

Huilen nader dan lachen even hoor, getver.
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtige kat zeg!

Ik duim zeker mee, ken het gevoel...

Ben mijn vorige kat een keer een week kwijt geweest. Het bleek dat ze ergens onder het huis bezig waren geweest en daar is hij ook ingekropen in een onbewaakt ogenblik. Hij had alleen niet opgelet dat de werkzaamheden op een gegeven moment klaar waren. Luik ging dicht en kat zat opgesloten.

Na het ophangen van briefjes en vragen in de buurt kwam hij weer vrij.

Vies, mager, maar oh zo blij!

Maar het is ook een paar keer verkeerd afgelopen

Onze dierenarts vertelde dat het na castratie nog een week of 6 duurt voordat alle hormonen het lijfje uit zijn. Hij is dus, hoop ik, lekker aan het hoeren en sloeren.

Heel veel sterkte en ik duim heel hard mee dat hij snel terugkomt!
Nou moe.

Ik ben niet zo'n ster in zulks. Maar je weet vast wel dat ik echt aan je denk. Een an dat eigenwijze poezenbeest.

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 08 december 2009 @ 21:55:

Nou moe.

Ik ben niet zo'n ster in zulks. Maar je weet vast wel dat ik echt aan je denk. Een an dat eigenwijze poezenbeest.

Ik weet hoor lieverd.

Je helpt me enorm door het 'hoe word je een irritante forummers' topic, al heeft Bia dat dan van je gestolen....
Nóg niet terug? Hè bah, dat is klote. Maar nogmaals; mijn binnenkat kwam na 2 weken aanwandelen en was nog kieskeurig qua eten ook. En ik kan me niet voorstellen dat ie ergens binnen zat, want hij was wel licht vermagerd en er zat wat modder in zijn haar. Ze redden zich goed hoor! Het zijn taaie eigenwijze beesjes. Hou moed!!!
Potver is hij nu nog steeds kuieren?

Hou moed vrouw, ze zijn soms zomaar een paar dagen onder water als ze besloten hebben de omgeving eens flink onder de loep te nemen. De kans is nog altijd groter dat hij straks met grote vieze modderpoten je huis binnen sprint dan dat hij de weg is kwijt geraakt.

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Nog steeds niet terug? Gedverdemme...

rotjonk..
He's back!

Hij is doornat en hij loopt raar.

Ik ga me met hem bemoeien.

Dank, dank, dank allemaal!

Oooooh gelukkig!!!

Ja, dat vind ik echt.
Super!!! Helemaal fijn!
Nu even goed troetelen. Hopelijk is dat rare loopje ook niet al te zorgwekkend. Een dikke warme handdoek vindt poef hier ook fijn als hij doorweekt is.

gelukkig!!!

En nu 3 jaar huisarrest voor straf!
Ik zal wel zwanger zijn ofzo, maar ik slik gewoon een brokje in mijn keel weg.

- of het is de gebakken aardappelschotel van 1 dag over de datum die naar boven komt .. -

Ik ben Blij voor je !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hoera hoera hoera!!! Wat fijn Leo!
Oh wat fijn Lé. Even goed checken wat hij heeft. Misschien heeft hij in glas ofzo gestaan. Of gevochten en een wondje.

Nou knuffel voor jullie.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:biebelie schreef op 08 december 2009 @ 22:56:

gelukkig!!!

En nu 3 jaar huisarrest voor straf!Eens
Oooooh, wat fijn!
Wat wilde ik nou toch typen?
Foutje.
Fijn dat Borodini ook een brok in dr keel had....

Me too maar ik dacht: vertel het maar niet hier,dan vinden ze me een huilie..
quote:MarijeMarije schreef op 08 december 2009 @ 23:10:

[...]

Hier ook.

Pffft, kunnen we tenminste slapen vannacht.

Wij zijn een keer een kat kwijt geweest, was ook nog een relatief jong en onstuimig (geholpen) kereltje. Die was een paar huizen verderop de schuur in gelopen, schuur op slot en die mensen kwamen daar doordeweeks nooit. De derde dag dat wij door de buurt liepen en riepen hoorde mijn moeder hem. Had niet tot het weekend erna moeten duren.

Dus ik ben heel, heel blij dat Kootje de Beer terug is. Hoop dat hij morgen weer gewoon normaal loopt en er niets raars met hem aan de hand is. En hij voortaan wat voorzichtiger doet met de gemoedsrust van alle dames hier
wat een heerlijk nieuws!

Vertroetel hem maar lekker, hoop dat hij niks raars aan zijn pootje(s) heeft.
Ik had geen buitenkatten maar ze mochten als ik er was even een half uurtje per dag op mijn terras. Eentje is waarschijnlijk een ommetje even gaan lopen. Is in het water terug gevonden, ingeslagen koppie en verdronken. Dus ik durf nooit meer hier op het forum te zeggen dat katten zeker terug komen. Dan moet je geen kattenhaters bij je in de buurt hebben wonen.

Mijn andere katten mochten vanaf toen niet meer naar buiten. Ook zielig maar ik wil nooit meer om die reden een kat verliezen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
OOOOOOOOOOOH, wat fijn!!! Wat heerlijk dat het kereltje terug is! Knuffel 'm plat Leo en check idd even goed of je kan zien waarom hij raar loopt. Maar goed, dat zal je zelf vast ook wel bedenken.

Pff, opluchting hier hoor, kwam regelmatig even kijken hoe het het er voor stond!

Hier trouwens ook geen buitenkatten (meer), Fido kwam vroeger wel buiten maar omdat hij zo hondsbrutaal en razend nieuwsgierig is (en dus 2 x mijn WA-verzekering heb moeten aanspreken voor schade die meneer met zijn acties bij anderen had aangericht ) hou ik hem nu binnen. Wel zo rustig voor mijn hart
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:mylenevalerie schreef op 08 december 2009 @ 23:17:

Ik had geen buitenkatten maar ze mochten als ik er was even een half uurtje per dag op mijn terras. Eentje is waarschijnlijk een ommetje even gaan lopen. Is in het water terug gevonden, ingeslagen koppie en verdronken. Dus ik durf nooit meer hier op het forum te zeggen dat katten zeker terug komen. Dan moet je geen kattenhaters bij je in de buurt hebben wonen.

Mijn andere katten mochten vanaf toen niet meer naar buiten. Ook zielig maar ik wil nooit meer om die reden een kat verliezen.

He gatver, MV, wat een naar verhaal! Dan zou ik ze ook niet meer naar buiten laten. Kan me ook gewoon niet voorstellen dat iemand dat kan..

Toen mijn zus nog in de Zaanstreek woonde, was er verderop op de dijk bij haar een vent die op katten schoot als ze op zijn schuur liepen.. Dan spoor je ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven