Mode & Beauty alle pijlers

Lippenstift loopt uit.

13-12-2009 11:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al meerdere merken lippenstift geprobeerd maar toch loopt de lippenstift al snel uit (staat zo lelijk....)

Ik gebruik een lippotlood en ik poeder mijn lippen af.

Jammergenoeg helpt dit niet.

Heeft iemand van jullie een goede tip?

Anne
Lipfinity van MaxFactor al geprobeerd?
geen lippenstift?
flauw, i know.
Heb je een hoop rimpeltjes om je mond? Stop evt met roken en kijk of je een behandeling voor die rimpels wilt ondergaan.

En misschien is je probleem wel dat je huid te vet is. Smeer geen creme rondom je mond, dus niet op je kin en niet onder je neus.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Inderdaad, zoals al genoemd werd, Lipfinity van Max Factor!
Inderdaad, ik smeer altijd veel creme op, ik zal hier zeker zuiniger mee omgaan (rondom de mond). Nooit eerder aan gedacht.

Ik vind Lipfinity erg droog en vind de kleuren niet zo mooi.
Eerst een lijntje met een lipliner in dezelfde kleur zetten?
Hoe kan je lippenstift nou uitlopen? Smeer je er te veel op dan? Misschien alleen maar droge gebruiken en geen gloss?
John van G lipstick base

Ooit aangeschaft omdat ik een mooie kleur lipstick zag, maar het was zo'n 'vettige' lipstick. (ik gebruik altijd longlasting en die zijn droger).

Werkt prima, geen aandelen btw.
Known to cause insanity in laboratory mice
Mosterd!

Lip Finity raad ik je af, droogt je lippen echt gigantisch uit.
quote:Lys schreef op 13 december 2009 @ 15:32:

John van G lipstick base

Ooit aangeschaft omdat ik een mooie kleur lipstick zag, maar het was zo'n 'vettige' lipstick. (ik gebruik altijd longlasting en die zijn droger).

Werkt prima, geen aandelen btw.Ja, dat lijkt me wel wat. Maar waar koop ik dit? Via internet of gewoon in de winkel?
foundation,ik maak eerst de rest van mijn gezicht op.en doe daarbij ook wat foundation op mijn lippen uitsmeren.

Dan tekenen met lippotlood,inkleuren klaar

Heb trouwens altijd lipstick van etos huismerk 3 euro nog wat.,blijft op deze manier prima zitten werk 2x per dag bij na het eten verder niet.
quote:Anne1977 schreef op 13 december 2009 @ 19:18:

[...]

Ja, dat lijkt me wel wat. Maar waar koop ik dit? Via internet of gewoon in de winkel?John van G wordt bij de DA verkocht.
Zelf gebruik ik 'magic lipliner' van Catrice. Dat is een doorzichtige lippotlood. Breng het aan over je lipcontouren, een beetje uitvegen met je vinger. Dan een lippotlood en dan invullen met lipstick.

Werkt bij mij prima en geen last meer van uitlopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven