Wat lief!

21-09-2009 15:18 104 berichten
Wanneer riep jij voor het laatst tegen je partner: "Wat lief!" en wat was de situatie?

Naar aanleiding van mijn eigen 'wat lief!'-moment van gisteravond:

Ik ging naar vriendlief toe omdat we elkaar de hele week niet gezien hadden en ik dit weekend geen tijd had voor hem, alleen zondagavond. Ik zou tegen kwart voor negen bij hem arriveren. We hadden afgesproken dat we de hele avond voor onszelf zouden hebben (geen tv, geen 'even nog iets afmaken', volledige toegewijde aandacht.)

Hij had gezegd dat ik maar zo snel mogelijk moest komen, en toevallig kon ik een trein eerder pakken, dus arriveerde ik om kwart over acht. Had netjes gesmst dat ik eerder was, maar geen reactie (maar dat gebeurt wel vaker).

Ik belde aan en vriendlief deed de deur open met een verschrikt hoofd en een 'Je bent te vroeg!'

Wat bleek? Hij had mijn sms niet gezien en had dus gerekend op half negen. Hij was druk bezig met het schoonmaken van de badkamer (was ivm met verbouwing nog één grote zooi de laatste maanden), zodat we vanavond samen in bad zouden kunnen. En inderdaad, om half negen kwam hij me uit de woonkamer halen en was het bad vol, de kaarsjes aan en was er thee. In het kader van elkaar toegewijde aandacht geven.

Ik vond dat zo ontzettend lief van hem! Jullie dus ook zulke momentjes?

(Ook in het kader van: het is niet allemaal kommer en kwel op het Viva-forum )
Alle reacties Link kopieren
Vriend gaat mee naar een Halloween feestje! Lief!!
Everything happens for a reason
quote:Leaf schreef op 20 oktober 2009 @ 13:55:

Word helemaal warm van dit topic

Ook wel een beetje jaloers en verdrietig, omdat ik niemand heb die dit soort lieve dingen voor mij doet

Dat heb ik ook. Het is een prachtig topic!

Maar het dringt nu toch wel tot me door dat mijn ex niet zo lief was als jullie lieve vriendjes.

Maar ga vooral door! Mooi topic.
Dat ie me elke dag een lief smsje stuurt vanuit het verre Azie om te vertellen dat ie me mist!!
Afgelopen weekend, toen hij voor mijn verjaardag een heel verrassingsweekend in elkaar gedraaid had met al onze vrienden. Zoooo leuk, zoooo gezellig en ZOOOOOOOO ONTZETTEND LIEF.
Heey meiden,

Ik heb maandag ook een 'wat lief' momentje gehad. Mijn vriend zou naar mij toe komen, ik wilde hem graag zien en had zelf geen geld om de trein naar hem te pakken, dus hij kwam naar mij:D.

Toen hij hier eenmaal was moest ik mijn ogen dicht doen, en legde hij een knuffeltje in mijn handen: ' Voor als ik er niet ben en je aan mij denkt'....(L)....een echt wat lief momentje. Vanochtend is hij weer vertrokken, en het knuffeltje is nog geen moment van mijn zijde geweken:).

liefs
Mijn inmiddels ex was lief en is nog steeds lief. Waren gisteren aan het mailen en ik schreef me grieperig te voelen. Kreeg ik eerst een sms hoe het met me ging en vandaag lag er een kaart met hartjes in de brievenbus, dat hij me beterschap wenste (meteen weer verdrietig dat het fout liep, dat ook, maar hij is en blijft een lieverd). Hij liet mijn hond uit, wilde zelfs op hem passen, terwijl hij niet eens van honden houdt. Hij ging mee op bezoek naar mijn moeder die in een inrichting zit, wat gewoon zwaar en heftig is. Daar heeft hij echt mijn hart mee gestolen (en wil nog steeds mee, omdat hij weet dat ik het soms zwaar vind).

Vandaag ook nog een mail dat een van mijn favoriete films op tv komt. Zucht...Wat mis ik 'm.
Na een weekend samen, en toen we nog niet samenwoonden, vond ik allemaal lieve briefjes verstopt tussen mijn kleren.

Hij vertrok pas op maandagochtend om 04.00 uur! en niet op zondagavond omdat hij zolang mogelijk bij me wilde blijven.

Op een doordeweekse dag had hij bedacht om als verrassing naar me toe te komen. We konden elkaar dan een paar uur zien vanwege die reistijd. Heel erg lief, alleen zo jammer dat ik hetzelfde ook had bedacht..maar hij reed dat hele eind weer terug om me alsnog even te kunnen zien (in bed, haha).

Hij noemt me vaak zijn mooie vrouw, of schoonheid, of fotomodelletje. Heel lief, maar kan het moeilijk geloven haha.

Pasgeleden stelde hij voor om mijn zoon naar school te brengen zodat ik wat minder stress had (terwijl hij net terug kwam van 's nachts werken).

Allemaal hartstikke lief en leuk, maar desondanks ging hij vreemd. Dus ik waardeer het, maar besef dat het ook echt een momentopname is.
Marahbloem, lijkt een beetje alsof hij je niet echt wil of kan loslaten. Hij geeft blijkbaar nog enorm veel om je; weet je zeker dat het definitief is?
Dat hij heen en weer reed tussen project voor zn werk en mijn huis (2,5 uur enkele reis met de auto) om even 3 uurtjes 's avonds samen te kunnen zijn...
Ik kreeg, gisteren toen ik jarig was, van EM een ontzettend grote bos rozen in rood- en oranjetinten, echt helemaal schitterend. Zo lief! En hij had ook nog eens drie uur door de stad gelopen om een cadeautje te kopen (wat hij in ons eigen dorp ook had kunnen vinden, maar dat vond hij niet goed genoeg). Zei ik al dat hij lief is?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Toen ik maandag ziek was, is hij me van het station op komen halen om me naar huis te brengen... daar heeft hij me op de bank gelegd, met eten en drinken (lees: fruit en chocola) en een goeie film... helaas moest hij toen wel weg :(
Everything happens for a reason
Vanmorgen pakte manlief me vast en zei zwoel: weet je dat je de mooiste vrouw bent ? (na 20 jaar )

Ok dattie daarna grijnsde en zei: en ook de oudste...

Dan lach ik echt; humor en warmte samen het kan me niet vaak genoeg gebeuren.
Hij ging mee naar de opticien vandaag, omdat ik ertegenop zag.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dat hij na het telefoontje van de zuster na mijn operatie binnen 10 minuten naast mijn bed stond (terwijl hij daarvoor nog thuis was en de rit alleen al normaal minstens 10 minuten kost), dat hij gisteren zomaar tegen me zei dat hij me mooi vindt, dat hij me vaak even een knuffel geeft, zomaar en zonder uitleg, dat hij iedere avond weer naar al mijn verhalen luistert en er nooit genoeg van krijgt (of doet alsof ), dat hij ook al zijn verhalen aan mij vertelt, dat hij soms eraan denkt eten in huis te halen waar hij zelf een hekel aan heeft, alleen omdat hij denkt dat ik dat lekker vind (en soms is dat ook zo!) en omdat hij weet wat mijn lievelingsfilm is, zonder dat ik dat ooit aan hem heb verteld.

*zucht* heerlijk, die roze wolk.
Ik zei gisteren avond 'WAT LIEF' tegen Mr.Sops, omdat hij me de foto liet zien van het katertje dat de onze wordt. Voor mijn verjaardag
toen ik net thuiskwam en van allemaal schoenen (!) een heel groot hart had gemaakt in de woonkamer!!!
Ik ben aan het denken en denken

maar het is al lang geleden dat ik tegen mijn vriend heb gezegd wat lief!

Hij doet niet echt iets spontaans lief

erg eigenlijk
och wat word ik hier ongelooflijk jaloers van :(
Toen mijn vriendje mijn favoriete thee smaak had onthouden en allemaal pakjes had gekocht en dat ie me 's ochtends een kopje kwam brengen terwijl ik nog in bed lag.
Dat we gisteren een ontzettend nutteloos gesprek hadden (over de opmaak van een dvd-menu) en dat hij zelfs dáár nog blij mee is: "ik vind dit zo leuk aan jou dat we dit soort gesprekken ook hebben"

Dat ik echt gezegd heb "wat lief!" is vooral toen ik in mijn schoen een cadeau vond, het bleek een verwenpakketje van Zwits*l-mama te zijn. Hij koopt namelijk bijna nooit wat voor me, dus was zo verrast

Ik heb "wat lief!" gedacht toen hij met zijn oor op mijn zwangere buik naar het hartje van ons kindje lag te luisteren (tip van vk was dat) en overigens vervolgens 3x geschopt werd door de kleine hahahahaha.
toen zijn kinderen hun schoen hadden gezet en 's ochtends hun 'buit' (had ik geregeld) gingen bewonderen, riepen ze me dat er ook wat in mijn schoen zat. Had hij geregeld.... lief....!
toen droomman (30) me gister op een feestje vastpakte en vroeg: wil je verkering met me? <3
Wat vond ik hem lief toen hij, onverwacht, op Heathrow stond toen ik weer naar Engeland ging en we eigenlijk hadden besloten dat het beter was uit elkaar te gaan ... daar stond mijn kanjer met een bos rozen. (hij is Engelsman en heb een tijdje in Engeland gewoond vanwege werk, zo elkaar ontmoet)

Hij heeft zoveel lieve dingen voor me gedaan en ik vind ze extra lief omdat hij op het 1e oog een hele stugge man is, heel serieus en werkzaam in de financiele wereld. Maar wat een kanjer zit daaronder.
Ik roep 'wat lief!' eigenlijk best vaak. Maar de laatste keer dat hij heel erg wat lief was, was toen hij voor mijn verjaardag het perfecte cadeautje had gekocht (een claddagh hanger + ketting) en daar heel heel veel moeite voor had gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven