Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!

08-12-2009 22:27 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren

Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.

Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.

27.000 down, 3000 to go!!

Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:

- Heb respect voor elkaar.

- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.

Veel plezier

Oh ja, Maar Noanne ik ben ook heel blij met jou, hoor!

en voor Peet

Ik dacht al dat het om een EU land ging.

IK weet in ieder geval dat Israel het ook heeft ondertekend en zich er correct aan houdt.

Zonder schriftlijke goedkeuring van een van de achtergebleven ouder, mag het kind niet blijven,

'k Hoop dat ik het zo goed schrijf....pffft ik heb ook nogal wat aan mijn hoofd momenteel.....

Noanne, ga jij nog iets leuks doen in het weekend?

en ooooo Arie,,,,mooie man, hoor
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Hee Bubbles, wat vervelend dat het er nog niet is. ik heb nog geen bericht gekregen. Wacht het nog af tot volgende week, is dat goed?

En wat schrijf jij nou voor iets spannends? Het nieuwe bansysteem topic?

Een nieuw contaktpersoon zou inderdaad niet verkeerd zijn, maar deze heeft me al zo vaak het bloed onder de nagels vandaan gehad, hij noemt mijn kind oa. dát kind, erg toch?

Hij heeft nu een fout gemaakt door zijn gladde babbel dat ik hem er nu op kan gooien. Ik heb mijn plannetjes al klaar, en dan moet ik wel een andere. En ik heb verhuisplannen, ik sta al hoog op de lijst voor een huis in een andere provincie met meer kans op een baan.

En...een huis met een tuin, en extra slaapkamer, hoera. Daar kun je hier bijna niet meer aan komen i.v.m. woningspeculant of te wel wooncoórperatie
Straatje, ja, dat klopt helemaal

Ben ik nu echt de enige die Arie niet om te smelten vind haha.

Vanavond een verjaardagsfeestje van een dinnetje, ga kijken of het gaat. En morgenochtend heb ik weer een vol huis.

En jij Straatje?

Bubbles, echt lief wat je gedaan hebt voor me en ik voel me bijna schuldig dat je nu achter iedereen aan moet forummen...
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ja, dat topic gaat snel. Heb t een beetje gelezen, maar voel niet de behoefte om te reageren.
Noanne, dat klinkt gezellig.

Ik geloof niet dat ik iets heel ergs sociaals ga doen, iedereen heeft Mexicaanse griep, dus ik blijf daar uit de buurt.

Mogelijk dat ik resistent ben omdat mijn moeder ooit de A-griep heeft gehad, maar toch....

Mijn weekend ga ik invullen met naslagwerk uit eigen archief, hahaha, en brieven opstellen(voor oa, de cliëntenraad) om mezelf helemaal in te dekken betreffende mijn contaktpersoon en zijn plannetjes. Tevens zal ik een referentie gaan vragen aan mijn ex-bazin, dat is een schat, dus ik reken van haar kant wel medewerking.

En op vakature -jacht as usual.

Mocht het nog mooi weer worden, geen regen, dan met dochter en hond naar het bos.

Ik geloof niet dat jij de enige bent die niet zo ondersteboven is van Arie.

Maar ik vind hem wel erg prettig om naar te kijken.....
Straat kom gezellig in mijn woonplaats wonen

Hier is het lekker rustig (woon er pas een paar weken maar die weken is het echt heerlijk haha) en als je al hoog staat moet het kunnen volgens mij.

Ik wacht het volgende week nog wel ffies af en is het er dan nog niet trek ik nog wel een keer aan de forum-bel

Het ban-topic loopt aardig ja, maar ik heb ook niet de behoefte om er te schrijven.

Vind het wel grappig om te zien dat er altijd wel weer een paar zijn die het nergens er niet mee eens zijn en wat voor discussie daar op volgt (ongeacht waar het over gaat).

No, maak je niet sappel oke. Vind het idd ook wel vervelend, maar ach... er zijn ergere dingen hoor. En bijna iedereen is nu over de brug Komt helemaal goed.

Ik heb een ander issue: ik voel me dus bijvoorbeeld bijna schuldig tegenover zowat iedereen hier want met mij (en alles in mijn leventje) gaat het nu zo ongelooflijk goed terwijl ieder ander in dit topic wel iets rots meemaakt

Voel me vaak zo machteloos omdat ik niks kan doen en dat is niet altijd tof.

Daarintegen is zoiets als ik voor jou bedacht heb wel weer mega leuk, ook vanwege de reactie. Voelt enorm goed en ga dat zeker vaker doen (voor wie het nodig heeft).

voor iedereen.
Enneh Arie van de rechterkant...

Ik schreef wel dat ik naar beneden wilde scrollen, maar dat is heus niet zozeer vanwege zijn prachtige gelaat hoor (anders had ik niet hoeven scrollen haha)

Ik vind hem dus ook niet bijster interessant, maar wel stukken beter dan die lillekurt van een paar weken terug (die was echt viva-onwaardig).

Mijn definitie van lekker ding is heul anders (heb ik in ander topic eens plaatjes van geplakt maar werd niet echt goed ontvangen door de mede 3000+sters )
Bubb.. ben jij gek? Het is juist heerlijk dat jouw leventje lekker loopt! En de mailtjes die ik van je krijg zijn echt ontzettend lief en bovendien vind ik het leuk om een beetje jouw achtergronden te leren kennen.

Geniet ervan!!

*gaat weer aan het werk, wilde even stiekem bijlezen zonder te reageren, maar dat is dus nie gelukt nie *
Bubbles, erg lief van je, maar om mij hoef je je geen zorgen te maken, ik heb wel voor hetere vuren gestaan.

Bovendien ben ik omringt met intelligente mensen die bereid zijn mij bij te staan.

O, ik ga eventjes googlen waar jouw dorp/stadje ligt....be right back

zou wel gezellig zijn, hahaha, maar mijn besluit staat vast dat ik hoger in Nederland ga wonen.

Mijn toekomstige woonplaats is ideaal voor kinderen, ik heb er al een gewoond in het verleden, maar moest helaas weg, i.v.m. omstandigheden.

En er is meer werkgelegenheid bovendien is de sfeer daar niet zo dogmatisch als hier,....brrrrrrrr.

rara waar woon ik?
Ladies ik moet even met mijn dochter naar de HA (niks ernstigs hoor).

Weet niet of ik daarna nog ff kan kletsen maar kom vanavond zeker terug.

ies
quote:Bianca40 schreef op 11 december 2009 @ 15:36:

Bubb.. ben jij gek? Het is juist heerlijk dat jouw leventje lekker loopt! En de mailtjes die ik van je krijg zijn echt ontzettend lief en bovendien vind ik het leuk om een beetje jouw achtergronden te leren kennen.

Geniet ervan!!

*gaat weer aan het werk, wilde even stiekem bijlezen zonder te reageren, maar dat is dus nie gelukt nie *en dat wilde ik ook nog zeggen
**zet het er straks nog wel een keer neer, moet nu echt gaan**
Oh lieve Bi toch
goedemiddag meisjes

Bubbeltje, voel je ajb niet schuldig, is echt niet nodig lieverd

Floor

Bammetje, fijn om even teken van leven te zien

Bianc, goed bezig meis!

Straatje, lijkt me idd een goed idee om om een ander te vragen en anders kom je maar hier wonen

No

Sgaapie

Freakje, wel genoeg slapen hoor!

Jacky, hoe was de verjaardag gisteren?

jongens, ik ben echt kapot, gisteren de hele dag bij mijn moeder, wat wel gezellig was, maar stiekem toch wel veel energie vraagt en vanmorgen al overal geweest voor kerstboom, boodschappen, tuincentrum en weet ik veel nog allemaal. Heb wel een heel mooi boompje voor maar 10 euro, een mooi paars ornament voor in de top en doek voor om de pot.

Oh en ik word ook niet warm of koud van Arie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
roosje

Wil jij ook nog even je bijdrage overmaken aub

Ik doe mijn best om me niet schuldig te voelen, maar soms bekruipt dat gevoel me omdat ik zoveel verdrietige dingen van jullie lees...
O Bubbles, woonde ik maar in A, dan kon ik misschien wel aan het werk in Burger Zoo, hahaha als aapje

Maar helaas, ik woon daar niet..

Maar jij dus aan de overkant....mmmm, lekker dicht bij A

Helaas, moet ik weer er vandoor.

Liefs voor iedereen en wie weet tot later

Dag

waar is Jackyr?
doe ik Bubbeltje en je bent een schatje

en ik heb het koud!!!
Hé Bubbles, ik ben zo blij voor jou dat alles lekker gaat. En ik geniet van verhalen van mensen waarbij het allemaal even voor de wind gaat. Dat maakt me lekker vrolijk.
Voor ik het vergeet, er wonen ook natuurlijk aardige vriendelijke mensen hier.

En nu ga ik echt,

Dag
Hé Roos

*stuurt een warm dekentje en een kopje thee naar Roos*
ah lekker No, thx!
Zus in da hause.

Beter dat wel, maar nog wel een beetje gammel, zogezegd.

En wit en ziekelijk uiterlijk enzo.
Hé Zus, gelukkig dat je jezelf weer 'beter' noemt, ga niet meteen het hele huishouden doen vandaag hè, hou jezelf in de gaten!

Hé Sgaap, word echt vrolijk van je avatar
Zus, doe het wel nog ff rustig aan hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven