Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook af en toe dat ik opeens wel erg veel berichtjes van mezelf boven elkaar had staan.
quote:meave schreef op 21 augustus 2007 @ 22:16:

(ik heb een andere roos uitgezocht, leek nu wel erg veel op Madootje :-) )vond ik juist wel toepasselijk
Later is nu
Mijn gewone mailadres Dream.
Hier hetzelfde Dreamer. Eigenlijk wil ik hier blijven en wachten op nieuws. En dat terwijl er alleen nog maar slecht nieuws zal komen. Maar ik denk dat ik het ergens een geruststellende gedachte zal vinden dat hij dan rust heeft. Dat wachten moet voor Mims en voor de familie van Hero zo vreselijk zijn.
quote:dreamer schreef op 21 augustus 2007 @ 22:17:

Ik moet eigenlijk zo naar bed, ben tenslotte al steeds een dweil, Elvis zit nog een programma te kijken en ik zit hier nog... zo bizar, dat wachten, in feite.

toch wil ik ook eigenlijk niet naar bed.

alsof dat helpt

Same here. Heb vannacht iets van 2 uur geslapen, ofzo en ben doodmoe, maar kan maar niet stoppen met lezen en refreshen. Als jullie niets meer van me horen, ben ik van m'n bureaustoel afgevallen, vrees ik.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik denk dat het beter is om te wachten met sms'en. Helemaal niet smsen zou ik niet doen, maar nu is misschien het moment niet...

Ik neem ook een wijntje op Hero.
Ik ga toch naar bed

Programma van Elvis is afgelopen....

mijn gedachten blijven hier

Later is nu
Meave, trek jij het allemaal nog wel een beetje? Jouw verdriet is ook nog zo vers en zo rauw - het moet voor jou misschien wel dubbel zo zwaar zijn nu..

Wel wijze woorden, Tila

op zich hebben ze er nu niet zoveel aan, dat ze een sms krijgen.

Tot morgen iedereen

Jullie zijn geweldig!
Later is nu
Denk ik ook Tila. Wachten tot er nieuws van Mims is en dan sms-en...

Niet te hard vallen hoor Alex. Misschien moeten de mensen die eventueel vannacht ge-sms't willen worden, dat hier melden? Als een van ons dan wat hoort, kunnen we het doorsturen... Of is dat raar???
Ik weet niet of het dubbel zo zwaar is Alex, maar ik kan me wel iets voorstellen bij hoe het voor Mims moet zijn nu. En ik beleef die laatste dag steeds opnieuw.
Welterusten, Dreamer. Hoop dat je toch nog wat kunt slapen.

Ach jee, Meave :( Dat lijkt me al moeilijk genoeg, om het steeds te moeten herbeleven. Moeilijk, zwaar en enorm verdrietig :(
Hier staat de pc meestal wel aan, ik check morgenvroeg (of vannacht?) gelijk weer. Sms niet nodig..

Meave, voor jou komt het wel heel dichtbij he?

Als ik me al zo voel...

Later is nu
Meave, ook voor jou een dikke En je weet het, bellen mag altijd.
Hier gaat ook ongetwijfelt de computer aan zodra ik uit bed kom. Het voelt zo dubbel. Ergens wil ik dat er nieuws is van Mims, maar nieuws van Mims betekent waarschijnlijk dat Hero er niet meer is. En ik wil helemaal niet dat Hero er niet meer is
Ach meave!
Ik sta er hetzelfde in als Mado; ik wil eigenlijk helemaal niet horen dat Hero er niet meer is. Ik wil gewoon dat Mims hier in de kroeg verschijnt en zegt dat we gekke meiden zijn die zich druk om niets hebben gemaakt, omdat Hero lekker naast haar ligt te ronken nu. Ofzo.

Vannacht blijft hier de PC aan.........

Ooowwww..... dit is gewoon te verschrikkelijk. Je zou toch de aarde om willen draaien om Mims en haar Hero dit te besparen...
Ik neem de telefoon weer mee naar bed straks en als ik iets hoor, zet ik het meteen hier neer. Laten we wel gaan slapen straks, we hebben nog veel energie nodig om Mims te steunen én te verhuizen natuurlijk.

~schenkt nog een glas wijn in voor de stamgasten~
Ik ga morgen ook gewoon naar het nieuwe huis van Mims toe. Ik zie wel of er iemand is of niet. Als het goed is zou er wel iemand in huis zijn daar.
Je hebt gelijk, Bloesem - ik ga ook zo naar bed.

Madootje, mocht er nu onverhoopt toch niemand zijn, dan moet je me maar even bellen. Ik ben vanaf ongeveer het middaguur thuis (moet eerst Zoon ophalen van school) en dan kun je hier op z'n minst even wat uitblazen.
heb net met bloes gesproken en heb een hoop ellende gehoord... ben er stil van. Lieve meave, wat erg van je schoonmoeder zeg, en dan ook nog een ongeluk! Lil, wat een schrik voor jou en de jouwen! Fijn dat je weer thuis bent, gaat het een beetje met dot?

weet niet goed hoe kjong en bam hier weggegaan zijn, maar ik weet wel dat ik erg blij was dat bloes me het smste, ik was echter wel bijna in staat om een computer te pakken.

Vakantie was best fijn, niet een hele hoge score op de "geweldig ladder", maar als ik alle verhalen hier hoor was het een topvakantie. denk aan autpech, regen, regen, regen, lekkende tent en nat bed, kotsende vent, kotsend kind en kleine ongelukjes. Maar ook aan wijn, liefde, gezelligheid, lachen, veel tijd met elkaar en lekker eten. Kortom, was fijn en nu weer fijn om terug te zijn. heb wel onwijs veel zin in ons weekend, nu nog meer dan eerst.

Ga nu eens even lekker onder mijn eigen douche staan, zonder muntje, sepkey of wat dan ook en in mijn eigen bedje liggen, zonder harde bodem en bijgeluiden van kinderen dan wel dieren.

tot morgen en sterkte voor iedereen.
Ik ga zo denk ik ook naar bed. Kweenie. Mado, als jij iets leest voor ik hier ben geweest, wil je me dan sms-en?
Madootje: ik zou er niet heen gaan. Je kunt er nu even niets doen als Mims er niet is. Ze moet minstens kunnen zeggen wat er moet gebeuren en het ziet er niet naar uit dat ze dat morgen gaat doen. Lief van je wel, vind ik.
Welterusten, lieve allemaal. Ik hoop dat jullie allemaal nog wat kunnen slapen.

PC blijft hier ook aanstaan, vannacht. Al is het alleen maar voor het gevoel.

(f)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven