Sneeuw !
dinsdag 8 december 2009 om 23:31
olgende week krijgen we de eerste sneeuw. Dat zegt Edwin Rijkaart, medewerker van Buienradar.nl. ''We verwachten de sneeuw volgende week. Al is het natuurlijk altijd de vraag of het echt doorzet". Met behulp van weermodellen rekent hij de verwachte sneeuwval uit.
Voor volgende week wordt er een omslag in het weer verwacht. De temperaturen zullen dan flink dalen, met vorst in de nacht en ochtend.
Voor volgende week wordt er een omslag in het weer verwacht. De temperaturen zullen dan flink dalen, met vorst in de nacht en ochtend.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

dinsdag 8 december 2009 om 23:41
Leuk als ik binnen mag blijven en mag kijken hoe alles om mij heen veranderd in een sprookje. Maar dat ik er nou blij van word als ik de varkentjes, schaapjes, koeien, paard, geiten kippen enz. moet verzorgen... NEH. Dan moet het gewoon zonnig zijn en niet al te koud. Dus... do. ochtend graag zon en een lekker temperatuurtje!

dinsdag 8 december 2009 om 23:48
dinsdag 8 december 2009 om 23:50
quote:Zuigstengel schreef op 08 december 2009 @ 23:45:
[...]
Tuurlijk, wat dacht je wat Bor? Zo ben ik weken niet hier en dan in ene denk ik: hey, laat ik eens gaan viva-uh....
Erg leuk je weer eens te lezen !
off topic kan niet in mijn topcis
Hoe Is het met je ?
[...]
Tuurlijk, wat dacht je wat Bor? Zo ben ik weken niet hier en dan in ene denk ik: hey, laat ik eens gaan viva-uh....
Erg leuk je weer eens te lezen !
off topic kan niet in mijn topcis
Hoe Is het met je ?

dinsdag 8 december 2009 om 23:54
quote:Zuigstengel schreef op 08 december 2009 @ 23:45:
[...]Tuurlijk, wat dacht je wat Bor? Zo ben ik weken niet hier en dan in ene denk ik: hey, laat ik eens gaan viva-uh....Ik ben zo blij als een kind om die avatar weer te zien hier
[...]Tuurlijk, wat dacht je wat Bor? Zo ben ik weken niet hier en dan in ene denk ik: hey, laat ik eens gaan viva-uh....Ik ben zo blij als een kind om die avatar weer te zien hier
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 8 december 2009 om 23:56
quote:ninon schreef op 08 december 2009 @ 23:54:
Yess, kan ik legitiem op ma, di, wo en do mijn snowboot UGG's aan zonder dat ik opmerkingen krijg dat het geen casual friday is.
Ik hou van sneeuw, heerlijk .... .
Uggs zijn altijd fout. Sneeuw of niet.
dus.
Yess, kan ik legitiem op ma, di, wo en do mijn snowboot UGG's aan zonder dat ik opmerkingen krijg dat het geen casual friday is.
Ik hou van sneeuw, heerlijk .... .
Uggs zijn altijd fout. Sneeuw of niet.
dus.