Datingprofielen, help .... !

10-12-2009 19:00 272 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees eens deze tekst van een vrouw (39) die via een datingsite een man zoekt.

"Jij bent een BESLIST AANTREKKELIJKE MAN VAN NIVEAU. Nederlands, minimaal 1.83 m, niet-rokend en niet kaal. Leuk, verzorgd, attent. Je hebt humor, staat stevig in je schoenen, hebt een vlotte babbel, bent ondernemend, breed geïnteresseerd. Je hebt een goede baan, nog geen kinderen, sport niet overdreven veel en bent geen hondenliefhebber.

Voldoe jij niet aan dit profiel, dan is reageren zinloos en zal ik jouw bericht ook niet beantwoorden."

Aldus vrouw (39).

Wat vind je hiervan?

Weet je ook zo'n pittige tekst, van een man of vrouw?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 december 2009 @ 19:53:

Goede wijn ( Kaapse Pracht van de Aldi )

Goed Gesprek ( zeg ik tegen mijn moeder, ik zeg moet je horen , weet je wat de buurvrouw tegen me zegt , zegt ze , ja echt, dat zei ze écht , ze zegt meiddddddddddd is niet waar zei ze dat ? ik zeg ; ja ik zeg nog zo.... )

Haardvuur ( op dvd , of zo'n neppe van de bouwmarkt )

Lange Strandwandeling ( van de ene boetiek op de Scheveningse boulevard naar de patattent en weer terug )Ghe
quote:minny schreef op 10 december 2009 @ 19:54:

Levensgenieters

Ja, maar vooral niet met drank en sigaretten!!

(ook de mannen die een sportieve vrouw wilden, sloeg ik maar over)
quote:Summerdance schreef op 10 december 2009 @ 19:41:

[...]

Hey Bell, ca va?

Tres bien, merci!

Ben nu ook irritante forummer!

*zwaait nog een keer extra naar Sum*

Ontopic: HJ, als dedatingprofielen je zo irriteren, kap er dan gewoon mee.

Simpel.

Lopen klagen op een geheel ander forum, daar word je ook niet vrolijk van.

Wij wel.

Dat dan weer wel.
Huts!
Vraagt zich af of TO als hobby heeft om het teleurstellende assortiment van pak m beet de Action uitgebreid te analyseren.

Wat wil je nou? Gelijk krijgen, dat forummers hier en masse hun schuld bekennen en jou om vergeving vragen voor hun selectiviteit?

Jij was toch van de 80/20 regel? Hoe wil je anders die 80 buiten je inbox zien te houden als je er geen doekjes om windt wat je WEL en wat je NIET wil?

Nogmaals ga dan op Parship kijken ipv miepen dat de RP dames niet aardig tegen je doen, boehoe.
Luister, Digitalis: nu komen we op het punt waar het om gaat.

De hele wereld om je heen bestaat namelijk uit doorsnee saaie kutmensen. Die mensen afwijzen betekent de wereld om je heen afwijzen.

Misschien ben jij in ogen van anderen ook wel een DSKM.

De kunst is nu om de wereld om je heen te accepteren zoals die is. Pas dan ervaar je de liefde om je heen, die gratis en voor niets naar je toekomt. Je moet je er alleen voor openstellen.
quote:juffrouwjannie schreef op 10 december 2009 @ 19:56:

[...]

Ja, maar vooral niet met drank en sigaretten!!

(ook de mannen die een sportieve vrouw wilden, sloeg ik maar over)He getver ja, die willen met je gaan survivallen of zoiets irritants.
quote:Henkjan41 schreef op 10 december 2009 @ 19:57:

De hele wereld om je heen bestaat namelijk uit doorsnee saaie kutmensen. Die mensen afwijzen betekent de wereld om je heen afwijzen.

De kunst is nu om de wereld om je heen te accepteren zoals die is. Pas dan ervaar je de liefde om je heen, die gratis en voor niets naar je toekomt. Je moet je er alleen voor openstellen.Halleluja!
Ja, Henkjan, ik wil graag horen hoe het verder met je gaat op datinggebied. Moeten we je anders aanmelden voor All you need is love, de Kersteditie? Dat Robert twintig vrouwen van jouw gading zoekt en jij mag kiezen? (vooropgesteld dat ze jou willen, natuurlijk).

De kunst is nu om de wereld om je heen te accepteren zoals die is. Pas dan ervaar je de liefde om je heen, die gratis en voor niets naar je toekomt. Je moet je er alleen voor openstellen.Neen HJ, neen
Draait nu "eenzame Kerst" van Hazes
de wereld bestaat helemaal niet enkel saaie kutmensen....

dat maak jij ervan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

De hele wereld om je heen bestaat namelijk uit doorsnee saaie kutmensen. Die mensen afwijzen betekent de wereld om je heen afwijzen. Nee, het betekent dat je met het merendeel van de mensen om je heen geen relatie wilt of ermee wilt wipwappen .

De kunst is nu om de wereld om je heen te accepteren zoals die is. Pas dan ervaar je de liefde om je heen, die gratis en voor niets naar je toekomt. Je moet je er alleen voor openstellen.Nee, de kunst is om diegene te zoeken die jij niet saai vindt en als ze jou dan ook niet saai vindt wordt het leven minder saai.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat jij feitelijk zegt HJ, is dat je genoegen moet nemen met minder omdat je toch niks beters zal krijgen. Juist ja....
Quote:

Don’ts van het profielschrijven:

Categorie: algemeen en behoorlijk nietszeggend

“Ik ben spontaan, leuk, eerlijk en ik hou van humor, op vakantie gaan, lekker eten, een glaasje wijn, dansen. Ook wil ik dat iemand mij kan laten lachen. ”

Je kunt ook zeggen:

“Ik ben een homo sapiens die Nederlands schrijft. Verder drink ik vloeistoffen, heb ik een bed en hou ik van warme kleren als het koud is. Ook hebben mijn ouders ooit seks met elkaar gehad. Maar daar was ik gelukkig niet bij.”

Algemeen en nietzeggend 2:

“Gezellig persoon van 1 meter 80, in bezit van appartement en auto zoekt lieve vrouw om toekomst op te bouwen…”

Kan ook gelezen worden als:

“Ik heb helaas maar heel errug weinig te melden… hoop niet dat dat een bezwaar is!”

Categorie: ronduit beledigend

“Als je dun, lang, blond, niet creatief, onserieus, dik, laagopgeleid bent en niet kunt spellen of koken, dan hoef je me niet te mailen… ben je knap, donker, hoogopgeleid, atletisch, en heb je een mooie auto, of luxe keuken… dan hoor ik graag van je.”

Je kunt net zo goed zeggen:

“Ik ben een naar, vervelend, kritisch en ongeduldig mens en daar ben ik trots op: als je op mij reageert ben je waarschijnlijk ook een naar, vervelend mens die aan mijn veeleisende persoonlijkheid wil voldoen, of ronduit masochistisch.”

Categorie: ik ben seksistisch

“Bestaan er ook mannen die wel eerlijk zijn en niet alleen hun schwanz achterna lopen…”

Eerlijker zou zijn:

“Ik ben iemand die te vaak met foute mannen heeft gescharreld, want andere mannen ken ik niet of hoef ik niet. Ik ben erg boos en teleurgesteld en nu ben ik ten onrechte erg bang dat ALLE mannen waar ik op val slecht en onbetrouwbaar zijn…”

Categorie: eerlijk, maar hulpbehoevend

“Ik ben erg eenzaam, ik ben te vaak bedonderd en hoop dat hier een leuk persoon is die wel eerlijk en lief voor me is.”

Je kunt ook zeggen:

“Ik ben - om welke reden dan ook - een erg onzelfstandig mens en alleen red ik het niet. Ik heb je weinig te bieden, maar heb je wel nodig. Help me, help me dan!”

Categorie: romantisch bedoeld, maar…

“Liefde is samen huilen, samen lachen. Jij en ik, door passie en vuur gesterkt. Samen kunnen we ook de moeilijke momenten van het leven aan! Liefde is niet alleen elkaar in de ogen kijken, maar ook in dezelfde richting kijken…” Enzovoorts enzovoorts.

Je kunt net zo goed zeggen:

“Ik zou willen dat jij de hoofdpersoon uit mijn favoriete liefdesroman zou zijn, maar ja… helaas, helaas ben je een echt mens van vlees en bloed. Als jij maar genoeg fantasie en ambitie hebt kunnen wij samen net doen alsof we in een romantische film spelen!”

Categorie: erg doorzichtig

“Ik wil graag in contact komen met leuke en spontane vrouwen…”

Je kunt ook zeggen:

“Het maakt me geen reet uit wie je bent: als je een vrouw bent… reageer!”

Erg doorzichtig 2:

“Ik ben een echte levensgenieter. Je leeft nu, niet morgen. Ik hou van ongecompliceerde, natuurlijke vrouwen met een hoog knuffelgehalte die open staan voor nieuwe dingen… Trefwoorden: tantra, masseren, spiritualiteit. ”

Lees als:

“Ik ben een geile donder… en seks noem ik meestal tantra omdat het spannender klinkt!”
Nouja, Henkjan! Waarom komt dieliefde dan niet gratis naar JOU toe? Zelfs niet betaald (dure kutsite RP)?

Je kunt zweverig lullen wat je wilt,zo makkelijk is het soms niet om een leuke partner te vinden, daar ben jij toch het bewijs van?
quote:minny schreef op 10 december 2009 @ 20:00:

Wat jij feitelijk zegt HJ, is dat je genoegen moet nemen met minder omdat je toch niks beters zal krijgen. Juist ja....Moet HIJ lekker naar minder op zoek gaan , in plaats van tegen de leukeren te staan griepen dat zij dat moeten doen.
Jemig BGB waar haal je het allemaal vandaan! Respect!!
quote:juffrouwjannie schreef op 10 december 2009 @ 20:03:

Jemig BGB waar haal je het allemaal vandaan! Respect!!Niet uit mijn duim dit keer ; stond " quote " boven ; zo eerlijk ben ik dan ook weer
Klopt Juffrouw, het valt niet mee. Maar zonder partner betekent nog niet zonder liefde. Ik hoop bij jou ook niet. Ik heb een goede vriendin, al jarenlang. En vrienden en familie wiens liefde onvoorwaardelijk is. Ik hoop jij ook.

Ik probeer te ontdekken en te begrijpen waar die zakelijke instelling vandaan komt waarmee vrouwen (en vast ook mannen) zich presenteren op internet. Omdat dat met de liefde zo'n contrast vormt.
http://inbalans.blogo.nl/ ... -om-een-partner-te-vinde/

Kun je een leuke weurksjop doen, HJ . Is het niks, heb je toch een gevulde zaterdagmiddag.
quote:Henkjan41 schreef op 10 december 2009 @ 19:21:

Je moet me helpen met het maken van een schatting van de juiste waarde. Help me 'er doorheen prikken'.

Nou lijkt me anders toch dat de advertenties duidelijk genoeg zijn. Wat ook duidelijk is: jij voldoet niet aan de gestelde eisen.

Zie de teksten van BGB voor jouw eigen aansluiting in datingland.

O ja: maakt eigenlijk niet zoveel uit of een vrouw die eisen uit op een datingsite, in de kroeg, een buurthuis of in de supermarkt. Duidelijk is wel dat ze niet op zoek is naar de volgende 13 in een dozijn type.

Verder moet je je maar eens gaan afvragen waarom juist op een datingsite een vrouw zo scherp uit de hoek komt. Inderdaad HJ, voor iedere vrouw zijn minstens 500 mannen beschikbaar. Beetje schifting vooraf is dan wel zo effiecient. Die vrouw zit er tenslotte niet voor jou maar voor zichzelf.
quote:Henkjan41 schreef op 10 december 2009 @ 20:09:

Ik probeer te ontdekken en te begrijpen waar die zakelijke instelling vandaan komt waarmee vrouwen (en vast ook mannen) zich presenteren op internet. Omdat dat met de liefde zo'n contrast vormt.Het werkt nou eenmaal anders als je een " wensenlijstje " op mag stellen, HJ. Als die lange kattenmevrouw een hardstikke leuke kerel tegenkomt mét Labrador laat ze hem heus niet lopen .
Beste Naomi, met zo 'n instelling zal de dame altijd van een koude kermis thuiskomen.
quote:Henkjan41 schreef op 10 december 2009 @ 20:09:

Klopt Juffrouw, het valt niet mee. Maar zonder partner betekent nog niet zonder liefde. Ik hoop bij jou ook niet. Ik heb een goede vriendin, al jarenlang. En vrienden en familie wiens liefde onvoorwaardelijk is. Ik hoop jij ook.

Ik probeer te ontdekken en te begrijpen waar die zakelijke instelling vandaan komt waarmee vrouwen (en vast ook mannen) zich presenteren op internet. Omdat dat met de liefde zo'n contrast vormt.

Das niet zo heel moeilijk te verklaren hoor.

Volwassen vrouwen hebben hebben tegenwoordig geen man mee nodig.

Tenminste niet echt meer

Wij (als ik even mag generaliseren) zien een man als een aanvulling, en dus worden onze eisenlijstjes langer.

Want ook zonder man vermaken we ons prima.

We zijn zelfstandig, hebben een leuke vriendenkring, wat scharrels voor de jeuk, en als gaan we voor die ene op een site...tsja dan moet hij wel aan wat eisen voldoen

maar overvalt liefde je (in de kroeg,supermarkt,zwembad,bij de tandarts) je bestaan er geen eisen lijstjes meer, dan ben je gevangen door het moment, de eerste blik

En die heb je op het Wereld wijde Web nou eenmaal niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 december 2009 @ 20:02:

[...]

Moet HIJ lekker naar minder op zoek gaan , in plaats van tegen de leukeren te staan griepen dat zij dat moeten doen.Inderdaad!

Hoop dat je dit even noteert HJ, scheelt jou en de algehele vrouwelijke bevolking een hoop irritatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven