Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
vrijdag 11 december 2009 om 19:13
Eigenlijk heb je niets aan ons Zus, want we hebben of geen man of zijn aan het scheiden.
Floor moet je hebben, die heeft een man...
Schiet lekker op deze post, maar goed, gaat niet om de inhoud maar om de hoeveelheid posts in dit topic.
Floor moet je hebben, die heeft een man...
Schiet lekker op deze post, maar goed, gaat niet om de inhoud maar om de hoeveelheid posts in dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
vrijdag 11 december 2009 om 19:16
vrijdag 11 december 2009 om 19:19
quote:noanne schreef op 11 december 2009 @ 19:09:
Zus, qua mannen kan ik je niet goed van advies voorzien. Sta ook bij het groepje dat liever geen mannen voor vast in huis haalt Hihi No.. ga ik ook niet meer doen hoor.. heb het goed samen met Mini...en de rest is voor de Leuk
Zus, qua mannen kan ik je niet goed van advies voorzien. Sta ook bij het groepje dat liever geen mannen voor vast in huis haalt Hihi No.. ga ik ook niet meer doen hoor.. heb het goed samen met Mini...en de rest is voor de Leuk
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 11 december 2009 om 19:24
quote:vivafreak1 schreef op 11 december 2009 @ 19:21:
Heel verstandig zus
Tja tis wel wat No zegt.. echt veel positief mannen nieuws kan hier bijna niemand melden pffff
Inderdaad verstandig Zus..
Ik heb wel positief mannen nieuws, maar zit dan weer net in een andere situatie dan zus. Beetje omgedraaide wereld hier bij mij, als ik het goed heb.
Heel verstandig zus
Tja tis wel wat No zegt.. echt veel positief mannen nieuws kan hier bijna niemand melden pffff
Inderdaad verstandig Zus..
Ik heb wel positief mannen nieuws, maar zit dan weer net in een andere situatie dan zus. Beetje omgedraaide wereld hier bij mij, als ik het goed heb.